Moet je eens doen danquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:37 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik bijna nooit doe
AZCquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:37 schreef Karzai het volgende:
ow tegen vitesse, die club bestaat volgend jaar niet meer, benieuwd wat ze met het stadion gaan doen
Mijn eten is net klaar. Nog even laten afkoelen en dan zo oppeuzelen (hoop ik)quote:
Wraps met KIIIEEEEEEPquote:
Wil je het niet warm hebben?quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mijn eten is net klaar. Nog even laten afkoelen en dan zo oppeuzelen (hoop ik)
Ja wel, maar niet gloeiend heet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:00 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Wil je het niet warm hebben?
quote:
Hmm, dat klinkt beter. Makkelijker en neemt minder ruimte in beslag. Ga ik ook eens naar kijkenquote:Op zaterdag 13 april 2024 17:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik kende dat niet. Wij hebben wel een soort poeder dat je na het planten op de aarde direct om het plantje strooit en dan besproeien met water om het poeder de grond in te helpen naar de wortels. Zou moeten helpen om nieuwe planten te laten groeien. Op zich lijkt het tot nu toe goed te werken.
Gewoon happen en hasfafsfsfafsfafas doenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja wel, maar niet gloeiend heet.
Ander broccoli weetje. De familie waar broccoli naar vernoemd is produceert ook de James Bond filmsquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Toen heb ik geleerd dat broccoli eigenlijk allemaal bloemetjes zijn die nog niet zijn uitgekomen, dat wist ik oprecht niet
[ afbeelding ]
Oh jezus.quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is echt niet normaal hoe hard dat groeit. Heb iets van 500m2 tuin bij te houden, en de vorige bewoners hadden echt overal klimop geplant tussen de rotsenKwam ook overal boven op een gegeven moment.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 17:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
En om de hoek een Fata Morgana
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:10 schreef Crack_ het volgende:
Toen heb ik geleerd dat broccoli eigenlijk allemaal bloemetjes zijn die nog niet zijn uitgekomen, dat wist ik oprecht niet
[ afbeelding ]
Weet je ook dat het eigenlijk dezelfde plant is als kool, spruiten, boerenkool, en bloemkool?quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik leer hier ook iets. Dus met broccoli zijn we gewoon bloemetjes aan het eten.
Ziet er best gezellig uit als bloemetje. Misschien kan ik ze ook beter later groeien ipv opetenquote:Op zaterdag 13 april 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook nog moestuinbakken op mn balkon, voor sla en kruiden en dingen waarvan het fijn is als je het dichtbij hebt. Daar groeide iets wat ik net heb weggehaald, het is een broccoliplant![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gele bloemen is wat normaal de broccoli zou worden, je kunt het ook een klein beetje zien. Al is dit veels te klein om een hele broccoli te worden.
Heb vier a vijf jaar geleden oid ooit broccoli gezaaid en schijnbaar zat er daarvan nog een restje in de bodem oid, wat na jaren besloot te gaan groeien?
Daar heb ik, ehh vier a vijf jaar geleden oid (als het niet langer is) ooit een broccoli laten groeien. Dat was verschrikkelijk want het groeit héél langzaam en zit continu vol met rupsen.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet je ook dat het eigenlijk dezelfde plant is als kool, spruiten, boerenkool, en bloemkool?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |