Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Top TT kree.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pure waarheid dit!quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die word enkel nog filosofischer en een nog betere dichter van
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Banaanvragen mogen niet maar knuffelvraag mag wel![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
nou goed waar we het dus over hadden, "wij". mannen houden helemaal niet gelijk van al dat knuffel gedoe en dat was raar blijkbaar.... daar waren we gebleven denk
Do what you love, love what you do!![]()
Je houdt er van of je houdt er niet vanquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is goeie vraag want hier wil ik het idd wel eens over hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee, als ik dronken ben is degene die het hardst protesteert het leukst om mee te knuffelenquote:
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Dat is algemeen bekend.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hou jij ook niet van knuffelen Konijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:28 schreef DerRabbit het volgende:
Banaanvragen mogen niet maar knuffelvraag mag wel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie wil er een knuffel?
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Dat mag dus niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, als ik dronken ben is degene die het hardst protesteert het leukst om mee te knuffelen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is afhankelijk van de andere partijquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou jij ook niet van knuffelen Konijn
Yeahhhh een knuffeleendquote:
Ik weet hetquote:
Daarom word ik ook nooit meer zooooo dronkenOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Van jou wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ALs je in een relatie zit met iemand dan is knuffelen toch lekkerquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is afhankelijk van de andere partijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja en nee, maar het gaat erom ook met onwijze intentie, ik weet niet vinden jullie vrouwen dat fijn dan dat je als je elkaar bv elke week ziet dat er een onwijze omhelzing en knuffel moet zijn? zonder dus dat er iets is he.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je houdt er van of je houdt er niet van
Ik doel onwijs nu over musical cast enzo etc of toneel. beetje het artistieke volk.
Ik val daar wel in dan als ik aan zoiets mee doe maar wtf van mij hoeft een knuffel ook weer niet gelijk?
of ben ik dan preuts ofzo? mss trouwens wel? of verlegen?Do what you love, love what you do!![]()
eendofielquote:
Die Eend is als een broer voor me.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, van een vreemde hoeft het ook nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja en nee, maar het gaat erom ook met onwijze intentie, ik weet niet vinden jullie vrouwen dat fijn dan dat je als je elkaar bv elke week ziet dat er een onwijze omhelzing en knuffel moet zijn? zonder dus dat er iets is he.
Ik doel onwijs nu over musical cast enzo etc of toneel. beetje het artistieke volk.
Ik val daar wel in dan als ik aan zoiets mee doe maar wtf van mij hoeft een knuffel ook weer niet gelijk?
of ben ik dan preuts ofzo? mss trouwens wel? of verlegen?
Maar knuffelen met iemand waar ik van hou vind ik wel fijn.
Van goede vrienden of familie is het ook niet erg, maar dat is dan weer een andere knuffelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik lees nu het boek
"Kaas en de evolutietheorie"Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja, dat zekerquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je in een relatie zit met iemand dan is knuffelen toch lekker
Nee, ik knuffel niet met jan en alleman. Alleen met een paar vrienden (de meeste niet) en mensen waar ik seks mee heb/wil, maar dat zijn er ook niet zoveelquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja en nee, maar het gaat erom ook met onwijze intentie, ik weet niet vinden jullie vrouwen dat fijn dan dat je als je elkaar bv elke week ziet dat er een onwijze omhelzing en knuffel moet zijn? zonder dus dat er iets is he.
of ben ik dan preuts ofzo? mss trouwens wel? of verlegen?
En als ik dronken ben met iedereen die het feestje verlaat
Jullie kwaken samenquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Eend is als een broer voor me.![]()
FF: Kwaak, kwaak kwaaaaaaaaaaaaak
SBE: Kwaaaaaaaak kwaak kwaak kwakerdekwaakWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kijk als er nou een onwijs leuke meid bij zit, dan zou ik doen en mss wat strakker ff omhelzen enzo.
En die zaten er wel natuurlijk, maarja met iedereen ofzo.
Stell want ik zit wel te vertellen maar laten we het eens omdraaien. jij hebt een date. ga je gelijk onwijze omhelzing geven of zoenen wellicht gelijk?
Ik weet niet ik heb dit nl maar 1 keer gehad en toen deed ik kusjes op de wang. en zoenen daarna veel Laer op de avond. en de rest duurde ff paar maanden, maargoed om maar te zeggen?
Hoe is dat bij jullie?Do what you love, love what you do!![]()
quote:
3 zoenen is voldoende om een date mee te beginnenquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:35 schreef kree het volgende:
kijk als er nou een onwijs leuke meid bij zit, dan zou ik doen en mss wat strakker ff omhelzen enzo.
Stell want ik zit wel te vertellen maar laten we het eens omdraaien. jij hebt een date. ga je gelijk onwijze omhelzing geven of zoenen wellicht gelijk?
Ik weet niet ik heb dit nl maar 1 keer gehad en toen deed ik kusjes op de wang. en zoenen daarna veel Laer op de avond. en de rest duurde ff paar maanden, maargoed om maar te zeggen?
Hoe is dat bij jullie?Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
mjah ok daar kan ik inkomen wel...quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, van een vreemde hoeft het ook niet
Maar knuffelen met iemand waar ik van hou vind ik wel fijn.
Van goede vrienden of familie is het ook niet erg, maar dat is dan weer een andere knuffel
maar heb het nu ook met band en zijn allemaal mannen enzo, nouja is niet echt knuffel dan maar meer ff arm omheen enzo en klopje. ook met dat denk ik al..... tja of sowieso als je elkaar vaak ziet hoeft het van mij niet. toch raar?Do what you love, love what you do!![]()
Ze zijn bij aflevering twee van de documentaire misschien komen er later nog nieuwe dingen.quote:
Ze zijn met weinig bewijs op 1 verdachte gedoken daar die ook en nog kwetsbaar profiel had.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Bij mij wel iets anders,maar dat is al een aantal jaren terug.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:35 schreef kree het volgende:
Hoe is dat bij jullie?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
gehehe eerlijk verhaal wel ja. haha ik zou je knuffel geven he, maar dat weet jequote:Op zaterdag 13 april 2024 13:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, ik knuffel niet met jan en alleman. Alleen met een paar vrienden (de meeste niet) en mensen waar ik seks mee heb/wil, maar dat zijn er ook niet zoveel
En als ik dronken ben met iedereen die het feestje verlaat
Nee niet gelijk, ben wel van de kat uit de boom kijkend.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:35 schreef kree het volgende:
Hoe is dat bij jullie?
Maar ik ben wel van de aanrakige, vooral zelf aangeraakt worden.
Maar dan wel in een relatie
Een relatie begint met elkaar leren kennen, praten een knuffel bij het weg gaan een zoentje op de wang en langzaam aan komt de rest vanzelfWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja maar denk je wel doen ook, zeg maar als je iemand voor het eerst zo ziet?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
3 zoenen is voldoende om een date mee te beginnen
Uit gevoel nl zou ik doen, maar of het normaal is, ik heb geen idee?Do what you love, love what you do!![]()
Er zijn er die duiken bij de eerste date al met elkaar het bed in en er zijn der die doen er wat langer over.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar denk je wel doen ook, zeg maar als je iemand voor het eerst zo ziet?
Uit gevoel nl zou ik doen, maar of het normaal is, ik heb geen idee?
Ligt er aan wat twee personen samen willen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
owh ik praat ook over jaren terug hoor, dus schaam je niet. boeie, we gooien het helemaal ff open hierquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij mij wel iets anders,maar dat is al een aantal jaren terug.
Hmm, ik doe dat wel bij dates, als je eerst al hebt geappt enzo.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar denk je wel doen ook, zeg maar als je iemand voor het eerst zo ziet?
Uit gevoel nl zou ik doen, maar of het normaal is, ik heb geen idee?
Ik wil ook graag weten hoe iemand ruikt, dus het is ook nuttig
ok nou maar stel dus ff he, je hebt afspraak met iemand je hebt beetje mee gekletst. nou ga er al beetje vanuit dat de man initiatief gaat nemen, je ontmoet elkaar ergens. wat doe je dan? Ik zou namelijk wss ff 3 zoenen geven, maar hoe denk jij daarover?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet gelijk, ben wel van de kat uit de boom kijkend.
Maar ik ben wel van de aanrakige, vooral zelf aangeraakt worden.
Maar dan wel in een relatie
Een relatie begint met elkaar leren kennen, praten een knuffel bij het weg gaan een zoentje op de wang en langzaam aan komt de rest vanzelfDo what you love, love what you do!![]()
sowieso maar dat is als je ff al met elkaar gepraat hebt of samen bent geweest, denk voel je het wel aan, gaat het me niet om. dat eerste stukje. en ben echt heel benieuwd hoe jullie vrouwen erover denken of verwachten of juist niet?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er die duiken bij de eerste date al met elkaar het bed in en er zijn der die doen er wat langer over.
Ligt er aan wat twee personen samen willen.Do what you love, love what you do!![]()
Ligt voor een groot deel ook aan de dynamiek tussen twee mensen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er die duiken bij de eerste date al met elkaar het bed in en er zijn der die doen er wat langer over.
Ligt er aan wat twee personen samen willen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ok ok dus jij bent wel van ff knuffel en ff 3 simpele zoenen op de wang zo gelijk? ik denk dit namelijk ook.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, ik doe dat wel bij dates, als je eerst al hebt geappt enzo.
Ik wil ook graag weten hoe iemand ruikt, dus het is ook nuttigDo what you love, love what you do!![]()
ja maar dat komt pas later, ik denk al het eerste stukje heb ik moeite mee, geen idee hoe ik me moet gedragen ofzo. dus ja ga ik maar op auto pilot. wat trouwens denk dan wel goed komt. LOLquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt voor een groot deel ook aan de dynamiek tussen twee mensen.Do what you love, love what you do!![]()
Voel je snel genoeg wel of je een klik met de ander hebt of niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt voor een groot deel ook aan de dynamiek tussen twee mensen.Smile, it's free therapy.![]()
Dat scheelt echt wie die persoon is en hoe ik er op reageer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:44 schreef kree het volgende:
[..]
sowieso maar dat is als je ff al met elkaar gepraat hebt of samen bent geweest, denk voel je het wel aan, gaat het me niet om. dat eerste stukje. en ben echt heel benieuwd hoe jullie vrouwen erover denken of verwachten of juist niet?
Bij de een zou ik het wel doen en bij de ander niet.
Ik heb wle eens een date gehad waarbij ik de eerste keer wel de kleren van het lijf wilde scheuren.
Maar bij een ander duurde het even langer, die leerde ik kennen en gaande weg kwam de aantrekkingskrachtWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat ook.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Voel je snel genoeg wel of je een klik met de ander hebt of niet.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik las seizoenenquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
3 zoenen is voldoende om een date mee te beginnenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Nee, geen knuffel, alleen 3 simpele zoenen. Knuffel kan bij afscheid wel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:45 schreef kree het volgende:
[..]
ok ok dus jij bent wel van ff knuffel en ff 3 simpele zoenen op de wang zo gelijk? ik denk dit namelijk ook.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
ok wacht we gaan ff situatie schetsen, nu ken ik je beetje via hier, maar laten we zeggen. paar keer gepraat en we hebben een date? Ja?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat scheelt echt wie die persoon is en hoe ik er op reageer.
Bij de een zou ik het wel doen en bij de ander niet.
Ik heb wle eens een date gehad waarbij ik de eerste keer wel de kleren van het lijf wilde scheuren.
Maar bij een ander duurde het even langer, die leerde ik kennen en gaande weg kwam de aantrekkingskrachtDo what you love, love what you do!![]()
Als het echt goed gaat, dan wordt het pas tijd voor de 4 seizoenen datequote:
Wat voor pasta ga je maken?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:49 schreef KoningWouter het volgende:
Boodschapjes voor de pasta gedaan net.![]()
Vandaar dat het niks wordt, heb 3 seizoenen nodig om het überhaupt te starten dan is het te laatquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als het echt goed gaat, dan wordt het pas tijd voor de 4 seizoenen dateUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:49 schreef KoningWouter het volgende:
Boodschapjes voor de pasta gedaan net.![]()
wat wordt het voor pasta?
Als je niet gelijk een aantrekkingskracht voelt gelijk afkappen toch.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
hoeft het niet onwijs te zijn denk. maarja ik ga er toch zenuwachtig over worden. lolquote:Do what you love, love what you do!![]()
Kan geen antwoord geven of ik je dan zou knuffelenquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:48 schreef kree het volgende:
[..]
ok wacht we gaan ff situatie schetsen, nu ken ik je beetje via hier, maar laten we zeggen. paar keer gepraat en we hebben een date? Ja?
Heb wel vaker met mannen lang gesproken aan de telefoon en dacht kriebels te hebben maar toen ik hem zag knapte ik tot aan mijn enkels af . En heb niet met hem geknuffeld
Terwijl ik als ik met hem aan de telefoon was geweest wilde dromen had
Wel meerdere malen een one night stand gehad,Als ik echt om iemand geef duurt dat iets langer want wil het dan zeker wetenquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik praat ook over jaren terug hoor, dus schaam je niet. boeie, we gooien het helemaal ff open hier“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe is het met het roken en afvallen eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:49 schreef KoningWouter het volgende:
Boodschapjes voor de pasta gedaan net.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
geloof niet dat ze zo lang wacht
3 seizoenen is wel een beetje lang ja
ok en dat is dan ook nog een leuke, want neem aan man komt ervoor etc afspraak, hoe handel je dat netjes afquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan geen antwoord geven of ik je dan zou knuffelen
Heb wel vaker met mannen lang gesproken aan de telefoon en dacht kriebels te hebben maar toen ik hem zag knapte ik tot aan mijn enkels af . En heb niet met hem geknuffeld
Terwijl ik als ik met hem aan de telefoon was geweest wilde dromen had
Haha je wordt er nu al zenuwachtig omquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
hoeft het niet onwijs te zijn denk. maarja ik ga er toch zenuwachtig over worden. lol
Afvallen gaat goed, ben 5 kg kwijt. Roken doe ik wel weer even te ellendig om daar mee te stoppen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met het roken en afvallen eigenlijk?Heb het wel geprobeerd 2 weken terug maar dacht dat ik gek werd. Ik stop er weer mee als ik beter in mijn vel zit.
![]()
![]()
neuh nou zenuwachtig is het niet Perce. maar mss niet onwijs handig erin wel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha je wordt er nu al zenuwachtig om
Ik heb gewoon netjes met hem gegeten, zitten kletsen. Bij het afscheide een hand gegeven en later toen hij belde gezegd dat er van mij kant uit geen klik wasquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:54 schreef kree het volgende:
[..]
ok en dat is dan ook nog een leuke, want neem aan man komt ervoor etc afspraak, hoe handel je dat netjes af
Zo moeilijk is het allemaal nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
5 kilo baas?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Afvallen gaat goed, ben 5 kg kwijt. Roken doe ik wel weer even te ellendig om daar mee te stoppen.Heb het wel geprobeerd 2 weken terug maar dacht dat ik gek werd. Ik stop er weer mee als ik beter in mijn vel zit.
![]()
![]()
Mag ik je knuffelen?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben alweer op pagina 55Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
O dat is lekker 5 kilo . Als roken jou er voor nu even doorhelpt is het oke, tochquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Afvallen gaat goed, ben 5 kg kwijt. Roken doe ik wel weer even te ellendig om daar mee te stoppen.Heb het wel geprobeerd 2 weken terug maar dacht dat ik gek werd. Ik stop er weer mee als ik beter in mijn vel zit.
jaaa ik denk er wss te moeilijk over. LOLquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb gewoon netjes met hem gegeten, zitten kletsen. Bij het afscheide een hand gegeven en later toen hij belde gezegd dat er van mij kant uit geen klik was
Zo moeilijk is het allemaal nietDo what you love, love what you do!![]()
Jij mag dat altijd FF!quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
5 kilo baas?![]()
![]()
Mag ik je knuffelen?![]()
![]()
Ach je merkt het vanzelf wel, beetje lichaamstaal lezen enzo. En anders elkaar gewoon nooit meer zien en door naar de volgendequote:Op zaterdag 13 april 2024 13:56 schreef kree het volgende:
[..]
neuh nou zenuwachtig is het niet Perce. maar mss niet onwijs handig erin wel.
Tja vind het wel jammer, was er een half jaar vanaf. Maar ging echt even niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is lekker 5 kilo . Als roken jou er voor nu even doorhelpt is het oke, toch![]()
tis trouwens bij mij sowieso, hoe leuker ik iemand vind, hoe lastiger ik het mezelf maak. najaDo what you love, love what you do!![]()
Ja gewoon laten gebeuren alles, je ziet wel hoe het looptquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:57 schreef kree het volgende:
[..]
jaaa ik denk er wss te moeilijk over. LOL
Je kan het van te voren toch niet weten.
Ga uit van niets dan valt het nooit tegen.
En dan ineens is er die ene waar je een vreemd gevoel van krijgt in je buik en hoppa daar is je dekseltjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja snap dat je het jammer vind. Alleen roken lost het probleem niet op het geeft je een nieuwe probleem er bij.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:59 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tja vind het wel jammer, was er een half jaar vanaf. Maar ging echt even niet.
Maar voor nu moet je dan ook maar even niet aan stoppen denken, die tijd komt wel weer
Je bent een krachtige man met doorzettingsvermogen en je wil graag
Komt wel goed
ja maar dan denk je echt uit van snelle date. het is gewoon mijn karakter niet zo. ik wil eigenlijk iemand beetje meer kennen, op wat voor manier dan ook, voor ik ga afspreken.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:58 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ach je merkt het vanzelf wel, beetje lichaamstaal lezen enzo. En anders elkaar gewoon nooit meer zien en door naar de volgende
mss is t de leeftijd hoor. maar heb geen zin om zeg maar vrouwen uit te testen, want vast zal dat wel lukken, maaaaaaaar dat is natuurlijk eigenlijk niet wat ik zoek.Do what you love, love what you do!![]()
hmmmms hou van jou positieve instelling, maar dat weet je.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gewoon laten gebeuren alles, je ziet wel hoe het loopt
Je kan het van te voren toch niet weten.
Ga uit van niets dan valt het nooit tegen.
En dan ineens is er die ene waar je een vreemd gevoel van krijgt in je buik en hoppa daar is je dekseltje
Maar toen je jonger was ook nooit ?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dan denk je echt uit van snelle date. het is gewoon mijn karakter niet zo. ik wil eigenlijk iemand beetje meer kennen, op wat voor manier dan ook, voor ik ga afspreken.
mss is t de leeftijd hoor. maar heb geen zin om zeg maar vrouwen uit te testen, want vast zal dat wel lukken, maaaaaaaar dat is natuurlijk eigenlijk niet wat ik zoek.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dan, dan ben je weken met elkaar aan het appen/bellen en dan zie je elkaar is er geen klik?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar dan denk je echt uit van snelle date. het is gewoon mijn karakter niet zo. ik wil eigenlijk iemand beetje meer kennen, op wat voor manier dan ook, voor ik ga afspreken.
mss is t de leeftijd hoor. maar heb geen zin om zeg maar vrouwen uit te testen, want vast zal dat wel lukken, maaaaaaaar dat is natuurlijk eigenlijk niet wat ik zoek.
ALs je gelijk ergens afspreekt heb je het totale pakketje in een keer
Heb het ook wel eens gedaan heel lang bellen met iemand en bij ontmoeting was het helemaal nietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We hadden vroeger geeneens een telefoon.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan, dan ben je weken met elkaar aan het appen/bellen en dan zie je elkaar is er geen klik?
Heb het ook wel eens gedaan heel lang bellen met iemand en bij ontmoeting was het helemaal niets“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
In mijn tijd wel maar geen mobiel wel een gewone huis telefoon. DIe heb ik trouwens nog.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We hadden vroeger geeneens een telefoon.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, snelle dates zijn het beste, dan hoef je niet zo'n langzame date door te maken voor je iemand afwijstquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:01 schreef kree het volgende:
[..]
mss is t de leeftijd hoor. maar heb geen zin om zeg maar vrouwen uit te testen, want vast zal dat wel lukken, maaaaaaaar dat is natuurlijk eigenlijk niet wat ik zoek.
Nee hoor, ik ben ook niet van de snelle dates, ik ben überhaupt niet van de dates
Maar het is ook weer zonde om eerst weken te appen en er vervolgens bij de date achter te komen dat het helemaal je type niet is.Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
ik heb er spijt van hoor en onwijs denk echt kansen laten liggen daardoor,,, maar ik was nooit zo van op vrouwenjacht nu nog niet eigenlijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar toen je jonger was ook nooit ?Do what you love, love what you do!![]()
ja idd jahquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan, dan ben je weken met elkaar aan het appen/bellen en dan zie je elkaar is er geen klik?
Heb het ook wel eens gedaan heel lang bellen met iemand en bij ontmoeting was het helemaal niets
Lege gesprekkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
tja ja. hahahahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, snelle dates zijn het beste, dan hoef je niet zo'n langzame date door te maken voor je iemand afwijst
Nee hoor, ik ben ook niet van de snelle dates, ik ben überhaupt niet van de dates
Maar het is ook weer zonde om eerst weken te appen en er vervolgens bij de date achter te komen dat het helemaal je type niet is.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon afspreken ergens te gaan eten. Lekker babbelen en dan kijken hoef het voelt tussen jou en die persoon.quote:
Maar............ jij bent volgens mij iemand die al snel verliefd is of snel iemand leuk vindt die aardig tegen je doet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan blijf je een ouwe rukkerquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er spijt van hoor en onwijs denk echt kansen laten liggen daardoor,,, maar ik was nooit zo van op vrouwenjacht nu nog niet eigenlijk![]()
![]()
Hoef je geen spijt van te hebben.Je wil graag de juiste treffen.Hoe ik het heb gedaan was op een gegeven moment echt niet juist.Daar mag ik spijt van hebben.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er spijt van hoor en onwijs denk echt kansen laten liggen daardoor,,, maar ik was nooit zo van op vrouwenjacht nu nog niet eigenlijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
leuk vinden wel snel idd. echt verliefd niet gelijk, maar ben beetje verlegen over het algemeen iig in het begin wel denk. en maakt denk niet uit want komt wel goed en kan echt wel praten, maar heb er nou gewoon dus echt niet onwijs veel ervaring mee eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon afspreken ergens te gaan eten. Lekker babbelen en dan kijken hoef het voelt tussen jou en die persoon.
Maar............ jij bent volgens mij iemand die al snel verliefd is of snel iemand leuk vindt die aardig tegen je doet.Do what you love, love what you do!![]()
Proost lekker weer voor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:15 schreef Bally-b het volgende:
Terrasbolk nabij almelo
Nog een leuke middag allenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Genietsje Bally.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:15 schreef Bally-b het volgende:
Terrasbolk nabij almelo
Nog een leuke middag allen![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
en wat is dat dan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoef je geen spijt van te hebben.Je wil graag de juiste treffen.Hoe ik het heb gedaan was op een gegeven moment echt niet juist.Daar mag ik spijt van hebben.Do what you love, love what you do!![]()
tis ook wel beetje lastig nu moet ik zeggen, ben er wss te laat mee allemaal. maarja alsnog ik zou het leuker vinden met 2 als alleen. maarja krijg je weer iemand met kind of heel onwijs verleden, dat maakt het soms wel lastig. tot zover dat ik denk, vind het eigenlijk ook wel best.
maarja mensen zijn nou eenmaal niet gemaakt om alleen te zijn denk ik,Do what you love, love what you do!![]()
Het is nooit te laat er zijn mensen van 80 die nog relaties vinden amigo.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:17 schreef kree het volgende:
tis ook wel beetje lastig nu moet ik zeggen, ben er wss te laat mee allemaal. maarja alsnog ik zou het leuker vinden met 2 als alleen. maarja krijg je weer iemand met kind of heel onwijs verleden, dat maakt het soms wel lastig. tot zover dat ik denk, vind het eigenlijk ook wel best.
maarja mensen zijn nou eenmaal niet gemaakt om alleen te zijn denk ik,
En ben je echt alleen of heb je wel familie en vrienden om je heen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:15 schreef Bally-b het volgende:
Terrasbolk nabij almelo
Nog een leuke middag allenProost! Fijne middag!
Vreemdgaan, en het boeide me geen zak.Ooit een uitsmijter van een club: "Als ik hier nog 1 keer een huilend meisje om jou zie krijg je met mij te maken,"Boeide me niks.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij hebt wel lekker genoten vroeger van het leven zo te horen allemaal.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vreemdgaan, en het boeide me geen zak.Ooit een uitsmijter van een club: "Als ik hier nog 1 keer een huilend meisje om jou zie krijg je met mij te maken,"Boeide me niks.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vreemdgaan, en het boeide me geen zak.Ooit een uitsmijter van een club: "Als ik hier nog 1 keer een huilend meisje om jou zie krijg je met mij te maken,"Boeide me niks.
♡♡♡♡![]()
Waarom vond je het niet erg dat je mensen pijn deed?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vreemdgaan, en het boeide me geen zak.Ooit een uitsmijter van een club: "Als ik hier nog 1 keer een huilend meisje om jou zie krijg je met mij te maken,"Boeide me niks.♡♡♡♡![]()
Dat besef je pas achteraf, en ze mochten niet te dichtbij komen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom vond je het niet erg dat je mensen pijn deed?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
euhm euh dat klopt maar dat is zeg maar 20 jaar verder, ik denk echt zit er een soort van midden in nu ofzo. te oud voor veel die ik wel leuk vind en te jong voor ouderen lol kan ik dat zo zeggen>? naja je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is nooit te laat er zijn mensen van 80 die nog relaties vinden amigo.
En ben je echt alleen of heb je wel familie en vrienden om je heen?Do what you love, love what you do!![]()
dus eigenlijk ben je een onwijze klootzak? zeg je dus ?>quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vreemdgaan, en het boeide me geen zak.Ooit een uitsmijter van een club: "Als ik hier nog 1 keer een huilend meisje om jou zie krijg je met mij te maken,"Boeide me niks.Do what you love, love what you do!![]()
Ah ok..quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat besef je pas achteraf, en ze mochten niet te dichtbij komen.♡♡♡♡![]()
Toen wel ja.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
dus eigenlijk ben je een onwijze klootzak? zeg je dus ?>“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je was ook een knappe gozert denk ik.quote:
Anders lukt dat allemaal niet met die vrouwen.
Weetje moet kunnen als je jong en succesvol bent mag je best genieten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bijna 12 jaar een relatie en zo trouw als een puppy.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je was ook een knappe gozert denk ik.
Weetje moet kunnen als je jong en succesvol bent mag je best genieten.
♡♡♡♡![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-04-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2217 / +291 / +103 / 2143 / 2794
2. Monsterkoekie / 654 / +34 / +2 / 2369 / 2634
3. AardappelSchotel / 474 / +34 / +15 / 1430 / 1698
4. JustinK / 473 / +0 / +0 / 1716 / 1950
5. kree / 458 / +1 / +102 / 1289 / 1591
6. MizzezAmy / 332 / +56 / +5 / 821 / 1033
7. Superbadeendje / 321 / +44 / +0 / 577 / 746
8. devzero / 261 / +10 / +0 / 434 / 551
9. HappyCharly / 248 / +19 / +5 / 906 / 1016
10. hemarookworst / 247 / +21 / +7 / 503 / 661
11. Lovely / 245 / +31 / +0 / 681 / 848
12. KillemWieft / 203 / +9 / +36 / 104 / 205
13. DerRabbit / 184 / +16 / +0 / 327 / 374
14. Dr.Mikey / 171 / +28 / +3 / 297 / 414
15. ieniminimuis / 167 / +18 / +0 / 600 / 716
16. mario390 / 160 / +0 / +0 / 158 / 234
17. drakin / 148 / +0 / +8 / 673 / 766
18. Speklap3000 / 120 / +2 / +0 / 798 / 886
19. gebrokenglas / 113 / +16 / +7 / 372 / 439
20. Mickytjuh / 95 / +8 / +0 / 241 / 294SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Als je tussen de 20 en 30 bent mag je best ontdekken enzo allemaal toch beetje feesten doen beste is als je onderweg een studie haalt of even flinke financiële buffer opbouwt.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het lukte toen ook allemaal gewoon.En genoten heb ik zeker.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je was ook een knappe gozert denk ik.
Weetje moet kunnen als je jong en succesvol bent mag je best genieten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is primaquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je tussen de 20 en 30 bent mag je best ontdekken enzo allemaal toch beetje feesten doen beste is als je onderweg een studie haalt of even flinke financiële buffer opbouwt.
Mensen kwetsen niet♡♡♡♡![]()
Heb ik ook wel spijt van.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is prima
Mensen kwetsen niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker, geniet er vanquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:15 schreef Bally-b het volgende:
Terrasbolk nabij almelo
Nog een leuke middag allen
toch goed uitgewerkt danquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bijna 12 jaar een relatie en zo trouw als een puppy.
Ik ga nooit vreemd, ik stel me altijd netjes voorquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook een behoorlijke rugzakquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:17 schreef kree het volgende:
maarja mensen zijn nou eenmaal niet gemaakt om alleen te zijn denk ik,
Boek een vakantiereis voor alleen staande dan kom je vanzelf met mensen in aanrakingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij is deze al vaker geopperd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook een behoorlijke rugzak
Boek een vakantiereis voor alleen staande dan kom je vanzelf met mensen in aanraking“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja maar enggggggg juist door dat of niet dat, maar sowieso vind ik t eng alleen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Boek een vakantiereis voor alleen staande dan kom je vanzelf met mensen in aanraking
maar ok hmmmms kan wel zeggen, geef jou wel zo knuffel trouwens want vertrouw jou.Do what you love, love what you do!![]()
Ooit land hetquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij is deze al vaker geopperd.
Wat is er eng aan, ze bijten je heus nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar enggggggg juist door dat of niet dat, maar sowieso vind ik t eng alleen.
maar ok hmmmms kan wel zeggen, geef jou wel zo knuffel trouwens want vertrouw jou.
Kijk naar @Paul die was ook bang maar is toch gegaan en heeft ern een relatie aan over gehoudenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tadaaa.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er eng aan, ze bijten je heus niet
Kijk naar @:Paul die was ook bang maar is toch gegaan en heeft ern een relatie aan over gehouden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tja weet ik veel het opzich reizen ofzo heb ik geen moeite mee want alleen geweest voor werk her en der etc.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk naar @:Paul die was ook bang maar is toch gegaan en heeft ern een relatie aan over gehouden
het zijn de mensen, ik ben nl echt slecht met in een groep komen ofzo. of althans uiteindelijk niet want vinden ze me wel grappig. maar nieuwe mensen enzo, dat is eng.Do what you love, love what you do!![]()
JIj bent voor die mensen ook eng, dus allemaal hetzelfde, en vrijgezel en niemand kent elkaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:38 schreef kree het volgende:
[..]
tja weet ik veel het opzich reizen ofzo heb ik geen moeite mee want alleen geweest voor werk her en der etc.
het zijn de mensen, ik ben nl echt slecht met in een groep komen ofzo. of althans uiteindelijk niet want vinden ze me wel grappig. maar nieuwe mensen enzo, dat is eng.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk naar @:Paul die was ook bang maar is toch gegaan en heeft ern een relatie aan over gehoudenkloptquote:
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
eigenlijk moet ik gewoon doen he. ergens in dec. en het gewoon boeken en betalen, heb ik stok achter de deur.....quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj bent voor die mensen ook eng, dus allemaal hetzelfde, en vrijgezel en niemand kent elkaarDo what you love, love what you do!![]()
Iedereen vindt het beetje spannend bij singlereis, maar na uurtje ofzo praat iedereen met elkaar en is het chillquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:38 schreef kree het volgende:
rrrrrrr ik krijg er al zenuwen van als ik eraan denk joh hahaha
Heb al 2x reunie van gehad erna ook dusWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Dan heb ik de oplossing voor je wil je die horen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:38 schreef kree het volgende:
rrrrrrr ik krijg er al zenuwen van als ik eraan denk joh hahahaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en je hebt ook singlereizen in NL, daar kan mee beginnen eerst
Zeeland, Drenthe enzWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Even wat weggestreept.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:38 schreef kree het volgende:
[..]
tja weet ik veel het opzich reizen ofzo heb ik geen moeite mee want alleen geweest voor werk her en der etc.
het zijn de mensen, ik ben nl echt slecht met in een groep komen ofzo. of althans uiteindelijk niet want vinden ze me wel grappig. maar nieuwe mensen enzo, dat is eng.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nou niet echt een oplossing maar wilde er ff over kletsen gewoon, opzich jullie hebben me wel wat hoop gegeven of iig moed mss. denk dat ik dat gewoon ga doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb ik de oplossing voor je wil je die horen?Do what you love, love what you do!![]()
Drugs.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb ik de oplossing voor je wil je die horen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet echt een oplossing maar wilde er ff over kletsen gewoon, opzich jullie hebben me wel wat hoop gegeven of iig moed mss. denk dat ik dat gewoon ga doen.![]()
Ga maar gelijk wat uitzoeken
Nee, lekker alleen blijven en niet meer zoeken of vragenquote:
ja mijn twijfel dusquote:snap het maar daarom wilde ik er ff beetje zo over kletsen. ben gewoon denk mietje wat dit aan gaat hoor.
nouja niet nu, want moet nog ff wat anders doen, mnaaaaaar ik vraag jullie ff wel om advies enzo terloops, het hangt niet op de dag nl want denk echt pas midden winter ofzo dan....quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dat is het ook wel ,te hard zoeken of vragen werkt niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, lekker alleen blijven en niet meer zoeken of vragen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op elk potje of steelpan past een dekselTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Mij bolken?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tjaquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Op elk potje of steelpan past een dekselDo what you love, love what you do!![]()
Er zijn ook uitzonderingen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Op elk potje of steelpan past een deksel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is echt een hel op aardequote:Op zaterdag 13 april 2024 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Boek een vakantiereis voor alleen staande dan kom je vanzelf met mensen in aanraking![]()
En voor liefde moet je soms moeite doen en dingen die je ontzettend eng lijkenTrotste mama van Ambar
Overheen stappenquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:38 schreef kree het volgende:
[..]
het zijn de mensen, ik ben nl echt slecht met in een groep komen ofzo. of althans uiteindelijk niet want vinden ze me wel grappig. maar nieuwe mensen enzo, dat is eng.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lijkt me leuk om met jou een keer te gaan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is echt een hel op aarde
Tot zover mijn advies want ik ben hier uitermate slecht in.
Ohja en de liefde van je leven vinden is geen doel op zich. Wees gelukkig met jezelf en zorgt dat iemand een aanvulling is op je leven. En je beste maatje.Trotste mama van Ambar
Vrouwen met een dikke kop,quote:
daar hou ik niet zo van.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is echt een hel op aardeOngemakkelijk denk ik allemaal van die voorgekauwde activiteiten die je moet doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om met jou een keer te gaan.
Van die ongemakkelijke types die daar zitten met toch ergens als doel er een relatie uit te halen dus sommige zullen er wel met een boekwerk naartoe gaan waar de partner aan moet voldoen zoals je dat ziet bij die dating programma’s. Moet je maar net geschikt voor zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb gedouchedOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Je beste maatje,Gatverdamme.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja en de liefde van je leven vinden is geen doel op zich. Wees gelukkig met jezelf en zorgt dat iemand een aanvulling is op je leven. En je beste maatje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beste advies.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja en de liefde van je leven vinden is geen doel op zich. Wees gelukkig met jezelf en zorgt dat iemand een aanvulling is op je leven. En je beste maatje.![]()
![]()
Ik ook net klaar zit nog met nat haar in de boxershort.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
klopt en dat ben ik me ter deze bewust dus ook wel jah.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja en de liefde van je leven vinden is geen doel op zich. Wees gelukkig met jezelf en zorgt dat iemand een aanvulling is op je leven. En je beste maatje.
Niet? Vriendschap is toch wel de beste basis?quote:Trotste mama van Ambar
Zo`n ANWB stel,hoe op hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet? Vriendschap is toch wel de beste basis?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
owh dat heb ik totaal niet eigenlijk want vind ik het al niet leuk meer. t moet nog wel een beetje spontaan gaan denk ik dan. althans hopelijk iig.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ongemakkelijk denk ik allemaal van die voorgekauwde activiteiten die je moet doen.
Van die ongemakkelijke types die daar zitten met toch ergens als doel er een relatie uit te halen dus sommige zullen er wel met een boekwerk naartoe gaan waar de partner aan moet voldoen zoals je dat ziet bij die dating programma’s. Moet je maar net geschikt voor zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Op reis in Amerika met een maat zat ik een keer toevallig net in een hotel waar zo'n single-reisgezelschap van Fox aan het inchecken was. Iets van 30 mannen en 2 vrouwen, die 1 voor 1 moesten inchecken. En die 2 vrouwen werden de hele tijd achtervolgd door een paar van die luiquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om met jou een keer te gaan.
En op slot zaten die 2 meiden met ons de hele avond in het bubbelbad
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2024 14:54:55 ]![]()
TMIquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook net klaar zit nog met nat haar in de boxershort.![]()
![]()
nu was ik inmiddels zover dat je die reizen wel een beetje kunt boeken op verhouding enzo en leeftijd. maaaaaaaar. het zijn natuurlijk geen dating reizen, tis reis maar daten is niet het doel. dus tsjaaaaaquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Op reis in Amerika met een maat zat ik een keer toevallig net in een hotel waar zo'n single-reisgezelschap van Fox aan het inchecken was. Iets van 30 mannen en 2 vrouwen, die 1 voor 1 moesten inchecken. En die 2 vrouwen werden de hele tijd achtervolgd door een paar van die lui
En op slot zaten die 2 meiden met ons in het bubbelbadDo what you love, love what you do!![]()
En zonder haar daar.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hebt liever zonder boxershort?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Met droog haarquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hebt liever zonder boxershort?![]()
![]()
vind t allemaal maar eng, maargoed ik denk dat ik wel wat moet doen iig dit jaar
Ze stelt wel eisen hoor.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zit je daar met een groepje de enige echt leuke spontane vrouw is gelijk ingenomen door het alpha mannetje. en zit jij opgescheept de hele week met bebrilde Karin en of Gerda beetje overgewicht kort pittig kapsel altijd al singel of al sinds de vader van haar kinderen er jaren geleden vandoor gegaan is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
owh dat heb ik totaal niet eigenlijk want vind ik het al niet leuk meer. t moet nog wel een beetje spontaan gaan denk ik dan. althans hopelijk iig.
Normaal rent elke man er van weg maar dat kan je dan niet en een eisenpakket van heb ik jou daar.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik doe iig nooit meer een groepsreis meer, stap gewoon een vliegtuig in en de rest regel je daar gewoon.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2024 15:00:14 ]![]()
Goffer Mikey.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit je daar met een groepje de enige echt leuke spontane vrouw is gelijk ingenomen door het alpha mannetje. en zit jij opgescheept de hele week met bebrilde Karin en of Gerda beetje overgewicht kort pittig kapsel altijd al singel of al sinds de vader van haar kinderen er jaren geleden vandoor gegaan is.
Normaal rent elke man er van weg maar dat kan je dan niet en een eisenpakket van heb ik jou daar.![]()
![]()
Dus je hebt niet geschoren daar beneden?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook net klaar zit nog met nat haar in de boxershort.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit je daar met een groepje de enige echt leuke spontane vrouw is gelijk ingenomen door het alpha mannetje. en zit jij opgescheept de hele week met bebrilde Karin en of Gerda beetje overgewicht kort pittig kapsel altijd al singel of al sinds de vader van haar kinderen er jaren geleden vandoor gegaan is.
Normaal rent elke man er van weg maar dat kan je dan niet en een eisenpakket van heb ik jou daar.
Wil niet zeggen dat je alles samen moet doen, maar juist dat je elkaar vrij laat om je eigen dingen te doen.quote:![]()
Hoezo nou weer gelijk een anwb stel?quote:
Een goede vriendschap gaat diep, heel diep. En ik ga nu heel cliche zielsverwant zeggen
Want een relatie gaat verder dan een goede neukbeurt, het is de persoon waar je alles tegen zegt, waar je alle mee wilt doen. Dus je beste vriend.Trotste mama van Ambar
Bijgekniptquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dus je hebt niet geschoren daar beneden?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo nou weer gelijk een anwb stel?
Een goede vriendschap gaat diep, heel diep. En ik ga nu heel cliche zielsverwant zeggen
Want een relatie gaat verder dan een goede neukbeurt, het is de persoon waar je alles tegen zegt, waar je alle mee wilt doen. Dus je beste vriend.
♡♡♡♡![]()
quote:Moet je niet willen lange busreis heb je dan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit is wel mooi hoe je dit zegt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo nou weer gelijk een anwb stel?
Want een relatie gaat verder dan een goede neukbeurt, het is de persoon waar je alles tegen zegt, waar je alle mee wilt doen. Dus je beste vriend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die dames hebben hetzelfde eisenpakket als de heren en zitten ook niet te wachten op geile Geert die er niet verzorgd uit ziet, maar wel hoge eisen stelt aan het uiterlijk van zijn date.![]()
Voor de meeste mannen op zo'n single/date-reis is het hebben van een hartslag en een vrouwelijk geslachtsdeel voldoende.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:04 schreef Shii het volgende:
Die dames hebben hetzelfde eisenpakket als de heren en zitten ook niet te wachten op geile Geert die er niet verzorgd uit ziet, maar wel hoge eisen stelt aan het uiterlijk van zijn date.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2024 15:07:44 ]![]()
ik heb nog een Facebook groep he, van mensen die met elkaar op reis willen.
Dat is ook nog een optie..Do what you love, love what you do!![]()
Je kan ook naar Thailand gaan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:08 schreef kree het volgende:
Dat is ook nog een optie..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb je er wat aan de haak kunnen krijgen?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
nouja of naar Terschelling, het maakt mij niet zoveel uit waarheen, en ok ik wil het geen dating reis maken, maar hoooooop mss beetje erop, eigenlijk is dat al niet de goeie instelling he voor een single reis......quote:
om het reizen gaat het me nl minder als iemand ontmoeten, dus weet sowieso niet of het wel een slim idee is?Do what you love, love what you do!![]()
Ik werkte bij de jeugdherberg, met oud en nieuw was er een singlesclub. Mijn god, ik heb nog nooit zo'n stel depressievelingen bij elkaar gezien.
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Dat is niet zo moeilijk daar. Je moet alleen oppassen voor wat onverwachte lichaamsdelen aan zo'n vis.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je er wat aan de haak kunnen krijgen?![]()
Vis met een eigen gladde ‘haak’…quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk daar. Je moet alleen oppassen voor wat onverwachte lichaamsdelen aan zo'n vis.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
mss lijkt het trouwens dat ik er allemaal geen reet mee doe jullie advies, dat is niet zo trouwens. Maar weet ff dat ik uit best een heel lastige situatie kom en heeeeeeeeel snel alles ineens opgepakt heb incl huis werk en promotie, weten jullie nog hoe lang het terug was dat ik nog elke dat mijn pasje moest inleveren enzo?
Ik wel nl 2 jaar geleden plus beetje........rijbewijs terug gekregen terwijl ook al had gesolliciteerd. wonderbaarlijk is dat allemaal gelukt he.
Dus tja kan wel zeggen het was ff heftig en ben nu pas beetje gewend weer aan alles. het was fucked up he?Do what you love, love what you do!![]()
Deze vrouwquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Naakte bolk @:Fogel (even de zonnebrand van me afgespoeld)
Met Rowwen Hèze op spotifySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Je bent goed opweg.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:14 schreef kree het volgende:
mss lijkt het trouwens dat ik er allemaal geen reet mee doe jullie advies, dat is niet zo trouwens. Maar weet ff dat ik uit best een heel lastige situatie kom en heeeeeeeeel snel alles ineens opgepakt heb incl huis werk en promotie, weten jullie nog hoe lang het terug was dat ik nog elke dat mijn pasje moest inleveren enzo?
Ik wel nl 2 jaar geleden plus beetje........rijbewijs terug gekregen terwijl ook al had gesolliciteerd. wonderbaarlijk is dat allemaal gelukt he.
Dus tja kan wel zeggen het was ff heftig en ben nu pas beetje gewend weer aan alles. het was fucked up he?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
moet wel zeggen en denk echt gaat leuk op werk, weet je krijg ik stagiair mee en vind ik leuk om te doen om uit te leggen ook. maaaaaar het kost allemaal energie, stuk of 3 cursussen erbij, redelijk vol geplande rooster al voor komende 3 maanden.
Het is allemaal leuk en heb het nodig ook trouwens, want zonder werk gaat het fout.
Maar denk soms joh ben alleen maar aan het werk en als ik thuis kom eten maken en dan uur erna naar bed en repeat.
Echt ik doe nu een oproep, en als je echt leuk bent, dan gaan we op ons zelf wonen ergens in groenland or Alaska off-grid, zie dit steeds meer zitten nl.Do what you love, love what you do!![]()
Genoeg aardappels op voorraad?quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Neuh, zit best hier in NederlandI'm surrounded by morons!
Het gaat nu een stuk beter met je dan een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:19 schreef kree het volgende:
moet wel zeggen en denk echt gaat leuk op werk, weet je krijg ik stagiair mee en vind ik leuk om te doen om uit te leggen ook. maaaaaar het kost allemaal energie, stuk of 3 cursussen erbij, redelijk vol geplande rooster al voor komende 3 maanden.
Het is allemaal leuk en heb het nodig ook trouwens, want zonder werk gaat het fout.
Maar denk soms joh ben alleen maar aan het werk en als ik thuis kom eten maken en dan uur erna naar bed en repeat.
Echt ik doe nu een oproep, en als je echt leuk bent, dan gaan we op ons zelf wonen ergens in groenland or Alaska off-grid, zie dit steeds meer zitten nl.
Goed bezigquote:![]()
I'm surrounded by morons!
Wel een goed idee om te eten. Ik heb er lang geen gemaakt.quote:
BolkI'm surrounded by morons!
Daar moet een … in!quote:
Aardappelschotel bv? Of salade? Stuk taart?I'm surrounded by morons!
Waarom niet allemaal?quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar moet een … in!
Aardappelschotel bv? Of salade? Stuk taart?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar moet een … in!
Aardappelschotel bv? Of salade? Stuk taart?
♡♡♡♡![]()
Heb je wel eens gedaan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is echt een hel op aardeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kom je nou meequote:Op zaterdag 13 april 2024 15:08 schreef kree het volgende:
Dat is ook nog een optie..![]()
na voor zover dat ik soms kijk is het niet hoor. maaaaarjaquote:Do what you love, love what you do!![]()
DJMO.quote:
ZIt je wel in het goede forum onderdeelquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Naakte bolk @:Fogel (even de zonnebrand van me afgespoeld)
Met Rowwen Hèze op spotify
Geen slagroom?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ssst,zometeen een selfie.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt je wel in het goede forum onderdeel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:![]()
quote:
Lekker. Heb net een lekker mokka ijsje met slagroom op even in het zonnetje bij het winkelcentrum gezetenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker hoor, wat een top-weer vandaag.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker. Heb net een lekker mokka ijsje met slagroom op even in het zonnetje bij het winkelcentrum gezeten![]()
Ik was net heel booswoest.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker. Heb net een lekker mokka ijsje met slagroom op even in het zonnetje bij het winkelcentrum gezeten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga je de finale nog kijken FF?, je laat weer mooi verstek gaan in de sc daarJockari miste je al
Haha, @Fogel vond het vanochtend ook nodig om een naaktbolk te doen. Heel bevrijdend welquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt je wel in het goede forum onderdeel
Ik ben nooit ver weg.en @Jockari is mijn grote vriend.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
Ga je de finale nog kijken FF?, je laat weer mooi verstek gaan in de sc daarJockari miste je al
quote:ik heb inmiddels gewoon weer kleren aan hoor!
Maar je bent niet daar waar je wasquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben nooit ver weg.en @:Jockari is mijn grote vriend.
[ afbeelding ]
Bij de zelfscan probeer ik netjes 2 keer wat te vragen,maar de de dames hadden het te druk met lullen over vriendjes en wat ze vanavond gingen doen.Okee doei.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik heb inmiddels gewoon weer kleren aan hoor!
![]()
![]()
Een knuffelvraag van @kree? Wil hij weten hoe je moet knuffelen of wil hij met iemand knuffelen?
Ik laat het maar gewoon gaan![]()
Waarom dan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Let it go.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij komt altijd als mosterd na de maaltijdquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:02 schreef devzero het volgende:
Een knuffelvraag van @:kree? Wil hij weten hoe je moet knuffelen of wil hij met iemand knuffelen?
Ik laat het maar gewoon gaan
Dat heb ik net gepost skat.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
S en haar zus/sen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij de zelfscan probeer ik netjes 2 keer wat te vragen,maar de de dames hadden het te druk met lullen over vriendjes en wat ze vanavond gingen doen.Okee doei.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:02 schreef devzero het volgende:
Een knuffelvraag van @:kree? Wil hij weten hoe je moet knuffelen of wil hij met iemand knuffelen?
Ik laat het maar gewoon gaan
♡♡♡♡![]()
Moet jij zeggen...quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij komt altijd als mosterd na de maaltijd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Personeel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Onkruid wieden heeft een net iets hogere prioriteit dan het lezen van kree posts.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij komt altijd als mosterd na de maaltijd![]()
oooo daar hoef je toch niet booswoest om te wordenquote:
Gaan we kattuhquote:
Waarom geloof ik dat nu gelijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Onkruid wieden heeft een net iets hogere prioriteit dan het lezen van kree posts.
Heb er ook mijn voordeel mee gedaan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
oooo daar hoef je toch niet booswoest om te worden“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zullen we even? Is al een tijd geleden.quote:
Of we slaan die stap over en gaan elkaar helemaal kapot TR'en zodat SWJ vanavond ook weer wat te doen heeftquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zullen we even? Is al een tijd geleden.
Vanaf vanavond een uutrje of 21.15 uur heb ik weer wat meer tijd, dan ga ik bank hangen en tv kijken en morgen mag je met me katten zoveel je wilt. ik kat wel terugquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zullen we even? Is al een tijd geleden.
Ik vind de fascinatie van @SwJ met de frozen films wel opvallend. Twee of drie dochtertjes?
Die van mij is er gelukkig overheen gegroeid, dus heb frozen 2 nooit hoeven zien![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of we slaan die stap over en gaan elkaar helemaal kapot TR'en zodat SWJ vanavond ook weer wat te doen heeftDe toon is gezet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanaf vanavond een uutrje of 21.15 uur heb ik weer wat meer tijd, dan ga ik bank hangen en tv kijken en morgen mag je met me katten zoveel je wilt. ik kat wel terug
Ik kan even geen tr meer zienquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of we slaan die stap over en gaan elkaar helemaal kapot TR'en zodat SWJ vanavond ook weer wat te doen heeft
Of hij zit zelf nog in de fase dat het Frozen helemaal geweldig vindquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:10 schreef devzero het volgende:
Ik vind de fascinatie van @:swj met de frozen films wel opvallend. Twee of drie dochtertjes?
Die van mij is er gelukkig overheen gegroeid, dus heb frozen 2 nooit hoeven zien
Daarom noemde ik ook SwJ, hij kijkt er met plezier naar heb ik de indrukquote:
Nog even volhouden.quote:
Nu de muziek nog makenquote:![]()
![]()
Zelfs het zetten er van kan ik even niet meer aanquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom noemde ik ook SwJ, hij kijkt er met plezier naar heb ik de indruk![]()
Ik riep maar iets, geen idee waar hij is.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mijn voeten hebben een gratis kleimasker gekregenTrotste mama van Ambar
als iemand het leuk vind trouwens, want ik had de hele shit natuurlijk al gemist met werk enzo. maar dunea bestaat zeg maar 150 jaar dus ze maken een serie podcast erover. volgens mij zijn we bij 2, maar ik luister 1 nu.
moet zeggen, aardig droge stof wel eigenblijk, maargoed als iemand het boeiend vind?
https://www.dunea.nl/alge(...)umpodcast-staat-live
het hele proces is veel leuker trouwens om in te werken, maar dat terzijde.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb me wederom voortreffelijk gedragen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij gedraagt ook je wel eens onvoortreffelijk?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb me wederom voortreffelijk gedragen.![]()
foutjuhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: