Was goeie aflevering. Hushquote:
Gaat ze dan ook bevelen schreeuwen en rondmarcheren of blijft het bij praten?quote:Op zondag 14 april 2024 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vriendin van mij wel, die is professor in de neuropsychologie en die praat automatisch Duits als ze boos is op haar studenten.
lol neequote:
Ben je verhuisd naar Kroatië?quote:Op zondag 14 april 2024 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen talrijke buien met hagel, onweer en zware windstoten bij max 10 graden.
Wat wonen Jullie toch in een kutland zeg
Het is een bijzonder vreemde vrouw dus ik sluit niets uit.quote:Op zondag 14 april 2024 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat ze dan ook bevelen schreeuwen en rondmarcheren of blijft het bij praten?
Was het soms Professorin Clack_quote:Op zondag 14 april 2024 18:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gaat ze dan ook bevelen schreeuwen en rondmarcheren of blijft het bij praten?
Nou als het zo moet blijf ik hier nog wel evenquote:
Mijn hemel wat kutquote:Op zondag 14 april 2024 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol nee
of misschien wel van die andere kutgrapjes die niemand leuk vind behalve ik. Voor portfolio moesten ze een speech schrijven over zichzelf voor als ze over paar jaar afgestudeerd zouden zijn (zovan, wat wil je dat er dan over je gezegd wordt want als je hier een beeld voor hebt dan kun je daar naar toe werken bladieblaatjes)
Die speech moesten ze voordragen (was onderdeel van een toets) en toen zei ik week van te voren 'ho wacht jongens, die speech moeten jullie uit je hoofd kennen hè'
![]()
![]()
Zou je misschien best leuk vindenquote:Op zondag 14 april 2024 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is toch niet mijn taak om bevelen te geven
quote:
Ja ik denk dat bijna iedereen dat ook wel inziet, maar pas veel en veel later.quote:Op zondag 14 april 2024 18:43 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind dat veel mensen een raar beeld hebben van de rol docent. Ik ben faciliterend en ondersteunend, niet meer dan dat
denk dat dit mijn sterkste punt is als docent, we zijn gelijk. Ik wil mn studenten ondersteunen in leren, zij kunnen zelf heel goed aangeven op welke manier dat voor hun het beste werkt. Als ik dat hele stuk zou overslaan en voor een klas ga staan en blind mn riedeltje zou doen en 'studenten moeten maar luisteren!!!' yeaaa, dan weet ik niet of je wel doorhebt wat je rol precies isquote:Op zondag 14 april 2024 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik denk dat bijna iedereen dat ook wel inziet, maar pas veel en veel later.
Of je nou scholier of student bent, je hebt zelden of nooit het idee dat je het voor jezelf doet.
Denk dat het onderwijs daar nog wel een hoop te winnen heeft ook. Als je dat beeld goed kunt krijgen dan motiveert dat veel meer.
ik zou ook niet weten waarom je dat zou doen, iets opleggen werkt altijd minder goed dan iemand zelf een afspraak laten makenquote:Op zondag 14 april 2024 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee ja dan past bevelen geven niet zo idd
Ik moest op m'n veertiende eens zoiets schrijven. Over hoe ik m'n leven later zag. Iedereen had foto's van mooie huizen uitgeknipt en aangegeven wat voor werk ze wilden doen en dat ze kinderen wilden enzo.quote:Op zondag 14 april 2024 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
lol nee
of misschien wel van die andere kutgrapjes die niemand leuk vind behalve ik. Voor portfolio moesten ze een speech schrijven over zichzelf voor als ze over paar jaar afgestudeerd zouden zijn (zovan, wat wil je dat er dan over je gezegd wordt want als je hier een beeld voor hebt dan kun je daar naar toe werken bladieblaatjes)
Die speech moesten ze voordragen (was onderdeel van een toets) en toen zei ik week van te voren 'ho wacht jongens, die speech moeten jullie uit je hoofd kennen hè'
![]()
![]()
Ja nou ja niet in die context idd. Maar gewoon het idee dat je op die manier dingen gedaan kunt krijgen.. kortzichtig natuurlijk maar okeequote:Op zondag 14 april 2024 18:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik zou ook niet weten waarom je dat zou doen, iets opleggen werkt altijd minder goed dan iemand zelf een afspraak laten maken
aaaaaaahquote:Op zondag 14 april 2024 18:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest op m'n veertiende eens zoiets schrijven. Over hoe ik m'n leven later zag. Iedereen had foto's van mooie huizen uitgeknipt en aangegeven wat voor werk ze wilden doen en dat ze kinderen wilden enzo.
Ik zei dat ik wc-juffrouw was bij de Efteling maar naar Disney ging want daar kreeg je vijftig cent in plaats van een kwartje.
Nooit een cijfer of zelfs maar een reactie op gehad.
ja dan dwing je mensen, dat werkt zelden. Intrinsieke motivatie is het bestequote:Op zondag 14 april 2024 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja nou ja niet in die context idd. Maar gewoon het idee dat je op die manier dingen gedaan kunt krijgen.. kortzichtig natuurlijk maar okee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |