Oh jawel hoor, maar dan meestal van die voorgesneden bakjes bij de ahquote:Op zondag 14 april 2024 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhh
En daarna heb je het niet meer geprobeerd?
niets, want ik kom daar niet, haahaatjesquote:Op zondag 14 april 2024 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat kopen jullie bij de DM drogist in Duitsland?
Inb4 niets, want ik kom daar niet, haahaatjes
Ik wil in elk geval Wattenschijfjes halen
Die zien er vaak uit alsof ze al 5 dagen daar te lang liggenquote:Op zondag 14 april 2024 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar dan meestal van die voorgesneden bakjes bij de ah
Wat 'n lolquote:Op zondag 14 april 2024 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
niets, want ik kom daar niet, haahaatjes
wat is dat en waarom is het bijzonder?quote:Op zondag 14 april 2024 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Niks, want ik kom daar niet, haahaatjesquote:Op zondag 14 april 2024 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon een Duitse drogist en is de meeste producten (niet alle) zijn daar goedkoper dan in NLquote:Op zondag 14 april 2024 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is dat en waarom is het bijzonder?
Ja of 5 dagen te vroeg zijn geplukt waardoor ze niet helemaal hebben kunnen rijpenquote:Op zondag 14 april 2024 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zien er vaak uit alsof ze al 5 dagen daar te lang liggen
quote:
Ja, echt een smaakbeleving.quote:Op zondag 14 april 2024 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of 5 dagen te vroeg zijn geplukt waardoor ze niet helemaal hebben kunnen rijpen
ohquote:Op zondag 14 april 2024 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een Duitse drogist en is de meeste producten (niet alle) zijn daar goedkoper dan in NL
Ja precies en dan hangt het er ook vanaf welk merk je hebt en wat het normaal kost etc etcquote:Op zondag 14 april 2024 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
nee
lastigwant dan zijn dingen goedkoper maar dan denk ik 'maar hmm we hebben hier best wel wat goede aanbiedingen' met haarverf enzo enzoooo. En dan is het goedkoper om het hier te kopen met aanbiedingen. De stress om er achter te komen wat het goedkoopst is
![]()
Ik pak altijd het vliegtuig naar Toronto want daar zijn scheermesjes 2 cent goedkoper per stuk.quote:Op zondag 14 april 2024 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2024 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik pak altijd het vliegtuig naar Toronto want daar zijn scheermesjes 2 cent goedkoper per stuk.
ALLES.quote:Op zondag 14 april 2024 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
twijfel ik geen moment aanquote:Op zondag 14 april 2024 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja precies en dan hangt het er ook vanaf welk merk je hebt en wat het normaal kost etc etc
Maar over het algemeen is de haarverf wel goedkoper in DE dan in NL
Wat is de Normal nou weerquote:Op zondag 14 april 2024 18:27 schreef Elvi het volgende:
Bij de Kruidvat of de Normal is het ook goedkoop.
Ik dacht dat je after eight had getypt met een rare autocorrect. En toen las ik verderquote:Op zondag 14 april 2024 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb hier van de week after bite gekocht bij de DM. Toen ik nog dacht dat het muggen waren. Hielp geen drol nee.
*Schrijft op het lijstjequote:
Ja nee okequote:Op zondag 14 april 2024 18:27 schreef Elvi het volgende:
Bij de Kruidvat of de Normal is het ook goedkoop.
Doe normiequote:
quote:Op zondag 14 april 2024 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb hier van de week after bite gekocht bij de DM. Toen ik nog dacht dat het muggen waren. Hielp geen drol nee.
quote:
Lijdensweg.quote:Op zondag 14 april 2024 18:30 schreef Crack_ het volgende:
'.. dat er meerdere wegen naar Rome lijden'
FOOOOOOOOOOOOOUT
quote:Op zondag 14 april 2024 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu zin om een stedentrip naar Rome te boeken
quote:
Met die hitte wel.quote:
Er leiden meerdere wegen naar lijden.quote:Op zondag 14 april 2024 18:30 schreef Crack_ het volgende:
'.. dat er meerdere wegen naar Rome lijden'
FOOOOOOOOOOOOOUT
Mijn leraar Frans zei ooit 'ik ben jullie woordenboek, jullie mogen in mij bladeren'quote:Op zondag 14 april 2024 18:33 schreef Crack_ het volgende:
Iemand anders zei 'Ik heb dit uit *naam docent* gehaald ' bij een literatuurverwijzingnou lijkt me niet
0.5/100quote:Op zondag 14 april 2024 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er leiden meerdere wegen naar lijden.
Heel erg mooi, al zeg ik het zelf.
quote:Op zondag 14 april 2024 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ieuwquote:Op zondag 14 april 2024 18:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn leraar Frans zei ooit 'ik ben jullie woordenboek, jullie mogen in mij bladeren'
Hmm dit komt me bekend voorquote:
quote:Op zondag 14 april 2024 18:33 schreef Crack_ het volgende:
Iemand anders zei 'Ik heb dit uit *naam docent* gehaald ' bij een literatuurverwijzingnou lijkt me niet
Hell yeahquote:Op zondag 14 april 2024 18:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm dit komt me bekend voor
Is dit uit Buffy?
quote:
Ik tel er zelfs 2quote:Op zondag 14 april 2024 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Euhm.quote:Op zondag 14 april 2024 18:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn leraar Frans zei ooit 'ik ben jullie woordenboek, jullie mogen in mij bladeren'
Vriendin van mij wel, die is professor in de neuropsychologie en die praat automatisch Duits als ze boos is op haar studenten.quote:
Was goeie aflevering. Hushquote:
Gaat ze dan ook bevelen schreeuwen en rondmarcheren of blijft het bij praten?quote:Op zondag 14 april 2024 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendin van mij wel, die is professor in de neuropsychologie en die praat automatisch Duits als ze boos is op haar studenten.
lol neequote:
Ben je verhuisd naar Kroatië?quote:Op zondag 14 april 2024 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen talrijke buien met hagel, onweer en zware windstoten bij max 10 graden.
Wat wonen Jullie toch in een kutland zeg
Het is een bijzonder vreemde vrouw dus ik sluit niets uit.quote:Op zondag 14 april 2024 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat ze dan ook bevelen schreeuwen en rondmarcheren of blijft het bij praten?
Was het soms Professorin Clack_quote:Op zondag 14 april 2024 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat ze dan ook bevelen schreeuwen en rondmarcheren of blijft het bij praten?
Nou als het zo moet blijf ik hier nog wel evenquote:
Mijn hemel wat kutquote:Op zondag 14 april 2024 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol nee
of misschien wel van die andere kutgrapjes die niemand leuk vind behalve ik. Voor portfolio moesten ze een speech schrijven over zichzelf voor als ze over paar jaar afgestudeerd zouden zijn (zovan, wat wil je dat er dan over je gezegd wordt want als je hier een beeld voor hebt dan kun je daar naar toe werken bladieblaatjes)
Die speech moesten ze voordragen (was onderdeel van een toets) en toen zei ik week van te voren 'ho wacht jongens, die speech moeten jullie uit je hoofd kennen hč'
![]()
![]()
Zou je misschien best leuk vindenquote:Op zondag 14 april 2024 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is toch niet mijn taak om bevelen te geven
quote:
Ja ik denk dat bijna iedereen dat ook wel inziet, maar pas veel en veel later.quote:Op zondag 14 april 2024 18:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat veel mensen een raar beeld hebben van de rol docent. Ik ben faciliterend en ondersteunend, niet meer dan dat
denk dat dit mijn sterkste punt is als docent, we zijn gelijk. Ik wil mn studenten ondersteunen in leren, zij kunnen zelf heel goed aangeven op welke manier dat voor hun het beste werkt. Als ik dat hele stuk zou overslaan en voor een klas ga staan en blind mn riedeltje zou doen en 'studenten moeten maar luisteren!!!' yeaaa, dan weet ik niet of je wel doorhebt wat je rol precies isquote:Op zondag 14 april 2024 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik denk dat bijna iedereen dat ook wel inziet, maar pas veel en veel later.
Of je nou scholier of student bent, je hebt zelden of nooit het idee dat je het voor jezelf doet.
Denk dat het onderwijs daar nog wel een hoop te winnen heeft ook. Als je dat beeld goed kunt krijgen dan motiveert dat veel meer.
ik zou ook niet weten waarom je dat zou doen, iets opleggen werkt altijd minder goed dan iemand zelf een afspraak laten makenquote:Op zondag 14 april 2024 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee ja dan past bevelen geven niet zo idd
Ik moest op m'n veertiende eens zoiets schrijven. Over hoe ik m'n leven later zag. Iedereen had foto's van mooie huizen uitgeknipt en aangegeven wat voor werk ze wilden doen en dat ze kinderen wilden enzo.quote:Op zondag 14 april 2024 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol nee
of misschien wel van die andere kutgrapjes die niemand leuk vind behalve ik. Voor portfolio moesten ze een speech schrijven over zichzelf voor als ze over paar jaar afgestudeerd zouden zijn (zovan, wat wil je dat er dan over je gezegd wordt want als je hier een beeld voor hebt dan kun je daar naar toe werken bladieblaatjes)
Die speech moesten ze voordragen (was onderdeel van een toets) en toen zei ik week van te voren 'ho wacht jongens, die speech moeten jullie uit je hoofd kennen hč'
![]()
![]()
Ja nou ja niet in die context idd. Maar gewoon het idee dat je op die manier dingen gedaan kunt krijgen.. kortzichtig natuurlijk maar okeequote:Op zondag 14 april 2024 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou ook niet weten waarom je dat zou doen, iets opleggen werkt altijd minder goed dan iemand zelf een afspraak laten maken
aaaaaaahquote:Op zondag 14 april 2024 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest op m'n veertiende eens zoiets schrijven. Over hoe ik m'n leven later zag. Iedereen had foto's van mooie huizen uitgeknipt en aangegeven wat voor werk ze wilden doen en dat ze kinderen wilden enzo.
Ik zei dat ik wc-juffrouw was bij de Efteling maar naar Disney ging want daar kreeg je vijftig cent in plaats van een kwartje.
Nooit een cijfer of zelfs maar een reactie op gehad.
ja dan dwing je mensen, dat werkt zelden. Intrinsieke motivatie is het bestequote:Op zondag 14 april 2024 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja niet in die context idd. Maar gewoon het idee dat je op die manier dingen gedaan kunt krijgen.. kortzichtig natuurlijk maar okee
Waar heb je zin in ?quote:Op zondag 14 april 2024 18:58 schreef Nattekat het volgende:
Hm, Haags is er niet voor culinaire inspiratie
Iemand anders?
boterham?quote:Op zondag 14 april 2024 18:58 schreef Nattekat het volgende:
Hm, Haags is er niet voor culinaire inspiratie
Iemand anders?
Ik snap nu niet dat ik zoiets durfde in te leveren.quote:Op zondag 14 april 2024 18:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
aaaaaaahdit was sowieso een 10 waard. En nog extra voor de orginaliteit
hoezoquote:Op zondag 14 april 2024 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik snap nu niet dat ik zoiets durfde in te leveren.
Jeugdige onbezonnenheidquote:Op zondag 14 april 2024 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar dan raden we van alles aan en dan ga je het toch niet doen, want je hebt er toch geen zin inquote:
Waarom? Is toch hilarisch.quote:Op zondag 14 april 2024 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien zit er wel iets tussen waarvan ik denk "dat is wel wat"quote:Op zondag 14 april 2024 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar dan raden we van alles aan en dan ga je het toch niet doen, want je hebt er toch geen zin in
Kibbensoepquote:Op zondag 14 april 2024 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Misschien zit er wel iets tussen waarvan ik denk "dat is wel wat"
Niets, maar loopt niet in de pas mee met de anderenquote:
Luie poes.quote:Op zondag 14 april 2024 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iets wat lichtverteerbaar isquote:Op zondag 14 april 2024 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan vervolgens zeggen: meh, geen zin inquote:
dat kloptquote:Op zondag 14 april 2024 19:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niets, maar loopt niet in de pas mee met de anderen
Heujjjjj, succesquote:Op zondag 14 april 2024 19:03 schreef Nattekat het volgende:
Soep is wel een goeie, tijdje geleden ook
Ja halloquote:Op zondag 14 april 2024 19:04 schreef Dqod het volgende:
Ik ga maar eens douchen, voordat ik de voorraadkast ga plunderen en dan sis de schuld ga geven
Kan je nog steeds zelf een beetje moeite doen voor je eten.quote:Op zondag 14 april 2024 19:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb twee westrijden gespeeld in 20 uur tijd, tis goed
Haiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |