ja hier ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:21 schreef Haags het volgende:
Goed te merken nu dat het weer aan het omslaan is. De wind trekt enorm aan hier.
oh lekkerquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Uur geleden zat ik nog te dineren in de zon op een terras.
Nee, ik zakte ook echt door de grond. Die baas zat in hetzelfde kantoor en ik zag haar gezicht toen ze het bericht lasquote:
Nee dat viel echt wel flink tegen, de drukte. Had het echt veel drukker verwacht maar het zat niet eens voor de helft vol bij de meeste tenten.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ik zakte ook echt door de grond. Die baas zat in hetzelfde kantoor en ik zag haar gezicht toen ze het bericht lasOp dat moment realiseerde ik me pas wat er gebeurd was
hmm raarquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:25 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee dat viel echt wel flink tegen, de drukte. Had het echt veel drukker verwacht maar het zat niet eens voor de helft vol bij de meeste tenten.
Dat begon hier rond het middaguur alquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:21 schreef Haags het volgende:
Goed te merken nu dat het weer aan het omslaan is. De wind trekt enorm aan hier.
Jammer hoor, vandaag was eigenlijk best wel lekker qua temperatuur. Dat gaan we voorlopig niet meer halen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat begon hier rond het middaguur al
Was ook niet echt terrasweer. Wederom veel (koude) wind. Wel meer zon dan die 25 GRADEN!!!!!!@!31 zaterdag vorige week.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:17 schreef bitterbal het volgende:
Gaan israel en iran nu ook in oorlog?
Neequote:Op zaterdag 13 april 2024 20:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Jammer hoor, vandaag was eigenlijk best wel lekker qua temperatuur. Dat gaan we voorlopig niet meer halen.
Geen idee. Maar dit is wel classic Iran. Als ze daar ergens in de buurt ruzie hebben huilen ze meteen dat zij ook mee willen doen en ruzie willen hebben.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:17 schreef bitterbal het volgende:
Gaan israel en iran nu ook in oorlog?
Soort F1 dit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dit is wel classic Iran. Als ze daar ergens in de buurt ruzie hebben huilen ze meteen dat zij ook mee willen doen en ruzie willen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |