oh er tussen, dat zou ik ook niet snel doen. Als heg is het ideaalquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is echt niet normaal hoe hard dat groeit. Heb iets van 500m2 tuin bij te houden, en de vorige bewoners hadden echt overal klimop geplant tussen de rotsenKwam ook overal boven op een gegeven moment.
ja, is best zielig maar inderdaad: het is de natuur (al zijn meeuwen gewoon kut beestenquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke gatverdamme. En ja is natuur en is prima maar gatverdamme
eensquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, is best zielig maar inderdaad: het is de natuur (al zijn meeuwen gewoon kut beesten
Ja kan me nog voorstellen dat, als je het bijhoudt, het voor een schutting wel mooi is omdat je anders zoals bij IJs alleen maar schutting om je heen ziet. Maar in een al groene tuin zie ik niet in waarom je het ook nog overal over de rotsen zou laten groeien. Die zijn juist mooi om te zien eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh er tussen, dat zou ik ook niet snel doen. Als heg is het ideaal
Meer!!quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:35 schreef datismijnmening het volgende:
Willen jullie meer of minder koet?
dat zou ik ook niet weten, het is ook niet perse een heel leuk plantje om te zien ofzoquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja kan me nog voorstellen dat, als je het bijhoudt, het voor een schutting wel mooi is omdat je anders zoals bij IJs alleen maar schutting om je heen ziet. Maar in een al groene tuin zie ik niet in waarom je het ook nog overal over de rotsen zou laten groeien. Die zijn juist mooi om te zien eigenlijk.
Als het nou fleurige bloemetjes hadquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat zou ik ook niet weten, het is ook niet perse een heel leuk plantje om te zien ofzo
Zijn er 5 thaise restaurants daar dat men verwacht dat er wel volk zou komen bij de tempels?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
Er zit een Thaise tempel in Waalwijk, wow
Meerkoeten zijn zelf ook niet zo leuk hoor. Zoek maar op wat ze met hun baby’s doenquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:35 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, is best zielig maar inderdaad: het is de natuur (al zijn meeuwen gewoon kut beesten
Blijkbaar vieren veel Thai daar Thais nieuwjaar en moeten ze voor een andere feestdag uitwijken naar de Brabanthallen omdat er zo veel volk op afkomt, dus zal wel goed zijn. Maar ik las dat daar ook kinderen verkracht zijn. Interessante reeks aan informatiequote:Op zaterdag 13 april 2024 17:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Zijn er 5 thaise restaurants daar dat men verwacht dat er wel volk zou komen bij de tempels?
Al met al een leuke plek dus om er te vertoevenquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Blijkbaar vieren veel Thai daar Thais nieuwjaar en moeten ze voor een andere feestdag uitwijken naar de Brabanthallen omdat er zo veel volk op afkomt, dus zal wel goed zijn. Maar ik las dat daar ook kinderen verkracht zijn. Interessante reeks aan informatie
Les die je geleerd hebt is om even in te lezen wat er van je verwacht wordtquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:45 schreef Crack_ het volgende:
Lol oke, die aanplantgrond die ik zo duur vond.. Die is duur omdat ik het niet gebruik zoals bedoeld isje moet die aarde mengen met je eigen tuingrond, en waar je plantjes gaat zaaien daar gebruik je wat van dat mengsel.
Ik heb die aanplantgrond gebruikt alsof het tuinaarde is
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meerkoeten zijn zelf ook niet zo leuk hoor. Zoek maar op wat ze met hun baby’s doen
ja dat is bruut maar stuk minder irritant dan meeuwen die maar hondsbrutaal shit uit je klauwen jatten en alles opentrekken om te vretenquote:Vader en moeder koet verzorgen slechts twee kinderkoeten. Blijft er een derde of vierde mee-eten uit de pot dan wordt die telkens weggeduwd en als dat niet helpt gewoon doodgehakt met die vervaarlijke koetensnavel. Het is wreed, maar de natuur, en zeker een meerkoet, is wreed en meedogenloos.
is opzich wel aan te raden jaquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Les die je geleerd hebt is om even in te lezen wat er van je verwacht wordt
En om de hoek een Fata Morganaquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:35 schreef RockNijntje het volgende:
Er zit een Thaise tempel in Waalwijk, wow
Oh ik kende dat niet. Wij hebben wel een soort poeder dat je na het planten op de aarde direct om het plantje strooit en dan besproeien met water om het poeder de grond in te helpen naar de wortels. Zou moeten helpen om nieuwe planten te laten groeien. Op zich lijkt het tot nu toe goed te werken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:45 schreef Crack_ het volgende:
Lol oke, die aanplantgrond die ik zo duur vond.. Die is duur omdat ik het niet gebruik zoals bedoeld isje moet die aarde mengen met je eigen tuingrond, en waar je plantjes gaat zaaien daar gebruik je wat van dat mengsel.
Ik heb die aanplantgrond gebruikt alsof het tuinaarde is
Moet je eens doen danquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik bijna nooit doe
AZCquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:37 schreef Karzai het volgende:
ow tegen vitesse, die club bestaat volgend jaar niet meer, benieuwd wat ze met het stadion gaan doen
Mijn eten is net klaar. Nog even laten afkoelen en dan zo oppeuzelen (hoop ik)quote:
Wraps met KIIIEEEEEEPquote:
Wil je het niet warm hebben?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn eten is net klaar. Nog even laten afkoelen en dan zo oppeuzelen (hoop ik)
Ja wel, maar niet gloeiend heet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wil je het niet warm hebben?
quote:
Hmm, dat klinkt beter. Makkelijker en neemt minder ruimte in beslag. Ga ik ook eens naar kijkenquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik kende dat niet. Wij hebben wel een soort poeder dat je na het planten op de aarde direct om het plantje strooit en dan besproeien met water om het poeder de grond in te helpen naar de wortels. Zou moeten helpen om nieuwe planten te laten groeien. Op zich lijkt het tot nu toe goed te werken.
Gewoon happen en hasfafsfsfafsfafas doenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja wel, maar niet gloeiend heet.
Ander broccoli weetje. De familie waar broccoli naar vernoemd is produceert ook de James Bond filmsquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Toen heb ik geleerd dat broccoli eigenlijk allemaal bloemetjes zijn die nog niet zijn uitgekomen, dat wist ik oprecht niet
[ afbeelding ]
Oh jezus.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is echt niet normaal hoe hard dat groeit. Heb iets van 500m2 tuin bij te houden, en de vorige bewoners hadden echt overal klimop geplant tussen de rotsenKwam ook overal boven op een gegeven moment.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En om de hoek een Fata Morgana
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Toen heb ik geleerd dat broccoli eigenlijk allemaal bloemetjes zijn die nog niet zijn uitgekomen, dat wist ik oprecht niet
[ afbeelding ]
Weet je ook dat het eigenlijk dezelfde plant is als kool, spruiten, boerenkool, en bloemkool?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik leer hier ook iets. Dus met broccoli zijn we gewoon bloemetjes aan het eten.
Ziet er best gezellig uit als bloemetje. Misschien kan ik ze ook beter later groeien ipv opetenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook nog moestuinbakken op mn balkon, voor sla en kruiden en dingen waarvan het fijn is als je het dichtbij hebt. Daar groeide iets wat ik net heb weggehaald, het is een broccoliplant![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gele bloemen is wat normaal de broccoli zou worden, je kunt het ook een klein beetje zien. Al is dit veels te klein om een hele broccoli te worden.
Heb vier a vijf jaar geleden oid ooit broccoli gezaaid en schijnbaar zat er daarvan nog een restje in de bodem oid, wat na jaren besloot te gaan groeien?
Daar heb ik, ehh vier a vijf jaar geleden oid (als het niet langer is) ooit een broccoli laten groeien. Dat was verschrikkelijk want het groeit héél langzaam en zit continu vol met rupsen.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je ook dat het eigenlijk dezelfde plant is als kool, spruiten, boerenkool, en bloemkool?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |