abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213119803
https://www.ad.nl/show/bn(...)hun-midden~a5bcfc45/

Van de makers van WIDM: 18 Nederlanders in een kasteel op zoek naar een zilverschat, 3 van hen willen de schat voor henzelf en "vermoorden" elke avond een kasteelgenoot. Vervolgens probeert een Raad de verraders te ontmaskeren voor het te laat is.

Kortom: Weerwolven van Wakkerdam goes RTL 4 Videoland.
pi_213129514
Ik heb de laatste posts van het vorige topic even gelezen.

Ik ben het met jullie eens. Heel raar dat Tristan mocht zien wie de verrader was, voordat hij een keuze maakte.

Kim speelt het slim, maar totaal niet sympathiek. Ik vind haar ook (te) veel in beeld.

Aanpassingen aan het format zou een goed idee zijn.
Ik ben ook meer van verraders tegen getrouwen en niet onderling ook nog strijd.
pi_213130164
Het blijft nog steeds m’n favoriete programma en ook met onbekende Nederlanders is het bijzonder vermakelijk, maar het is jammer dat de programmamakers steeds de spelregels veranderen gedurende het spel.
pi_213131359
Twee vervelendste mensen zijn nu verraders :')
pi_213131415
Je ziet het heel vaak ook bij buitenlandse edities. Zodra er wordt verleidt gaan de verraders elkaar onder de bus gooien daar heb ik geen moeite mee. Maar Kim is zo vervelend.
Die actie van Ebru vond ik ook echt niet ok. Eigenlijk heeft ze Kim gewoon ‘geout’ als verrader. Dat lijkt me tegen de regels :P
pi_213132653
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2024 21:49 schreef Magica het volgende:
Die actie van Ebru vond ik ook echt niet ok. Eigenlijk heeft ze Kim gewoon ‘geout’ als verrader. Dat lijkt me tegen de regels :P
Ze doet exact wat Kim doet. Daarnaast is haar opmerking cryptisch. Heel slim gedaan door haar. Ik zou exact hetzelfde hebben gedaan. Naai jij mij, dan naai ik jou. Dat Kim serieus dacht daarmee weg te kunnen komen bij nota bene Ebru. :wtf:

Maar goed, eerst zien of men daadwerkelijk op haar stemt volgende week. Zo ja, dan is Tristan de volgende want Kim was zo dom om haar schoothondje beste mattie te chanteren. Gebroeders Huisman 2.0.
Hotapnyc
  maandag 8 april 2024 @ 00:59:39 #7
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_213132857
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2024 23:50 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ze doet exact wat Kim doet. Daarnaast is haar opmerking cryptisch. Heel slim gedaan door haar. Ik zou exact hetzelfde hebben gedaan. Naai jij mij, dan naai ik jou. Dat Kim serieus dacht daarmee weg te kunnen komen bij nota bene Ebru. :wtf:

Maar goed, eerst zien of men daadwerkelijk op haar stemt volgende week. Zo ja, dan is Tristan de volgende want Kim was zo dom om haar schoothondje beste mattie te chanteren. Gebroeders Huisman 2.0.
Helemaal eens met jou inderdaad. Kim speelt het spel prima, en het had ook best slim kunnen zijn geweest. Ze had heel weinig met Ebru, dus zolang het niet tegen de regels is gewoon elimineren. Helaas voor Kim gaf Ebru haar ook nog een mooie trap na. Als dat staaltje van Kim niet strafbaar is, dan wat Ebru zegt ook niet. Kim ging niet gewoon met de groep mee op haar mede-verrader, zelfs toen een aantal in de groep op een ander wilden stemmen probeerde zij dat weer om te draaien richting Ebru.

Van mij zou daar ook wel een soort regel in mogen komen overigens hoor. Als verrader hoef je een mede-verrader natuurlijk niet altijd te blijven helpen, zeker niet als het niet mogelijk is om diegene te helpen zonder zelf op te vallen. Maar om getrouwe nou persoonlijk richting je mede verrader te sturen....? Daar zouden de makers best een vervelende consequentie aan mogen verbinden voor een verrader die dat doet.

Maar goed, zolang die regel er niet is begrijp ik Kim heel goed hoor. Je mag het spel gewoon hard en vuil spelen, volgens de regels die er zijn. Alle respect voor. Ze moet gewoon in haar eigen belang denken.

[ Bericht 4% gewijzigd door GwaiLow op 08-04-2024 01:05:10 ]
  maandag 8 april 2024 @ 01:09:44 #8
179002 GwaiLow
pi_213132869
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2024 19:47 schreef Toedeledoki36 het volgende:
Ik heb de laatste posts van het vorige topic even gelezen.

Ik ben het met jullie eens. Heel raar dat Tristan mocht zien wie de verrader was, voordat hij een keuze maakte.

Kim speelt het slim, maar totaal niet sympathiek. Ik vind haar ook (te) veel in beeld.

Aanpassingen aan het format zou een goed idee zijn.
Ik ben ook meer van verraders tegen getrouwen en niet onderling ook nog strijd.
Mwa, eigenlijk is dit niet zo raar. Vooral omdat het nooit zal gebeuren dat iemand zichzelf laat vermoorden ipv de rol als verrader op zich te nemen. Het was ook onzin dat Tijl zei dat als Tristan zou weigeren dat hij vermoord zou worden. Hij baalde er duidelijk zelf ook van dat Kim en haar vervelende vriendje nu verraders zijn. Maar iemand die gechanteerd wordt heeft helemaal geen keuze natuurlijk. Iemand gaat echt niet zover in het spel opeens naar huis omdat hij/zij anders het spel moet uitspelen als verrader.
pi_213133088
quote:

[..]

Nee in mijn ogen toch anders. Niemand zat hiervoor op Kim. Het boeit me verder niet want kim mag ook weg van me.
pi_213141559
Ik ben ondertussen begonnen aan seizoen 1 van België. Er staan nog veel meer landen op Videoland, heeft iemand die gezien en zijn er aanraders? :)
  Moderator maandag 8 april 2024 @ 21:20:15 #11
446930 crew  ESF1Gamer
pi_213141596
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 21:16 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Ik ben ondertussen begonnen aan seizoen 1 van België. Er staan nog veel meer landen op Videoland, heeft iemand die gezien en zijn er aanraders? :)
UK is echt een aanrader
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  maandag 8 april 2024 @ 22:16:47 #12
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_213142228
quote:

[..]

De gebroeders Huisman rekende zich rijk terwijl iedereen ze doorhad.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_213143408
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 01:09 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Het was ook onzin dat Tijl zei dat als Tristan zou weigeren dat hij vermoord zou worden. Hij baalde er duidelijk zelf ook van dat Kim en haar vervelende vriendje nu verraders zijn.
Ik had ook al het idee dat Tijl zich ergerde aan de acties van Kim.
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2024 05:08 schreef Magica het volgende:

[..]
Nee in mijn ogen toch anders. Niemand zat hiervoor op Kim. Het boeit me verder niet want kim mag ook weg van me.
Iedereen ging ook niet op Ebru aan het begin van de aflevering. Kim heeft er met moeite Ebru van gemaakt.
Hotapnyc
  dinsdag 9 april 2024 @ 02:33:08 #14
268260 Dr.Mikey
pi_213143419
De tegen actie van Ebru was het beste wat ze het hele seizoen heeft gedaan. Ook het enige wat ze nog kon doen voor een beetje eer te redden.
R.I.P DTS.
pi_213143775
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 02:17 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik had ook al het idee dat Tijl zich ergerde aan de acties van Kim.
[..]
Iedereen ging ook niet op Ebru aan het begin van de aflevering. Kim heeft er met moeite Ebru van gemaakt.
Ach wel nee dat kostte weinig moeite.
  dinsdag 9 april 2024 @ 10:48:37 #16
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213145162
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2024 00:59 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Helemaal eens met jou inderdaad. Kim speelt het spel prima, en het had ook best slim kunnen zijn geweest. Ze had heel weinig met Ebru, dus zolang het niet tegen de regels is gewoon elimineren. Helaas voor Kim gaf Ebru haar ook nog een mooie trap na. Als dat staaltje van Kim niet strafbaar is, dan wat Ebru zegt ook niet. Kim ging niet gewoon met de groep mee op haar mede-verrader, zelfs toen een aantal in de groep op een ander wilden stemmen probeerde zij dat weer om te draaien richting Ebru.

Van mij zou daar ook wel een soort regel in mogen komen overigens hoor. Als verrader hoef je een mede-verrader natuurlijk niet altijd te blijven helpen, zeker niet als het niet mogelijk is om diegene te helpen zonder zelf op te vallen. Maar om getrouwe nou persoonlijk richting je mede verrader te sturen....? Daar zouden de makers best een vervelende consequentie aan mogen verbinden voor een verrader die dat doet.

Maar goed, zolang die regel er niet is begrijp ik Kim heel goed hoor. Je mag het spel gewoon hard en vuil spelen, volgens de regels die er zijn. Alle respect voor. Ze moet gewoon in haar eigen belang denken.
Precies. Er is een verschil tussen "op je mede verrader stemmen omdat t niet anders meer kan", en "bewust je andere mede verraders er uit spelen". Er staat vast niet dat het NIET mag. Er staat alleen dat je niet mag zeggen wie de verraders zijn. Maar t maakt het wel een beetje lastig.

Alleen ergens vind ik het nog een beetje een verschil of je een OG verrader bent, of eerst een getrouwe was zoals Kim. Want dan ben je eigenlijk van origine tegen de eerste OG verraders. Dus ik snap dat je dan nog iets van een dubbelspel hebt. "Prima, trek me er maar bij, maar ik zal je wel naaien".

Alleen dat hoeft de andere verrader dus weer niet te pikken. En zo gaan ze zichzelf een beetje lope te legge te ligge te uitroeien en dat kan niet de bedoeling van het spel zijn toch?

Maar dat zelfde gevoel heb ik bij getrouwen die bondjes gaan sluiten met verraders of andere getrouwen om maar zo lang mogelijk in t spel te blijven. Nee je taak is de Verrader te vinden! Stop met het spel te vernaggelen voor meer screentime!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 9 april 2024 @ 11:57:59 #17
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_213145795
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 10:48 schreef Ang3l het volgende:

Alleen dat hoeft de andere verrader dus weer niet te pikken. En zo gaan ze zichzelf een beetje lope te legge te ligge te uitroeien en dat kan niet de bedoeling van het spel zijn toch?
Zoals ik het zie:

Je doet als kandidaat niet mee om kijkers te pleasen.
Als kandidaat ga je voor de buit (het zilver), als getrouwe of als verrader, of je nou switcht van rol of niet.
Dus doe je er alles aan om dat doel te bereiken, desnoods ten koste van je mede kandidaten.

Kortom: Of dat nou wel of niet leuk is voor de kijkers of het spel, daar ga je geen rekening mee houden als je een berg zilver binnen kan slepen…
  dinsdag 9 april 2024 @ 12:15:11 #18
179002 GwaiLow
pi_213145958
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 april 2024 11:57 schreef MadMaster het volgende:

[..]
Zoals ik het zie:

Je doet als kandidaat niet mee om kijkers te pleasen.
Als kandidaat ga je voor de buit (het zilver), als getrouwe of als verrader, of je nou switcht van rol of niet.
Dus doe je er alles aan om dat doel te bereiken, desnoods ten koste van je mede kandidaten.

Kortom: Of dat nou wel of niet leuk is voor de kijkers of het spel, daar ga je geen rekening mee houden als je een berg zilver binnen kan slepen…
Eens hoor, dit is een spel. De makers willen natuurlijk graag kijkers trekken, dus die moeten allerlei regels zien te verzinnen zodat het voor de kijker leuk, spannend en interessant blijft. Maar voor de kandidaten (getrouwe of verrader) maakt het natuurlijk niets uit of het leuk is voor de kijker. Je doet mee voor een mooie ervaring, maar ook gewoon om keiharde knaken te winnen (neem ik toch aan). Dus dan kan je het spel hard en volgens de regels spelen.
  dinsdag 9 april 2024 @ 12:19:29 #19
179002 GwaiLow
pi_213145998
quote:

[..]
Precies. Er is een verschil tussen "op je mede verrader stemmen omdat t niet anders meer kan", en "bewust je andere mede verraders er uit spelen". Er staat vast niet dat het NIET mag. Er staat alleen dat je niet mag zeggen wie de verraders zijn. Maar t maakt het wel een beetje lastig.

Alleen ergens vind ik het nog een beetje een verschil of je een OG verrader bent, of eerst een getrouwe was zoals Kim. Want dan ben je eigenlijk van origine tegen de eerste OG verraders. Dus ik snap dat je dan nog iets van een dubbelspel hebt. "Prima, trek me er maar bij, maar ik zal je wel naaien".

Maar dat zelfde gevoel heb ik bij getrouwen die bondjes gaan sluiten met verraders of andere getrouwen om maar zo lang mogelijk in t spel te blijven. Nee je taak is de Verrader te vinden! Stop met het spel te vernaggelen voor meer screentime!

Ik dacht eigenlijk dat die belofte die verraders moeten uitspreken voordat ze de ''verraders-cape'' krijgen er wat meer voor zou zorgen dat dit soort praktijken niet meer kunnen/mogen. Dus dat je wel op een mede-verrader mag stemmen als het niet anders kan, maar dat je niet zelf het initiatief mag nemen om andere mensen over te halen te stemmen op een mede-verrader. Maar dat is dus niet het geval. Je doet alleen de belofte om niet uit te spreken dat je weet dat die of die een verrader is.
pi_213146689
quote:

[..]

De loyaliteit van verraders onder elkaar is ver te zoeken na verleiding. Meestal begint dan het backstabben (of de OG’s verleiden om een verrader te kunnen aanwijzen en eruit te stemmen ook al eens gezien en dat weten diegene die verleidt worden ook..).
Wat Kim doet verdient geen schoonheidsprijs, maar wat Ebru doet is eigenlijk gewoon zeggen dat Kim een verrader is terwijl niemand dat denkt. De manier waarop is misschien nog net volgens de regels dan blijkbaar..
ik weet nog een keer bij een Belgisch seizoen zichzelf bekend maakte als verrader :') die werd wel meteen weggestuurd

[ Bericht 0% gewijzigd door Magica op 09-04-2024 13:50:08 ]
  dinsdag 9 april 2024 @ 14:12:06 #21
179002 GwaiLow
pi_213147179
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 april 2024 13:25 schreef Magica het volgende:

[..]
De loyaliteit van verraders onder elkaar is ver te zoeken na verleiding. Meestal begint dan het backstabben (of de OG’s verleiden om een verrader te kunnen aanwijzen en eruit te stemmen ook al eens gezien en dat weten diegene die verleidt worden ook..).
Wat Kim doet verdient geen schoonheidsprijs, maar wat Ebru doet is eigenlijk gewoon zeggen dat Kim een verrader is terwijl niemand dat denkt. De manier waarop is misschien nog net volgens de regels dan blijkbaar..
ik weet nog een keer bij een Belgisch seizoen zichzelf bekend maakte als verrader :') die werd wel meteen weggestuurd
True, maar Kim en Ebru zouden ook in het spel afspraken met elkaar gemaakt kunnen hebben waar niemand iets vanaf wist, en dat ze het daarom over backstabben had.
  dinsdag 9 april 2024 @ 17:03:15 #22
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213148738
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 12:15 schreef GwaiLow het volgende:

[..]
Eens hoor, dit is een spel. De makers willen natuurlijk graag kijkers trekken, dus die moeten allerlei regels zien te verzinnen zodat het voor de kijker leuk, spannend en interessant blijft. Maar voor de kandidaten (getrouwe of verrader) maakt het natuurlijk niets uit of het leuk is voor de kijker. Je doet mee voor een mooie ervaring, maar ook gewoon om keiharde knaken te winnen (neem ik toch aan). Dus dan kan je het spel hard en volgens de regels spelen.
Ik vraag me af of dat in het influencer tijdperk nog wel echt geldt voor veel kandidaten.
L'Amour menaçant:
pi_213149511
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2024 21:20 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
UK is echt een aanrader
Thanks, wordt dat de volgende!
pi_213154662
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2024 17:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vraag me af of dat in het influencer tijdperk nog wel echt geldt voor veel kandidaten.
Nou denk ik niet dat meedoen aan de Verraders echt een glanzende influencers carriere zal ontluiken.....daar is het bereik toch te klein voor en de kijkers iets minder Social media geïnteresseerd als dat bijv bij Temptation het geval was.
  woensdag 10 april 2024 @ 01:11:39 #25
268260 Dr.Mikey
pi_213154786
Kim is wel lekker bezig op tiktok
R.I.P DTS.
pi_213185597
Verleiden is gewoon een beetje een gebrekkig concept. Want zolang er verleid kan worden, is het voor de getrouwen eigenlijk ook helemaal niet slim om verraders eruit te stemmen. Je kan beter (zoals Mo even probeerde met dat pact) een OG-verrader zoals Ebru zolang mogelijk in het spel houden. Dan weet je tenminste wie je vijanden zijn.

Ik vind het nog steeds heel vermakelijk (UK versie was super leuk), maar vanaf het eerste seizoen blijkt al dat de regels niet super geschikt zijn voor goede televisie. Vooral naarmate het seizoen vordert. De productie zit daarom ook vaak te sturen.
pi_213186519
Man man, wat een laf seizoen is dit geworden, terwijl het veelbelovend begon mede door de Onbekende Nederlanders. Sinds Kim Verrader is, is er geen flikker meer aan. Ik ben nu zelfs voor de getrouwen alleen om Kim er uit gebonjourd te zien worden, maar vandaag waren het ook weer bruikbare idioten die allemaal op Kathelein gingen. Tja, zo kun je het wel uittekenen. Hopelijk hebben ze niet Robin vermoord, alhoewel eigenlijk wel, want dan wordt Kim nog meer verdacht omdat Robin natuurlijk behoorlijk op Kim zit. Dan is ze wel weg komende aflevering. Let's hope so.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213188827
Jammer dat door de preview van volgende week duidelijk is wie er vermoord is.
Ik ben het eens dat het spel een stuk minder wordt als er verleid en gechanteerd wordt. Nog steeds leuk. Maar je ziet dat productie veel bepaald. Ik vermoed dar Tristan eerst nee zei, en de productie toen heeft gezegd, kijk even wie er verrader is
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_213190836
Als ze nou nog enigzins slim zijn vermoorden ze Dave, maar ze zullen hun "vriendschap" wel belangrijker vinden
  zaterdag 13 april 2024 @ 14:03:24 #30
268260 Dr.Mikey
pi_213190885
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:32 schreef Omega het volgende:
Jammer dat door de preview van volgende week duidelijk is wie er vermoord is.
Ik ben het eens dat het spel een stuk minder wordt als er verleid en gechanteerd wordt. Nog steeds leuk. Maar je ziet dat productie veel bepaald. Ik vermoed dar Tristan eerst nee zei, en de productie toen heeft gezegd, kijk even wie er verrader is
Dan hadden ze dat aan de kijkers moeten laten zien.
R.I.P DTS.
  zaterdag 13 april 2024 @ 14:04:39 #31
268260 Dr.Mikey
pi_213190893
Ik had Vincent en Jeremy wel langer willen zien.
Twee slimme gasten die veel te snel zijn weggestuurd door de getrouwen.
R.I.P DTS.
pi_213191298
Kim lijkt mij geen leuk persoon om mee om te gaan, al is dat fout gedacht omdat het een spel is maar ze komt zo onwijs onsympathiek over. Dat lachje de hele tijd over dr smoel. Hopelijk ligt ze er volgende week uit.

Ik hoop dat Jannie, Robyn en Mohammed winnen. Die gun ik het wel.
pi_213192044
Dit seizoen scoort voor geen meter in de kijkcijfers, denk ook mede door het lamlendige spel van 'De Verraders' zelf door elkaar voor de bus te gooien telkens, dat is niet echt aantrekkelijk om te kijken. Er wordt dan gezegd omdat het zonder BN'ers is dat het daarom niet scoort maar dat geloof ik niet, het is juist beter zonder BN'ers maar er wordt gewoon belabberd tactisch gespeeld en alle getrouwen zijn ware schapen die niet van hun eigen kracht gaan maar stemmen waar de rest van de goegemeente op stemt, dus de spanning is totaal weg wat het in de eerste seizoenen wel had.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 14 april 2024 @ 00:42:58 #34
268260 Dr.Mikey
pi_213200344
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 14:57 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Kim lijkt mij geen leuk persoon om mee om te gaan, al is dat fout gedacht omdat het een spel is maar ze komt zo onwijs onsympathiek over. Dat lachje de hele tijd over dr smoel. Hopelijk ligt ze er volgende week uit.

Ik hoop dat Jannie, Robyn en Mohammed winnen. Die gun ik het wel.
Robin Mo en Bep mogen wel winnen van mij.
R.I.P DTS.
pi_213216569
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2024 10:32 schreef Omega het volgende:

Ik vermoed dar Tristan eerst nee zei, en de productie toen heeft gezegd, kijk even wie er verrader is
Het blijft inderdaad opmerkelijk dat Tristan ineens tegenover Kim stond.
Hotapnyc
pi_213216753
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 15 april 2024 @ 13:52:35 #37
268260 Dr.Mikey
pi_213216946
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 13:25 schreef Omega het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja die promo’s verraden ontzettend veel dit seizoen viel mij ook al op.
R.I.P DTS.
pi_213217031
Weer een seizoen dat uitgaat als een nachtkaars. Het format moet gewoon op de schop.
pi_213217910
Weet iemand naar wie ik het idee kan mailen wat ik laatst opperde? Dus dat een verrader maximaal kans maakt op een derde van de pot (als zij met zijn drieën beginnen). En dat als er een verrader verleid wordt, dit bedrag zakt naar 25% enzovoorts.

Dat had Kim nu 80 procent van de pot gekost (of eigenlijk 5 procentpunt van haar oorspronkelijke 25 procent).
Hotapnyc
  maandag 15 april 2024 @ 19:46:47 #40
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_213220875
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2024 15:49 schreef Cirilico het volgende:
Weet iemand naar wie ik het idee kan mailen wat ik laatst opperde? Dus dat een verrader maximaal kans maakt op een derde van de pot (als zij met zijn drieën beginnen). En dat als er een verrader verleid wordt, dit bedrag zakt naar 25% enzovoorts.

Dat had Kim nu 80 procent van de pot gekost (of eigenlijk 5 procentpunt van haar oorspronkelijke 25 procent).
Kun je RTL niet mailen? Dus dat je contact zoekt met de makers van dit programma? Dan wijzen ze je wel door naar de juiste man/vrouw. Contactadres van RTL staat vast wel op de site.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_213224386
Wat een walgelijk wijf, die Kim. Echt waar.
  dinsdag 16 april 2024 @ 08:30:00 #42
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_213224596
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2024 12:59 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Het blijft inderdaad opmerkelijk dat Tristan ineens tegenover Kim stond.
Ben even kwijt hoe dat bij vorige seizoen ging, werd er toen ook gechanteerd? Dat ie daarom in het torentje stond?
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 16 april 2024 @ 09:11:28 #43
179002 GwaiLow
pi_213224896
Waarom is er geen gesprekje meer met degene die vermoord is? Vind dat wel minder. Het is toch mooi om de reactie van iemand te zien. En nog een klein interviewtje?
  dinsdag 16 april 2024 @ 09:49:05 #44
482080 AgnesGru
pi_213225192
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 09:11 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom is er geen gesprekje meer met degene die vermoord is? Vind dat wel minder. Het is toch mooi om de reactie van iemand te zien. En nog een klein interviewtje?
Dat mis ik ook. Vond dat wel een leuke toevoeging.
pi_213227815
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 april 2024 08:30 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Ben even kwijt hoe dat bij vorige seizoen ging, werd er toen ook gechanteerd? Dat ie daarom in het torentje stond?
Ik weet niet meer in welk seizoen of welke edities, maar ik heb eerder chantage meegemaakt en toen werd de vraag volgens mij gesteld voordat bekend werd wie de verrader is. Het zou ook wel heel vreemd zijn als de gechanteerde alsnog weigert en met de kennis van wie de verrader is naar huis gaat.
Hotapnyc
  vrijdag 19 april 2024 @ 01:37:18 #46
268260 Dr.Mikey
pi_213254951
Jannie :r zonde van Mo hij ging met opgeheven hoofd weg.

[ Bericht 10% gewijzigd door Dr.Mikey op 19-04-2024 01:49:51 ]
R.I.P DTS.
pi_213258065
Onze Jannie heeft niet voor de optie ontspiegelde glazen gekozen bij Hans Anders.
pi_213258253
Ja, jammer. Mo weg.
pi_213259319
Was te verwachten dat Mo wegging, wel jammer.
pi_213259343
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2024 07:52 schreef Kuhn het volgende:
Wat een walgelijk wijf, die Kim. Echt waar.
Waarom?

Omdat ze het spel speelt?

Ik hou er juist van, spelen met lef
Zit er dik in dat ze zelf genaaid wordt door Tristan!
pi_213260138
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 13:23 schreef wolffie het volgende:

[..]
Waarom?

Omdat ze verschrikkelijk arrogant is.
  vrijdag 19 april 2024 @ 16:59:06 #52
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_213260972
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 11:36 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Onze Jannie heeft niet voor de optie ontspiegelde glazen gekozen bij Hans Anders.
Wat een domme theemuts is die Jannie toch. Beetje Iepie uit Koefnoen.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_213264069
Saaie aflevering. Vanaf het eerste shot van Mohamed in beeld deze aflevering zag ik al verandering in zijn gedrag en gezicht tijdens het commentaar geven, hij keek niet blij en kwam minder enthousiast over. Toen wist ik al: die is er deze aflevering uitgestemd. En zoals verwacht verbannen. Dat is het nadeel als je achteraf nog wat quotes moet opnemen bij een tv programma... Je moet dan wel heel goed kunnen acteren om je stemming te verbergen. Ook de tiwst op het einde is een beetje kansloos, anders werd het wel een saaie finale gok ik. Je ziet aan alle kanten dat de productie heeft lopen ingrijpen dit seizoen met onnavolgbare regels.

[ Bericht 7% gewijzigd door IsItMeOrYou op 19-04-2024 21:11:22 ]
pi_213264410
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2024 21:04 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Saaie aflevering. Vanaf het eerste shot van Mohamed in beeld deze aflevering zag ik al verandering in zijn gedrag en gezicht tijdens het commentaar geven, hij keek niet blij en kwam minder enthousiast over. Toen wist ik al: die is er deze aflevering uitgestemd. En zoals verwacht verbannen. Dat is het nadeel als je achteraf nog wat quotes moet opnemen bij een tv programma... Je moet dan wel heel goed kunnen acteren om je stemming te verbergen. Ook de tiwst op het einde is een beetje kansloos, anders werd het wel een saaie finale gok ik. Je ziet aan alle kanten dat de productie heeft lopen ingrijpen dit seizoen met onnavolgbare regels.
Wat voor onzin is dit nou weer, je kan beter niet kijken, als je denkt dat alles wordt bepaald door de regie.
pi_213264443
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 15:09 schreef DeKleineOnbekende het volgende:

[..]
Omdat ze verschrikkelijk arrogant is.
Il vind het juist leuk, heel iets anders doen dan wat je eigenlijk verwacht. Of ze nu arrogant is of niet, dat maakt mij niet uit. Ik oordeel niet over de mensen. Ik geniet er juist van, ieder op zijn eigen manier.
pi_213264479
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 21:33 schreef wolffie het volgende:

[..]
Wat voor onzin is dit nou weer, je kan beter niet kijken, als je denkt dat alles wordt bepaald door de regie.
Ik zeg alleen wat mij opviel, ik zag meteen in de eerste shot van de quote bij Mo dat zijn stemming anders is en dat krijg je bij achteraf quotjes opnemen, je weet zelf de afloop al. En ik als kijker kan dat aanvoelen.
pi_213265781
Wederom weer een waardeloze aflevering volgens het boekje, waarin je in de eerste minuten al wist welke kant het op ging. Bep, nee toch Mo, en zo geschiede. Nooit eens een totale plottwist aan de ronde tafel waarin ze allemaal toch b.v. op Kim gingen in een soort blindsight, nee we blijven schapen en blijven lekker door 'tunnelen'. Hopelijk wordt het geen voorspelbare finale dan, maar ik ben er bang voor. Dit seizoen is buiten dat het met onbekende Nederlanders is, wat goed en een verademing is, een waardeloos seizoen waarin spelers en Verraders het spel gewoon niet goed spelen. Terug naar de tekentafel dus, misschien stijgen de kijkcijfers dan ten opzichten van dit seizoen. Ook op Videoland haalt het in de Top 10 nooit de top 3 dit seizoen. Dat ligt zeker niet aan de onbekende Nederlanders maar meer aan het spelverloop. Slechte getrouwen en Verraders die elkaar voor de bus gooien! Het begon veel belovend, though maar verloop zo richting finale verloopt teleurstellend. En dan ook nog de mededeling op de cocktailparty dat ze het met deze 5 gaan doen in de finale..
Allemaal cabaretteketet!
pi_213266074
dat ze met ze vijven werden doorgestuurd is volgens mij een last minute beslissing om de finale nog wat spannend te maken. Anders was het 2-2 tegen geweest nu 3-2
pi_213267729
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2024 21:04 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Saaie aflevering. Vanaf het eerste shot van Mohamed in beeld deze aflevering zag ik al verandering in zijn gedrag en gezicht tijdens het commentaar geven, hij keek niet blij en kwam minder enthousiast over. Toen wist ik al: die is er deze aflevering uitgestemd. En zoals verwacht verbannen. Dat is het nadeel als je achteraf nog wat quotes moet opnemen bij een tv programma... Je moet dan wel heel goed kunnen acteren om je stemming te verbergen.
Mij viel op dat hij in zo’n gesprekje zei dat het stom was dat hij Tristan die sleutel van de wapenkamer had gegund en dat hij dat beter zelf had kunnen doen. Dat gaf het ook meteen weg.
pi_213268074
wat een saaaaai seizoen. heel slim van de verraders om bep en jannie er in te houden want die 2 snappen er vrij weinig van haha. ze hadden 1 kans om samen met robin en kat het spel te voorzien van een twist maar ze hebben oogkleppen op. jannie is zo verblind door haar “liefde” voor kim, jammer!
  vrijdag 26 april 2024 @ 01:49:28 #61
268260 Dr.Mikey
pi_213329163
Heel apart einde met een finale spel die nog een ronde had moeten hebben en een winnaar die geluk gehad heeft.
R.I.P DTS.
pi_213329276
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heel apart einde met een finale spel die nog een ronde had moeten hebben en een winnaar die geluk gehad heeft.
Ze hadden toch op z'n minst nog allemaal een groen of rood doekje in het vuur moeten gooien?

Want als dat niet hoefde (blijkbaar) dan was dus al gelijk duidelijk dat de Verraders zouden winnen want van de 4 ging er nog maar max 1 uit.....het was dan enkel nog de vraag of er 2 of 1 verraders gingen winnen.

En ik vind het ook gewoon nep dat getrouwen nog zo laat in het spel (dag 9 van de 14) verleid/gechanteerd mogen worden. Dit is gewoon echt oneerlijk. Tristan vertoonde 9 dagen lang puur getrouwen gedrag (omdat ie dat ook was) en kon daar die laatste dagen nog wel op doorteren. Het enige wat ie hoefde te doen is niet opeens heel anders dan daarvoor en dat was al genoeg. Ze moeten gewoon doen....1x verleiden tot maximaal de helft van het spel en daarna klaar. Dan heb je nou eenmaal de kans dat er alleen getrouwen overblijven en dan moet je daar maar iets op verzinnen. Hoe het nu is kan het ook niet doorgaan.

[ Bericht 27% gewijzigd door ThijsTH op 26-04-2024 03:34:00 ]
  vrijdag 26 april 2024 @ 13:34:00 #63
268260 Dr.Mikey
pi_213332942
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 03:28 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ze hadden toch op z'n minst nog allemaal een groen of rood doekje in het vuur moeten gooien?

Want als dat niet hoefde (blijkbaar) dan was dus al gelijk duidelijk dat de Verraders zouden winnen want van de 4 ging er nog maar max 1 uit.....het was dan enkel nog de vraag of er 2 of 1 verraders gingen winnen.
Ja dat vond ik dus ook heel vaag.
Waarom was er niet gewoon nog een ronde met zakjes dat had prima gekund en Tristan was inderdaad dik in het voordeel door zo laat in het spel nog een verrader te worden.

Ik ging er vanuit dat er nog een ronde met zakjes kwam en vond het maar een apart einde uiteindelijk.
R.I.P DTS.
pi_213333138
Eerste seizoen stonden ze met 3 man in de finale. Moesten ze verraad of trouw opschrijven. Als ze alledrie trouw hadden verdeelden ze de buit. Had er 1 verraad en de andere 2 trouw ging de verrader er met de buit vandoor. Hadden er 2 verraad had degene met trouw gewonnen. Veel beter lijkt mij.

Ik vond het ook ineens zomaar afgelopen. Ze waren blij en hup daar was de aftiteling.
pi_213335372
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 13:54 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Eerste seizoen stonden ze met 3 man in de finale. Moesten ze verraad of trouw opschrijven. Als ze alledrie trouw hadden verdeelden ze de buit. Had er 1 verraad en de andere 2 trouw ging de verrader er met de buit vandoor. Hadden er 2 verraad had degene met trouw gewonnen. Veel beter lijkt mij.

Ik vond het ook ineens zomaar afgelopen. Ze waren blij en hup daar was de aftiteling.
Volgens mij is de Halloween editie in het najaar de eerstvolgende. Maar van mij mag het ook wel een tijdje duren voordat het volgende seizoen komt. 12 weken duurde gewoon te lang en het enige waarvoor ik keek was de ronde tafel, dat zijn 20 minuten van de 70. Halverwege de week was ik alweer vergeten wat er gebeurd was. Maar ja 11 weken wachten om te bingen is tegenwoordig niet meer te doen met alle kansen op spoilers. En het format is nu inderdaad een beetje saai geworden door alle twists etc. Misschien een idee om als kijker het hele seizoen niet te weten wat de rollen en verraders zijn?
pi_213335838
quote:

Van Jannie zullen ze nooit weten wat ze was
pi_213336412
quote:
Nee dat werkte juist niet. Toen kon verrader Samantha lekker de buit delen met haar vriendinnen en maakte het totaal niet uit wat voor rol iedereen had aan het einde. Nog steeds de minst spannende finale.

Ik vind de huidige insteek wel beter, alleen hadden ze de keuze moeten krijgen om nog een keer te stemmen. Nu stond het al vast dat minstens één verrader zou winnen.
pi_213336459
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 20:32 schreef YT123 het volgende:

[..]
Nee dat werkte juist niet. Toen kon verrader Samantha lekker de buit delen met haar vriendinnen en maakte het totaal niet uit wat voor rol iedereen had aan het einde. Nog steeds de minst spannende finale.

Ik vind de huidige insteek wel beter, alleen hadden ze de keuze moeten krijgen om nog een keer te stemmen. Nu stond het al vast dat minstens één verrader zou winnen.
Ja maar ze hadden sowieso allemaal groen gedaan :P
Jammer op het einde wilde ik eigenlijk nog liever dat Kim won want Tristan is ook fucking irritant :r
pi_213337892
Het wordt met het seizoen minder. Veel te lange afleveringen. 50 minuten max is prima. De gehele laatste aflevering is verschrikkelijk voor de kijker, omdat je al wist dat verraders eigenlijk al gingen winnen. Ik heb als kijker eigenlijk al het hele seizoen weinig spanning gevoeld. Wellicht een idee om de verraders niet bekend te maken voor de kijkers?
pi_213338072
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 20:32 schreef YT123 het volgende:

[..]

Precies dit!

Als Jannie nou wel bekend had mogen maken dat ze getrouwe was en ze mochten nog een keer stemmen, hadden ze nog een kans gehad op nog een stemronde (al denk ik dan dat Dave er uit gegaan zou zijn).

Dit was het eerste seizoen dat ik voor de getrouwen was, puur omdat ik me groen en geel ergerde aan Kim. Ben dan ook blij dat zei er uit is.
Jammer dat tristan gewonnen heeft, maar minder erg dan Kim.
pi_213338282
Raar dat Jannie niet mocht onthullen dat ze getrouwe was, dat was vorig seizoen met die 'BN'er's ook zo raar meen ik. Wel lekker dat die Kim in het zicht van de haven is gestrand. En dan nog dom lachen dat er nog een Verrader in hun midden was dus dat ze naast het geld zouden grijpen, dat deed zij helemaal natuurlijk en dat is zo niet nog pijnlijker, net niet, wat een vreselijk wijf. Tristan als winnaar, eigenlijk de beste van de slechtste, beter dan Kim dat in ieder geval maar eigenlijk had de winnaar moeten zitten bij de oorspronkelijke Verraders.
Al met al begon het seizoen veel belovend door de Onbekende Nederlanders maar het werd per aflevering minder eigenlijk. Het seizoen is alleen leuk met sterke Verraders die elkaar niet voor de bus gooien. Hopelijk nog een seizoen zonder BN'ers want dat bevalt me wel, maar er mag wel wat meer gecoacht worden zodat er sterker wordt gespeeld want dat schaapjes gedrag aan de ronde tafel, ook vanavond weer is verschrikkelijk om naar te kijken. Tot volgend seizoen!
Allemaal cabaretteketet!
pi_213345417
Ik vond het wel een leuk seizoen.

Ik had ook geen hekel aan Kim en/of Tristan. Het heet nu eenmaal de Verraders en het is een spel dus bepaalde zaken horen erbij.
Het gaat ook best om wat geld.

Ik vond Dave wel de leukste deelnemer dus ik had hem de winst wel gegund maar dit is ook prima.

Het lijkt me wel een groot voordeel om pas veel later de verrader rol te krijgen, dus buiten een beetje goed kunnen liegen en een pokerface te hebben is een flinke portie geluk ook een grote factor.
  zaterdag 27 april 2024 @ 21:32:40 #73
482080 AgnesGru
pi_213346963
Mooi dat Kim toch nog werd verbannen.

Van mij mag er nog wel een seizoen komen met onbekende Nederlanders, dat kan prima in dit format.

Het enige jammere van de finale vond ik dat er op laatst maar een stemronde was.
En ik had liever Dave als winnaar gezien, maar kan wel leven met Tristan als winnaar.
  zaterdag 27 april 2024 @ 21:52:46 #74
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_213347219
Ik vind het wel te langzaam (of te lange afleveringen). Ik snap dat je sommige dingen wel moet laten zien maar het duurt soms zoooo lang. En ik vind het wel leuk als ze af en toe de kijker in het ongewis laten, zoals dat Tom de derde verrader was in de eerste aflevering of als ze eens wat overlegjes niet zouden laten zien en dat je dan tijdens de ronde tafel even terugblikt en ziet hoe men er bij kwam om toch die naam op te schrijven oid.Nu was soms een aflevering van te voren alles wel duidelijk.
Fuck the EBU
pi_213351701
Maar we mogen wel dankbaar zijn toch dat we alle afleveringen hebben mogen genieten van een stel prachtige kadetten?

Jannie bleek een leuke kandidate, maar wat ontiegelijk dom gespeeld. Werkelijk nooit juist gezeten in het spel.

Voor de rest best leuk seizoen, soms wat langdradig. Tristan kreeg een rode loper uitgerold en zoals altijd de originele verraders er vrij vlot uit.
pi_213354159
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 13:23 schreef wolffie het volgende:

[..]
Waarom?

Ze speelde niet het spel, ze speelde volledig in strijd met het speldoel.
Hotapnyc
pi_213354291
Uiteindelijk een slecht gespeeld seizoen vanuit beide kanten. Ik gunde het niemand. Blij dat Kim niet gewonnen heeft maar hartstikke jammer dat de enige persoon die zowel een slechte getrouwe als een slechte verrader was gewonnen heeft.

Wat een pannenkoek, die Tristan. Het verbaasde mij dat niemand hem doorhad. Hij was zo opzichtig veranderd en nerveus nadat hij gechanteerd was. Zo doorzichtig, maar ja, de getrouwen waren gezamenlijke nog dommer dan een hoop olifantenstront. Tot op het laatste moment.

De enige reden dat Tristan won, was omdat zijn gang hem blindelings vertrouwde (zoals hij aanvankelijk Kim blindelings vertrouwde :|W ). En het feit dat hij pas laat verrader werd. Hij heeft er niks voor hoeven doen. En die keer dat die valse gast keihard loog over Isahne, maar Tristan ondanks alle ontkrachtingen zonder enkele goede reden op haar bleef. Toevallig een verrader...

Verschrikkelijk gespeeld door iedereen. Stelletje idioten. Nee, doe dan maar weer BN'ers als dit het niveau is. Godskolere. :')

Maar goed, er zat genoeg vermaak in het seizoen. Alle aura's en aqua's en kleuren en weet ik wat niet. :') :D
Hotapnyc
pi_213354535
En oh ja. De originele verraders werden meerdere keren onnodig benadeeld. Ineens mochten de verraders niemand doden terwijl er een dag later vier nieuwe getrouwen bijkwamen. Een onevenredige verdeling van verraders vs getrouwen en dan ook nog eens niet mogen moorden. Later mochten Ebru en Kim ook niemand vermoorden. Een reden werd niet gegeven. Er stond niks tegenover. Heel willekeurig en oneerlijk.
Maar hé, Kim en Tristan kregen alle voordelen van de productie, zoals chanteren en doden tegelijk. Erg krom.

Verder stoor ik me de gehele tijd aan iedereen die zegt "ik verban jou" of "mijn verbanning gaat naar jou". Als zelfstandige getrouwe breng je een stem uit, maar je verbant precies niemand. De meerderheid van de stemmen beslist wie verbannen wordt. Jij verbant niks zolang niemand vertrekt omdat diegene de meeste stemmen heeft ontvangen. :')
Ik weet niet wie er dit seizoen mee begonnen is maar zelfs Tijl heeft het overgenomen. :N
Hotapnyc
pi_213355440
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 16:16 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ze speelde niet het spel, ze speelde volledig in strijd met het speldoel.
O.dat ze een medeverrader voor de bus gooide?

Je ziet ze is er zelf ook zo uitgewipt, en wint de verrader zelf. Tja of ik het nu iemand gun of niet, het gaat mij om wie het juist het slimste speelt. In dit geval de winnaar Tristan!
pi_213356511
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2024 18:48 schreef wolffie het volgende:

[..]
O.dat ze een medeverrader voor de bus gooide?

Je ziet ze is er zelf ook zo uitgewipt, en wint de verrader zelf. Tja of ik het nu iemand gun of niet, het gaat mij om wie het juist het slimste speelt. In dit geval de winnaar Tristan!
Nou ik gun het mensen die slim spelen. Tristan speelde oerdom. Maar goed, eenieder zijn eigen kijk hierop. :P
Hotapnyc
pi_213356934
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 20:18 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Nou ik gun het mensen die slim spelen. Tristan speelde oerdom. Maar goed, eenieder zijn eigen kijk hierop. :P
Dus diegene die wint, is volgens jou dom🤣🤣🤣🤣
pi_213357539
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 20:51 schreef wolffie het volgende:

[..]
Zie mijn vorige post voor een uitgebreide analyse van Tristan zijn weg naar de winst. :7
Hotapnyc
  maandag 29 april 2024 @ 08:33:00 #83
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213359317
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 20:51 schreef wolffie het volgende:

[..]
Nou hij speelde t ook niet super fantastisch of zo. Had gewoon geluk dat ie de laatste was die verleid werd :D Die man was pas net een blauwe maandag verrader. En het buitenspel zetten van Kim was ook alleen maar omdat de rest Kim al door had.

Geen dom spel.
Zeker ook geen briljante moves.

Ik had t Bep en jannie wel gegund :D
L'Amour menaçant:
pi_213360993
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 20:18 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Totaal mee oneens. Tristan speelde voor zijn verleiding een goed doordacht spel. Hij heeft niet voor niets hoog op de nominatie gestaan om te vermoorden. Hij had absoluut een geluk met de chantage, dat was een perfect moment voor hem (net als in eerdere seizoenen ook gebeurd is). Was het 2 dagen eerder geweest dan had het heel anders af kunnen lopen. Ook had hij het geluk dat hij al voor zijn verandering niet op Kim zat om te verbannen, daarin hoefde hij dus niets te wijzigen. En dan ook nog als klapper het geluk dat hij op deze manier Kim er handig uit kon werken en voor de volle buit kon gaan.

Een spel als de Verraders eist veel van kandidaten, ik geef het je te doen 14 dagen lang 24 uur per dag. Daar rol je niet zo doorheen als je dom bent of dom speelt. Tristan heeft het goed uitgespeeld en wat geluk gehad (wat je soms moet hebben en anderen ook af en toe hadden). Terechte winnaar wat mij betreft.
pi_213367426
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 11:44 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Totaal mee oneens.

Hij had absoluut een geluk met de chantage, dat was een perfect moment voor hem (net als in eerdere seizoenen ook gebeurd is). Was het 2 dagen eerder geweest dan had het heel anders af kunnen lopen. Ook had hij het geluk dat hij al voor zijn verandering niet op Kim zat om te verbannen, daarin hoefde hij dus niets te wijzigen. En dan ook nog als klapper het geluk dat hij op deze manier Kim er handig uit kon werken en voor de volle buit kon gaan.
Je snapt zelf ook wel dat jij jezelf tegenspreekt? "Geluk dit, geluk dat." "Geluk zus, geluk zo."

Geluk =/= slim spel.

Nu jij en ik het klaarblijkelijk erover eens zijn dat hij zelf niks aan zijn winst heeft bijgedragen als verrader, blijft alleen nog over zijn spel als getrouwe.
Gaarne hoor ik wat hij volgens jou wél bereikt heeft als getrouwe.
Ik zie uw antwoord met vol enthousiasme tegemoet. :s)
Hotapnyc
pi_213367477
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2024 23:15 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Je snapt zelf ook wel dat jij jezelf tegenspreekt? "Geluk dit, geluk dat." "Geluk zus, geluk zo."

Geluk =/= slim spel.
Geluk dwing je af.

quote:
Nu jij en ik het klaarblijkelijk erover eens zijn dat hij zelf niks aan zijn winst heeft bijgedragen als verrader, blijft alleen nog over zijn spel als getrouwe.
Gaarne hoor ik wat hij volgens jou wél bereikt heeft als getrouwe.
Ik zie uw antwoord met vol enthousiasme tegemoet. :s)
Ik ben het nog steeds met je oneens, dus kan je lang wachten.
pi_213367532
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 23:25 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Geluk dwing je af.
Nonsens. Contradictio in terminis.
quote:
[..]
Ik ben het nog steeds met je oneens, dus kan je lang wachten.
Mooi. Dan zijn wij het erover eens dat jij ongelijk hebt.

Fijne avond nog.
Hotapnyc
  dinsdag 30 april 2024 @ 06:46:03 #88
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_213368142
Zou Jannie nog klanten hebben na deze reeks en haar geweldige inzichten tijdens de ronde tafel besluiten?
quote:
Als ‘kleurencoach’ kijkt ze dwars door alle andere deelnemers heen, op basis van de kleuren die ze mooi vinden.
pi_213368592
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 april 2024 06:46 schreef MadMaster het volgende:
Zou Jannie nog klanten hebben na deze reeks en haar geweldige inzichten tijdens de ronde tafel besluiten?[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt mij niet, was een leuke kandidaat (na wat eerste irritaties) maar ze heeft volgens mij geen enkele keer juist gezeten.
pi_213368630
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 23:36 schreef Cirilico het volgende:

Mooi. Dan zijn wij het erover eens dat jij ongelijk hebt.
Wat vindt je psychiater van de hele situatie?
  dinsdag 30 april 2024 @ 09:28:39 #91
179002 GwaiLow
pi_213368852
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 08:51 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Lijkt mij niet, was een leuke kandidaat (na wat eerste irritaties) maar ze heeft volgens mij geen enkele keer juist gezeten.
Denk juist extra klanten. Juist omdat ze nu een soort van halve bner is geworden. En geloof dat veel mensen haar wel een leuke vrouw vonden. Tja, zo werkt dat.
  dinsdag 30 april 2024 @ 09:29:52 #92
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213368859
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 08:51 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik vond haar super schattig :D maar in haar krachten geloof ik nog steeds niet.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 30 april 2024 @ 09:30:42 #93
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213368868
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 23:25 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Geluk dwing je af.

Succes dwing je af. Dat kan.
Geluk niet.
Dat is letterlijk het tegenovergestelde van de definitie van geluk :D
L'Amour menaçant:
pi_213370221
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 09:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Succes dwing je af. Dat kan.
Geluk niet.
Dat is letterlijk het tegenovergestelde van de definitie van geluk :D
https://www.quest.nl/mens/psychologie/a25654354/geluk-afdwingen/
pi_213370230
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 09:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vond haar super schattig :D maar in haar krachten geloof ik nog steeds niet.
Ik vond haar de eerste 2 afleveringen irritant, maar toen ze stopte met dat gezever rondom kleurtjes (en het alleen nog als soort van mode-item gebruikte) werd ze erg leuk!
  dinsdag 30 april 2024 @ 13:55:00 #96
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213371242
L'Amour menaçant:
  dinsdag 30 april 2024 @ 13:55:31 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213371248
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 12:01 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik vond haar de eerste 2 afleveringen irritant, maar toen ze stopte met dat gezever rondom kleurtjes (en het alleen nog als soort van mode-item gebruikte) werd ze erg leuk!
Sowieso wel een Jannie en een Bep als kanidaten.
Lekkere eigenzinnige oudere dames. Ik hou er van. O+
L'Amour menaçant:
pi_213371810
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 13:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Sowieso wel een Jannie en een Bep als kanidaten.
Lekkere eigenzinnige oudere dames. Ik hou er van. O+
Dat vond ik ook van Mo, Kim, Tristan, Ebru en Robin. Hadden allemaal wel iets, of je ze nu leuk vond of niet. Mensen als Dave redelijk nietszeggend.

Maar het is niet helemaal eerlijk, je onthoudt enkel de kandidaten van de laatste paar afleveringen is mijn ervaring. Alles daarvoor vergeet je of heeft te weinig tijd gehad om indruk te maken :D
pi_213374996
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 08:55 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Wat vindt je psychiater van de hele situatie?
Kusjes hoor. :*
Hotapnyc
  maandag 6 mei 2024 @ 12:51:38 #100
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213439816
UK seizoen 2 nu op Videoland, volledige seizoen.
Meteen weer lekker spannend. O+
L'Amour menaçant:
pi_213439937
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Heerlijke tv met hele mooie opdrachten idd.
pi_213441782
quote:
Die presentatrice is ook zo leuk!
  Moderator maandag 6 mei 2024 @ 18:17:53 #103
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_213443224
quote:
Ohh ik ben echt jaloers dat je nog gaat beginnen :D O+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
  maandag 6 mei 2024 @ 18:29:11 #104
268260 Dr.Mikey
pi_213443365
Kan mij uk1 nog goed herinneren beste van wat ik heb gezien dus 2 checken is wel een goed idee.
R.I.P DTS.
  dinsdag 7 mei 2024 @ 08:04:20 #105
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213448797
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 16:20 schreef DeKleineOnbekende het volgende:

[..]
Die presentatrice is ook zo leuk!
Ja, lekker bot en chagrijnig met een knipoog :D
L'Amour menaçant:
  dinsdag 14 mei 2024 @ 14:26:21 #106
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213558355
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 18:17 schreef Meke het volgende:

[..]
Ohh ik ben echt jaloers dat je nog gaat beginnen :D O+
En klaar!

O+
L'Amour menaçant:
  Moderator woensdag 15 mei 2024 @ 13:26:43 #107
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_213569256
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 mei 2024 14:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]
En klaar!

O+
Lekker doorgekeken dus!

Aflevering 8 is mijn Roman Empire

SPOILER
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_213731140
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2024 18:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan mij uk1 nog goed herinneren beste van wat ik heb gezien dus 2 checken is wel een goed idee.
Verraders UK is echt geweldig goed.

Zit nu Australië te kijken is al stukken minder.

Maar veel wordt het zelfde gedaan, en sommige hebben goed gekeken hoe ze het moeten aanpakken. Zoals Mohammed die deed dus hetzelfde wat eerder elders te zien was in de UK.
pi_214914768
De deelnemers van de Halloween editie die eind september van start gaat

Georgina Verbaan (acteur/schrijver), Olcay Gulsen (ondernemer/presentator), Leslie Keijzer (tv-persoonlijkheid Echte Gooische Moeders), Niels Oosthoek (content creator), Nienke Plas (comedian/content creator), Remy Bonjasky (voormalig kickbokskampioen), Leontine Ruiters (presentator/acteur), Marco Schuitmaker (zanger), Sander Lantinga (radio-DJ), Danny Froger (zanger), Nesim el Ahmadi (comedian), Cherry-Ann Person (tv-persoonlijkheid Real Housewives of Amsterdam) en last but not least Maik de Boer (fashion en lifestyle deskundige).
pi_214915032
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2024 10:09 schreef Oliver23 het volgende:
De deelnemers van de Halloween editie die eind september van start gaat

Georgina Verbaan (acteur/schrijver), Olcay Gulsen (ondernemer/presentator), Leslie Keijzer (tv-persoonlijkheid Echte Gooische Moeders), Niels Oosthoek (content creator), Nienke Plas (comedian/content creator), Remy Bonjasky (voormalig kickbokskampioen), Leontine Ruiters (presentator/acteur), Marco Schuitmaker (zanger), Sander Lantinga (radio-DJ), Danny Froger (zanger), Nesim el Ahmadi (comedian), Cherry-Ann Person (tv-persoonlijkheid Real Housewives of Amsterdam) en last but not least Maik de Boer (fashion en lifestyle deskundige).
Dat zijn al meer kandidaten die ik wel ken, dan bij Expeditie Robison _O-
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_214927177
Ik heb toch zo'n een schijthekel aan het gedrag van Nienke Plas, de andere deelnemers lijkt mij wel een leuke groep.
'Please don't sit on my imaginaire friend'
  zondag 8 september 2024 @ 18:01:59 #112
268260 Dr.Mikey
pi_214927233
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 september 2024 10:35 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Dat zijn al meer kandidaten die ik wel ken, dan bij Expeditie Robison _O-
Viel mij ook al op en dat voor de b editie (Halloween) van de verraders.
R.I.P DTS.
pi_214927997
De Hallowoon versie is dit keer ook gewoon op RTL 4 te zien begrijp ik uit promo's?
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 8 september 2024 @ 22:05:24 #114
268260 Dr.Mikey
pi_214929718
Ja volgens mij ook die was eerder altijd videoland only hoop wel dat Frank gewoon de presentator blijft soms overdrijft hij een beetje maar hij maakt er veel meer een show van in tegenstelling tot die wat stugge Tijl.
R.I.P DTS.
pi_214938921
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2024 19:25 schreef freaky40 het volgende:
De Hallowoon versie is dit keer ook gewoon op RTL 4 te zien begrijp ik uit promo's?
Ja volgens mij op de zaterdag. Benieuwd of je nog steeds 1 week vooruit kunt kijken of pas na de uitzending. Ze willen de kijkcijfers blijkbaar goedkoop omhoog vullen.
  zaterdag 28 september 2024 @ 00:20:25 #116
268260 Dr.Mikey
pi_215112900
Eerste aflevering staat er op evenblij dat Frank er weer bij is als presentator.
*O*
R.I.P DTS.
pi_215113274
Olcay, voorspelbaar als verrader. Die Niels gaat het niet trekken waardoor al die verraders snel het loodje zullen leggen en we een herhaling van zetten krijgen zoals in de afgelopen seizoenen. Een goed seizoen van De Verraders is het met ijzersterke Verraders die tot op het laatst bij elkaar blijven, maar dat is een utopie met al zoveel seizoenen achter de rug...
Allemaal cabaretteketet!
pi_215113549
Ik wacht tot alles online staat.
Hotapnyc
pi_215113866
Ik kijk ook, al hoop ik dat nienke er direct uit ligt. Wat een verschrikkelijk mens is dat zeg.
pi_215118774
Mike de Boer lijkt op Anja uit B&B Vol Liefde.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215120282
Waar is het RTL topic?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215122557
Die Georgina snapt er echt helemaal niets van hè en dringt zich overal maar op. Typisch gevalletje FOMO. Al die linksige typetjes zoals Georgina hebben dat.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215122874
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 23:31 schreef freaky40 het volgende:
Die Georgina snapt er echt helemaal niets van hè en dringt zich overal maar op. Typisch gevalletje FOMO. Al die linksige typetjes zoals Georgina hebben dat.
Bij haar is het eerder sociaal ongemak. Ze is een einzelgänger maar heeft het gevoel dat ze bondjes moet sluiten dus krijg je dat soort situaties.

Heb wel een zwak voor d'r O+

[ Bericht 7% gewijzigd door viceversa op 29-09-2024 00:11:40 ]
  zondag 29 september 2024 @ 09:57:19 #124
155387 Martinello
pi_215124430
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 08:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik kijk ook, al hoop ik dat nienke er direct uit ligt. Wat een verschrikkelijk mens is dat zeg.
Nienke is misschien een beetje irritant maar dat soort types heb je ook nodig op het programma een beetje leuk te maken. Nu zul je weer zien dat zo’n nietszeggende sufmuts als die Leslie tot het einde blijft.
pi_215124948
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2024 08:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja, zij en Olcay voeren mij te veel de boventoon. Over opdringen aan de groep en graag het hoogste woord willen hebben gesproken.. Was al geen fan van die 2, dus dat ik me juist aan hun stoor vind ik niet verassend.

Maar de kop is eraf ^O^
"In the quiet words of the Virgin Mary… come again?"
pi_215131244
Lekker begin weer hoor die eerste 2 aflveringen! Aantal leuke deelnemers. Sander bijna constant in beeld en echt met het spel bezig, leuk om te zien. Die Marco doet bijvoorbeeld totaal niet mee, dat soort mensen komen helaas altijd wel erg ver in dit programma.

Olcay lijkt me erg geschikt als verrader.
pi_215133375
Leuke deelnemers. Olcay is een slimme, leuke dame en Sander en Niels gooien de humor erin.
Mike de Boer moet nog even snappen dat ie niet in WIDM zit, waarbij het wel voordelig is anderen te laten denken dat je misschien de mol/verrader bent....bij De Verraders heeft het geen enkel voordeel mensen dit te laten denken....
pi_215133822
quote:
1s.gif Op zondag 29 september 2024 00:02 schreef viceversa het volgende:

[..]
Bij haar is het eerder sociaal ongemak. Ze is een einzelgänger maar heeft het gevoel dat ze bondjes moet sluiten dus krijg je dat soort situaties.

Heb wel een zwak voor d'r O+
Die gaf juist eerst aan geen bondje te willen. Maar ja al er allemaal bondjes zijn ga je ook niet alleen zitten. Dan probeer je voor de gezelligheid ergens aan te sluiten. Maar als de rest stil valt omdat ze eigenlijk verdachten willen bespreken, dan voel je jezelf ook wel erg niet welkom.

Dus uiteindelijk heeft ze zich maar aangesloten, ondanks dat ze niet iedereen uit dat bondje vertrouwd.

quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 07:30 schreef ThijsTH het volgende:
Leuke deelnemers. Olcay is een slimme, leuke dame en Sander en Niels gooien de humor erin.
Mike de Boer moet nog even snappen dat ie niet in WIDM zit, waarbij het wel voordelig is anderen te laten denken dat je misschien de mol/verrader bent....bij De Verraders heeft het geen enkel voordeel mensen dit te laten denken....
Hij probeert mijns inziens vooral het gesprek aan te gaan waarom hij verdacht wordt. En ik denk dat hij niet door heeft dat hij daardoor juist een nadruk legt op het wel of niet verdacht zijn
pi_215133827
quote:
Niet helemaal waar. Als hij verdacht is, dan is hij voor de verraders interessant om niet vermoord te worden ‘s nachts en laten ze hem erin. Uiteraard moet hij er dan wel voor zorgen dat er iemand anders nog meer verdacht is om niet weggestemd te worden aan de ronde tafel.
  maandag 30 september 2024 @ 10:40:37 #130
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215134703
quote:
0s.gif Op zondag 29 september 2024 09:57 schreef Martinello het volgende:

[..]
Nienke is misschien een beetje irritant maar dat soort types heb je ook nodig op het programma een beetje leuk te maken. Nu zul je weer zien dat zo’n nietszeggende sufmuts als die Leslie tot het einde blijft.
Die opmerking van Olcay over Leslie aan t einde van Afl 2 :')
"Daar win je de oorlog niet mee. Daar heeft nog nooit iemand iets aan gehad. Come on!"

Je zou dat over jezelf terug zien op tv :D :o
L'Amour menaçant:
pi_215137950
Die Froger is dus niet te vertrouwen. Haalt hij het eerste bondje aan om niet op Leontien te stemmen, "vergeet" hij dat Nesim ook in dat bondje zat. Sander is wel tof, maar zijn mooie preek aan de tafel heeft weinig waarde als hij zelf steeds in een bondje zit en ook nog alles door verteld aan een verrader.

Eigenlijk speelt Georgina het beste het spel als je echt verraders wilt ontmaskeren. Geen bondjes en niet te veel vertellen. De rest is vooral bezig met in het spel blijven. Ook slim, maar een ander element binnen het spel.

Denk dat Olcay op den duur te veel gaat opvallen met overal mee bemoeien. Ik weet niet meer welke verraders het was, maar eerder gezien. Iemand die door niemand verdacht werd eerste afleveringen, maar dan toch te veel opvalt en het einde niet haalt. Wel een waardeloze opmerking over Leslie aan het einde zeg.
pi_215138061
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 16:37 schreef Omega het volgende:
Denk dat Olcay op den duur te veel gaat opvallen met overal mee bemoeien. Ik weet niet meer welke verraders het was, maar eerder gezien. Iemand die door niemand verdacht werd eerste afleveringen, maar dan toch te veel opvalt en het einde niet haalt. Wel een waardeloze opmerking over Leslie aan het einde zeg.
Bedoel je Ebru? (seizoen 4 met onbekende Nederlanders)
  maandag 30 september 2024 @ 16:54:38 #133
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215138119
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 16:37 schreef Omega het volgende:
Die Froger is dus niet te vertrouwen. Haalt hij het eerste bondje aan om niet op Leontien te stemmen, "vergeet" hij dat Nesim ook in dat bondje zat
Volledig in lijn met hoe beide Froger broers zich gedroegen in Expeditie Robinson ;)
L'Amour menaçant:
pi_215138250
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 16:48 schreef lily het volgende:

[..]
Bedoel je Ebru? (seizoen 4 met onbekende Nederlanders)
Denk het wel, maar ik heb er zo veel gezien (ook buitenlandse) dat ik niet meer zeker ben. Maar kan ook die booty trainster zijn in datzelfde jaar. Of Wilf in de UK S1.
pi_215139361
Cherry-Ann gaat zichzelf verraden. 100%
pi_215142110
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2024 08:21 schreef tompsv18 het volgende:

[..]
Niet helemaal waar. Als hij verdacht is, dan is hij voor de verraders interessant om niet vermoord te worden ‘s nachts en laten ze hem erin. Uiteraard moet hij er dan wel voor zorgen dat er iemand anders nog meer verdacht is om niet weggestemd te worden aan de ronde tafel.
Klopt, je zal dan minder snel vermoord worden maar aan de ronde tafel echt wel een keer verbannen worden. Het daar elke keer overleven gaat nooit lukken.
Om dit spel als getrouwe te winnen moet je onder de radar blijven, en een portie geluk hebben dat je niet random vermoord wordt.
pi_215143780
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 02:37 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Klopt, je zal dan minder snel vermoord worden maar aan de ronde tafel echt wel een keer verbannen worden. Het daar elke keer overleven gaat nooit lukken.
Om dit spel als getrouwe te winnen moet je onder de radar blijven, en een portie geluk hebben dat je niet random vermoord wordt.
Dit vooral, als er maar 1 iemand een baletje opgooit en de rest loopt braaf mee om hun eigen hachje te redden, kun je de koffer weer inpakken.
pi_215143802
Was hiervoor negatief over Olcay en Nienke. Van die laatste ben ik blij dat ze weg is. Denk dat ik Olcay liever in deze rol zie dan als getrouwe, ze valt me dan ook nog best mee (tot nu toe) :)
pi_215154063
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 09:57 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Dit vooral, als er maar 1 iemand een baletje opgooit en de rest loopt braaf mee om hun eigen hachje te redden, kun je de koffer weer inpakken.
Nou, ik had het over random moorden. Dat is wat anders dan random verbannen. Dat zal minder snel gebeuren. Maar random moorden om het mom van "dan zullen ze de strategie erachter niet snappen en het niet naar ons kunnen herleiden" gebeurt wel heel vaak.
pi_215155976
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 04:50 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Nou, ik had het over random moorden. Dat is wat anders dan random verbannen. Dat zal minder snel gebeuren. Maar random moorden om het mom van "dan zullen ze de strategie erachter niet snappen en het niet naar ons kunnen herleiden" gebeurt wel heel vaak.
Ah mijn fout, dacht inderdaad dat je het over verbannen had, wat toch zeker ook met regelmaat voor is gekomen in vorige seizoenen. Random iemand aanwijzen omdat ie stil was aan het ontbijt ofzo en dan de meerderheid die er als schaapjes dan in meegaat om te voorkomen zelf op het hakblok te komen.
pi_215164701
quote:
Wat je ook in elke editie terugziet is dat men denkt dat de verraders de boel (moeten) saboteren. :')
Hotapnyc
pi_215164739
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2024 17:05 schreef Omega het volgende:

[..]
Denk het wel, maar ik heb er zo veel gezien (ook buitenlandse) dat ik niet meer zeker ben. Maar kan ook die booty trainster zijn in datzelfde jaar. Of Wilf in de UK S1.
Wilf viel niet op.
SPOILER
Hotapnyc
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 00:10:02 #143
268260 Dr.Mikey
pi_215181223
Is er een foutje gemaakt bij de Verraders Halloween? Ik kon bij release de eerste twee afleveringen achter elkaar zien en vorige week al aflevering 3 maar nu staan er opeens nog maar twee afleveringen online. Was bij release twee afleveringen een foutje en hebben ze het nu teruggedraaid om niet twee weken voor te lopen?

Ik vermoed dat zo ook aflevering 3 opnieuw komt ipv van 4 :{

Uiteindelijk staat er nu toch een nieuwe op. *O*

[ Bericht 17% gewijzigd door Dr.Mikey op 05-10-2024 00:20:48 ]
R.I.P DTS.
  zaterdag 5 oktober 2024 @ 01:13:33 #144
268260 Dr.Mikey
pi_215181526
Marco _O_
R.I.P DTS.
pi_215181728
Pff, weer lekker doorzichtig weer. Eerste Verrader er uit, en de volgende zal snel volgen. Net als bij het reguliere afgelopen reguliere seizoen. Zo is er geen donder meer aan als het format zich zo blijft ontwikkelen, een verraad in een verraad wat dan de opzet is van deze show waardoor de kracht van het format wel snel tanende is en mij steeds minder enthousiast gaat maken voor een regulier seizoen. En wat is er met 'Darkness my old Friend' gebeurd?! Hoor nu een of ander schreeuw muziekje....Hoe een goed format zo kapot gemaakt wordt.
Ze waren op zich goed bezig door een seizoen zonder BN'ers te doen, maar als het maar elke keer zo doorzichtig wordt en dat je mijlen ver al kunt zien aankomen wat er gebeurd kun je maar beter stoppen en iets nieuws verzinnen....
Allemaal cabaretteketet!
pi_215182325
Lekker bezig weer productie.....alle laatste binnenkomers in de ontbijtzaal zijn zoals altijd weer getrouwen. Het is een heel makkelijke strategie om op die manier mensen te kunnen afvinken alleen niemand heeft het door....
  zondag 6 oktober 2024 @ 04:03:06 #147
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_215189581
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 02:36 schreef freaky40 het volgende:
Pff, weer lekker doorzichtig weer. Eerste Verrader er uit, en de volgende zal snel volgen. Net als bij het reguliere afgelopen reguliere seizoen. Zo is er geen donder meer aan als het format zich zo blijft ontwikkelen, een verraad in een verraad wat dan de opzet is van deze show waardoor de kracht van het format wel snel tanende is en mij steeds minder enthousiast gaat maken voor een regulier seizoen. En wat is er met 'Darkness my old Friend' gebeurd?! Hoor nu een of ander schreeuw muziekje....Hoe een goed format zo kapot gemaakt wordt.
Ze waren op zich goed bezig door een seizoen zonder BN'ers te doen, maar als het maar elke keer zo doorzichtig wordt en dat je mijlen ver al kunt zien aankomen wat er gebeurd kun je maar beter stoppen en iets nieuws verzinnen....
Goed seizoen, en afblijven van dat prachtige nummer van Disturbed. Is trouwens op die variant een geweldige Belgische versie gemaakt door Niels.
pi_215191237
Eerste verrader eruit, verraden door Frank die met zijn hand iets te hard op de schouder sloeg. :|W Echt zo slecht dit.
pi_215196540
Haha Marco heeft het hele spel door, doet ie goed.

Die Olcay maakte zich zo verdacht aan de ronde tafel, fel er tegenin en handen voor het gezicht toen de meeste stemmen op Cherry-Ann werden uitgebracht. Die gaat het toch niet lang volhouden.
pi_215203636
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 oktober 2024 02:36 schreef freaky40 het volgende:
Geloof dat onderstaande versie van The Sound of Silence van Simon & Garfunkel alleen gebruikt wordt in de niet-Halloween versie van de Verraders. Stukken beter inderdaad dan wat ze hier nu gebruiken, maar goed, ik vind deze versie ook stukken beter dan wat Disturbed ervan gemaakt heeft :D

pi_215203712
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 20:52 schreef tompsv18 het volgende:
Haha Marco heeft het hele spel door, doet ie goed.

Die Olcay maakte zich zo verdacht aan de ronde tafel, fel er tegenin en handen voor het gezicht toen de meeste stemmen op Cherry-Ann werden uitgebracht. Die gaat het toch niet lang volhouden.
Marco ja, de tot nu toe erg stille deelnemer die toch minder dom is dan hij deed voorkomen. Waar ik dit van Marco niet verwacht had, had ik ook niet verwacht dat Olcay het zo slecht zou spelen. Tot 2x toe de fout maken door direct alle aandacht op Maik proberen te gooien zal haar duur komen te staan, zeker nu blijkt dat Marco goed zat.

Wel dom inderdaad dat die hand op de schouder kennelijk zo duidelijk merkbaar is geweest, daar zou best een alternatief voor verzonnen kunnen worden.
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 01:31:55 #152
268260 Dr.Mikey
pi_215242185
De rondetafel was smullen.
Mooi dat Olcay exit is goed gebackfired.
R.I.P DTS.
pi_215243570
Dit was echt een heerlijke aflevering zeg! Maakt die slappe van vorige week meer dan goed!
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 15:32:47 #154
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215245904
Briljante ronde tafel. Smullen met hoofdletter S. Het werd steeds beter en moest zelfs afgekapt worden. Ge-wel-dig!
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 19:40:43 #155
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_215247882
Wauw dit was echt heftig zeg!!! Maar wel enorm blij met de uitkomst en heeeeeeel erg benieuwd naar de volgende... lijkt me best leuk die twee samen :D

Vraag me af of Olcay echt dacht dat Niels haar voor de bus wilde gooien of dat ze gewoon enorm jaloers werd van zijn bondje met Sander, want zo zijn vrouwen :X
pi_215247981
Oh ja en die rat Soundos _O- _O- _O- _O-
pi_215248573
Zo... even over de vooruit
SPOILER
pi_215249160
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... even over de vooruit
SPOILER
Dit topic is toch sowieso de vooruit en kan zonder spoilers toch? Of ben ik in de war? :?

SPOILER
pi_215249174
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:09 schreef Dazalbest1 het volgende:

[..]
Dit topic is toch sowieso de vooruit en kan zonder spoilers toch? Of ben ik in de war? :?

SPOILER
Ja maar ik was bang het fout te doen en het voor iemand te verpesten :@

Wel blij dat dat mens eruit ligt :@
pi_215249185
Blij dat Olcay exit is *O*
pi_215249197
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:11 schreef viceversa het volgende:
Blij dat Olcay exit is *O*
Heb haar in meerdere programma's gezien. Ben geen fan van haar. Snoeiharde vrouw
pi_215249234
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Heb haar in meerdere programma's gezien. Ben geen fan van haar. Snoeiharde vrouw
Ik vond haar een gokker, ze kwam er eerlijk vooruit dat dat haar strategie was, die andere swans (naam kwijt) had juist gestemd op die Sjerrie, dat was vals.
pi_215249255
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:16 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik vond haar een gokker, ze kwam er eerlijk vooruit dat dat haar strategie was, die andere swans (naam kwijt) had juist gestemd op die Sjerrie, dat was vals.
Mee eens. Charry-Ann had geen kans... oa door hem

De reden dat ik Olcay niet mag is niet enkel haar dominante gedrag in dit programma. Ook door hoe zij zich überhaupt opstelt wanneer er camera's zijn (en ik hoop dat ze aardiger zonder camera is btw)
pi_215249258
Maar goed. Ze is eruit

En ik ben erg benieuwd naar volgende week!

Dit seizoen is best wel leuk
pi_215249285
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Mee eens. Charry-Ann had geen kans... oa door hem

De reden dat ik Olcay niet mag is niet enkel haar dominante gedrag in dit programma. Ook door hoe zij zich überhaupt opstelt wanneer er camera's zijn (en ik hoop dat ze aardiger zonder camera is btw)
Dat vermoed ik eerder juist niet, het mens heeft ooit een mode-imperium gerund, zij is echt van het gokken en overleven.
pi_215249288
Oeh, leuke aflevering dus :9
Morgen kijken
pi_215249293
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:22 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat vermoed ik eerder juist niet, het mens heeft ooit een mode-imperium gerund, zij is echt van het gokken en overleven.
Ja klopy
pi_215249299
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:22 schreef lily het volgende:
Oeh, leuke aflevering dus :9
Morgen kijken
De ronde tafel was erg spannend
pi_215250264
Dat was een mooie plottwist, Olcay dacht ik doe die meid uit het reguliere seizoen na, de rest van mijn verraders onder de bus gooien en zelf met de poet naar huis gaan. Dacht even, wat gaan we nou doen? Zelfde plottwist als bij het andere seizoen, het ging bijna net zo. Niels is een eindbaas, had ik niet verwacht dat hij dit bommetje zou droppen. En Marco deaud met zijn grote bek, tja had je niet moeten doen... Toch nog een leuk seizoen so far.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215250381
Dag Sander… _O_ _O-
pi_215253085
Moet ik nu een week wachten op de reactie (kop) van Sander :(
pi_215255444
Geniale aflevering. De laatste keer dat ik enige spanning voelde was met het kampioenschap van Max en Lewis in 2021. Dit komt verre na niet in de buurt maar chapeau voor de makers en koning Niels.
pi_215255844
Ja, goed scriptje wel dit. Hopelijk gebeuren dit soort onverwachte dingen ook eens in het reguliere seizoen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215257144
Dit was wel heel spannend. Hele mooie twist.
En Niels heeft zich hier echt heel mooi uit gelult. Knap geïmproviseerd.
pi_215259185
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Dat was een mooie plottwist, Olcay dacht ik doe die meid uit het reguliere seizoen na, de rest van mijn verraders onder de bus gooien en zelf met de poet naar huis gaan. Dacht even, wat gaan we nou doen? Zelfde plottwist als bij het andere seizoen, het ging bijna net zo. Niels is een eindbaas, had ik niet verwacht dat hij dit bommetje zou droppen. En Marco deaud met zijn grote bek, tja had je niet moeten doen... Toch nog een leuk seizoen so far.
Hoezo Marco een grote bek?
pi_215259771
Hij zou het allemaal wel even gaan oplossen en ontmaskeren daar. Net zo'n blaaskaak als die Billy Dans een paar seizoenen terug.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215260051
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Hij zou het allemaal wel even gaan oplossen en ontmaskeren daar. Net zo'n blaaskaak als die Billy Dans een paar seizoenen terug.
Dat viel reuze mee joh. Had het wel snel door en ik denk dat niemand zijn moord had zien aankomen. Deed helemaal niet uit de hoogte oid.
pi_215260169
Kan me niet herinneren eerder hardop gejuicht te hebben bij de verraders toen Remy z'n bordje omdraaide :D

Karma voor Olcay die wel even dacht de grote poppenspeelster uit te kunnen hangen, ze speelde het te gretig. Hoewel het ook niet veel scheelde of het was haar gelukt. Dit gaat nog wel een staartje krijgen nu Maik ook besloten lijkt te hebben toch maar eens te gaan kijken waar hij nou eigenlijk aan meedoet.
pi_215260203
Ja, dacht dat die Remy wel weer politiek correct zou zijn en een schaap, maar maakte wel even TV om Olcay te dumpen. Lekker hoor.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 14 oktober 2024 @ 11:50:15 #181
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215260218
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 17:19 schreef BBguy het volgende:
Geniale aflevering. De laatste keer dat ik enige spanning voelde was met het kampioenschap van Max en Lewis in 2021. Dit komt verre na niet in de buurt maar chapeau voor de makers en koning Niels.
Ik vond het ook echt een heftige en spannende ronde tafel deze keer.
Chapeau voor Niels! Dapper maar misschien iets te overmoedig gespeeld door Olcay.
L'Amour menaçant:
  maandag 14 oktober 2024 @ 12:02:38 #182
268260 Dr.Mikey
pi_215260288
quote:
Totaal niet Billy was verschrikkelijk.
Marco absoluut niet.
R.I.P DTS.
pi_215260520
Vond ik wel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215262444
quote:
Marco was toch juist heel bescheiden? Durfde zijn theorie bijna niet te delen.
  maandag 14 oktober 2024 @ 16:06:37 #185
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215262489
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 15:59 schreef lars91 het volgende:

[..]
Marco was toch juist heel bescheiden? Durfde zijn theorie bijna niet te delen.
Precies. Vond er ook weinig blaaskaak aan.
L'Amour menaçant:
pi_215262930
Niels gaat wel aan Sander heel goed uit moeten leggen dat Olcay hem voor de bus gooide ipv andersom. Anders wordt een vertrouwensband wel moeilijk.
pi_215263012
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 17:23 schreef lars91 het volgende:
Niels gaat wel aan Sander heel goed uit moeten leggen dat Olcay hem voor de bus gooide ipv andersom. Anders wordt een vertrouwensband wel moeilijk.
Niels kan gewoon de waarheid spreken, geen enkel probleem dus.
pi_215265935
Dit was echt een van de beste afleveringen ooit. Wat genieten zeg. Hardop gejuicht toen Olcay eruit werd gestemd. Niels echt een held en heel leuk dat hij Sander erbij pakt, dat had ik echt gehoopt. Topshow!
pi_215266203
Dat het Olcay zo in haar gezicht klapte was top.
Gegokt en verloren zei ze ook.
En die Niels, liegen joh… 2 verraders echt vol op elkaar gemunt.
En dan Sander: een van de twee liegt tegen mij!

Oh ik wil dat hoofd van Sander zien volgende aflevering..
pi_215273408
Ik vond wel dat Olcay haar verlies goed oppakte. Ze zei gewoon gegokt en verloren en twijfelde of Niels haar voor de bus wilde gooien, terwijl ze dat van te voren wel dacht. Ik ben ook blij dat ze er uit is, maar top hoe ze haar verlies nam.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 07:36:12 #191
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215306740
Wederom leuke aflevering, veel minder felle ronde tafel deze keer, maar wel met het door mij gewenste resultaat :9
Onvoorstelbaar dat Mike de getrouwen uiteindelijk toch niet meekrijgt met die regel uit het reglement.
pi_215307231
Toch weer leuke verrassende en spannende aflevering.....

De onnozele Maik die met vlagen toch slim blijkt.....

Alleen de spelregel is wel vreemd. Bij het verleiden van een getrouwen, mogen de verraders niemand vermoorden.

Maar na het verleiden van Sander afgelopen nacht, mochten ze toch ook gewoon Danny vermoorden???
pi_215308268
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 09:47 schreef Dazalbest1 het volgende:
Toch weer leuke verrassende en spannende aflevering.....

De onnozele Maik die met vlagen toch slim blijkt.....

Alleen de spelregel is wel vreemd. Bij het verleiden van een getrouwen, mogen de verraders niemand vermoorden.

Maar na het verleiden van Sander afgelopen nacht, mochten ze toch ook gewoon Danny vermoorden???
Dat was chanteren, maar ik geef je wel gelijk dat ook bij chanteren vorige seizoenen er geen moord plaatsvond.
Bovendien kon niemand dat als argument aanvoeren, want alleen Sander en Niels wisten dat er gechanteerd was en die konden dit niet melden uiteraard.
pi_215309158
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:12 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Dat was chanteren, maar ik geef je wel gelijk dat ook bij chanteren vorige seizoenen er geen moord plaatsvond.
Bovendien kon niemand dat als argument aanvoeren, want alleen Sander en Niels wisten dat er gechanteerd was en die konden dit niet melden uiteraard.
Maar bij chanteren is het zo dat de getrouwe wordt vermoord als hij nee zegt, anders is het geen chanteren toch? Dus dan kan bij Niels niet van toepassing zijn.

Of bedoel je dat het bij Sander chantage was en omdat hij ja zei, ze dus wel nog iemand moesten vermoorden?

Bij eerdere seizoenen kwam het besef dat er een nieuwe verrader bij was gekomen omdat er duidelijk geen moord had plaatsgevonden....

Het klopt uiteraard dat Sander en Niels het niet konden zeggen maar het lijkt ze ook niet duidelijk te zijn anders hadden ze het op een andere manier kunnen brengen om Maiks punt te ontkrachten....

Pppffff wat een spel zeg :{
pi_215314174
Toch weer een zeer verrassende afloop van de ronde tafel. Echt een geniaal seizoen dit. Denk niet dat Niels het gaat redden als verrader.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 21:54:30 #196
268260 Dr.Mikey
pi_215314205
Ik vroeg mij gisteren af waarom niemand van de getrouwen even Frank vroeg hoe het zat met de regels tijdens de rondetafel. Wel mooi seizoen zo.
R.I.P DTS.
pi_215315555
Ik denk ook niet dat Niels dit gaat redden.
Ik zou het wel leuk vinden eigenlijk.

We gaan het zien.
pi_215316012
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vroeg mij gisteren af waarom niemand van de getrouwen even Frank vroeg hoe het zat met de regels tijdens de rondetafel. Wel mooi seizoen zo.
Ik denk dat ze het heus wel bij productie of Frank hebben nagevraagd maar dat de productie het leuker vond voor de verhaallijn om er geen antwoord op te geven. Want als ze hadden toegegeven dat er niet gemoord mocht worden bij een (afgewezen) verleiding dan was Niels meteen de lul.
pi_215316100
Leuk seizoen tot nu toe!

Is er al iets bekend over het volgende reguliere seizoen? En dan meer specifiek of dat dan met onbekende of 'bekende' Nederlanders zal zijn. Vond het seizoen met onbekenden eigenlijk ook wel leuk :)
pi_215316203
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 02:11 schreef KinKiJan het volgende:
Leuk seizoen tot nu toe!

Is er al iets bekend over het volgende reguliere seizoen? En dan meer specifiek of dat dan met onbekende of 'bekende' Nederlanders zal zijn. Vond het seizoen met onbekenden eigenlijk ook wel leuk :)
Ja, het reguliere seizoen is in September weer in Frankrijk opgenomen en zal weer in het voorjaar te zien zijn, dit keer weer met BN'ers.
pi_215317459
Na de onvoorspelbare aflevering van vorige week nu weer een aflevering waarbij je broek vanaf zakt.Dit seizoen scoort ook totaal niet goed op RTL 4 las ik vanochtend, denk dat het trucje bij de getrouwen met name nu wel is uitgewerkt en iedereen kan het spel door en door, door het gezien te hebben al die seizoenen dus je kunt niets meer verborgen houden. Vorig seizoen met onbekende Nederlanders begon heel leuk maar werd ook al zo voorspelbaar. Nu gaan ze dan weer een seizoen doen met BN'ers komend jaar, ik denk dat dit programma zichzelf de nek heeft omgedraaid,'vermoord' om maar in De Verraders termen te blijven en dat is jammer....
Die Leslie is een arrogante muts trouwens...nou dat.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215322086
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Na de onvoorspelbare aflevering van vorige week nu weer een aflevering waarbij je broek vanaf zakt.Dit seizoen scoort ook totaal niet goed op RTL 4 las ik vanochtend, denk dat het trucje bij de getrouwen met name nu wel is uitgewerkt en iedereen kan het spel door en door, door het gezien te hebben al die seizoenen dus je kunt niets meer verborgen houden. Vorig seizoen met onbekende Nederlanders begon heel leuk maar werd ook al zo voorspelbaar. Nu gaan ze dan weer een seizoen doen met BN'ers komend jaar, ik denk dat dit programma zichzelf de nek heeft omgedraaid,'vermoord' om maar in De Verraders termen te blijven en dat is jammer....
Waarom vind je haar arrogant?
pi_215322147
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 17:58 schreef DeKleineOnbekende het volgende:

[..]
Waarom vind je haar arrogant?
Die triomfantelijke tronie die ze trekt, niet alleen door de dolk te steken in Sanders rug maar wel vaker. Ik mag haar niet.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 20 oktober 2024 @ 18:11:06 #204
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215322190
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 18:06 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Die triomfantelijke tronie die ze trekt, niet alleen door de dolk te steken in Sanders rug maar wel vaker. Ik mag haar niet.
Ik vind haar juist sympathiek, ze houdt zich wat op de achtergrond en gepaste trots nadat ze Sander eruit heeft gestemd.
pi_215322228
Ik zie dat anders.
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 20 oktober 2024 @ 20:51:14 #206
268260 Dr.Mikey
pi_215323728
Halloween seizoen was afgelopen jaren alleen maar videoland only en prompt krijgen de tv kijkers de beste editie in jaren.
R.I.P DTS.
pi_215327412
Die laten het allemaal afweten. De kijkcijfers zijn niet best!
Allemaal cabaretteketet!
pi_215327887
Niels kan niet meer winnen, hij heedf niemand die hem echt vertrouwt.
pi_215333074
Ik vind Leslie ook niet zo top naar vooral door haar domme overtuiging dat Niels absoluut de verrader niet kan zijn. Daarin komt ze nogal onwetend en onnozel over. Zelfs toen Remy er mee kwam wilde ze het niet horen..... het lijkt bijna gescript en een act om het spannend te maken of het is zo geknipt....

Ik kan me niet voorstellen dat in dit programma na zoveel seizoenen, je niet bij iedereen kan denken dat ook die persoon een verrader kan zijn...
pi_215337561
Haha wat een toptwist. Ik ben denk ik net iets meer voor de getrouwen dit keer, maar ik wil eigenlijk niet dat Leslie wint.

Verder is het weer typisch dat de verrader wegkomt met leugens en warrige verklaringen. _O- _O-

De spelregel is glashelder. Niks niet ambigu. 'Besluit men te verleiden' (men heeft dat zogenaamd besloten), 'dan wordt er niet gemoord' (er is wél gemoord). :D
Hotapnyc
pi_215337575
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 18:06 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik mag haar ook niet. Ze straalt inderdaad arrogantie uit. Ze komt pretentieus en elitair over. En onsympathiek. Zij lijkt mij in het echte leven achterbaks, vals, neerbuigend.

Wij hebben allemaal een intuïtie en dit is wat ik met de mijne oppik.
Hotapnyc
pi_215337586
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2024 18:11 schreef Marrije het volgende:

[..]
Ik vind haar juist sympathiek, ze houdt zich wat op de achtergrond en gepaste trots nadat ze Sander eruit heeft gestemd.
Gepaste trots? Ze had toevallig geluk. Haar theorie was 100% verkeerd en Sander was 100% geen verrader. Tot hij toevallig vlak voor deze stemming gechanteerd werd.
Hotapnyc
pi_215338857
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 06:39 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik mag haar ook niet. Ze straalt inderdaad arrogantie uit. Ze komt pretentieus en elitair over. En onsympathiek. Zij lijkt mij in het echte leven achterbaks, vals, neerbuigend.

Wij hebben allemaal een intuïtie en dit is wat ik met de mijne oppik.
Zo is dat, zo denk ik er ook over.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215341037
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 06:44 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Gepaste trots? Ze had toevallig geluk. Haar theorie was 100% verkeerd en Sander was 100% geen verrader. Tot hij toevallig vlak voor deze stemming gechanteerd werd.
Sander kon niet zeggen dat hij pas verrader was dan wisten ze meteen dat hij door Niels gekozen was.
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_215344506
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2024 15:53 schreef casita het volgende:

[..]
Sander kon niet zeggen dat hij pas verrader was dan wisten ze meteen dat hij door Niels gekozen was.
Dat zei ik ook niet. :D :9
Hotapnyc
  vrijdag 25 oktober 2024 @ 09:21:29 #216
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215368873
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het dit keer juist een van de leukere seizoenen :Y
L'Amour menaçant:
pi_215369500
Nee, te voorspelbaar als je kijkt naar andere seizoenen. Met onbekende Nederlanders is het gewoon veel leuker, alleen kwam dat vorig seizoen niet lekker op gang en had 1 eigenwijze blonde tot aan het eind de macht en werd het ook voorspelbaar. Iedereen krijgt een bepaalde tactiek door en daarom is het niet leuk, en daar is b.v. een WIDM ook niet leuk meer. De leukste seizoenen van De Verraders is met een sterke Verraders groep die het tot het eind red.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 01:24:40 #218
268260 Dr.Mikey
pi_215377683
Leslie is zo dom in de finale helaas.
Makkelijke finale voor Niels knap gedaan maar Iliass (Taxi) blijft de beste verrader.
R.I.P DTS.
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 07:22:16 #219
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215378102
Arme Remy. Hij had het pas na de ronde tafel door. Mooie reactie van Leslie op de onthulling.
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 08:11:20 #220
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215378211
En nu verraders België aan het kijken, staan 2 afleveringen klaar van seizoen 3 *O*
pi_215378494
Na een paar spannende goeie afleveringen, vond ik deze finale erg tegenvallen....

Hoezo mocht Niels de dolk meenemen, dat is toch nooit?
En kan zijn dat ik het gemist heb, maar hebben we het moment in de wapenkamer gezien?

Niels heeft het misschien sterk gespeeld meer is vooral geholpen door dommigheid van vele. Al is dat een beetje de rode draad door het programma
pi_215381609
Het moment in de wapenkamer was gewoon te zien (tussen de soep en de aardappelen :P)

Wel vond ik het vreemd dat Niels mocht kiezen of hij de dolk de eerste keer wilde inzetten nadat de anderen hun keuze al hadden gemaakt.

Maar desondanks vind ik dat Niels dit goed gespeeld heeft. Met een behoorlijke dosis geluk. Maar toch. Hij heeft moeten zweten af en toe.
pi_215381838
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 16:59 schreef lily het volgende:
Het moment in de wapenkamer was gewoon te zien (tussen de soep en de aardappelen :P)

Wel vond ik het vreemd dat Niels mocht kiezen of hij de dolk de eerste keer wilde inzetten nadat de anderen hun keuze al hadden gemaakt.

Maar desondanks vind ik dat Niels dit goed gespeeld heeft. Met een behoorlijke dosis geluk. Maar toch. Hij heeft moeten zweten af en toe.
Ah dank! Dan was het bij mij tijdens het inschenken van een nieuw kopje koffie c_/ c_/

Twijfelde om te pauzeren maar dacht ik mis toch niks belangrijks :+

Wel eens ook vooral met de ronde tafel en de aanval van Olcay, knap hoe hij het daar heeft kunnen draaien. Ik snap ook niet waarom Niels dit nu mocht kiezen.
  zaterdag 26 oktober 2024 @ 18:15:53 #224
268260 Dr.Mikey
pi_215382140
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 16:59 schreef lily het volgende:

Ja dat vonden wij ook raar Niels mocht en als laatste stemmen en ook toen pas bepalen of hij zijn dolk ging inzetten.

Wat wij ook niet begrepen dat Leslie niet van Remy afging nadat hij het rode stofje in het vuur gooide.
Frank legde net ervoor uit als er nog een verrader tussen jullie drie zit zou die alles mee naar huis nemen. Remy koos voor nog een verbanning dat zou een verrader op dat moment nooit meer doen als hij als enige over was. (Tristan deed het daarom wel bij de onbekenden eerder dit jaar).

Maar op het moment dat Remy zelf nog voor een verbanning kiest had Leslie moeten weten dat hij nooit een verrader kon zijn.
R.I.P DTS.
pi_215383150
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2024 07:08 schreef viceversa het volgende:
Niels kan niet meer winnen, hij heedf niemand die hem echt vertrouwt.
Liep toch anders :D
pi_215383196
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 18:15 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Ja dat vonden wij ook raar Niels mocht en als laatste stemmen en ook toen pas bepalen of hij zijn dolk ging inzetten.

Ooh ja dat was ook stom, dat Niels al wist wat de rest had gestemd en dus ook wist dat de dolk niet eens nodig was.... echt een grote fout vind ik van zo'n programma. Denken ze nou echt dat de kijker zo dom is?
pi_215384164
Heerlijk seizoen en leuk dat Niels het toch heeft gered. Was een leuke verrader en alleen al door die flinke clash met Olcay heeft hij het verdiend.
pi_215385270
Matig seizoen maar wel mooi voor Niels, prima gespeeld en dat betaald zich uit in de 'alles is voor Bassie' finale. Weet niet of het reguliere seizoen beter wordt want zoals eerder opgemerkt het is wel erg voorspelbaar aan het worden.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215387114
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 20:11 schreef Dazalbest1 het volgende:

[..]
Ooh ja dat was ook stom, dat Niels al wist wat de rest had gestemd en dus ook wist dat de dolk niet eens nodig was.... echt een grote fout vind ik van zo'n programma. Denken ze nou echt dat de kijker zo dom is?
Ook zonder dolk was de uitkomst hetzelfde. Het was vooral fijn dat niemand anders m had.
pi_215388273
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 08:11 schreef Marrije het volgende:
En nu verraders België aan het kijken, staan 2 afleveringen klaar van seizoen 3 *O*
Ben begonnen. Ze zijn in hetzelfde kasteel als de laatste NL versie met onbekende Nederlanders.

Valt me op dat ze de “getrouwen” hier “bondgenoten” noemen.
pi_215399743
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 09:16 schreef Dazalbest1 het volgende:
Na een paar spannende goeie afleveringen, vond ik deze finale erg tegenvallen....

Hoezo mocht Niels de dolk meenemen, dat is toch nooit?
En kan zijn dat ik het gemist heb, maar hebben we het moment in de wapenkamer gezien?

Niels heeft het misschien sterk gespeeld meer is vooral geholpen door dommigheid van vele. Al is dat een beetje de rode draad door het programma
Dolk meenemen sloeg nergens op nee....al bleek het uiteindelijk niet eens nodig. Vraag me wel af wat er was gebeurd als het 2-2 was geworden bij stemmen (met dolk inzet dus).
Verder ook oneelijk dat ze niet tegelijkertijd uit het doosje verbannen/stoppen moesten kiezen. Nu had Niels ook daar het voordeel van het pas als laatste hoeven kiezen, als je het van de andere 2 al wist.
Want stel dat Niels als eerste had moeten kiezen en voor stoppen had gekozen (want dat was voor hem ook goed genoeg) dan had ie zichzelf nog verdacht gemaakt.

Het is wel zo opgezet allemaal om Niels de beste winstkansen te geven, maar eerlijk is eerlijk die 2 dombo's hadden het ook echt niet verdiend.
pi_215399772
quote:
1s.gif Op zondag 27 oktober 2024 10:24 schreef lily het volgende:

[..]
Ben begonnen. Ze zijn in hetzelfde kasteel als de laatste NL versie met onbekende Nederlanders.

Valt me op dat ze de “getrouwen” hier “bondgenoten” noemen.
Sterker nog, het wordt altijd tegelijkertijd met de Nederlandse opgenomen. En ze hebben dan ook exact dezelfde missies altijd, om kosten te besparen.
  maandag 28 oktober 2024 @ 13:44:26 #233
268260 Dr.Mikey
pi_215401520
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 10:31 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Sterker nog, het wordt altijd tegelijkertijd met de Nederlandse opgenomen. En ze hebben dan ook exact dezelfde missies altijd, om kosten te besparen.
Zitten ze dan met 40 man in dat kasteel ?
R.I.P DTS.
pi_215401873
Stuk uit HLN.be : achter de schermen Belgie (2de seizoen, er is nu een 3de bezig op Videoland).

“Het eerste seizoen van ‘De verraders’ werd opgenomen in Nederland, het huidige seizoen in Frankrijk”, vertelt eindredacteur Robert van Donge in ‘TV Familie’. “Dit kasteel is groter dan het vorige. Dat maakte het iets makkelijker om de verraders soms gescheiden te houden van de bondgenoten. Er komen heel wat praktische zaken bij kijken. De ramen van de slaapkamers worden bijvoorbeeld afgeplakt. Zo komt er geen daglicht binnen en kunnen de deelnemers niet naar ­buiten ­kijken. Buiten staan er ­mensen met zaklampen die controleren of niemand probeert om tóch naar buiten te kijken. Zo verbrod je je eigen spelplezier. En bovendien is ’t zinloos, want het lukt toch niet. Wat we soms ook doen, is mensen van het productie­team met een cape op pad sturen. Zo hebben de kandidaten geen idee hoe groot of klein de échte verraders zijn.”
KIJK. Staf Coppens geeft rondleiding in kasteel van ‘De verraders’

Toilet doorspoelen
“Sommige deelnemers ­denken slim te zijn en willen door de kier van een deur op de gang gluren. Maar daar is sowieso tape bevestigd, zodat gluren onmogelijk is. Wanneer de verraders naar het torentje gaan, moeten er soms ook bond­genoten geïnterviewd worden. Dat gebeurt dan in ruimtes die ­hermetisch afgesloten zijn.”
En wat als een bondgenoot wil weten of de buurman of buurvrouw in zijn of haar kamer is en daarom op de muur klopt, om een signaal terug te krijgen? “Dat heeft geen zin”, zegt eindredacteur Robert. “Wanneer de verraders opnamen ­hebben in het torentje, worden hun ­kamers bevolkt door medewerkers die geregeld het toilet ­doorspoelen of de douche laten ­lopen. Ze laten ook een briefje achter, met wat er die avond zoal op televisie te zien was, bijvoorbeeld de uitslag van een voetbal­wedstrijd. Zodat de verraders de volgende ochtend kunnen doen alsof ze de hele avond in hun kamer waren. We vragen ook op voorhand wat ze in theorie ­hadden willen doen. Als iemand zegt ‘een boek lezen’ ­zetten we op zijn of haar ­kamer het geluid van de ­televisie niet aan.”

De productieploeg van ‘De verraders’ bestaat onderhand uit meester-misleiders. “We leren ook van andere ­landen waar het programma wordt uitgezonden”, aldus de eindredacteur. “Maar toch moeten we soms nog improviseren om het de kandidaten lastig te maken. Dit was nu bijvoorbeeld een erg gehorig kasteel en sommige deelnemers overwogen al elkaar in te seinen met morsecode via de waterleidingen.”
“De vele onbemande camera’s die overal in het kasteel hangen, volgen iedereen op de voet”, klinkt het verder. “Die beelden gebruiken we nooit, omdat het programma anders te veel op ‘Big Brother’ gaat lijken. Maar elke beweging wordt wel geregistreerd. Als we in de regie merken dat een paar deelnemers samenklitten om een plannetje te smeden, sturen we daar meteen een ­cameraploeg op af voor ­extra ­beelden. In ­totaal ­hebben we zeven ­mobiele ­cameraploegen en ­iedereen draagt een microfoon. ­Alles bij elkaar werken er naast ­presentator Staf Coppens zo’n 50 mensen mee om van ‘De Verraders’ een succes te maken.”
Géén schminkster
“Eén van de deelnemers vroeg tijdens de casting om hoe laat de kleding en make-up ­voorzien waren”, zegt eindredacteur ­Robert ook. “Maar aan ‘De ­verraders’ komt geen ­schminkster of stylist te pas. De kandidaten komen in beeld zoals ze zijn. De meeste BV’s hebben een kledingsponsor en brengen veel te veel kleren naar het kasteel mee. Zoals Inge ­Onsea van het Belgische modemerk Essentiel vorig jaar. Helaas voor haar werd ze al na één aflevering naar huis ­gespeeld.”

In dat kasteel kan je niet anders dan dag en nacht nadenken over het programma

Geen stylist of schminkster, dus. “Maar na elke moord of verbanning staat er een psycholoog klaar voor een gesprek met degene die afvalt. We ­hebben gemerkt dat dit geen luxe is”, vertelt Robert van Donge. “Mobiele telefoons zijn ­gedurende het verblijf in het kasteel verboden. De kandidaten mogen weleens bellen met één vertrouwenspersoon, met een gsm van de productie én met de telefoon op speaker. En die vertrouwenspersoon heeft een geheimhoudingscontract moeten ondertekenen. Ja ja, het gaat er erg streng aan toe bij ‘De verraders’. Enkel en alleen om op die manier het allerbeste ­programma te kunnen maken!”

Het torentje
“Je wist echt niet wie er uit welke deur kwam, want als de verraders naar het torentje ­gingen, begonnen de ­mensen achter de schermen door de gangen te lopen”, vertelt bondgenoot Véronique De Kock (46). “In dat kasteel kan je niet anders dan dag en nacht nadenken over het programma, en dat maalt dan constant door je hoofd. Je hebt geen afleiding, geen gsm en geen gesprekken die níet over ‘De verraders’ gaan. Ik heb eens drie kwartier met mijn ­gezicht op de vloer gelegen, om te ­kijken door de spleet van de deur. Want misschien zou ik iemands schoenen herkennen... Nee, dus.”
(Lees verder onder de foto)

Jelle Beeckman (34), die we kennen als ‘The Messy Chef’ van njam!, zegt: “Tijdens de opnamen ben je ­achterdochtig voor twee. Je bent amper op de hoogte van wat er in de ­buitenwereld gebeurt. De eerste ­dagen mocht ik niet naar mijn ­vriendin bellen. En toen het dan wél mocht, zat er altijd ­iemand naast mij om mee te luisteren. Het enige wat in je hoofd zit in dat kasteel is het spel. ’t Is ­bijzonder tof, maar tegelijk erg intens. ­Tijdens de opnamen met de ­verraders alleen krijgen de anderen kamerarrest. Het enige dat je kunt doen, is een boek lezen. Maar je concentreren is onmogelijk, omdat er voort­durend loeiharde muziek wordt gespeeld of er op je deur wordt geklopt. Allemaal afleidings­manoeuvres terwijl de verraders in conclaaf zijn. Ook voor het productieteam is ‘De verraders’ heel vermoeiend. Na tien dagen in dat kasteel is iedereen gewoon bekaf.”
“Ik ben een paar keer sentimenteel geworden”, zegt Jelle nog. “Omdat ik die fun niet kon delen met mijn gezin. Afgesneden van de buitenwereld besefte ik hoe gelukkig ik thuis wel ben. De lockdowns op onze kamer vond ik zwaar. Er stond een televisie, maar die gedubde Franse programma’s waren heel erg gedateerd. Op den duur miste ik zelfs de sms’jes van mijn vriendin, type ‘Schat, vergeet je de vuilzak niet buiten te zetten?” (lacht)

In slaap gevallen
Ex-Miss België Celine Van ­Ouytsel (27) vertelt: “Het ­kasteel hangt vol met verborgen ­camera’s en microfoons, en de slaapkamerramen zijn ­afgeplakt. Je zou van minder paranoïde worden! Na de geheime opnamen met de verraders was er telkens - zonder camera’s - een drink in de bar. Maar ik was daar nooit bij, want ik was dan al in slaap gevallen in bed. Op ­televisie duurt dat overleg van de ­verraders onderling maar kort, terwijl het filmen ervan één tot twee uur in beslag nam.”
Om te vermijden dat de deelnemers kunnen uitmaken wie ’s nachts zijn/haar kamer verlaat voor het conclaaf - en dus een verrader is - moeten alle anderen in lockdown hun kamer in. “Mensen van de ­productie ­liepen dan als olifanten ­stampvoetend door de gangen om in al dat ­kabaal de verraders naar ­buiten te leiden”, aldus Celine. “Of er werd luide muziek gespeeld. Ik herinner me vooral ­‘Noodgeval’ van Goldband. Dat ­nummer knalde elke nacht door de boxen. Telkens wanneer ik het nu op de radio hoor, word ik teruggekatapulteerd naar de ­opnamen in Frankrijk. Sommige bondgenoten gingen op hun buik liggen, in de hoop onder de deur een stel schoenen of een stem te herkennen.”

Potten en pannen
“Maar het leek alsof er op ­potten en pannen geklopt werd”, ­aldus nog Celine. “Echt, het was ­precies carnaval. Ook de buren proberen afluisteren, is een maat voor niets. Terwijl de ­verraders hun overleg houden, ­worden hun kamers bemand door ­mensen van de productie die geluiden maken. Elke verrader krijgt een update van wat er op tv te zien was, zodat hij of zij aan de ontbijttafel kan meepraten. Ja, er wordt letterlijk en figuurlijk alles uit de kast gehaald om de bondgenoten te misleiden.”

[ Bericht 1% gewijzigd door lily op 28-10-2024 14:44:53 ]
pi_215402247
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 oktober 2024 07:22 schreef Marrije het volgende:
Arme Remy. Hij had het pas na de ronde tafel door. Mooie reactie van Leslie op de onthulling.
Hij had het helemaal niet door, hij schreef Leslie op.
pi_215402562
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 15:46 schreef Omega het volgende:

[..]
Hij had het helemaal niet door, hij schreef Leslie op.
Daarna had hij het door, toen hij motherfucker riep haha was een mooie reactie
pi_215402571
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 16:31 schreef Magica het volgende:

[..]
Daarna had hij het door, toen hij motherfucker riep haha was een mooie reactie
Of zei hij dat gewoon omdat Niels zich niet aan de afspraak hield? Want daarna zegt hij "ik ben iemand die zijn afspraak nakomt", of zoiets

[ Bericht 0% gewijzigd door Omega op 28-10-2024 16:38:16 ]
pi_215403061
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 16:33 schreef Omega het volgende:

[..]
Of zei hij dat gewoon omdat Niels zich niet aan de afspraak hield? Want daarna zegt hij "ik ben iemand die zijn afspraak nakomt", of zoiets
Ja zou ook kunnen Miss schat ik hem te hoog in :Y
pi_215403322
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]
Zitten ze dan met 40 man in dat kasteel ?
Gezien het “achter de schermen “ verhaal van de Belgen lijkt het mij sterk dat de Nederlandse productie daar ook nog tegelijkertijd bezig is eigenlijk.
pi_215403362
Remy vertrouwde Niels ondertussen ook niet meer helemaal.
Hij koos Leslie omdat dat de afspraak was en hij zich daaraan wilde houden.
Alleen Leslie vertrouwde Niels nog blindelings.
  maandag 28 oktober 2024 @ 18:32:13 #241
155387 Martinello
pi_215403510
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 16:33 schreef Omega het volgende:

[..]
Eerlijk zijn en je afspraken nakomen, tsja, daar ga je dit spel niet mee winnen Remy. List en bedrog, daar win je mee.
pi_215403673
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 18:06 schreef lily het volgende:

[..]
Gezien het “achter de schermen “ verhaal van de Belgen lijkt het mij sterk dat de Nederlandse productie daar ook nog tegelijkertijd bezig is eigenlijk.
Het tegelijkertijd opnemen in Frankrijk weet ik niet 100% zeker, het kan ook na elkaar zijn.
Maar de in NL gefilmde Nederlandse en Belgische seizoenen waren wel 100% zeker tegelijkertijd gefilmd in dat kasteel in Kerkrade (nog een kleiner kasteel dan in Frankrijk zelfs). Want de missies waren 1 op 1 dezelfde, zelfs qua figuranten. Er was een keer een opdracht in een kerk waarbij de figuranten exact dezelfde mensen waren en zelfs in dezelfde volgorde in de kerk zaten. Dat valt op Videoland terug te zien, let maar op. Het is duidelijk dat ze beide groepen (Nederlanders en Belgen) direct na elkaar in die kerk de missie hebben laten spelen.
pi_215403863
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 18:51 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Het tegelijkertijd opnemen in Frankrijk weet ik niet 100% zeker, het kan ook na elkaar zijn.
Maar de in NL gefilmde Nederlandse en Belgische seizoenen waren wel 100% zeker tegelijkertijd gefilmd in dat kasteel in Kerkrade (nog een kleiner kasteel dan in Frankrijk zelfs).
Het kasteel in Kerkrade ken ik goed.
Dat is echt veel kleiner dan die in Frankrijk.

Maar goed; het kan. Ik heb geen idee verder hoe dat zit. Als jij dat zegt dan wil ik jou best geloven ;)

Het kasteel in Kerkrade is wel dusdanig kleiner dan die in Frankrijk (althans, ik ken die in F niet maar die lijkt enorm tegenover Ehrenstein waar ik wel vaak binnen ben geweest), dat het mij nog veel lastiger lijkt om 2 producties te draaien. Maar goed; het is en blijft tv en ik kan me ook goed voorstellen dat de eerste edities anders werden geregeld dan de latere.

[ Bericht 2% gewijzigd door lily op 28-10-2024 19:25:27 ]
pi_215403993
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 19:09 schreef lily het volgende:

[..]
Het kasteel in Kerkrade ken ik goed.
Dat is echt veel kleiner dan die in Frankrijk.

Maar goed; het kan. Ik heb geen idee verder hoe dat zit. Als jij dat zegt dan wil ik jou best geloven ;)
Precies, en als ze daar in Kerkrade tegelijkertijd in zaten, dan leek het mij zeer voordehandliggend dat ze dat in Frankrijk ook zaten, ook vanuit kostentechnisch oogpunt. Het zou ook nog meer verklaren waarom ze een begleidingsteam van 50 man nodig hebben.
pi_215404040
Ja, het kan zeker. Ik heb het antwoord niet iig.
Het is tv.
pi_215404125
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 18:51 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Maar de in NL gefilmde Nederlandse en Belgische seizoenen waren wel 100% zeker tegelijkertijd gefilmd in dat kasteel in Kerkrade (nog een kleiner kasteel dan in Frankrijk zelfs). Want de missies waren 1 op 1 dezelfde, zelfs qua figuranten. Er was een keer een opdracht in een kerk waarbij de figuranten exact dezelfde mensen waren en zelfs in dezelfde volgorde in de kerk zaten. Dat valt op Videoland terug te zien, let maar op. Het is duidelijk dat ze beide groepen (Nederlanders en Belgen) direct na elkaar in die kerk de missie hebben laten spelen.
De Nederlandse en de Belgische zijn daar niet op hetzelfde moment opgenomen. Mijn collega was daar figurant en bij de Nederlandse kwam ze in beeld. Bij de Belgische heb ik haar zeker weten niet gezien. Maar voor de zekerheid heb ik haar geappt. Dus dan weet ik het zo ook zeker.

Maar de Belgische versie is toen ook veel later op tv geweest als de Nederlandse versie die daar was opgenomen. Dus volgens mij recyclen ze alleen de locatie en de opdrachten in België maar dan op een later moment.

Edit: heb het nagevraagd. Ze heeft alleen de Nederlandse gedaan. Waren niet dezelfde mensen in de Belgische.

[ Bericht 3% gewijzigd door hilliebillie op 28-10-2024 20:01:17 (Aanvulling) ]
pi_215404602
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2024 19:36 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
De Nederlandse en de Belgische zijn daar niet op hetzelfde moment opgenomen. Mijn collega was daar figurant en bij de Nederlandse kwam ze in beeld. Bij de Belgische heb ik haar zeker weten niet gezien. Maar voor de zekerheid heb ik haar geappt. Dus dan weet ik het zo ook zeker.

Maar de Belgische versie is toen ook veel later op tv geweest als de Nederlandse versie die daar was opgenomen. Dus volgens mij recyclen ze alleen de locatie en de opdrachten in België maar dan op een later moment.

Edit: heb het nagevraagd. Ze heeft alleen de Nederlandse gedaan. Waren niet dezelfde mensen in de Belgische.
Ik heb (2 of 3 jaar geleden ofzo) letterlijk de beelden stilgezet op Videoland van de Belgische en NL versie bij zo'n opdracht in de kerk. Je zag daar, in dezelfde volgorde precies dezelfde figuranten gezichten op een rijtje zitten in de kerkbanken. 100% zeker op dezelfde dag opgenomen.
Als je het niet gelooft, dan kijk zelf maar terug op Videoland.

En of iets later op TV is of niet maakt niks uit. Het verbaast me sowieso hoe lang er soms tussen opnames en uitzending in zitten. Bijv de Nederlandse verraders werd in Sept 2024 opgenomen en zal vanaf Feb 2025 pas op TV te zien zijn. De Verraders Halloween werd in Maart/April 2024 opgenomen en kwam pas vanaf Sept 2024 op TV. Dat zegt niks, zijn gewoon programmeer keuzes.
pi_215404962

Heb het toch even opgezocht. De Verraders Belgie seizoen 1 is van Videoland afgehaald maar heb deze foto's nog kunnen vinden op mn telefoon (had het destijds naar iemand geappt juist met de opmerking dat het me opviel dat NL en Belgie precies zelfde missies en figuranten hadden).
pi_215405081
Wellicht dat ze hetzelfde shot gebruikt hebben. Maar de rest was zeker weten anders. Ook andere mensen die ze moesten zoeken in het publiek. En wat ik zeg, m’n collega was er bij (en ook in beeld bij de nl variant. En de Belgische is ze niet bij geweest. Denk dat ze dat wel onthouden zou hebben als dat wel was :D
pi_215405134
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 20:45 schreef hilliebillie het volgende:
Wellicht dat ze hetzelfde shot gebruikt hebben. Maar de rest was zeker weten anders. Ook andere mensen die ze moesten zoeken in het publiek. En wat ik zeg, m’n collega was er bij (en ook in beeld bij de nl variant. En de Belgische is ze niet bij geweest. Denk dat ze dat wel onthouden zou hebben als dat wel was :D
Zou kunnen ja. Maar wel raar dat ze eenzelfde shot gebruiken. Ik zou juist als maker alles willen doen om te voorkomen dat mensen denken dat er cheap dezelfde missies en figuranten bij beide versies gebruikt zijn.
  maandag 28 oktober 2024 @ 22:01:40 #251
268260 Dr.Mikey
pi_215405657
Wij kijken België seizoen 2 spelen ze daar niet om silver?
R.I.P DTS.
pi_215454495
Matige finale.
Hoezo mag Niels pas na het stemmen bepalen of hij zijn dolk inzet?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_215470593
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2024 20:30 schreef ThijsTH het volgende:
[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]

Heb het toch even opgezocht. De Verraders Belgie seizoen 1 is van Videoland afgehaald maar heb deze foto's nog kunnen vinden op mn telefoon (had het destijds naar iemand geappt juist met de opmerking dat het me opviel dat NL en Belgie precies zelfde missies en figuranten hadden).
Lijkt exact dezelfde shot te zijn, dus juist niet uit twee verschillende opnames te komen. Dus de shot is hergebruikt in de montage lijkt me.

Lijkt mij ook totaal niet productief om twee programma's tegelijk op te nemen. Veel te druk en te veel kans dat je mekaar in de weg zit of dat info uitlekt. Dat haalt ook de focus eruit voor de kandidaten.

Nee, dit bewijst helemaal niks. :D
Hotapnyc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')