Lekker. Heb net een lekker mokka ijsje met slagroom op even in het zonnetje bij het winkelcentrum gezetenquote:
Lekker hoor, wat een top-weer vandaag.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker. Heb net een lekker mokka ijsje met slagroom op even in het zonnetje bij het winkelcentrum gezeten
Ik was net heel booswoest.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker. Heb net een lekker mokka ijsje met slagroom op even in het zonnetje bij het winkelcentrum gezeten
Haha, @Fogel vond het vanochtend ook nodig om een naaktbolk te doen. Heel bevrijdend welquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt je wel in het goede forum onderdeel
Ik ben nooit ver weg.en @Jockari is mijn grote vriend.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
Ga je de finale nog kijken FF?, je laat weer mooi verstek gaan in de sc daarJockari miste je al
quote:
Maar je bent niet daar waar je wasquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben nooit ver weg.en @:Jockari is mijn grote vriend.
[ afbeelding ]
Bij de zelfscan probeer ik netjes 2 keer wat te vragen,maar de de dames hadden het te druk met lullen over vriendjes en wat ze vanavond gingen doen.Okee doei.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik heb inmiddels gewoon weer kleren aan hoor!
Waarom dan?quote:
Jij komt altijd als mosterd na de maaltijdquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:02 schreef devzero het volgende:
Een knuffelvraag van @:kree? Wil hij weten hoe je moet knuffelen of wil hij met iemand knuffelen?
Ik laat het maar gewoon gaan
Dat heb ik net gepost skat.quote:
S en haar zus/sen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij de zelfscan probeer ik netjes 2 keer wat te vragen,maar de de dames hadden het te druk met lullen over vriendjes en wat ze vanavond gingen doen.Okee doei.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:02 schreef devzero het volgende:
Een knuffelvraag van @:kree? Wil hij weten hoe je moet knuffelen of wil hij met iemand knuffelen?
Ik laat het maar gewoon gaan
Moet jij zeggen...quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij komt altijd als mosterd na de maaltijd
Personeel.quote:
Onkruid wieden heeft een net iets hogere prioriteit dan het lezen van kree posts.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij komt altijd als mosterd na de maaltijd
oooo daar hoef je toch niet booswoest om te wordenquote:
Gaan we kattuhquote:
Waarom geloof ik dat nu gelijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Onkruid wieden heeft een net iets hogere prioriteit dan het lezen van kree posts.
Heb er ook mijn voordeel mee gedaan.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
oooo daar hoef je toch niet booswoest om te worden
Zullen we even? Is al een tijd geleden.quote:
Of we slaan die stap over en gaan elkaar helemaal kapot TR'en zodat SWJ vanavond ook weer wat te doen heeftquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zullen we even? Is al een tijd geleden.
Vanaf vanavond een uutrje of 21.15 uur heb ik weer wat meer tijd, dan ga ik bank hangen en tv kijken en morgen mag je met me katten zoveel je wilt. ik kat wel terugquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zullen we even? Is al een tijd geleden.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of we slaan die stap over en gaan elkaar helemaal kapot TR'en zodat SWJ vanavond ook weer wat te doen heeft
De toon is gezet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vanaf vanavond een uutrje of 21.15 uur heb ik weer wat meer tijd, dan ga ik bank hangen en tv kijken en morgen mag je met me katten zoveel je wilt. ik kat wel terug
Ik kan even geen tr meer zienquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of we slaan die stap over en gaan elkaar helemaal kapot TR'en zodat SWJ vanavond ook weer wat te doen heeft
Of hij zit zelf nog in de fase dat het Frozen helemaal geweldig vindquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:10 schreef devzero het volgende:
Ik vind de fascinatie van @:swj met de frozen films wel opvallend. Twee of drie dochtertjes?
Die van mij is er gelukkig overheen gegroeid, dus heb frozen 2 nooit hoeven zien
Daarom noemde ik ook SwJ, hij kijkt er met plezier naar heb ik de indrukquote:
Nog even volhouden.quote:
Nu de muziek nog makenquote:
Zelfs het zetten er van kan ik even niet meer aanquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daarom noemde ik ook SwJ, hij kijkt er met plezier naar heb ik de indruk
Ik riep maar iets, geen idee waar hij is.quote:
Jij gedraagt ook je wel eens onvoortreffelijk?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:14 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb me wederom voortreffelijk gedragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |