quote:
quote:
Dit is een verrassing?quote:
En ga je daarna kerstkransjes uitdelen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zeg ook weleens 'hoho' op een eerste date
Dit komt echt als een verrassingquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee, Joe. Ik noem het een dag ook.tot morgen weer!
"Wist je al dat ik een 3d printer heb haha"quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar ik wil ook interessant zijn.
Ja als afleiding en dan escape ik op mijn sleequote:Op zaterdag 13 april 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ga je daarna kerstkransjes uitdelen?
Zou ie ook al een bioscoopbroek hebben?quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Wist je al dat ik een 3d printer heb haha"
"wil je mijn kleine treintje zien haha"quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:56 schreef Elvi het volgende:
[..]
"Wist je al dat ik een 3d printer heb haha"
Je hebt geen auto maar wel een slee met beestjes, handigquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja als afleiding en dan escape ik op mijn slee
@LTVDKquote:Op zaterdag 13 april 2024 19:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zeg ook weleens 'hoho' op een eerste date
"het is een klein treintje maar zo snel als een intercity haha"quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"wil je mijn kleine treintje zien haha"
Waarom roep je mij?quote:
"het is net een TGV daar benee"quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
"het is een klein treintje maar zo snel als een intercity haha"
"ben jij de volgende halte voor deze sprinter?"quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
"het is een klein treintje maar zo snel als een intercity haha"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |