Mensen zijn echt debielquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:22 schreef bitterbal het volgende:
we hadden vandaag een klant die iets terug wilde brengen wat al niet meer werd verkocht. Denk al een paar jaar oud. Maar ja dat nemen we niet meer terug. Staat ook blijkbaar op de site. NIet duidelijk genoeg volgens haar. Waren we oplichters
Hij hoeft nu alleen nog maar te wachten tot de munitie van Oekraïne op is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Gaat Putje nog iets met Oekraïne doen vanwege die aanslag?
Sowieso die hele regio. Zo'n beetje de bakermat van de beschaving maar laten we er even een teringbende van maken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stond op mijn bucketlist. Niet heel hoog. Maar toch.
Vroeg het me ook vandaag nog af.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Maar is dan niet half inzetbaar Rusland naar het buitenland vertrokken?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij hoeft nu alleen nog maar te wachten tot de munitie van Oekraïne op is.
Putin lacht zich straks de ballen uit de broek als heel Europa extreem rechts kiest tijdens de Europese verkiezingen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:42 schreef CherryLips het volgende:
Binnen hetzelfde bedrijf of werd je ontslagen?quote:
En trump wint zo ook weer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Putin lacht zich straks de ballen uit de broek als heel Europa extreem rechts kiest tijdens de Europese verkiezingen.
Dat wordt 1 grote shitzooi komende jaren. Dan begint het gedonder pas echt.
Er zijn 147 miljoen Russen. Ze hebben iets meer marge om mee te werken dan Oekraïne helaas.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar is dan niet half inzetbaar Rusland naar het buitenland vertrokken?
Gewoon een enge ziekte loslaten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn 147 miljoen Russen. Ze hebben iets meer marge om mee te werken dan Oekraïne helaas.
Ja want Covid werkte ook zo lekker.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een enge ziekte loslaten.
Ook van die mensen die dan boos worden in de supermarkt als ze te laat zijn met het verzilveren of inleveren van een spaaractie. Ja wiens schuld is dat?quote:
Maar ja ik geloof ook dat je gewoon gelijk had en zou die baas(in) druit doen. Maar ja corporate is gek op bitches in die functies.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ik zakte ook echt door de grond. Die baas zat in hetzelfde kantoor en ik zag haar gezicht toen ze het bericht lasOp dat moment realiseerde ik me pas wat er gebeurd was
ja hebben wij ook wellesquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ook van die mensen die dan boos worden in de supermarkt als ze te laat zijn met het verzilveren of inleveren van een spaaractie. Ja wiens schuld is dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |