Er zijn er die duiken bij de eerste date al met elkaar het bed in en er zijn der die doen er wat langer over.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar denk je wel doen ook, zeg maar als je iemand voor het eerst zo ziet?
Uit gevoel nl zou ik doen, maar of het normaal is, ik heb geen idee?
owh ik praat ook over jaren terug hoor, dus schaam je niet. boeie, we gooien het helemaal ff open hierquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij mij wel iets anders,maar dat is al een aantal jaren terug.
Hmm, ik doe dat wel bij dates, als je eerst al hebt geappt enzo.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:40 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar denk je wel doen ook, zeg maar als je iemand voor het eerst zo ziet?
Uit gevoel nl zou ik doen, maar of het normaal is, ik heb geen idee?
ok nou maar stel dus ff he, je hebt afspraak met iemand je hebt beetje mee gekletst. nou ga er al beetje vanuit dat de man initiatief gaat nemen, je ontmoet elkaar ergens. wat doe je dan? Ik zou namelijk wss ff 3 zoenen geven, maar hoe denk jij daarover?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee niet gelijk, ben wel van de kat uit de boom kijkend.
Maar ik ben wel van de aanrakige, vooral zelf aangeraakt worden.
Maar dan wel in een relatie
Een relatie begint met elkaar leren kennen, praten een knuffel bij het weg gaan een zoentje op de wang en langzaam aan komt de rest vanzelf
sowieso maar dat is als je ff al met elkaar gepraat hebt of samen bent geweest, denk voel je het wel aan, gaat het me niet om. dat eerste stukje. en ben echt heel benieuwd hoe jullie vrouwen erover denken of verwachten of juist niet?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er die duiken bij de eerste date al met elkaar het bed in en er zijn der die doen er wat langer over.
Ligt er aan wat twee personen samen willen.
Ligt voor een groot deel ook aan de dynamiek tussen twee mensen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn er die duiken bij de eerste date al met elkaar het bed in en er zijn der die doen er wat langer over.
Ligt er aan wat twee personen samen willen.
ok ok dus jij bent wel van ff knuffel en ff 3 simpele zoenen op de wang zo gelijk? ik denk dit namelijk ook.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm, ik doe dat wel bij dates, als je eerst al hebt geappt enzo.
Ik wil ook graag weten hoe iemand ruikt, dus het is ook nuttig
ja maar dat komt pas later, ik denk al het eerste stukje heb ik moeite mee, geen idee hoe ik me moet gedragen ofzo. dus ja ga ik maar op auto pilot. wat trouwens denk dan wel goed komt. LOLquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt voor een groot deel ook aan de dynamiek tussen twee mensen.
Voel je snel genoeg wel of je een klik met de ander hebt of niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ligt voor een groot deel ook aan de dynamiek tussen twee mensen.
Dat scheelt echt wie die persoon is en hoe ik er op reageer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:44 schreef kree het volgende:
[..]
sowieso maar dat is als je ff al met elkaar gepraat hebt of samen bent geweest, denk voel je het wel aan, gaat het me niet om. dat eerste stukje. en ben echt heel benieuwd hoe jullie vrouwen erover denken of verwachten of juist niet?
Dat ook.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Voel je snel genoeg wel of je een klik met de ander hebt of niet.
Ik las seizoenenquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
3 zoenen is voldoende om een date mee te beginnen
Nee, geen knuffel, alleen 3 simpele zoenen. Knuffel kan bij afscheid wel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:45 schreef kree het volgende:
[..]
ok ok dus jij bent wel van ff knuffel en ff 3 simpele zoenen op de wang zo gelijk? ik denk dit namelijk ook.
ok wacht we gaan ff situatie schetsen, nu ken ik je beetje via hier, maar laten we zeggen. paar keer gepraat en we hebben een date? Ja?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat scheelt echt wie die persoon is en hoe ik er op reageer.
Bij de een zou ik het wel doen en bij de ander niet.
Ik heb wle eens een date gehad waarbij ik de eerste keer wel de kleren van het lijf wilde scheuren.
Maar bij een ander duurde het even langer, die leerde ik kennen en gaande weg kwam de aantrekkingskracht
Als het echt goed gaat, dan wordt het pas tijd voor de 4 seizoenen datequote:
Wat voor pasta ga je maken?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:49 schreef KoningWouter het volgende:
Boodschapjes voor de pasta gedaan net.![]()
Vandaar dat het niks wordt, heb 3 seizoenen nodig om het überhaupt te starten dan is het te laatquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Als het echt goed gaat, dan wordt het pas tijd voor de 4 seizoenen date
quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:49 schreef KoningWouter het volgende:
hoeft het niet onwijs te zijn denk. maarja ik ga er toch zenuwachtig over worden. lolquote:
Kan geen antwoord geven of ik je dan zou knuffelenquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:48 schreef kree het volgende:
[..]
ok wacht we gaan ff situatie schetsen, nu ken ik je beetje via hier, maar laten we zeggen. paar keer gepraat en we hebben een date? Ja?
Wel meerdere malen een one night stand gehad,Als ik echt om iemand geef duurt dat iets langer want wil het dan zeker wetenquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:41 schreef kree het volgende:
[..]
owh ik praat ook over jaren terug hoor, dus schaam je niet. boeie, we gooien het helemaal ff open hier
Hoe is het met het roken en afvallen eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:49 schreef KoningWouter het volgende:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:50 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
geloof niet dat ze zo lang wacht
ok en dat is dan ook nog een leuke, want neem aan man komt ervoor etc afspraak, hoe handel je dat netjes afquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan geen antwoord geven of ik je dan zou knuffelen
Heb wel vaker met mannen lang gesproken aan de telefoon en dacht kriebels te hebben maar toen ik hem zag knapte ik tot aan mijn enkels af . En heb niet met hem geknuffeld
Terwijl ik als ik met hem aan de telefoon was geweest wilde dromen had
Haha je wordt er nu al zenuwachtig omquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
hoeft het niet onwijs te zijn denk. maarja ik ga er toch zenuwachtig over worden. lol
Afvallen gaat goed, ben 5 kg kwijt. Roken doe ik wel weer even te ellendig om daar mee te stoppen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is het met het roken en afvallen eigenlijk?
neuh nou zenuwachtig is het niet Perce. maar mss niet onwijs handig erin wel.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:54 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha je wordt er nu al zenuwachtig om
Ik heb gewoon netjes met hem gegeten, zitten kletsen. Bij het afscheide een hand gegeven en later toen hij belde gezegd dat er van mij kant uit geen klik wasquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:54 schreef kree het volgende:
[..]
ok en dat is dan ook nog een leuke, want neem aan man komt ervoor etc afspraak, hoe handel je dat netjes af
5 kilo baas?quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Afvallen gaat goed, ben 5 kg kwijt. Roken doe ik wel weer even te ellendig om daar mee te stoppen.Heb het wel geprobeerd 2 weken terug maar dacht dat ik gek werd. Ik stop er weer mee als ik beter in mijn vel zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |