Gewoon bij het kweken focussen op andere kenmerken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik leer zoveel bij vandaag.
Geen toetje. Gisteren al teveel gevroten en gezopen dus VIESDIK weer.quote:
Ai, last van?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dussssss denk dat ik buiten ben geweest vandaag
Ik heb denk ik ook wel aan mijn opsporing verzocht tintje gewerkt vandaagquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Nee maar wilde een jurk aan zonder mouwen zometeenquote:
Ik kan dit weken doen en dan ben ik nog steeds blanke vlaquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb denk ik ook wel aan mijn opsporing verzocht tintje gewerkt vandaag
Ik word ook altijd eerst rood voordat het bruin isquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik kan dit weken doen en dan ben ik nog steeds blanke vla
hahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:06 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)MWhidnB0eGd1cWtqeg==
Ik word gewoon misselijk van zulke gasten.
Waarom kijk je er dan naar?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:06 schreef CherryLips het volgende:
hahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:06 schreef CherryLips het volgende:
hahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
gelukkig was ik sneller met deze hele originele grap
Ben je ook zo'n snelle denker?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:11 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
gelukkig was ik sneller met deze hele originele grap
Emptyquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet dat hele gesprek quoten haha
Niet gesmeerd zekerquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:06 schreef CherryLips het volgende:
Nee maar heb donderdag ook al mijn spullen ingepakt voor vandaag, ik geloofde het weer bericht nietquote:
Ik heb net een hartaanval op een bakplaat op.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ook wel leuk om te bedenken dat vilgende week zo koud is dat de ijsberen vragen om wanten.
Je bent zelf een hartaanval op een bakplaatquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb net een hartaanval op een bakplaat op.
Wat een catchquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:06 schreef CherryLips het volgende:
Hahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je bent zelf een hartaanval op een bakplaat
Ben ooit in Nederland in februari bij min 2 ook verbrandquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:20 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Ook wel leuk om te bedenken dat vilgende week zo koud is dat de ijsberen vragen om wanten.
Verbranden in de schaduw is ook makkelijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben ooit in Nederland in februari bij min 2 ook verbrand
Felle zon?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wel mooi dat dit een prima transcript kan zijn voor de gemiddelde eerste date
Hete pan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik zeg ook weleens 'hoho' op een eerste datequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wel mooi dat dit een prima transcript kan zijn voor de gemiddelde eerste date
Houtkachelquote:
als ze weer eens te snel willen zoenen zekerquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zeg ook weleens 'hoho' op een eerste date
Jaquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
als ze weer eens te snel willen zoenen zeker
doe maar nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien moet ik ook naar Japan gaan zodat ik daarover op kan scheppen bij chickies haha
Dat je zo'n awkward moment hebt op een date en om de ongemakkelijke stilte te doorbreken zeg je uit het niets 'Ik ben in Japan geweest' en dan beweeg je "verleidelijk" je wenkbrauwen 0quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien moet ik ook naar Japan gaan zodat ik daarover op kan scheppen bij chickies haha
Ik ga niet met een iemand zoenen als ik dat heul niet wilquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
don't knock it until you've tried it
Vergeet de haha niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat je zo'n awkward moment hebt op een date en om de ongemakkelijke stilte te doorbreken zeg je uit het niets 'Ik ben in Japan geweest' en dan beweeg je "verleidelijk" je wenkbrauwen 0
Ga ik te snel voor je haha?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga niet met een iemand zoenen als ik dat heul niet wil
Hahaquote:
Hohoquote:
Hehequote:
Oh te laatquote:
quote:
quote:
Dit is een verrassing?quote:
En ga je daarna kerstkransjes uitdelen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit komt echt als een verrassingquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee, Joe. Ik noem het een dag ook.tot morgen weer!
"Wist je al dat ik een 3d printer heb haha"quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ik wil ook interessant zijn.
Ja als afleiding en dan escape ik op mijn sleequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ga je daarna kerstkransjes uitdelen?
Zou ie ook al een bioscoopbroek hebben?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Wist je al dat ik een 3d printer heb haha"
"wil je mijn kleine treintje zien haha"quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Wist je al dat ik een 3d printer heb haha"
Je hebt geen auto maar wel een slee met beestjes, handigquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja als afleiding en dan escape ik op mijn slee
@LTVDKquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
"het is een klein treintje maar zo snel als een intercity haha"quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"wil je mijn kleine treintje zien haha"
Waarom roep je mij?quote:
"het is net een TGV daar benee"quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
"het is een klein treintje maar zo snel als een intercity haha"
"ben jij de volgende halte voor deze sprinter?"quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
"het is een klein treintje maar zo snel als een intercity haha"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |