Genoeg aardappels op voorraad?quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:20 schreef AardappelSchotel het volgende:
Neuh, zit best hier in Nederland
Het gaat nu een stuk beter met je dan een paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:19 schreef kree het volgende:
moet wel zeggen en denk echt gaat leuk op werk, weet je krijg ik stagiair mee en vind ik leuk om te doen om uit te leggen ook. maaaaaar het kost allemaal energie, stuk of 3 cursussen erbij, redelijk vol geplande rooster al voor komende 3 maanden.
Het is allemaal leuk en heb het nodig ook trouwens, want zonder werk gaat het fout.
Maar denk soms joh ben alleen maar aan het werk en als ik thuis kom eten maken en dan uur erna naar bed en repeat.
Echt ik doe nu een oproep, en als je echt leuk bent, dan gaan we op ons zelf wonen ergens in groenland or Alaska off-grid, zie dit steeds meer zitten nl.
Goed bezigquote:
Wel een goed idee om te eten. Ik heb er lang geen gemaakt.quote:
Daar moet een … in!quote:
Waarom niet allemaal?quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar moet een … in!
Aardappelschotel bv? Of salade? Stuk taart?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar moet een … in!
Aardappelschotel bv? Of salade? Stuk taart?
Heb je wel eens gedaan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is echt een hel op aarde
Kom je nou meequote:Op zaterdag 13 april 2024 15:08 schreef kree het volgende:
ik heb nog een Facebook groep he, van mensen die met elkaar op reis willen.
Dat is ook nog een optie..
na voor zover dat ik soms kijk is het niet hoor. maaaaarjaquote:
DJMO.quote:
ZIt je wel in het goede forum onderdeelquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Naakte bolk @:Fogel (even de zonnebrand van me afgespoeld)
Met Rowwen Hèze op spotify
Geen slagroom?quote:
Ssst,zometeen een selfie.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt je wel in het goede forum onderdeel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |