tja ja. hahahahaquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, snelle dates zijn het beste, dan hoef je niet zo'n langzame date door te maken voor je iemand afwijst
Nee hoor, ik ben ook niet van de snelle dates, ik ben überhaupt niet van de dates
Maar het is ook weer zonde om eerst weken te appen en er vervolgens bij de date achter te komen dat het helemaal je type niet is.
Gewoon afspreken ergens te gaan eten. Lekker babbelen en dan kijken hoef het voelt tussen jou en die persoon.quote:
Dan blijf je een ouwe rukkerquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er spijt van hoor en onwijs denk echt kansen laten liggen daardoor,,, maar ik was nooit zo van op vrouwenjacht nu nog niet eigenlijk
Hoef je geen spijt van te hebben.Je wil graag de juiste treffen.Hoe ik het heb gedaan was op een gegeven moment echt niet juist.Daar mag ik spijt van hebben.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik heb er spijt van hoor en onwijs denk echt kansen laten liggen daardoor,,, maar ik was nooit zo van op vrouwenjacht nu nog niet eigenlijk
leuk vinden wel snel idd. echt verliefd niet gelijk, maar ben beetje verlegen over het algemeen iig in het begin wel denk. en maakt denk niet uit want komt wel goed en kan echt wel praten, maar heb er nou gewoon dus echt niet onwijs veel ervaring mee eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon afspreken ergens te gaan eten. Lekker babbelen en dan kijken hoef het voelt tussen jou en die persoon.
Maar............ jij bent volgens mij iemand die al snel verliefd is of snel iemand leuk vindt die aardig tegen je doet.
Proost lekker weer voor.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:15 schreef Bally-b het volgende:
Terrasbolk nabij almelo
Nog een leuke middag allen
Genietsje Bally.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:15 schreef Bally-b het volgende:
Terrasbolk nabij almelo
en wat is dat dan?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoef je geen spijt van te hebben.Je wil graag de juiste treffen.Hoe ik het heb gedaan was op een gegeven moment echt niet juist.Daar mag ik spijt van hebben.
Het is nooit te laat er zijn mensen van 80 die nog relaties vinden amigo.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:17 schreef kree het volgende:
tis ook wel beetje lastig nu moet ik zeggen, ben er wss te laat mee allemaal. maarja alsnog ik zou het leuker vinden met 2 als alleen. maarja krijg je weer iemand met kind of heel onwijs verleden, dat maakt het soms wel lastig. tot zover dat ik denk, vind het eigenlijk ook wel best.
maarja mensen zijn nou eenmaal niet gemaakt om alleen te zijn denk ik,
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:15 schreef Bally-b het volgende:
Terrasbolk nabij almelo
Vreemdgaan, en het boeide me geen zak.Ooit een uitsmijter van een club: "Als ik hier nog 1 keer een huilend meisje om jou zie krijg je met mij te maken,"Boeide me niks.quote:
Jij hebt wel lekker genoten vroeger van het leven zo te horen allemaal.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vreemdgaan, en het boeide me geen zak.Ooit een uitsmijter van een club: "Als ik hier nog 1 keer een huilend meisje om jou zie krijg je met mij te maken,"Boeide me niks.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vreemdgaan, en het boeide me geen zak.Ooit een uitsmijter van een club: "Als ik hier nog 1 keer een huilend meisje om jou zie krijg je met mij te maken,"Boeide me niks.
Waarom vond je het niet erg dat je mensen pijn deed?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat besef je pas achteraf, en ze mochten niet te dichtbij komen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:22 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom vond je het niet erg dat je mensen pijn deed?
euhm euh dat klopt maar dat is zeg maar 20 jaar verder, ik denk echt zit er een soort van midden in nu ofzo. te oud voor veel die ik wel leuk vind en te jong voor ouderen lol kan ik dat zo zeggen>? naja je snapt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is nooit te laat er zijn mensen van 80 die nog relaties vinden amigo.
En ben je echt alleen of heb je wel familie en vrienden om je heen?
dus eigenlijk ben je een onwijze klootzak? zeg je dus ?>quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ah ok..quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat besef je pas achteraf, en ze mochten niet te dichtbij komen.
Toen wel ja.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
dus eigenlijk ben je een onwijze klootzak? zeg je dus ?>
Je was ook een knappe gozert denk ik.quote:
Bijna 12 jaar een relatie en zo trouw als een puppy.quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je was ook een knappe gozert denk ik.
Anders lukt dat allemaal niet met die vrouwen.
Weetje moet kunnen als je jong en succesvol bent mag je best genieten.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 13-04-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Als je tussen de 20 en 30 bent mag je best ontdekken enzo allemaal toch beetje feesten doen beste is als je onderweg een studie haalt of even flinke financiële buffer opbouwt.quote:
Het lukte toen ook allemaal gewoon.En genoten heb ik zeker.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je was ook een knappe gozert denk ik.
Anders lukt dat allemaal niet met die vrouwen.
Weetje moet kunnen als je jong en succesvol bent mag je best genieten.
Dat is primaquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als je tussen de 20 en 30 bent mag je best ontdekken enzo allemaal toch beetje feesten doen beste is als je onderweg een studie haalt of even flinke financiële buffer opbouwt.
Heb ik ook wel spijt van.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dat is prima
Mensen kwetsen niet
Lekker, geniet er vanquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:15 schreef Bally-b het volgende:
Terrasbolk nabij almelo
toch goed uitgewerkt danquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bijna 12 jaar een relatie en zo trouw als een puppy.
Ik ga nooit vreemd, ik stel me altijd netjes voorquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook een behoorlijke rugzakquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:17 schreef kree het volgende:
tis ook wel beetje lastig nu moet ik zeggen, ben er wss te laat mee allemaal. maarja alsnog ik zou het leuker vinden met 2 als alleen. maarja krijg je weer iemand met kind of heel onwijs verleden, dat maakt het soms wel lastig. tot zover dat ik denk, vind het eigenlijk ook wel best.
maarja mensen zijn nou eenmaal niet gemaakt om alleen te zijn denk ik,
Volgens mij is deze al vaker geopperd.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook een behoorlijke rugzak
Boek een vakantiereis voor alleen staande dan kom je vanzelf met mensen in aanraking
ja maar enggggggg juist door dat of niet dat, maar sowieso vind ik t eng alleen.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt zelf ook een behoorlijke rugzak
Boek een vakantiereis voor alleen staande dan kom je vanzelf met mensen in aanraking
Ooit land hetquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens mij is deze al vaker geopperd.
Wat is er eng aan, ze bijten je heus nietquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar enggggggg juist door dat of niet dat, maar sowieso vind ik t eng alleen.
maar ok hmmmms kan wel zeggen, geef jou wel zo knuffel trouwens want vertrouw jou.
Tadaaa.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is er eng aan, ze bijten je heus niet
Kijk naar @:Paul die was ook bang maar is toch gegaan en heeft ern een relatie aan over gehouden
tja weet ik veel het opzich reizen ofzo heb ik geen moeite mee want alleen geweest voor werk her en der etc.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk naar @:Paul die was ook bang maar is toch gegaan en heeft ern een relatie aan over gehouden
JIj bent voor die mensen ook eng, dus allemaal hetzelfde, en vrijgezel en niemand kent elkaarquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:38 schreef kree het volgende:
[..]
tja weet ik veel het opzich reizen ofzo heb ik geen moeite mee want alleen geweest voor werk her en der etc.
het zijn de mensen, ik ben nl echt slecht met in een groep komen ofzo. of althans uiteindelijk niet want vinden ze me wel grappig. maar nieuwe mensen enzo, dat is eng.
quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
kloptquote:
eigenlijk moet ik gewoon doen he. ergens in dec. en het gewoon boeken en betalen, heb ik stok achter de deur.....quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj bent voor die mensen ook eng, dus allemaal hetzelfde, en vrijgezel en niemand kent elkaar
Iedereen vindt het beetje spannend bij singlereis, maar na uurtje ofzo praat iedereen met elkaar en is het chillquote:Op zaterdag 13 april 2024 14:38 schreef kree het volgende:
rrrrrrr ik krijg er al zenuwen van als ik eraan denk joh hahaha
Dan heb ik de oplossing voor je wil je die horen?quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:38 schreef kree het volgende:
rrrrrrr ik krijg er al zenuwen van als ik eraan denk joh hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |