Je beste maatje,Gatverdamme.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot zover mijn advies want ik ben hier uitermate slecht in.
Ohja en de liefde van je leven vinden is geen doel op zich. Wees gelukkig met jezelf en zorgt dat iemand een aanvulling is op je leven. En je beste maatje.
Beste advies.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ohja en de liefde van je leven vinden is geen doel op zich. Wees gelukkig met jezelf en zorgt dat iemand een aanvulling is op je leven. En je beste maatje.
Ik ook net klaar zit nog met nat haar in de boxershort.quote:
klopt en dat ben ik me ter deze bewust dus ook wel jah.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Niet? Vriendschap is toch wel de beste basis?quote:
Zo`n ANWB stel,hoe op hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet? Vriendschap is toch wel de beste basis?
owh dat heb ik totaal niet eigenlijk want vind ik het al niet leuk meer. t moet nog wel een beetje spontaan gaan denk ik dan. althans hopelijk iig.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Ongemakkelijk denk ik allemaal van die voorgekauwde activiteiten die je moet doen.
Van die ongemakkelijke types die daar zitten met toch ergens als doel er een relatie uit te halen dus sommige zullen er wel met een boekwerk naartoe gaan waar de partner aan moet voldoen zoals je dat ziet bij die dating programma’s. Moet je maar net geschikt voor zijn.
Op reis in Amerika met een maat zat ik een keer toevallig net in een hotel waar zo'n single-reisgezelschap van Fox aan het inchecken was. Iets van 30 mannen en 2 vrouwen, die 1 voor 1 moesten inchecken. En die 2 vrouwen werden de hele tijd achtervolgd door een paar van die luiquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om met jou een keer te gaan.
TMIquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook net klaar zit nog met nat haar in de boxershort.
nu was ik inmiddels zover dat je die reizen wel een beetje kunt boeken op verhouding enzo en leeftijd. maaaaaaaar. het zijn natuurlijk geen dating reizen, tis reis maar daten is niet het doel. dus tsjaaaaaquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Op reis in Amerika met een maat zat ik een keer toevallig net in een hotel waar zo'n single-reisgezelschap van Fox aan het inchecken was. Iets van 30 mannen en 2 vrouwen, die 1 voor 1 moesten inchecken. En die 2 vrouwen werden de hele tijd achtervolgd door een paar van die lui
En op slot zaten die 2 meiden met ons in het bubbelbad
En zonder haar daar.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hebt liever zonder boxershort?
Met droog haarquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je hebt liever zonder boxershort?
Ze stelt wel eisen hoor.quote:
Zit je daar met een groepje de enige echt leuke spontane vrouw is gelijk ingenomen door het alpha mannetje. en zit jij opgescheept de hele week met bebrilde Karin en of Gerda beetje overgewicht kort pittig kapsel altijd al singel of al sinds de vader van haar kinderen er jaren geleden vandoor gegaan is.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:53 schreef kree het volgende:
[..]
owh dat heb ik totaal niet eigenlijk want vind ik het al niet leuk meer. t moet nog wel een beetje spontaan gaan denk ik dan. althans hopelijk iig.
Goffer Mikey.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit je daar met een groepje de enige echt leuke spontane vrouw is gelijk ingenomen door het alpha mannetje. en zit jij opgescheept de hele week met bebrilde Karin en of Gerda beetje overgewicht kort pittig kapsel altijd al singel of al sinds de vader van haar kinderen er jaren geleden vandoor gegaan is.
Normaal rent elke man er van weg maar dat kan je dan niet en een eisenpakket van heb ik jou daar.
Dus je hebt niet geschoren daar beneden?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ook net klaar zit nog met nat haar in de boxershort.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zit je daar met een groepje de enige echt leuke spontane vrouw is gelijk ingenomen door het alpha mannetje. en zit jij opgescheept de hele week met bebrilde Karin en of Gerda beetje overgewicht kort pittig kapsel altijd al singel of al sinds de vader van haar kinderen er jaren geleden vandoor gegaan is.
Normaal rent elke man er van weg maar dat kan je dan niet en een eisenpakket van heb ik jou daar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |