"Nee hij is nog niet klaar om een tunnel in te rijden, hoho".quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:00 schreef Elvi het volgende:
[..]
"het is een klein treintje maar zo snel als een intercity haha"
quote:Op zaterdag 13 april 2024 19:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"wil je mijn kleine treintje zien haha"
Nee dat is hoehoeeeequote:Op zaterdag 13 april 2024 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
"Nee hij is nog niet klaar om een tunnel in te rijden, hoho".
Ja want ik ben zo'n assertief gevalquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je je al voorbereiden op de eerste date. Ze gaat hoho zeggen
Nee dat is een uilquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
MI van een uil die 'kedeng kedeng' roeptquote:
Dacht dat Guus een Meeuw is?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
MI van een uil die 'kedeng kedeng' roept
Ik heb wat vertraging opgelopen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hahaha die postte ik hier vorige week ook al, wat toevalligquote:
Wees blij dat je niet iets anders hebt opgelopenquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:00 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb op mijn allereerste date ooit dacht ik in het MSN messenger venster van mijn beste vriendin getypt wat voor rare jongen het was ,bleek het in zijn venster te zijn geweest![]()
Een vriendin van me stuurde in de middelbare school datedrama tijd vaak screenshots van gesprekken naar me door, is echt meerdere keren gebeurd dat ze het per ongeluk terugstuurde naar die jongen met zeer haatdragende teksten erbijquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:00 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb op mijn allereerste date ooit dacht ik in het MSN messenger venster van mijn beste vriendin getypt wat voor rare jongen het was ,bleek het in zijn venster te zijn geweest![]()
das ook zo ergquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een vriendin van me stuurde in de middelbare school datedrama tijd vaak screenshots van gesprekken naar me door, is echt meerdere keren gebeurd dat ze het per ongeluk terugstuurde naar die jongen met zeer haatdragende teksten erbij
Wees gerust, ik heb ooit naar een collega op Teams geschreven dat onze baas zo'n bitch was. Nou ja, je raadt het al natuurlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:00 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb ooit naar een collega op Teams geschreven dat onze baas zo'n bitch was. Nou ja, je raadt het al natuurlijk
We have got a winner!quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb ooit naar een collega op Teams geschreven dat onze baas zo'n bitch was. Nou ja, je raadt het al natuurlijk
Bedankt Piet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:21 schreef Haags het volgende:
Goed te merken nu dat het weer aan het omslaan is. De wind trekt enorm aan hier.
ja hier ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:21 schreef Haags het volgende:
Goed te merken nu dat het weer aan het omslaan is. De wind trekt enorm aan hier.
oh lekkerquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Uur geleden zat ik nog te dineren in de zon op een terras.
Nee, ik zakte ook echt door de grond. Die baas zat in hetzelfde kantoor en ik zag haar gezicht toen ze het bericht lasquote:
Nee dat viel echt wel flink tegen, de drukte. Had het echt veel drukker verwacht maar het zat niet eens voor de helft vol bij de meeste tenten.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ik zakte ook echt door de grond. Die baas zat in hetzelfde kantoor en ik zag haar gezicht toen ze het bericht lasOp dat moment realiseerde ik me pas wat er gebeurd was
hmm raarquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat viel echt wel flink tegen, de drukte. Had het echt veel drukker verwacht maar het zat niet eens voor de helft vol bij de meeste tenten.
Dat begon hier rond het middaguur alquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:21 schreef Haags het volgende:
Jammer hoor, vandaag was eigenlijk best wel lekker qua temperatuur. Dat gaan we voorlopig niet meer halen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat begon hier rond het middaguur al
Was ook niet echt terrasweer. Wederom veel (koude) wind. Wel meer zon dan die 25 GRADEN!!!!!!@!31 zaterdag vorige week.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:17 schreef bitterbal het volgende:
Gaan israel en iran nu ook in oorlog?
Neequote:Op zaterdag 13 april 2024 20:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Jammer hoor, vandaag was eigenlijk best wel lekker qua temperatuur. Dat gaan we voorlopig niet meer halen.
Geen idee. Maar dit is wel classic Iran. Als ze daar ergens in de buurt ruzie hebben huilen ze meteen dat zij ook mee willen doen en ruzie willen hebben.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:17 schreef bitterbal het volgende:
Gaan israel en iran nu ook in oorlog?
Soort F1 dit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dit is wel classic Iran. Als ze daar ergens in de buurt ruzie hebben huilen ze meteen dat zij ook mee willen doen en ruzie willen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |