Wat is er zo speciaal aan de loempia?quote:Op zondag 14 april 2024 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker de loempia speciaal met saté en ei en gebakken banaan
Valt wel mee toch? Naast de bank staat nog een poef die je nu niet ziet.quote:Op zondag 14 april 2024 17:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
[..]
daarom ben ik nieuwsgierig naar je woonkamerof hoe groot die is
Op fotos lijk je best wat ruimte over te hebben maar misschien verzin ik dit gewoon
echt al heeel lang niet opquote:Op zondag 14 april 2024 17:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij moet niks zeggen hoor sushimonster
Niks, maar zo heet dat gewoon op het menuquote:Op zondag 14 april 2024 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan de loempia?
Erg weinig want ik kon een tijdje niet chill zelf naar de winkel enz. Denk drie bakjes dit jaar? Waarvan twee keer opgehaald door Solo en die ander toen ik nog een goede rechterhand had. Denk dat ze (meisje van de viszaak) denkt dat ik dood ben ofzo.quote:
Had ik daar weer hele hoge verwachtingen van enz.quote:Op zondag 14 april 2024 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niks, maar zo heet dat gewoon op het menu
3 april ...quote:
Haha, ja logisch.quote:Op zondag 14 april 2024 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit in Split. Hajduk Split is de club hier. Ze spelen thuis.
Okee misschien had ik niet bij de clubkroeg van de tennisbaan moeten gaan zitten![]()
Maar ja zend dan maar gewoon Paradise by the dashboard Light uit of zo jatogg
gebakken banaanquote:Op zondag 14 april 2024 17:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker de loempia speciaal met saté en ei en gebakken banaan
zo zag jouw woonkamer er in mijn hoofd niet uitquote:Op zondag 14 april 2024 17:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Naast de bank staat nog een poef die je nu niet ziet.
[ afbeelding ]
Nou ja het is dus gewoon zo'n grote chinese loempia, en het speciaal is dus alle dingen die je er bij krijgt, saté, ei, gebakken banaanquote:Op zondag 14 april 2024 17:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik daar weer hele hoge verwachtingen van enz.
Ahhhhquote:Op zondag 14 april 2024 17:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja het is dus gewoon zo'n grote chinese loempia, en het speciaal is dus alle dingen die je er bij krijgt, saté, ei, gebakken banaan
Wat is er nou weer mis met gebakken banaanquote:
ohquote:Op zondag 14 april 2024 17:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Erg weinig want ik kon een tijdje niet chill zelf naar de winkel enz. Denk drie bakjes dit jaar? Waarvan twee keer opgehaald door Solo en die ander toen ik nog een goede rechterhand had. Denk dat ze (meisje van de viszaak) denkt dat ik dood ben ofzo.
Hoe is het inmiddels met de hand?quote:Op zondag 14 april 2024 17:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Erg weinig want ik kon een tijdje niet chill zelf naar de winkel enz. Denk drie bakjes dit jaar? Waarvan twee keer opgehaald door Solo en die ander toen ik nog een goede rechterhand had. Denk dat ze (meisje van de viszaak) denkt dat ik dood ben ofzo.
Ja hoor want de paaseitjes liggen er vooral voor visite.quote:Op zondag 14 april 2024 17:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gebakken banaannvm, geniet ervan
![]()
[..]
zo zag jouw woonkamer er in mijn hoofd niet uit![]()
de bank en het kussentje wel!
maar inderdaad, op deze manier is het wat vol. Al zou ik zelf liever een tafel hebben dan die kallax kast. Maar dat is natuurlijk voor iedereen persoonlijk![]()
Leuk woonkamertje ama, snoezeligen mag ik alsjeblieft een paasei
niks, maar ik vind het niet lekkerquote:Op zondag 14 april 2024 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis met gebakken banaan
*graait in paasei bakjequote:Op zondag 14 april 2024 17:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja hoor want de paaseitjes liggen er vooral voor visite.En thanks.
Ja en dat ik chinees heb gehaald is dus nog véééééél langer geledenquote:
hmmquote:Op zondag 14 april 2024 17:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en dat ik chinees heb gehaald is dus nog véééééél langer geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |