Hoezo nou weer gelijk een anwb stel?quote:
Bijgekniptquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:00 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dus je hebt niet geschoren daar beneden?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo nou weer gelijk een anwb stel?
Een goede vriendschap gaat diep, heel diep. En ik ga nu heel cliche zielsverwant zeggen
Want een relatie gaat verder dan een goede neukbeurt, het is de persoon waar je alles tegen zegt, waar je alle mee wilt doen. Dus je beste vriend.
quote:
Moet je niet willen lange busreis heb je dan.quote:
Dit is wel mooi hoe je dit zegt.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoezo nou weer gelijk een anwb stel?
Een goede vriendschap gaat diep, heel diep. En ik ga nu heel cliche zielsverwant zeggen
Want een relatie gaat verder dan een goede neukbeurt, het is de persoon waar je alles tegen zegt, waar je alle mee wilt doen. Dus je beste vriend.
Voor de meeste mannen op zo'n single/date-reis is het hebben van een hartslag en een vrouwelijk geslachtsdeel voldoende.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:04 schreef Shii het volgende:
Die dames hebben hetzelfde eisenpakket als de heren en zitten ook niet te wachten op geile Geert die er niet verzorgd uit ziet, maar wel hoge eisen stelt aan het uiterlijk van zijn date.
Je kan ook naar Thailand gaan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:08 schreef kree het volgende:
ik heb nog een Facebook groep he, van mensen die met elkaar op reis willen.
Dat is ook nog een optie..
Heb je er wat aan de haak kunnen krijgen?quote:
nouja of naar Terschelling, het maakt mij niet zoveel uit waarheen, en ok ik wil het geen dating reis maken, maar hoooooop mss beetje erop, eigenlijk is dat al niet de goeie instelling he voor een single reis......quote:
Dat is niet zo moeilijk daar. Je moet alleen oppassen voor wat onverwachte lichaamsdelen aan zo'n vis.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Heb je er wat aan de haak kunnen krijgen?
Vis met een eigen gladde ‘haak’…quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:12 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk daar. Je moet alleen oppassen voor wat onverwachte lichaamsdelen aan zo'n vis.
Deze vrouwquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Naakte bolk @:Fogel (even de zonnebrand van me afgespoeld)
Met Rowwen Hèze op spotify
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
Je bent goed opweg.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:14 schreef kree het volgende:
mss lijkt het trouwens dat ik er allemaal geen reet mee doe jullie advies, dat is niet zo trouwens. Maar weet ff dat ik uit best een heel lastige situatie kom en heeeeeeeeel snel alles ineens opgepakt heb incl huis werk en promotie, weten jullie nog hoe lang het terug was dat ik nog elke dat mijn pasje moest inleveren enzo?
Ik wel nl 2 jaar geleden plus beetje........rijbewijs terug gekregen terwijl ook al had gesolliciteerd. wonderbaarlijk is dat allemaal gelukt he.
Dus tja kan wel zeggen het was ff heftig en ben nu pas beetje gewend weer aan alles. het was fucked up he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |