Verbranden in de schaduw is ook makkelijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben ooit in Nederland in februari bij min 2 ook verbrand
Felle zon?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wel mooi dat dit een prima transcript kan zijn voor de gemiddelde eerste date
Hete pan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:25 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik zeg ook weleens 'hoho' op een eerste datequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wel mooi dat dit een prima transcript kan zijn voor de gemiddelde eerste date
Houtkachelquote:
als ze weer eens te snel willen zoenen zekerquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zeg ook weleens 'hoho' op een eerste date
Jaquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
als ze weer eens te snel willen zoenen zeker
doe maar nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien moet ik ook naar Japan gaan zodat ik daarover op kan scheppen bij chickies haha
Dat je zo'n awkward moment hebt op een date en om de ongemakkelijke stilte te doorbreken zeg je uit het niets 'Ik ben in Japan geweest' en dan beweeg je "verleidelijk" je wenkbrauwen 0quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:32 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien moet ik ook naar Japan gaan zodat ik daarover op kan scheppen bij chickies haha
Ik ga niet met een iemand zoenen als ik dat heul niet wilquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
don't knock it until you've tried it
Vergeet de haha niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat je zo'n awkward moment hebt op een date en om de ongemakkelijke stilte te doorbreken zeg je uit het niets 'Ik ben in Japan geweest' en dan beweeg je "verleidelijk" je wenkbrauwen 0
Ga ik te snel voor je haha?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga niet met een iemand zoenen als ik dat heul niet wil
Hahaquote:
Hohoquote:
Hehequote:
Oh te laatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |