SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:15 schreef AirwiN het volgende: [..] Ik heb niemand gezien met een handdoek met omgekeerde ananassen. 🤔
quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:52 schreef IJsdraakje het volgende:
@:crack_
Dit was waar ik ongeveer mee begon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zover ben ik gekomen vandaag:ohgoooood, de voegenhelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Ah, een kenner.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, bij restaurant aangekomen. Camera vergeten en daar kom ik nu pas achter. Er moet nodig weer wat energie in dus![]()
Maar eigenlijk wel een prima dagje verder. Zowaar zin in de resterende dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
ooooooooooooh, jaloersquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:24 schreef AirwiN het volgende:
Ik kwam deze nog tegen onderweg naar het strand.
[ afbeelding ]
cheeerrrssquote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:24 schreef AirwiN het volgende:
Ik kwam deze nog tegen onderweg naar het strand.
[ afbeelding ]
Mannen van het goede leven hierquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Vegen doet optisch een hoop.
Photoshop ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
Daar heb ik zelf zo weinig aan.quote:
Westduinparkquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ooooooooooooh, jaloers
is dit westerpark
Jaaa, wel janken dat het zo snel terugkomt. Ik hoop dat ik dat onkruid wat kan uitputtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die uitlopers van die heg weghalen zal ook heel veel schelen, ineens extra tuin
Baby darling doll face honey
Ja, da's voor de volgende keer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaaa, wel janken dat het zo snel terugkomt. Ik hoop dat ik dat onkruid wat kan uitputten
Die uitlopers van die heg weghalen zal ook heel veel schelen, ineens extra tuin
quote:
dankbare werkjes wel door dat resultaatquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, da's voor de volgende keer.Eerst kliko weer leeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klimop, mijn vijand in de tuinHeb het er inmiddels bijna overal uitgetrokken/uitgegraven.
park in amsterdam toch?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
dat dus, ik weet niet wat westerpark is
Voor het Westerpark kun je naar Zoetermeer of Amsterdam.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
![]()
dat dus, ik weet niet wat westerpark is
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:28 schreef Crack_ het volgende:
Had ik al laten zien dat er een meerkoetnestje aan mijn tuin zit?
[ afbeelding ]
Met drie eieren
ohja, en ik kijk er ook op uit jaquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor het Westerpark kun je naar Zoetermeer of Amsterdam.
[ afbeelding ]
Met drie eieren
Omeletjequote:Op zaterdag 13 april 2024 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Met drie eieren
ja? waarom? Hier is het ook rot maar dat komt omdat de vorige mensen het niet hebben bijgehouden waardoor mijn hele grasmat vol met wortels van dat ding zit.. maar verder? Makkelijk bij te houdenquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Klimop, mijn vijand in de tuinHeb het er inmiddels bijna overal uitgetrokken/uitgegraven.
ja datquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Op zich is dat wel makkelijk aan die klimop, gewoon met de botte bijl erdoor, want gaat toch niet stuk.
ooooooh ja, daar ben ik wel eens geweest.quote:
Ja, ken het wel. Westerpark westergasfabriekquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor het Westerpark kun je naar Zoetermeer of Amsterdam.
Aww.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Met drie eieren
Ik zou ook nog wel een vijver ofzo in de tuin willen. Ben alleen bang dat de katten en reigers er alle vissen uithalen, en Olli de Egel er in valt. Want mijn collega met zwembad haalt geregeld dode egeltjes uit het zwembadquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:28 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Met drie eieren
[ afbeelding ]
Met drie eieren
Muurtje omheen bouwen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou ook nog wel een vijver ofzo in de tuin willen. Ben alleen bang dat de katten en reigers er alle vissen uithalen, en Olli de Egel er in valt. Want mijn collega met zwembad haalt geregeld dode egeltjes uit het zwembad
Omdat ik het niet mooi vind en het als kool groeit, is niet bij te houden. Heb al genoeg te doen in de tuin.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja? waarom? Hier is het ook rot maar dat komt omdat de vorige mensen het niet hebben bijgehouden waardoor mijn hele grasmat vol met wortels van dat ding zit.. maar verder? Makkelijk bij te houden
net erover tegen vogels en katten.. en zijn vast ook oplossingen tegen egels te vindenquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou ook nog wel een vijver ofzo in de tuin willen. Ben alleen bang dat de katten en reigers er alle vissen uithalen, en Olli de Egel er in valt. Want mijn collega met zwembad haalt geregeld dode egeltjes uit het zwembad
Ja maar dat vind ik dan weer niet mooi. Misschien kan ik wel een watervalletje op de rotswand maken ofzo.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:31 schreef mschol het volgende:
[..]
net erover tegen vogels en katten.. en zijn vast ook oplossingen tegen egels te vinden
oh gatsiequote:Op zaterdag 13 april 2024 17:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:30 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
geen meeuwen in de buurt hoop ik? die plukken de kleintjes zo van het water
dat is fijn.. hier in de vijver voor mn flat heb ik de meeuwen ze er zo uit zien plukken vorig jaar en dit jaar volgens mij ook al bezig gezien in een kanaal hierquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh gatsieje hebt wel van die netten natuurlijk maar dat ziet er ook niet uit
[..]en ja eigenlijk wel, maar het gaat goed? Er zitten ieder jaar meerkoetnestjes hier
Ja uuh circle of life hoor. Gewoon geen dure koi karpers nemenquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Helpt met katten en reigers niet toch?
oke gatverdamme. En ja is natuur en is prima maar gatverdammequote:Op zaterdag 13 april 2024 17:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is fijn.. hier in de vijver voor mn flat heb ik de meeuwen ze er zo uit zien plukken vorig jaar en dit jaar volgens mij ook al bezig gezien in een kanaal hier
Is echt niet normaal hoe hard dat groeit. Heb iets van 500m2 tuin bij te houden, en de vorige bewoners hadden echt overal klimop geplant tussen de rotsenquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:31 schreef IJsdraakje het volgende:
En bij een grotere tuin zou ik ook de klimop er wel zoveel mogelijk uit willen hoor, gaat stiekem toch veel tijd inzitten.
gewoon een haai, hap slik weg katquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja uuh circle of life hoor. Gewoon geen dure koi karpers nemen
99 PROSEND HEEFD UT FAUD!quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I am very smart
oh er tussen, dat zou ik ook niet snel doen. Als heg is het ideaalquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is echt niet normaal hoe hard dat groeit. Heb iets van 500m2 tuin bij te houden, en de vorige bewoners hadden echt overal klimop geplant tussen de rotsenKwam ook overal boven op een gegeven moment.
ja, is best zielig maar inderdaad: het is de natuur (al zijn meeuwen gewoon kut beestenquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke gatverdamme. En ja is natuur en is prima maar gatverdamme
eensquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, is best zielig maar inderdaad: het is de natuur (al zijn meeuwen gewoon kut beesten
Ja kan me nog voorstellen dat, als je het bijhoudt, het voor een schutting wel mooi is omdat je anders zoals bij IJs alleen maar schutting om je heen ziet. Maar in een al groene tuin zie ik niet in waarom je het ook nog overal over de rotsen zou laten groeien. Die zijn juist mooi om te zien eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh er tussen, dat zou ik ook niet snel doen. Als heg is het ideaal
Meer!!quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
Willen jullie meer of minder koet?
dat zou ik ook niet weten, het is ook niet perse een heel leuk plantje om te zien ofzoquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja kan me nog voorstellen dat, als je het bijhoudt, het voor een schutting wel mooi is omdat je anders zoals bij IJs alleen maar schutting om je heen ziet. Maar in een al groene tuin zie ik niet in waarom je het ook nog overal over de rotsen zou laten groeien. Die zijn juist mooi om te zien eigenlijk.
Als het nou fleurige bloemetjes hadquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat zou ik ook niet weten, het is ook niet perse een heel leuk plantje om te zien ofzo
Zijn er 5 thaise restaurants daar dat men verwacht dat er wel volk zou komen bij de tempels?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
Er zit een Thaise tempel in Waalwijk, wow
Meerkoeten zijn zelf ook niet zo leuk hoor. Zoek maar op wat ze met hun baby’s doenquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, is best zielig maar inderdaad: het is de natuur (al zijn meeuwen gewoon kut beesten
Blijkbaar vieren veel Thai daar Thais nieuwjaar en moeten ze voor een andere feestdag uitwijken naar de Brabanthallen omdat er zo veel volk op afkomt, dus zal wel goed zijn. Maar ik las dat daar ook kinderen verkracht zijn. Interessante reeks aan informatiequote:Op zaterdag 13 april 2024 17:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zijn er 5 thaise restaurants daar dat men verwacht dat er wel volk zou komen bij de tempels?
Al met al een leuke plek dus om er te vertoevenquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Blijkbaar vieren veel Thai daar Thais nieuwjaar en moeten ze voor een andere feestdag uitwijken naar de Brabanthallen omdat er zo veel volk op afkomt, dus zal wel goed zijn. Maar ik las dat daar ook kinderen verkracht zijn. Interessante reeks aan informatie
Les die je geleerd hebt is om even in te lezen wat er van je verwacht wordtquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:45 schreef Crack_ het volgende:
Lol oke, die aanplantgrond die ik zo duur vond.. Die is duur omdat ik het niet gebruik zoals bedoeld isje moet die aarde mengen met je eigen tuingrond, en waar je plantjes gaat zaaien daar gebruik je wat van dat mengsel.
Ik heb die aanplantgrond gebruikt alsof het tuinaarde is
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meerkoeten zijn zelf ook niet zo leuk hoor. Zoek maar op wat ze met hun baby’s doen
ja dat is bruut maar stuk minder irritant dan meeuwen die maar hondsbrutaal shit uit je klauwen jatten en alles opentrekken om te vretenquote:Vader en moeder koet verzorgen slechts twee kinderkoeten. Blijft er een derde of vierde mee-eten uit de pot dan wordt die telkens weggeduwd en als dat niet helpt gewoon doodgehakt met die vervaarlijke koetensnavel. Het is wreed, maar de natuur, en zeker een meerkoet, is wreed en meedogenloos.
is opzich wel aan te raden jaquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Les die je geleerd hebt is om even in te lezen wat er van je verwacht wordt
En om de hoek een Fata Morganaquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
Er zit een Thaise tempel in Waalwijk, wow
Oh ik kende dat niet. Wij hebben wel een soort poeder dat je na het planten op de aarde direct om het plantje strooit en dan besproeien met water om het poeder de grond in te helpen naar de wortels. Zou moeten helpen om nieuwe planten te laten groeien. Op zich lijkt het tot nu toe goed te werken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:45 schreef Crack_ het volgende:
Lol oke, die aanplantgrond die ik zo duur vond.. Die is duur omdat ik het niet gebruik zoals bedoeld isje moet die aarde mengen met je eigen tuingrond, en waar je plantjes gaat zaaien daar gebruik je wat van dat mengsel.
Ik heb die aanplantgrond gebruikt alsof het tuinaarde is
Moet je eens doen danquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik bijna nooit doe
AZCquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:37 schreef Karzai het volgende:
ow tegen vitesse, die club bestaat volgend jaar niet meer, benieuwd wat ze met het stadion gaan doen
Mijn eten is net klaar. Nog even laten afkoelen en dan zo oppeuzelen (hoop ik)quote:
Wraps met KIIIEEEEEEPquote:
Wil je het niet warm hebben?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn eten is net klaar. Nog even laten afkoelen en dan zo oppeuzelen (hoop ik)
Ja wel, maar niet gloeiend heet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wil je het niet warm hebben?
quote:
Hmm, dat klinkt beter. Makkelijker en neemt minder ruimte in beslag. Ga ik ook eens naar kijkenquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik kende dat niet. Wij hebben wel een soort poeder dat je na het planten op de aarde direct om het plantje strooit en dan besproeien met water om het poeder de grond in te helpen naar de wortels. Zou moeten helpen om nieuwe planten te laten groeien. Op zich lijkt het tot nu toe goed te werken.
Gewoon happen en hasfafsfsfafsfafas doenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja wel, maar niet gloeiend heet.
Ander broccoli weetje. De familie waar broccoli naar vernoemd is produceert ook de James Bond filmsquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Toen heb ik geleerd dat broccoli eigenlijk allemaal bloemetjes zijn die nog niet zijn uitgekomen, dat wist ik oprecht niet
[ afbeelding ]
Oh jezus.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is echt niet normaal hoe hard dat groeit. Heb iets van 500m2 tuin bij te houden, en de vorige bewoners hadden echt overal klimop geplant tussen de rotsenKwam ook overal boven op een gegeven moment.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En om de hoek een Fata Morgana
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Toen heb ik geleerd dat broccoli eigenlijk allemaal bloemetjes zijn die nog niet zijn uitgekomen, dat wist ik oprecht niet
[ afbeelding ]
Weet je ook dat het eigenlijk dezelfde plant is als kool, spruiten, boerenkool, en bloemkool?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik leer hier ook iets. Dus met broccoli zijn we gewoon bloemetjes aan het eten.
Ziet er best gezellig uit als bloemetje. Misschien kan ik ze ook beter later groeien ipv opetenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook nog moestuinbakken op mn balkon, voor sla en kruiden en dingen waarvan het fijn is als je het dichtbij hebt. Daar groeide iets wat ik net heb weggehaald, het is een broccoliplant![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gele bloemen is wat normaal de broccoli zou worden, je kunt het ook een klein beetje zien. Al is dit veels te klein om een hele broccoli te worden.
Heb vier a vijf jaar geleden oid ooit broccoli gezaaid en schijnbaar zat er daarvan nog een restje in de bodem oid, wat na jaren besloot te gaan groeien?
Daar heb ik, ehh vier a vijf jaar geleden oid (als het niet langer is) ooit een broccoli laten groeien. Dat was verschrikkelijk want het groeit héél langzaam en zit continu vol met rupsen.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je ook dat het eigenlijk dezelfde plant is als kool, spruiten, boerenkool, en bloemkool?
Gewoon bij het kweken focussen op andere kenmerken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik leer zoveel bij vandaag.
Geen toetje. Gisteren al teveel gevroten en gezopen dus VIESDIK weer.quote:
Ai, last van?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dussssss denk dat ik buiten ben geweest vandaag
Ik heb denk ik ook wel aan mijn opsporing verzocht tintje gewerkt vandaagquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nee maar wilde een jurk aan zonder mouwen zometeenquote:
Ik kan dit weken doen en dan ben ik nog steeds blanke vlaquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb denk ik ook wel aan mijn opsporing verzocht tintje gewerkt vandaag
Ik word ook altijd eerst rood voordat het bruin isquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik kan dit weken doen en dan ben ik nog steeds blanke vla
hahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)MWhidnB0eGd1cWtqeg==
Ik word gewoon misselijk van zulke gasten.
Waarom kijk je er dan naar?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:06 schreef CherryLips het volgende:
hahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:06 schreef CherryLips het volgende:
hahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
gelukkig was ik sneller met deze hele originele grap
Ben je ook zo'n snelle denker?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
gelukkig was ik sneller met deze hele originele grap
Emptyquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet dat hele gesprek quoten haha
Niet gesmeerd zekerquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:06 schreef CherryLips het volgende:
Nee maar heb donderdag ook al mijn spullen ingepakt voor vandaag, ik geloofde het weer bericht nietquote:
Ik heb net een hartaanval op een bakplaat op.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ook wel leuk om te bedenken dat vilgende week zo koud is dat de ijsberen vragen om wanten.
Je bent zelf een hartaanval op een bakplaatquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb net een hartaanval op een bakplaat op.
Wat een catchquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:06 schreef CherryLips het volgende:
Hahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je bent zelf een hartaanval op een bakplaat
Ben ooit in Nederland in februari bij min 2 ook verbrandquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ook wel leuk om te bedenken dat vilgende week zo koud is dat de ijsberen vragen om wanten.
Verbranden in de schaduw is ook makkelijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben ooit in Nederland in februari bij min 2 ook verbrand
Felle zon?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wel mooi dat dit een prima transcript kan zijn voor de gemiddelde eerste date
Hete pan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik zeg ook weleens 'hoho' op een eerste datequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wel mooi dat dit een prima transcript kan zijn voor de gemiddelde eerste date
Houtkachelquote:
als ze weer eens te snel willen zoenen zekerquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zeg ook weleens 'hoho' op een eerste date
Jaquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
als ze weer eens te snel willen zoenen zeker
doe maar nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien moet ik ook naar Japan gaan zodat ik daarover op kan scheppen bij chickies haha
Dat je zo'n awkward moment hebt op een date en om de ongemakkelijke stilte te doorbreken zeg je uit het niets 'Ik ben in Japan geweest' en dan beweeg je "verleidelijk" je wenkbrauwen 0quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien moet ik ook naar Japan gaan zodat ik daarover op kan scheppen bij chickies haha
Ik ga niet met een iemand zoenen als ik dat heul niet wilquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
don't knock it until you've tried it
Vergeet de haha niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat je zo'n awkward moment hebt op een date en om de ongemakkelijke stilte te doorbreken zeg je uit het niets 'Ik ben in Japan geweest' en dan beweeg je "verleidelijk" je wenkbrauwen 0
Ga ik te snel voor je haha?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga niet met een iemand zoenen als ik dat heul niet wil
Hahaquote:
Hohoquote:
Hehequote:
Oh te laatquote:
quote:
quote:
Dit is een verrassing?quote:
En ga je daarna kerstkransjes uitdelen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit komt echt als een verrassingquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee, Joe. Ik noem het een dag ook.tot morgen weer!
"Wist je al dat ik een 3d printer heb haha"quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ik wil ook interessant zijn.
Ja als afleiding en dan escape ik op mijn sleequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ga je daarna kerstkransjes uitdelen?
Zou ie ook al een bioscoopbroek hebben?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Wist je al dat ik een 3d printer heb haha"
"wil je mijn kleine treintje zien haha"quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Wist je al dat ik een 3d printer heb haha"
Je hebt geen auto maar wel een slee met beestjes, handigquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja als afleiding en dan escape ik op mijn slee
@LTVDKquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
"het is een klein treintje maar zo snel als een intercity haha"quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"wil je mijn kleine treintje zien haha"
Waarom roep je mij?quote:
"het is net een TGV daar benee"quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
"het is een klein treintje maar zo snel als een intercity haha"
"ben jij de volgende halte voor deze sprinter?"quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Nee hij is nog niet klaar om een tunnel in te rijden, hoho".quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"wil je mijn kleine treintje zien haha"
Nee dat is hoehoeeeequote:Op zaterdag 13 april 2024 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Nee hij is nog niet klaar om een tunnel in te rijden, hoho".
Ja want ik ben zo'n assertief gevalquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je je al voorbereiden op de eerste date. Ze gaat hoho zeggen
Nee dat is een uilquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
MI van een uil die 'kedeng kedeng' roeptquote:
Dacht dat Guus een Meeuw is?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
MI van een uil die 'kedeng kedeng' roept
Ik heb wat vertraging opgelopen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hahaha die postte ik hier vorige week ook al, wat toevalligquote:
Wees blij dat je niet iets anders hebt opgelopenquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:00 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb op mijn allereerste date ooit dacht ik in het MSN messenger venster van mijn beste vriendin getypt wat voor rare jongen het was ,bleek het in zijn venster te zijn geweest![]()
Een vriendin van me stuurde in de middelbare school datedrama tijd vaak screenshots van gesprekken naar me door, is echt meerdere keren gebeurd dat ze het per ongeluk terugstuurde naar die jongen met zeer haatdragende teksten erbijquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:00 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb op mijn allereerste date ooit dacht ik in het MSN messenger venster van mijn beste vriendin getypt wat voor rare jongen het was ,bleek het in zijn venster te zijn geweest![]()
das ook zo ergquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een vriendin van me stuurde in de middelbare school datedrama tijd vaak screenshots van gesprekken naar me door, is echt meerdere keren gebeurd dat ze het per ongeluk terugstuurde naar die jongen met zeer haatdragende teksten erbij
Wees gerust, ik heb ooit naar een collega op Teams geschreven dat onze baas zo'n bitch was. Nou ja, je raadt het al natuurlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:00 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb ooit naar een collega op Teams geschreven dat onze baas zo'n bitch was. Nou ja, je raadt het al natuurlijk
We have got a winner!quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb ooit naar een collega op Teams geschreven dat onze baas zo'n bitch was. Nou ja, je raadt het al natuurlijk
Bedankt Piet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:21 schreef Haags het volgende:
Goed te merken nu dat het weer aan het omslaan is. De wind trekt enorm aan hier.
ja hier ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:21 schreef Haags het volgende:
Goed te merken nu dat het weer aan het omslaan is. De wind trekt enorm aan hier.
oh lekkerquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Uur geleden zat ik nog te dineren in de zon op een terras.
Nee, ik zakte ook echt door de grond. Die baas zat in hetzelfde kantoor en ik zag haar gezicht toen ze het bericht lasquote:
Nee dat viel echt wel flink tegen, de drukte. Had het echt veel drukker verwacht maar het zat niet eens voor de helft vol bij de meeste tenten.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ik zakte ook echt door de grond. Die baas zat in hetzelfde kantoor en ik zag haar gezicht toen ze het bericht lasOp dat moment realiseerde ik me pas wat er gebeurd was
hmm raarquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat viel echt wel flink tegen, de drukte. Had het echt veel drukker verwacht maar het zat niet eens voor de helft vol bij de meeste tenten.
Dat begon hier rond het middaguur alquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:21 schreef Haags het volgende:
Jammer hoor, vandaag was eigenlijk best wel lekker qua temperatuur. Dat gaan we voorlopig niet meer halen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat begon hier rond het middaguur al
Was ook niet echt terrasweer. Wederom veel (koude) wind. Wel meer zon dan die 25 GRADEN!!!!!!@!31 zaterdag vorige week.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:17 schreef bitterbal het volgende:
Gaan israel en iran nu ook in oorlog?
Neequote:Op zaterdag 13 april 2024 20:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Jammer hoor, vandaag was eigenlijk best wel lekker qua temperatuur. Dat gaan we voorlopig niet meer halen.
Geen idee. Maar dit is wel classic Iran. Als ze daar ergens in de buurt ruzie hebben huilen ze meteen dat zij ook mee willen doen en ruzie willen hebben.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:17 schreef bitterbal het volgende:
Soort F1 dit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dit is wel classic Iran. Als ze daar ergens in de buurt ruzie hebben huilen ze meteen dat zij ook mee willen doen en ruzie willen hebben.
Leeft er nog iemand in Jemen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja het is of dit of Rusland/Oekraine dus geen idee.
Ik heb ooit over een lerares gezegd dat het een trut was. Stond ze net achter mequote:Op zaterdag 13 april 2024 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een bitchquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit over een lerares gezegd dat het een trut was. Stond ze net achter me
heb het allemaal gemistquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Was ook niet echt terrasweer. Wederom veel (koude) wind. Wel meer zon dan die 25 GRADEN!!!!!!@!31 zaterdag vorige week.
Analisten voorspellen een gematigde reactie van Iran.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:17 schreef bitterbal het volgende:
Ik voorspel dat de benzineprijzen nooit meer zullen zakken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Analisten voorspellen een gematigde reactie van Iran.
Brief aan de wereld: doe normiequote:Op zaterdag 13 april 2024 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunnen mensen niet gewoon normaal doen
ja maar israel heeft toch recent iets aangevallen in iran? Consulaat ofzo?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dit is wel classic Iran. Als ze daar ergens in de buurt ruzie hebben huilen ze meteen dat zij ook mee willen doen en ruzie willen hebben.
Die reactie is eerder vandaag al geweest. Ze hebben een schip gekaapt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Analisten voorspellen een gematigde reactie van Iran.
Ik zal het proberenquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voorspel dat de benzineprijzen nooit meer zullen zakken.
Ik denk dat er nog wel iets komtquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Die reactie is eerder vandaag al geweest. Ze hebben een schip gekaapt.
En daarmee is het wel klaar.
Iraans consulaat in Syrië. Weet niet of dat al bevestigd was dat het Israël was? Maar Iran lijkt het zeker te weten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar israel heeft toch recent iets aangevallen in iran? Consulaat ofzo?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Zo dom zijn ze echt niet in Iran. En zowel, dan denk ik dat heel Teheran binnen 2 minuten 1 grote parkeerplaats is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel iets komt
Ik heb extra popcorn ingeslagen.
oh ja dat was het, waren toch wat hooggeplaatsten bij omgekomen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iraans consulaat in Syrië. Weet niet of dat al bevestigd was dat het Israël was? Maar Iran lijkt het zeker te weten.
Matige 1 april grap sowieso.
Ja, maar hiermee hebben die baarden hun gezicht nog niet gered, toch?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Zo dom zijn ze echt niet in Iran. En zowel, dan denk ik dat heel Teheran binnen 2 minuten 1 grote parkeerplaats is.
Ze hebben dat schip en wat is het? 20, 25 gegijzelde mannen? Daarmee kunnen ze even vooruit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar hiermee hebben die baarden hun gezicht nog niet gered, toch?
Zonde van zo'n mooi land.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Zo dom zijn ze echt niet in Iran. En zowel, dan denk ik dat heel Teheran binnen 2 minuten 1 grote parkeerplaats is.
Mensen zijn echt debielquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:22 schreef bitterbal het volgende:
we hadden vandaag een klant die iets terug wilde brengen wat al niet meer werd verkocht. Denk al een paar jaar oud. Maar ja dat nemen we niet meer terug. Staat ook blijkbaar op de site. NIet duidelijk genoeg volgens haar. Waren we oplichters
Hij hoeft nu alleen nog maar te wachten tot de munitie van Oekraīne op is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Gaat Putje nog iets met Oekraīne doen vanwege die aanslag?
Sowieso die hele regio. Zo'n beetje de bakermat van de beschaving maar laten we er even een teringbende van maken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stond op mijn bucketlist. Niet heel hoog. Maar toch.
Vroeg het me ook vandaag nog af.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Maar is dan niet half inzetbaar Rusland naar het buitenland vertrokken?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij hoeft nu alleen nog maar te wachten tot de munitie van Oekraīne op is.
Putin lacht zich straks de ballen uit de broek als heel Europa extreem rechts kiest tijdens de Europese verkiezingen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Binnen hetzelfde bedrijf of werd je ontslagen?quote:
En trump wint zo ook weer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Putin lacht zich straks de ballen uit de broek als heel Europa extreem rechts kiest tijdens de Europese verkiezingen.
Dat wordt 1 grote shitzooi komende jaren. Dan begint het gedonder pas echt.
Er zijn 147 miljoen Russen. Ze hebben iets meer marge om mee te werken dan Oekraīne helaas.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar is dan niet half inzetbaar Rusland naar het buitenland vertrokken?
Gewoon een enge ziekte loslaten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn 147 miljoen Russen. Ze hebben iets meer marge om mee te werken dan Oekraīne helaas.
Ja want Covid werkte ook zo lekker.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een enge ziekte loslaten.
Ook van die mensen die dan boos worden in de supermarkt als ze te laat zijn met het verzilveren of inleveren van een spaaractie. Ja wiens schuld is dat?quote:
Maar ja ik geloof ook dat je gewoon gelijk had en zou die baas(in) druit doen. Maar ja corporate is gek op bitches in die functies.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ik zakte ook echt door de grond. Die baas zat in hetzelfde kantoor en ik zag haar gezicht toen ze het bericht lasOp dat moment realiseerde ik me pas wat er gebeurd was
ja hebben wij ook wellesquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook van die mensen die dan boos worden in de supermarkt als ze te laat zijn met het verzilveren of inleveren van een spaaractie. Ja wiens schuld is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |