Tomaten of kieeeeeeep, even denkenquote:Op zondag 14 april 2024 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heujjjjj, succes
Wat voor soep gaat het worden?
Het plan was om op weg naar huis langs de super te fietsen, ik ben gewoon in een rechte lijn naar huis gegaan zo kapot was ikquote:Op zondag 14 april 2024 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je nog steeds zelf een beetje moeite doen voor je eten.
hehehehequote:Op zondag 14 april 2024 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In mijn ogen welvond het zo'n domme opdracht.
waaromquote:Op zondag 14 april 2024 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet nog mijn eerste spreekbuurt in groep 7 of zo.
Dat was echt een hel..
Elke spreekbeurt is een hel.quote:Op zondag 14 april 2024 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet nog mijn eerste spreekbuurt in groep 7 of zo.
Dat was echt een hel..
Lol, waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 14 april 2024 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het plan was om op weg naar huis langs de super te fietsen, ik ben gewoon in een rechte lijn naar huis gegaan zo kapot was ik
Je zou zo medelijden krijgen als je me toen zag bij thuiskomst.
Ik was echt superzenuwachtig en ik vond mijn onderwerp stom (paarden, denk ik)quote:
Ja, dit.quote:Op zondag 14 april 2024 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Elke spreekbeurt is een hel.
Ik weet niet eens meer welke groep het wasquote:Op zondag 14 april 2024 19:10 schreef Nattekat het volgende:
Mijn eerste spreekbeurt was in groep 5
Vond het niet eens heel bijzonder volgens mij.
Even denken wat de onderwerpen ook al weer waren... groep 5, 6 en 8 weet ik nog, 7 echt geen idee.
Inderdaad. Je doet daar echt niemand een plezier mee.quote:Op zondag 14 april 2024 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit.![]()
En het is ook helemaal niet leuk om naar de spreekbeurt van een ander te luisteren
Knikkebollende klasgenotenquote:Op zondag 14 april 2024 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Je doet daar echt niemand een plezier mee.
quote:Op zondag 14 april 2024 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was echt superzenuwachtig en ik vond mijn onderwerp stom (paarden, denk ik)
En ik zat helemaal te zenuwhippen voor de klas
Gelukkig is dat nu anders
quote:
Ik denk dat de juffrouw destijds dat ook vond, want ze vroeg of ik erg teleurgesteld was als ik een 7,5 zou krijgenquote:
oh kreeg je daar een cijfer voor. Dat klinkt hard?quote:Op zondag 14 april 2024 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat de juffrouw destijds dat ook vond, want ze vroeg of ik erg teleurgesteld was als ik een 7,5 zou krijgen
Nee mens, ik ben blij met een voldoende, hoef ik tenminste niet nog een keer die ellende mee te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |