quote:Op zondag 14 april 2024 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daarmee zit je nu ook wel echt in een goed ritme
Sequoia's leven wel een paar eeuwen langer dan een mens, dat dan weer welquote:Op zondag 14 april 2024 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je straks 80 bent heb je een slappe sequoia op je armpje staan.
Ja! Ik wil hem nog een keer laten zettenquote:Op zondag 14 april 2024 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahhw jammerzou je hem nog een keer willen laten zetten?
en herkenbaar, dat slome![]()
voor dingen die letterlijk 3 sec werk kosten, maar het toch niet doen
Ja zodat je alles moet afstruinen en dan allemaal dingen spot die je niet had gepland om te kopen en dan zomaar in je mandje verdwijnenquote:Op zondag 14 april 2024 17:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik was bij die in Budadorp, en ze hadden de schappen opnieuw ingedeeld, kon er gelijk niks meer vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Had jij niet liever een Sequoia willen zijn?quote:Op zondag 14 april 2024 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sequoia's leven wel een paar eeuwen langer dan een mens, dat dan weer wel
Bijzondere archeologische vondsten over een aantal eeuwenquote:Op zondag 14 april 2024 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2024 17:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zodat je alles moet afstruinen en dan allemaal dingen spot die je niet had gepland om te kopen en dan zomaar in je mandje verdwijnenIk vind dit herkenbaar, behalve dat ik het spul waarvoor ik kwam ook koop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
@^$%$#^&$%quote:Op zondag 14 april 2024 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ook nog een bus gas meegenomen waarvan ik hoopte dat die op mijn onkruidbrander paste, doet die natuurlijk niet
Groeit er straks een sequoia reus op dat sekseiland in 2200.quote:Op zondag 14 april 2024 17:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 april 2024 17:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zodat je alles moet afstruinen en dan allemaal dingen spot die je niet had gepland om te kopen en dan zomaar in je mandje verdwijnenIk kwam voor sponsjes, tuinhandschoenen en gasbusjes voor de onkruidbrander, dat is ook het enige dat ik er heb gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 14 april 2024 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had jij niet liever een Sequoia willen zijn?
Als in: je moet er maar even geweest zijn!quote:Op zondag 14 april 2024 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap nu waar de slogan "Kroatië, je moet er geweest zijn!" Op slaat.
Is dat zo?quote:Op fok loop je tegen ban aan als je zoiets zegt
ja datquote:Op zondag 14 april 2024 17:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat laatste want ik vind het wel heel jammer want ik had hem niet zelf eruit gehaald nu maar ik heb inderdaad andere prioriteiten waardoor ik er nu ook niet echt rouwig om ben. Komt wel als mijn hand weer helemaal goed is.
ik vond split echt geweldig tbhquote:Op zondag 14 april 2024 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik snap nu waar de slogan "Kroatië, je moet er geweest zijn!" Op slaat. Op fok loop je tegen ban aan als je zoiets zegt
Begrijpelijk.quote:
Wat is het lekkerste in Split wat je gegeten had ?quote:Op zondag 14 april 2024 17:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat
[..]
ik vond split echt geweldig tbh
Mwa, geen zin om er helemaal voor naartoe te rijden, busje was ook net 1,79 ofzoquote:
quote:
quote:Op zondag 14 april 2024 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam voor sponsjes, tuinhandschoenen en gasbusjes voor de onkruidbrander, dat is ook het enige dat ik er heb gekocht
ging ook best snel van 2x in de week naar... 2x niet in de week?quote:Op zondag 14 april 2024 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja 100 %
Ben daar echt blij mee
Spannendddquote:Op zondag 14 april 2024 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja! Ik wil hem nog een keer laten zetten![]()
Ja, stom uitstelgedrag en dan achteraf denken: but whyyyy thoooo ?
enjoyquote:
sponsjesquote:Op zondag 14 april 2024 17:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kwam voor sponsjes, tuinhandschoenen en gasbusjes voor de onkruidbrander, dat is ook het enige dat ik er heb gekocht
Ik vond dat genezingsproces echt gezeikjes, vooral bij die eerste keer (die heb ik dicht laten groeien, was geen houden meer aan.. wilde ook bijna niet genezen)quote:Op zondag 14 april 2024 17:39 schreef Ama het volgende:
Maar ben ook mega pussy met piercings laten zetten dus weet niet of ik wel durf.
Bij het museum een keer een oudere dame helemaal van streek in het restaurant. Ze was 1 van haar oorbellen kwijt, een cadeau van haar overleden man met erg veel sentimentele waarde. Echt sneu. Ze had haar nummer achtergelaten voor de kleine kans dat iemand hem vond en langsbracht.quote:Op zondag 14 april 2024 17:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Semi-gerelateerd: vriendin van me verloor haar tunnelpiercing (plug? Geen idee) op een boot naar een Thais eiland. Wij en nog een aanzienlijk deel van de mensen op de boot zeker de halve overtocht gezochtGrotendeels in de overtuiging dat het ding al lang de zee in gerold was, aangezien het water wild was die ochtend en de boot geen dichte railing had. Uiteindelijk vond een willekeurige niet-Engelssprekende bejaarde Japanner hem, hij was zo blij en trots
![]()
quote:Op zondag 14 april 2024 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij het museum een keer een oudere dame helemaal van streek in het restaurant. Ze was 1 van haar oorbellen kwijt, een cadeau van haar overleden man met erg veel sentimentele waarde. Echt sneu. Ze had haar nummer achtergelaten voor de kleine kans dat iemand hem vond en langsbracht.
Einde van de dag was ik het terras aan het vegen en zie ik zo iets glimmends ertussen zitten. Was het die oorbel
Dame helemaal in tranen van dankbaarheid toen we haar belden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |