Leeft er nog iemand in Jemen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja het is of dit of Rusland/Oekraine dus geen idee.
Ik heb ooit over een lerares gezegd dat het een trut was. Stond ze net achter mequote:Op zaterdag 13 april 2024 20:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wees gerust, ik heb ooit naar een collega op Teams geschreven dat onze baas zo'n bitch was. Nou ja, je raadt het al natuurlijk
Wat een bitchquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit over een lerares gezegd dat het een trut was. Stond ze net achter me
heb het allemaal gemistquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:27 schreef Modus het volgende:
[..]
Was ook niet echt terrasweer. Wederom veel (koude) wind. Wel meer zon dan die 25 GRADEN!!!!!!@!31 zaterdag vorige week.
Analisten voorspellen een gematigde reactie van Iran.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:17 schreef bitterbal het volgende:
Gaan israel en iran nu ook in oorlog?
Ik voorspel dat de benzineprijzen nooit meer zullen zakken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Analisten voorspellen een gematigde reactie van Iran.
Brief aan de wereld: doe normiequote:Op zaterdag 13 april 2024 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kunnen mensen niet gewoon normaal doen
ja maar israel heeft toch recent iets aangevallen in iran? Consulaat ofzo?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee. Maar dit is wel classic Iran. Als ze daar ergens in de buurt ruzie hebben huilen ze meteen dat zij ook mee willen doen en ruzie willen hebben.
Die reactie is eerder vandaag al geweest. Ze hebben een schip gekaapt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Analisten voorspellen een gematigde reactie van Iran.
Ik zal het proberenquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ookquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voorspel dat de benzineprijzen nooit meer zullen zakken.
Ik denk dat er nog wel iets komtquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Die reactie is eerder vandaag al geweest. Ze hebben een schip gekaapt.
En daarmee is het wel klaar.
Iraans consulaat in Syrië. Weet niet of dat al bevestigd was dat het Israël was? Maar Iran lijkt het zeker te weten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar israel heeft toch recent iets aangevallen in iran? Consulaat ofzo?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Zo dom zijn ze echt niet in Iran. En zowel, dan denk ik dat heel Teheran binnen 2 minuten 1 grote parkeerplaats is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel iets komt
Ik heb extra popcorn ingeslagen.
oh ja dat was het, waren toch wat hooggeplaatsten bij omgekomen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iraans consulaat in Syrië. Weet niet of dat al bevestigd was dat het Israël was? Maar Iran lijkt het zeker te weten.
Matige 1 april grap sowieso.
Ja, maar hiermee hebben die baarden hun gezicht nog niet gered, toch?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Zo dom zijn ze echt niet in Iran. En zowel, dan denk ik dat heel Teheran binnen 2 minuten 1 grote parkeerplaats is.
Ze hebben dat schip en wat is het? 20, 25 gegijzelde mannen? Daarmee kunnen ze even vooruit.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar hiermee hebben die baarden hun gezicht nog niet gered, toch?
Zonde van zo'n mooi land.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik geloof het niet. Zo dom zijn ze echt niet in Iran. En zowel, dan denk ik dat heel Teheran binnen 2 minuten 1 grote parkeerplaats is.
Mensen zijn echt debielquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:22 schreef bitterbal het volgende:
we hadden vandaag een klant die iets terug wilde brengen wat al niet meer werd verkocht. Denk al een paar jaar oud. Maar ja dat nemen we niet meer terug. Staat ook blijkbaar op de site. NIet duidelijk genoeg volgens haar. Waren we oplichters
Hij hoeft nu alleen nog maar te wachten tot de munitie van Oekraïne op is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Gaat Putje nog iets met Oekraïne doen vanwege die aanslag?
Sowieso die hele regio. Zo'n beetje de bakermat van de beschaving maar laten we er even een teringbende van maken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stond op mijn bucketlist. Niet heel hoog. Maar toch.
Vroeg het me ook vandaag nog af.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Maar is dan niet half inzetbaar Rusland naar het buitenland vertrokken?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij hoeft nu alleen nog maar te wachten tot de munitie van Oekraïne op is.
Putin lacht zich straks de ballen uit de broek als heel Europa extreem rechts kiest tijdens de Europese verkiezingen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Binnen hetzelfde bedrijf of werd je ontslagen?quote:
En trump wint zo ook weer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Putin lacht zich straks de ballen uit de broek als heel Europa extreem rechts kiest tijdens de Europese verkiezingen.
Dat wordt 1 grote shitzooi komende jaren. Dan begint het gedonder pas echt.
Er zijn 147 miljoen Russen. Ze hebben iets meer marge om mee te werken dan Oekraïne helaas.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar is dan niet half inzetbaar Rusland naar het buitenland vertrokken?
Gewoon een enge ziekte loslaten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn 147 miljoen Russen. Ze hebben iets meer marge om mee te werken dan Oekraïne helaas.
Ja want Covid werkte ook zo lekker.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een enge ziekte loslaten.
Ook van die mensen die dan boos worden in de supermarkt als ze te laat zijn met het verzilveren of inleveren van een spaaractie. Ja wiens schuld is dat?quote:
Maar ja ik geloof ook dat je gewoon gelijk had en zou die baas(in) druit doen. Maar ja corporate is gek op bitches in die functies.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ik zakte ook echt door de grond. Die baas zat in hetzelfde kantoor en ik zag haar gezicht toen ze het bericht lasOp dat moment realiseerde ik me pas wat er gebeurd was
ja hebben wij ook wellesquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook van die mensen die dan boos worden in de supermarkt als ze te laat zijn met het verzilveren of inleveren van een spaaractie. Ja wiens schuld is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |