Tomaten of kieeeeeeep, even denkenquote:Op zondag 14 april 2024 19:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heujjjjj, succes
Wat voor soep gaat het worden?
Het plan was om op weg naar huis langs de super te fietsen, ik ben gewoon in een rechte lijn naar huis gegaan zo kapot was ikquote:Op zondag 14 april 2024 19:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je nog steeds zelf een beetje moeite doen voor je eten.
hehehehequote:Op zondag 14 april 2024 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In mijn ogen welvond het zo'n domme opdracht.
waaromquote:Op zondag 14 april 2024 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet nog mijn eerste spreekbuurt in groep 7 of zo.
Dat was echt een hel..
Elke spreekbeurt is een hel.quote:Op zondag 14 april 2024 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik weet nog mijn eerste spreekbuurt in groep 7 of zo.
Dat was echt een hel..
Lol, waarschijnlijk niet.quote:Op zondag 14 april 2024 19:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het plan was om op weg naar huis langs de super te fietsen, ik ben gewoon in een rechte lijn naar huis gegaan zo kapot was ik
Je zou zo medelijden krijgen als je me toen zag bij thuiskomst.
Ik was echt superzenuwachtig en ik vond mijn onderwerp stom (paarden, denk ik)quote:
Ja, dit.quote:Op zondag 14 april 2024 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Elke spreekbeurt is een hel.
Ik weet niet eens meer welke groep het wasquote:Op zondag 14 april 2024 19:10 schreef Nattekat het volgende:
Mijn eerste spreekbeurt was in groep 5
Vond het niet eens heel bijzonder volgens mij.
Even denken wat de onderwerpen ook al weer waren... groep 5, 6 en 8 weet ik nog, 7 echt geen idee.
Inderdaad. Je doet daar echt niemand een plezier mee.quote:Op zondag 14 april 2024 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dit.![]()
En het is ook helemaal niet leuk om naar de spreekbeurt van een ander te luisteren
Knikkebollende klasgenotenquote:Op zondag 14 april 2024 19:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad. Je doet daar echt niemand een plezier mee.
quote:Op zondag 14 april 2024 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was echt superzenuwachtig en ik vond mijn onderwerp stom (paarden, denk ik)
En ik zat helemaal te zenuwhippen voor de klas
Gelukkig is dat nu anders
quote:
Ik denk dat de juffrouw destijds dat ook vond, want ze vroeg of ik erg teleurgesteld was als ik een 7,5 zou krijgenquote:
oh kreeg je daar een cijfer voor. Dat klinkt hard?quote:Op zondag 14 april 2024 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat de juffrouw destijds dat ook vond, want ze vroeg of ik erg teleurgesteld was als ik een 7,5 zou krijgen
Nee mens, ik ben blij met een voldoende, hoef ik tenminste niet nog een keer die ellende mee te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik was in groep 8 teleurgesteld met een G in plaats van ZG (goed, zeer goed)quote:Op zondag 14 april 2024 19:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat de juffrouw destijds dat ook vond, want ze vroeg of ik erg teleurgesteld was als ik een 7,5 zou krijgen
Nee mens, ik ben blij met een voldoende, hoef ik tenminste niet nog een keer die ellende mee te maken
Ja, werd er al vroeg ingestamptquote:Op zondag 14 april 2024 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh kreeg je daar een cijfer voor. Dat klinkt hard?doe gewoon goed - zeer goed ofzo
Ja had eens een keertje gebeld om te bestellen, dat was wel erg vreemd. Ben normaal die chinese vrouw gewend die na 100 jaar nog niet heel erg goed Nederlands kan spreken, kreeg ik aan de telefoon een of andere jongedame die in keurig Nederlands opnam, dacht even dat ik het verkeerde nummer had gedraaidquote:Op zondag 14 april 2024 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik vind het mooi hoe random dit is
Fijn dat het heeft gesmaakt, broer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
kan niet vroeg genoegquote:Op zondag 14 april 2024 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, werd er al vroeg ingestampt!!
Ik kreeg voor mijn eerste topo repetitie een 6quote:Op zondag 14 april 2024 19:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was in groep 8 teleurgesteld met een G in plaats van ZG (goed, zeer goed)
Echt, er is wat fout gegaan in de onderbouw van de middelbare school, toen ben ik trouw aanhanger van de zesjescultuur geworden.
Dochter van die vrouw? Nieuwe eigenaresse? Familie ?quote:Op zondag 14 april 2024 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja had eens een keertje gebeld om te bestellen, dat was wel erg vreemd. Ben normaal die chinese vrouw gewend die na 100 jaar nog niet heel erg goed Nederlands kan spreken, kreeg ik aan de telefoon een of andere jongedame die in keurig Nederlands opnam, dacht even dat ik het verkeerde nummer had gedraaid
De loempia zat wel erg goed vol, alsof er een hele bak kip kerrie in zat
Missie geslaagdquote:Op zondag 14 april 2024 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, toedeloe
[..]
Lol, je zei kieeeeeeeeeep
@:essnhills
Het is gelukt
Ik was zo'n type dat iedere keer voor een 10 gingquote:Op zondag 14 april 2024 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kreeg voor mijn eerste topo repetitie een 6
Echt serieus.. basisschooltrauma's unlocked hoorTerwijl de rest van de klas allemaal een 8 of hoger hadden
Daarna ging het beter, maar ik heb altijd een hekel aan topo gehad, want ik vond het echt retesaai
quote:Op zondag 14 april 2024 19:17 schreef Crack_ het volgende:
Was ik maar een kat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of een caaf.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja nou pff..quote:Op zondag 14 april 2024 19:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was zo'n type dat iedere keer voor een 10 ging
Ik vraag me wel af wat er was gebeurd als mijn ouders me niet gered hadden van het stedelijk gymnasium. Had de extra uitdaging me gemotiveerd gehouden, of was ik nog steeds een luie puber geworden die voor een 5,5 ging?quote:Op zondag 14 april 2024 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou pff..
Nee.
Teveel moeite en daar is het leven te kort voor.
Nee ze heeft verder geen familie hier, ook geen kinderen. Dus denk gewoon personeel? Ze stond zelf wel gewoon achter de balie toen ik af kwam halenquote:Op zondag 14 april 2024 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dochter van die vrouw? Nieuwe eigenaresse? Familie ?
Dan was je nu pallets aan het sorterenquote:Op zondag 14 april 2024 19:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af wat er was gebeurd als mijn ouders me niet gered hadden van het stedelijk gymnasium. Had de extra uitdaging me gemotiveerd gehouden, of was ik nog steeds een luie puber geworden die voor een 5,5 ging?
Ineens een duolingo-cursus gedaanquote:Op zondag 14 april 2024 19:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ze heeft verder geen familie hier, ook geen kinderen. Dus denk gewoon personeel? Ze stond zelf wel gewoon achter de balie toen ik af kwam halen
quote:Op zondag 14 april 2024 19:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan was je nu pallets aan het sorteren
Welkomquote:
konijn is ook wel chillquote:Op zondag 14 april 2024 19:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was ik maar een kat.
Of een caaf.
Inb4 @dud0r met: dan doe je het nietquote:Op zondag 14 april 2024 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt zo geen zin om naar de supermarkt te gaan, niet normaal
Oh ja, goeie. Nog niet gehad hierquote:Op zondag 14 april 2024 19:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Welkom
*worstenbroodje tegen je hoofd aan gooit
Ja, maar moet wel een tweede konijn bij danquote:
Bossche bol erbij?quote:
Dan doe je het nietquote:Op zondag 14 april 2024 19:26 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb echt zo geen zin om naar de supermarkt te gaan, niet normaal
Dat is het type dat me opsluit in een kelder en dan na een week vraagt of ik een glaasje water wil.quote:Op zondag 14 april 2024 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4 @:dud0r met: dan doe je het niet
Ben je na een week niet helemaal deaud?quote:Op zondag 14 april 2024 19:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het type dat me opsluit in een kelder en dan na een week vraagt of ik een glaasje water wil.
Meestal wel ja.quote:Op zondag 14 april 2024 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je na een week niet helemaal deaud?
Zal er om hangenquote:Op zondag 14 april 2024 19:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je na een week niet helemaal deaud?
Valt mee dat de supermarkt op zondag nog open is daar?quote:Op zondag 14 april 2024 19:29 schreef Ama het volgende:
Wat luxe hier is de supermarkt om 6 uur al dicht.
Voordeel van niet in een kutdorp wonen. Supermarkt open van 7 tot 22 de hele week doorquote:Op zondag 14 april 2024 19:29 schreef Ama het volgende:
Nou nou...quote:Op zondag 14 april 2024 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Valt mee dat de supermarkt op zondag nog open is daar?
Alsof ik mezelf hoor denken, als het regent en ik geen zin heb om naar de sportschool te lopenquote:Op zondag 14 april 2024 19:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben klaar. Ga wel met de auto, stapjes genoeg gemaakt vandaag.
Nou ja, in het dorp waar ik ben opgegroeid (of mja, het tweede dorp eigenlijk, want het eerste dorp had niet eens een supermarkt, maar goeee) is er dus geen supermarkt open op zondagquote:
Zo ben ik nietquote:Op zondag 14 april 2024 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof ik mezelf hoor denken, als het regent en ik geen zin heb om naar de sportschool te lopen
Ja maar het is niet alsof er in Emmen niemand woont verder.quote:Op zondag 14 april 2024 19:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, in het dorp waar ik ben opgegroeid (of mja, het tweede dorp eigenlijk, want het eerste dorp had niet eens een supermarkt, maar goeee) is er dus geen supermarkt open op zondag
Want HAHA biblebelt.
Stel je voor dat jij 100 jaar wordtquote:Op zondag 14 april 2024 19:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo ben ik niet
Mijn lichaam is gewoon helemaal op.
Ja, maar dat zei ik nietquote:Op zondag 14 april 2024 19:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja maar het is niet alsof er in Emmen niemand woont verder.
Als ik dan nog steeds kan zwemmen, zou dat echt fantastisch zijn.quote:Op zondag 14 april 2024 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stel je voor dat jij 100 jaar wordt
die maak je toch alleen als je gelukkig bentquote:Op zondag 14 april 2024 19:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar moet wel een tweede konijn bij dan
En genoeg ruimte
Ik wil dan wel binky's kunnen maken, anders word ik ongelukkig
Ja, in zo'n takelliftquote:Op zondag 14 april 2024 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik dan nog steeds kan zwemmen, zou dat echt fantastisch zijn.
Ja, daarom moet ik die wel kunnen makenquote:Op zondag 14 april 2024 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
die maak je toch alleen als je gelukkig bent
ohja, kan wel hoorquote:Op zondag 14 april 2024 19:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, in zo'n takellift
[..]
Ja, daarom moet ik die wel kunnen maken
Gewoon zo'n medium konijntjequote:Op zondag 14 april 2024 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, kan wel hoor
of hoe groot konijn ben je
nicequote:Op zondag 14 april 2024 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[ link | afbeelding ]
Uitzicht jongens![]()
Weertje ook dan
Vlaamse reusquote:Op zondag 14 april 2024 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon zo'n medium konijntje
Niet te groot, niet te klein
quote:Op zondag 14 april 2024 19:37 schreef bitterbal het volgende:
nou bel net fleur. Die is door mijn 18 jarige nichtje blijkbaar kutwijf genoemd. Nu is het tuig van de richel.
ik zeg van het is net de rijdende rechter met jullie.
In mijn hoofd wel jaquote:
met hangoortjes of spitsoortjesquote:Op zondag 14 april 2024 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon zo'n medium konijntje
Niet te groot, niet te klein
Spitsoortjes, want ik ben soms een beetje spicyquote:
ja ze drinkt wel veel zegt fleur, ik zeg ja ze heeft ook niet echt het goede voorbeeld gekregen he van julliequote:
"Goed voorbeeld doet volgen, joeeee."quote:Op zondag 14 april 2024 19:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze drinkt wel veel zegt fleur, ik zeg ja ze heeft ook niet echt het goede voorbeeld gekregen he van jullie
Verrekeeeeequote:
oh die zijn inderdaad wat spannendquote:Op zondag 14 april 2024 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spitsoortjes, want ik ben soms een beetje spicy
ga je er spijt van krijgen? if no, dan waarom niet?quote:Op zondag 14 april 2024 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan ook nu een hotelletje boeken op zo'n eiland. Morgenavond heen gaan en dinsdag terug komen. Mooi op tijd.
Hier waren ze tot voor kort niet eens open op zondag. Maar nu wel.quote:Op zondag 14 april 2024 19:29 schreef Ama het volgende:
Tante Fleurquote:Op zondag 14 april 2024 19:40 schreef bitterbal het volgende:
maar fleur zegt nu dat ze er niet meer heen gaat, vraagt ze of ik dan haar spullen op ga halen. Heb gezegd dat ze het zelf onderling maar moeten uitzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |