Oh jawel hoor, maar dan meestal van die voorgesneden bakjes bij de ahquote:Op zondag 14 april 2024 18:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhh
En daarna heb je het niet meer geprobeerd?
niets, want ik kom daar niet, haahaatjesquote:Op zondag 14 april 2024 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wat kopen jullie bij de DM drogist in Duitsland?
Inb4 niets, want ik kom daar niet, haahaatjes
Ik wil in elk geval Wattenschijfjes halen
Die zien er vaak uit alsof ze al 5 dagen daar te lang liggenquote:Op zondag 14 april 2024 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar dan meestal van die voorgesneden bakjes bij de ah
Wat 'n lolquote:Op zondag 14 april 2024 18:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
niets, want ik kom daar niet, haahaatjes
wat is dat en waarom is het bijzonder?quote:Op zondag 14 april 2024 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
Niks, want ik kom daar niet, haahaatjesquote:Op zondag 14 april 2024 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon een Duitse drogist en is de meeste producten (niet alle) zijn daar goedkoper dan in NLquote:Op zondag 14 april 2024 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat is dat en waarom is het bijzonder?
Ja of 5 dagen te vroeg zijn geplukt waardoor ze niet helemaal hebben kunnen rijpenquote:Op zondag 14 april 2024 18:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zien er vaak uit alsof ze al 5 dagen daar te lang liggen
quote:
Ja, echt een smaakbeleving.quote:Op zondag 14 april 2024 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of 5 dagen te vroeg zijn geplukt waardoor ze niet helemaal hebben kunnen rijpen
ohquote:Op zondag 14 april 2024 18:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon een Duitse drogist en is de meeste producten (niet alle) zijn daar goedkoper dan in NL
Ja precies en dan hangt het er ook vanaf welk merk je hebt en wat het normaal kost etc etcquote:Op zondag 14 april 2024 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
nee
lastigwant dan zijn dingen goedkoper maar dan denk ik 'maar hmm we hebben hier best wel wat goede aanbiedingen' met haarverf enzo enzoooo. En dan is het goedkoper om het hier te kopen met aanbiedingen. De stress om er achter te komen wat het goedkoopst is
![]()
Ik pak altijd het vliegtuig naar Toronto want daar zijn scheermesjes 2 cent goedkoper per stuk.quote:Op zondag 14 april 2024 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op zondag 14 april 2024 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik pak altijd het vliegtuig naar Toronto want daar zijn scheermesjes 2 cent goedkoper per stuk.
ALLES.quote:Op zondag 14 april 2024 18:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
twijfel ik geen moment aanquote:Op zondag 14 april 2024 18:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja precies en dan hangt het er ook vanaf welk merk je hebt en wat het normaal kost etc etc
Maar over het algemeen is de haarverf wel goedkoper in DE dan in NL
Wat is de Normal nou weerquote:Op zondag 14 april 2024 18:27 schreef Elvi het volgende:
Bij de Kruidvat of de Normal is het ook goedkoop.
Ik dacht dat je after eight had getypt met een rare autocorrect. En toen las ik verderquote:Op zondag 14 april 2024 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb hier van de week after bite gekocht bij de DM. Toen ik nog dacht dat het muggen waren. Hielp geen drol nee.
*Schrijft op het lijstjequote:
Ja nee okequote:Op zondag 14 april 2024 18:27 schreef Elvi het volgende:
Bij de Kruidvat of de Normal is het ook goedkoop.
Doe normiequote:
quote:Op zondag 14 april 2024 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb hier van de week after bite gekocht bij de DM. Toen ik nog dacht dat het muggen waren. Hielp geen drol nee.
quote:
Lijdensweg.quote:Op zondag 14 april 2024 18:30 schreef Crack_ het volgende:
'.. dat er meerdere wegen naar Rome lijden'
FOOOOOOOOOOOOOUT
quote:Op zondag 14 april 2024 18:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nu zin om een stedentrip naar Rome te boeken
quote:
Met die hitte wel.quote:
Er leiden meerdere wegen naar lijden.quote:Op zondag 14 april 2024 18:30 schreef Crack_ het volgende:
'.. dat er meerdere wegen naar Rome lijden'
FOOOOOOOOOOOOOUT
Mijn leraar Frans zei ooit 'ik ben jullie woordenboek, jullie mogen in mij bladeren'quote:Op zondag 14 april 2024 18:33 schreef Crack_ het volgende:
Iemand anders zei 'Ik heb dit uit *naam docent* gehaald ' bij een literatuurverwijzingnou lijkt me niet
0.5/100quote:Op zondag 14 april 2024 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er leiden meerdere wegen naar lijden.
Heel erg mooi, al zeg ik het zelf.
quote:Op zondag 14 april 2024 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ieuwquote:Op zondag 14 april 2024 18:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn leraar Frans zei ooit 'ik ben jullie woordenboek, jullie mogen in mij bladeren'
Hmm dit komt me bekend voorquote:
quote:Op zondag 14 april 2024 18:33 schreef Crack_ het volgende:
Iemand anders zei 'Ik heb dit uit *naam docent* gehaald ' bij een literatuurverwijzingnou lijkt me niet
Hell yeahquote:Op zondag 14 april 2024 18:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm dit komt me bekend voor
Is dit uit Buffy?
quote:
Ik tel er zelfs 2quote:Op zondag 14 april 2024 18:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Euhm.quote:Op zondag 14 april 2024 18:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn leraar Frans zei ooit 'ik ben jullie woordenboek, jullie mogen in mij bladeren'
Vriendin van mij wel, die is professor in de neuropsychologie en die praat automatisch Duits als ze boos is op haar studenten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |