Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Top TT kree.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pure waarheid dit!quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die word enkel nog filosofischer en een nog betere dichter van
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Banaanvragen mogen niet maar knuffelvraag mag wel![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
nou goed waar we het dus over hadden, "wij". mannen houden helemaal niet gelijk van al dat knuffel gedoe en dat was raar blijkbaar.... daar waren we gebleven denk
Do what you love, love what you do!![]()
Je houdt er van of je houdt er niet vanquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:26 schreef kree het volgende:
[..]
nou het is goeie vraag want hier wil ik het idd wel eens over hebben.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee, als ik dronken ben is degene die het hardst protesteert het leukst om mee te knuffelenquote:
Oh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Dat is algemeen bekend.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hou jij ook niet van knuffelen Konijnquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:28 schreef DerRabbit het volgende:
Banaanvragen mogen niet maar knuffelvraag mag wel
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wie wil er een knuffel?
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Dat mag dus niet.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, als ik dronken ben is degene die het hardst protesteert het leukst om mee te knuffelen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is afhankelijk van de andere partijquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou jij ook niet van knuffelen Konijn
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Yeahhhh een knuffeleendquote:
Ik weet hetquote:
Daarom word ik ook nooit meer zooooo dronkenOh no, I've said too much, I haven't said enough 🎶![]()
Van jou wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ALs je in een relatie zit met iemand dan is knuffelen toch lekkerquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is afhankelijk van de andere partijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja en nee, maar het gaat erom ook met onwijze intentie, ik weet niet vinden jullie vrouwen dat fijn dan dat je als je elkaar bv elke week ziet dat er een onwijze omhelzing en knuffel moet zijn? zonder dus dat er iets is he.quote:Op zaterdag 13 april 2024 13:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je houdt er van of je houdt er niet van
Ik doel onwijs nu over musical cast enzo etc of toneel. beetje het artistieke volk.
Ik val daar wel in dan als ik aan zoiets mee doe maar wtf van mij hoeft een knuffel ook weer niet gelijk?
of ben ik dan preuts ofzo? mss trouwens wel? of verlegen?Do what you love, love what you do!![]()
eendofielquote:
Die Eend is als een broer voor me.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee, van een vreemde hoeft het ook nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 13:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja en nee, maar het gaat erom ook met onwijze intentie, ik weet niet vinden jullie vrouwen dat fijn dan dat je als je elkaar bv elke week ziet dat er een onwijze omhelzing en knuffel moet zijn? zonder dus dat er iets is he.
Ik doel onwijs nu over musical cast enzo etc of toneel. beetje het artistieke volk.
Ik val daar wel in dan als ik aan zoiets mee doe maar wtf van mij hoeft een knuffel ook weer niet gelijk?
of ben ik dan preuts ofzo? mss trouwens wel? of verlegen?
Maar knuffelen met iemand waar ik van hou vind ik wel fijn.
Van goede vrienden of familie is het ook niet erg, maar dat is dan weer een andere knuffelWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: