Lekker. Heb net een lekker mokka ijsje met slagroom op even in het zonnetje bij het winkelcentrum gezetenquote:
Lekker hoor, wat een top-weer vandaag.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker. Heb net een lekker mokka ijsje met slagroom op even in het zonnetje bij het winkelcentrum gezeten
Ik was net heel booswoest.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker. Heb net een lekker mokka ijsje met slagroom op even in het zonnetje bij het winkelcentrum gezeten
Haha, @Fogel vond het vanochtend ook nodig om een naaktbolk te doen. Heel bevrijdend welquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIt je wel in het goede forum onderdeel
Ik ben nooit ver weg.en @Jockari is mijn grote vriend.quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
Ga je de finale nog kijken FF?, je laat weer mooi verstek gaan in de sc daarJockari miste je al
quote:
Maar je bent niet daar waar je wasquote:Op zaterdag 13 april 2024 15:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben nooit ver weg.en @:Jockari is mijn grote vriend.
[ afbeelding ]
Bij de zelfscan probeer ik netjes 2 keer wat te vragen,maar de de dames hadden het te druk met lullen over vriendjes en wat ze vanavond gingen doen.Okee doei.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik heb inmiddels gewoon weer kleren aan hoor!
Waarom dan?quote:
Jij komt altijd als mosterd na de maaltijdquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:02 schreef devzero het volgende:
Een knuffelvraag van @:kree? Wil hij weten hoe je moet knuffelen of wil hij met iemand knuffelen?
Ik laat het maar gewoon gaan
Dat heb ik net gepost skat.quote:
S en haar zus/sen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij de zelfscan probeer ik netjes 2 keer wat te vragen,maar de de dames hadden het te druk met lullen over vriendjes en wat ze vanavond gingen doen.Okee doei.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:02 schreef devzero het volgende:
Een knuffelvraag van @:kree? Wil hij weten hoe je moet knuffelen of wil hij met iemand knuffelen?
Ik laat het maar gewoon gaan
Moet jij zeggen...quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij komt altijd als mosterd na de maaltijd
Personeel.quote:
Onkruid wieden heeft een net iets hogere prioriteit dan het lezen van kree posts.quote:Op zaterdag 13 april 2024 16:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij komt altijd als mosterd na de maaltijd
oooo daar hoef je toch niet booswoest om te wordenquote:
Gaan we kattuhquote:
Waarom geloof ik dat nu gelijkquote:Op zaterdag 13 april 2024 16:05 schreef devzero het volgende:
[..]
Onkruid wieden heeft een net iets hogere prioriteit dan het lezen van kree posts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |