Oh jawel hoor, woensdag al. Nog voordat er maar een meter gezwommen was. En vrijdag. En straks weer denk ik maarquote:Op zondag 14 april 2024 16:53 schreef RockNijntje het volgende:
Oh maar het is inmiddels dus wel al een keertje gelukt?
ben ik te snel voor je?quote:Op zondag 14 april 2024 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/C5tJ5MuMltC/?img_index=1
Telt het wel als je een salontafel hebt die deels open kan klappen tot een eettafel?quote:Op zondag 14 april 2024 16:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou dan zou jij dus ook worden afgekeurd
hmm das wel een goede vraagquote:Op zondag 14 april 2024 16:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Telt het wel als je een salontafel hebt die deels open kan klappen tot een eettafel?
quote:Op zondag 14 april 2024 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm das wel een goede vraagDat weet ik niet
Da's best lekker, beetje Frikandel achtig uit Kroatiëquote:
ga doorquote:Op zondag 14 april 2024 16:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's best lekker, beetje Frikandel achtig uit Kroatië
Maar mijn huisje is ook gewoon te klein om hier een eettafel neer te zetten dus het kan ook niet of ik moet geen kast willen.quote:Op zondag 14 april 2024 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm das wel een goede vraagDat weet ik niet
Beetje als een Griekse souzouki?quote:Op zondag 14 april 2024 16:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Da's best lekker, beetje Frikandel achtig uit Kroatië
Ik verwachtte al zo'n typetje inderdaadquote:Op zondag 14 april 2024 16:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/C5tJ5MuMltC/?img_index=1
Ik weet wat cevapcici is inderdaad, ik heb er gewoon goede herinneringen aan van toen ik nog een kind was.quote:Op zondag 14 april 2024 16:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je weet dat dit slechts een mislukte gehaktbal is?
Lekker hoorquote:Op zondag 14 april 2024 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, woensdag al. Nog voordat er maar een meter gezwommen was. En vrijdag. En straks weer denk ik maar
maaaaar je zou al worden afgekeurd op je rattenquote:Op zondag 14 april 2024 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar mijn huisje is ook gewoon te klein om hier een eettafel neer te zetten dus het kan ook niet of ik moet geen kast willen.
Ja, ik las weer veel regen, deze weekquote:Op zondag 14 april 2024 17:01 schreef Koen66 het volgende:
Lekker veel buiten geweest vandaag, voorlopig is de lente weer voorbij
ja echt sneuquote:Op zondag 14 april 2024 17:01 schreef Koen66 het volgende:
Lekker veel buiten geweest vandaag, voorlopig is de lente weer voorbij
Enige club die daar fans heeft is Dinamo.quote:Op zondag 14 april 2024 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaaaaa 1-1 door Trajkovski
Svetlana Titkovic vapet nog een teugje weg. Branislav Goormanovic doet haar bh-bandje goed. Echt niemand hier op dat hele terras van 200 man kan die voetbalwedstrijd ene fuck boeien
nu vraag ik me af wat te klein isquote:Op zondag 14 april 2024 16:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar mijn huisje is ook gewoon te klein om hier een eettafel neer te zetten dus het kan ook niet of ik moet geen kast willen.
misschien eet je te weinig?quote:Op zondag 14 april 2024 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Waarom krijg ik altijd zo'n trek in chinees of ander ongezond voer als ik de hele dag aan het klussen ben
je hebt laatst ook al chinees gehaaldquote:Op zondag 14 april 2024 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Waarom krijg ik altijd zo'n trek in chinees of ander ongezond voer als ik de hele dag aan het klussen ben
Hajduk heeft ook een flinke achterbanquote:Op zondag 14 april 2024 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enige club die daar fans heeft is Dinamo.
quote:Op zondag 14 april 2024 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Morgen weer seksuele voorlichting geven aan de klas.
Nu al zin an.
Dat zouden wel meer mensen doen maar vind ik ook dom.quote:Op zondag 14 april 2024 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maaaaar je zou al worden afgekeurd op je ratten
quote:Op zondag 14 april 2024 17:02 schreef LTVDK het volgende:
Denk het niet hoorquote:
Mijn woonkamer is gewoon niet zo groot. Nadat ik een rattenkooi had gekocht was het wel echt meteen vol.quote:
Dat is ook al weer weken geleden hoorquote:Op zondag 14 april 2024 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je hebt laatst ook al chinees gehaald
ohquote:
daarom ben ik nieuwsgierig naar je woonkamerquote:Op zondag 14 april 2024 17:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn woonkamer is gewoon niet zo groot. Nadat ik een rattenkooi had gekocht was het wel echt meteen vol.
Dat is toch al bijna 3 weken geledenquote:
en hoeveel kibbeling?quote:Op zondag 14 april 2024 17:07 schreef Ama het volgende:
Ik heb denk ik dit hele jaar nog geen Chinees gehaald eigenlijk.
Ik zit in Split. Hajduk Split is de club hier. Ze spelen thuis.quote:Op zondag 14 april 2024 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enige club die daar fans heeft is Dinamo.
Lekker de loempia speciaal met saté en ei en gebakken banaanquote:Op zondag 14 april 2024 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Nu heb ik ook zin in chinees, god wat zwak ook weer
Ja jij moet niks zeggen hoor sushimonsterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |