Even wat weggestreept.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:38 schreef kree het volgende:
[..]
tja weet ik veel het opzich reizen ofzo heb ik geen moeite mee want alleen geweest voor werk her en der etc.
het zijn de mensen, ik ben nl echt slecht met in een groep komen ofzo. of althans uiteindelijk niet want vinden ze me wel grappig. maar nieuwe mensen enzo, dat is eng.
nou niet echt een oplossing maar wilde er ff over kletsen gewoon, opzich jullie hebben me wel wat hoop gegeven of iig moed mss. denk dat ik dat gewoon ga doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb ik de oplossing voor je wil je die horen?
Drugs.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heb ik de oplossing voor je wil je die horen?
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:41 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet echt een oplossing maar wilde er ff over kletsen gewoon, opzich jullie hebben me wel wat hoop gegeven of iig moed mss. denk dat ik dat gewoon ga doen.
Nee, lekker alleen blijven en niet meer zoeken of vragenquote:
ja mijn twijfel dusquote:
nouja niet nu, want moet nog ff wat anders doen, mnaaaaaar ik vraag jullie ff wel om advies enzo terloops, het hangt niet op de dag nl want denk echt pas midden winter ofzo dan....quote:
Dat is het ook wel ,te hard zoeken of vragen werkt niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, lekker alleen blijven en niet meer zoeken of vragen
Mij bolken?quote:
tjaquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Op elk potje of steelpan past een deksel
Er zijn ook uitzonderingen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Op elk potje of steelpan past een deksel
Dat is echt een hel op aardequote:Op zaterdag 13 april 2024 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook een behoorlijke rugzak
Boek een vakantiereis voor alleen staande dan kom je vanzelf met mensen in aanraking
Overheen stappenquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:38 schreef kree het volgende:
[..]
tja weet ik veel het opzich reizen ofzo heb ik geen moeite mee want alleen geweest voor werk her en der etc.
het zijn de mensen, ik ben nl echt slecht met in een groep komen ofzo. of althans uiteindelijk niet want vinden ze me wel grappig. maar nieuwe mensen enzo, dat is eng.
Lijkt me leuk om met jou een keer te gaan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is echt een hel op aarde
Vrouwen met een dikke kop,quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:46 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Dat is echt een hel op aarde
Ongemakkelijk denk ik allemaal van die voorgekauwde activiteiten die je moet doen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lijkt me leuk om met jou een keer te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |