Ja dat is oOK WEL LEKKERquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Nu kijken hoe je een Hoya kerrii moet stekken.
quote:s je Hoya wil stekken moet je met een goede dosis gezond geduld zijn uitgerust. Het kan wel een maand of maanden duren voor ze begint te groeien. De vraag is zelfs of dit gaat lukken van alleen een bladstek.
Het stekken kan op water en in de grond, het begin is in beide gevallen hetzelfde; knip een stuk stengel af van zo'n 10 cm. Knip de onderste bladeren van de afgeknipte stengel weg en zorg ervoor dat de knobbel waar het onderste blad aan vast zat onder water zit. Ga je voor een groei in de aarde, stop haar dan dieper in de grond dan wat je in water zou doen en zorg dat je de grond licht vochtig houdt tot de stek is geworteld. Daarna kun je haar water geven zoals je ook bij de moederplant al gewend was. Je komt erachter of het plantje geworteld is door heel zachtjes aan het plantje te wiebelen/ trekken en te voelen of zij stevig vast zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Vanmorgen was hier een buurt plantenmarkt. Even gaan kijken, 2 'salvia Suzanne' en 1 'delphinium elatum aurora blue' gescoordquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:18 schreef CherryLips het volgende:
Nu kijken hoe je een Hoya kerrii moet stekken.
Als je ze zelf maakt gaan ze denk ik 3 keer langer mee dan dat waaibomen hout van de intratuinquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En na vijf jaar vallen ze uit elkaar.
Ik heb maar kunststof bakken gekocht. Stuk minder mooi, maar die houten bakken zijn gruwelijk duurquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je ze zelf maakt gaan ze denk ik 3 keer langer mee dan dat waaibomen hout van de intratuin
M'n kerrii is een halve meter lang en hangt scheef in de gordijnenquote:
Ik heb net een bouwtekening en hout besteld in dik douglas ¤117 voor 8 meter aan planten bakquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb maar kunststof bakken gekocht. Stuk minder mooi, maar die houten bakken zijn gruwelijk duur
Ik las Kermitquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n kerrii is een halve meter lang en hangt scheef in de gordijnenen er zit een heel stuk stengel zonder bladeren. Dus ik ga hem denk ik in stukken knippen en dan een paar stekjes maken.
Netjes, dat was ik bijna kwijt aan een bak van een meter breed en een kleinere vierkante. Maar ik kan dat niet zelf maken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb net een bouwtekening en hout besteld in dik douglas ¤117 voor 8 meter aan planten bak
Succes.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n kerrii is een halve meter lang en hangt scheef in de gordijnenen er zit een heel stuk stengel zonder bladeren. Dus ik ga hem denk ik in stukken knippen en dan een paar stekjes maken.
iedereen kan toch een bak in elkaar schroeven?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Netjes, dat was ik bijna kwijt aan een bak van een meter breed en een kleinere vierkante. Maar ik kan dat niet zelf maken.
Een gouden combinatie.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
PSV kijken, maar ik kan vanhier uit en FOK!en en Voetjebal kijken..
Het is pas half 5.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
PSV kijken, maar ik kan vanhier uit en FOK!en en Voetjebal kijken..
Oké Los.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:33 schreef Karzai het volgende:
[..]
iedereen kan toch een bak in elkaar schroeven?
Ja weet ik. Ik zie ook het nut niet in van dit tijdstipquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |