Gewoon zo'n medium konijntjequote:Op zondag 14 april 2024 19:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja, kan wel hoor
of hoe groot konijn ben je
nicequote:Op zondag 14 april 2024 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[ link | afbeelding ]
Uitzicht jongens![]()
Weertje ook dan
Vlaamse reusquote:Op zondag 14 april 2024 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon zo'n medium konijntje
Niet te groot, niet te klein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op zondag 14 april 2024 19:37 schreef bitterbal het volgende:
nou bel net fleur. Die is door mijn 18 jarige nichtje blijkbaar kutwijf genoemd. Nu is het tuig van de richel.
ik zeg van het is net de rijdende rechter met jullie.
In mijn hoofd wel jaquote:
met hangoortjes of spitsoortjesquote:Op zondag 14 april 2024 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon zo'n medium konijntje
Niet te groot, niet te klein
Spitsoortjes, want ik ben soms een beetje spicyquote:
ja ze drinkt wel veel zegt fleur, ik zeg ja ze heeft ook niet echt het goede voorbeeld gekregen he van julliequote:
"Goed voorbeeld doet volgen, joeeee."quote:Op zondag 14 april 2024 19:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze drinkt wel veel zegt fleur, ik zeg ja ze heeft ook niet echt het goede voorbeeld gekregen he van jullie
Verrekeeeeequote:
oh die zijn inderdaad wat spannendquote:Op zondag 14 april 2024 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spitsoortjes, want ik ben soms een beetje spicy
ga je er spijt van krijgen? if no, dan waarom niet?quote:Op zondag 14 april 2024 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Kan ook nu een hotelletje boeken op zo'n eiland. Morgenavond heen gaan en dinsdag terug komen. Mooi op tijd.
Hier waren ze tot voor kort niet eens open op zondag. Maar nu wel.quote:Op zondag 14 april 2024 19:29 schreef Ama het volgende:
Wat luxe hier is de supermarkt om 6 uur al dicht.
Tante Fleurquote:Op zondag 14 april 2024 19:40 schreef bitterbal het volgende:
maar fleur zegt nu dat ze er niet meer heen gaat, vraagt ze of ik dan haar spullen op ga halen. Heb gezegd dat ze het zelf onderling maar moeten uitzoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |