Ze doet exact wat Kim doet. Daarnaast is haar opmerking cryptisch. Heel slim gedaan door haar. Ik zou exact hetzelfde hebben gedaan. Naai jij mij, dan naai ik jou. Dat Kim serieus dacht daarmee weg te kunnen komen bij nota bene Ebru.quote:Op zondag 7 april 2024 21:49 schreef Magica het volgende:
Die actie van Ebru vond ik ook echt niet ok. Eigenlijk heeft ze Kim gewoon ‘geout’ als verrader. Dat lijkt me tegen de regels
Helemaal eens met jou inderdaad. Kim speelt het spel prima, en het had ook best slim kunnen zijn geweest. Ze had heel weinig met Ebru, dus zolang het niet tegen de regels is gewoon elimineren. Helaas voor Kim gaf Ebru haar ook nog een mooie trap na. Als dat staaltje van Kim niet strafbaar is, dan wat Ebru zegt ook niet. Kim ging niet gewoon met de groep mee op haar mede-verrader, zelfs toen een aantal in de groep op een ander wilden stemmen probeerde zij dat weer om te draaien richting Ebru.quote:Op zondag 7 april 2024 23:50 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze doet exact wat Kim doet. Daarnaast is haar opmerking cryptisch. Heel slim gedaan door haar. Ik zou exact hetzelfde hebben gedaan. Naai jij mij, dan naai ik jou. Dat Kim serieus dacht daarmee weg te kunnen komen bij nota bene Ebru.![]()
Maar goed, eerst zien of men daadwerkelijk op haar stemt volgende week. Zo ja, dan is Tristan de volgende want Kim was zo dom om haar schoothondje beste mattie te chanteren. Gebroeders Huisman 2.0.
Mwa, eigenlijk is dit niet zo raar. Vooral omdat het nooit zal gebeuren dat iemand zichzelf laat vermoorden ipv de rol als verrader op zich te nemen. Het was ook onzin dat Tijl zei dat als Tristan zou weigeren dat hij vermoord zou worden. Hij baalde er duidelijk zelf ook van dat Kim en haar vervelende vriendje nu verraders zijn. Maar iemand die gechanteerd wordt heeft helemaal geen keuze natuurlijk. Iemand gaat echt niet zover in het spel opeens naar huis omdat hij/zij anders het spel moet uitspelen als verrader.quote:Op zondag 7 april 2024 19:47 schreef Toedeledoki36 het volgende:
Ik heb de laatste posts van het vorige topic even gelezen.
Ik ben het met jullie eens. Heel raar dat Tristan mocht zien wie de verrader was, voordat hij een keuze maakte.
Kim speelt het slim, maar totaal niet sympathiek. Ik vind haar ook (te) veel in beeld.
Aanpassingen aan het format zou een goed idee zijn.
Ik ben ook meer van verraders tegen getrouwen en niet onderling ook nog strijd.
Nee in mijn ogen toch anders. Niemand zat hiervoor op Kim. Het boeit me verder niet want kim mag ook weg van me.quote:Op zondag 7 april 2024 23:50 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze doet exact wat Kim doet. Daarnaast is haar opmerking cryptisch. Heel slim gedaan door haar. Ik zou exact hetzelfde hebben gedaan. Naai jij mij, dan naai ik jou. Dat Kim serieus dacht daarmee weg te kunnen komen bij nota bene Ebru.![]()
Maar goed, eerst zien of men daadwerkelijk op haar stemt volgende week. Zo ja, dan is Tristan de volgende want Kim was zo dom om haar schoothondje beste mattie te chanteren. Gebroeders Huisman 2.0.
UK is echt een aanraderquote:Op maandag 8 april 2024 21:16 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Ik ben ondertussen begonnen aan seizoen 1 van België. Er staan nog veel meer landen op Videoland, heeft iemand die gezien en zijn er aanraders?
De gebroeders Huisman rekende zich rijk terwijl iedereen ze doorhad.quote:Op zondag 7 april 2024 23:50 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik had ook al het idee dat Tijl zich ergerde aan de acties van Kim.quote:Op maandag 8 april 2024 01:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het was ook onzin dat Tijl zei dat als Tristan zou weigeren dat hij vermoord zou worden. Hij baalde er duidelijk zelf ook van dat Kim en haar vervelende vriendje nu verraders zijn.
Iedereen ging ook niet op Ebru aan het begin van de aflevering. Kim heeft er met moeite Ebru van gemaakt.quote:Op maandag 8 april 2024 05:08 schreef Magica het volgende:
[..]
Nee in mijn ogen toch anders. Niemand zat hiervoor op Kim. Het boeit me verder niet want kim mag ook weg van me.
Ach wel nee dat kostte weinig moeite.quote:Op dinsdag 9 april 2024 02:17 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik had ook al het idee dat Tijl zich ergerde aan de acties van Kim.
[..]
Iedereen ging ook niet op Ebru aan het begin van de aflevering. Kim heeft er met moeite Ebru van gemaakt.
Precies. Er is een verschil tussen "op je mede verrader stemmen omdat t niet anders meer kan", en "bewust je andere mede verraders er uit spelen". Er staat vast niet dat het NIET mag. Er staat alleen dat je niet mag zeggen wie de verraders zijn. Maar t maakt het wel een beetje lastig.quote:Op maandag 8 april 2024 00:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Helemaal eens met jou inderdaad. Kim speelt het spel prima, en het had ook best slim kunnen zijn geweest. Ze had heel weinig met Ebru, dus zolang het niet tegen de regels is gewoon elimineren. Helaas voor Kim gaf Ebru haar ook nog een mooie trap na. Als dat staaltje van Kim niet strafbaar is, dan wat Ebru zegt ook niet. Kim ging niet gewoon met de groep mee op haar mede-verrader, zelfs toen een aantal in de groep op een ander wilden stemmen probeerde zij dat weer om te draaien richting Ebru.
Van mij zou daar ook wel een soort regel in mogen komen overigens hoor. Als verrader hoef je een mede-verrader natuurlijk niet altijd te blijven helpen, zeker niet als het niet mogelijk is om diegene te helpen zonder zelf op te vallen. Maar om getrouwe nou persoonlijk richting je mede verrader te sturen....? Daar zouden de makers best een vervelende consequentie aan mogen verbinden voor een verrader die dat doet.
Maar goed, zolang die regel er niet is begrijp ik Kim heel goed hoor. Je mag het spel gewoon hard en vuil spelen, volgens de regels die er zijn. Alle respect voor. Ze moet gewoon in haar eigen belang denken.
Zoals ik het zie:quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:48 schreef Ang3l het volgende:
Alleen dat hoeft de andere verrader dus weer niet te pikken. En zo gaan ze zichzelf een beetje lope te legge te ligge te uitroeien en dat kan niet de bedoeling van het spel zijn toch?
Eens hoor, dit is een spel. De makers willen natuurlijk graag kijkers trekken, dus die moeten allerlei regels zien te verzinnen zodat het voor de kijker leuk, spannend en interessant blijft. Maar voor de kandidaten (getrouwe of verrader) maakt het natuurlijk niets uit of het leuk is voor de kijker. Je doet mee voor een mooie ervaring, maar ook gewoon om keiharde knaken te winnen (neem ik toch aan). Dus dan kan je het spel hard en volgens de regels spelen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik het zie:
Je doet als kandidaat niet mee om kijkers te pleasen.
Als kandidaat ga je voor de buit (het zilver), als getrouwe of als verrader, of je nou switcht van rol of niet.
Dus doe je er alles aan om dat doel te bereiken, desnoods ten koste van je mede kandidaten.
Kortom: Of dat nou wel of niet leuk is voor de kijkers of het spel, daar ga je geen rekening mee houden als je een berg zilver binnen kan slepen…
Ik dacht eigenlijk dat die belofte die verraders moeten uitspreken voordat ze de ''verraders-cape'' krijgen er wat meer voor zou zorgen dat dit soort praktijken niet meer kunnen/mogen. Dus dat je wel op een mede-verrader mag stemmen als het niet anders kan, maar dat je niet zelf het initiatief mag nemen om andere mensen over te halen te stemmen op een mede-verrader. Maar dat is dus niet het geval. Je doet alleen de belofte om niet uit te spreken dat je weet dat die of die een verrader is.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Er is een verschil tussen "op je mede verrader stemmen omdat t niet anders meer kan", en "bewust je andere mede verraders er uit spelen". Er staat vast niet dat het NIET mag. Er staat alleen dat je niet mag zeggen wie de verraders zijn. Maar t maakt het wel een beetje lastig.
Alleen ergens vind ik het nog een beetje een verschil of je een OG verrader bent, of eerst een getrouwe was zoals Kim. Want dan ben je eigenlijk van origine tegen de eerste OG verraders. Dus ik snap dat je dan nog iets van een dubbelspel hebt. "Prima, trek me er maar bij, maar ik zal je wel naaien".
Alleen dat hoeft de andere verrader dus weer niet te pikken. En zo gaan ze zichzelf een beetje lope te legge te ligge te uitroeien en dat kan niet de bedoeling van het spel zijn toch?
Maar dat zelfde gevoel heb ik bij getrouwen die bondjes gaan sluiten met verraders of andere getrouwen om maar zo lang mogelijk in t spel te blijven. Nee je taak is de Verrader te vinden! Stop met het spel te vernaggelen voor meer screentime!
De loyaliteit van verraders onder elkaar is ver te zoeken na verleiding. Meestal begint dan het backstabben (of de OG’s verleiden om een verrader te kunnen aanwijzen en eruit te stemmen ook al eens gezien en dat weten diegene die verleidt worden ook..).quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Er is een verschil tussen "op je mede verrader stemmen omdat t niet anders meer kan", en "bewust je andere mede verraders er uit spelen". Er staat vast niet dat het NIET mag. Er staat alleen dat je niet mag zeggen wie de verraders zijn. Maar t maakt het wel een beetje lastig.
Alleen ergens vind ik het nog een beetje een verschil of je een OG verrader bent, of eerst een getrouwe was zoals Kim. Want dan ben je eigenlijk van origine tegen de eerste OG verraders. Dus ik snap dat je dan nog iets van een dubbelspel hebt. "Prima, trek me er maar bij, maar ik zal je wel naaien".
Maar dat zelfde gevoel heb ik bij getrouwen die bondjes gaan sluiten met verraders of andere getrouwen om maar zo lang mogelijk in t spel te blijven. Nee je taak is de Verrader te vinden! Stop met het spel te vernaggelen voor meer screentime!
True, maar Kim en Ebru zouden ook in het spel afspraken met elkaar gemaakt kunnen hebben waar niemand iets vanaf wist, en dat ze het daarom over backstabben had.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:25 schreef Magica het volgende:
[..]
De loyaliteit van verraders onder elkaar is ver te zoeken na verleiding. Meestal begint dan het backstabben (of de OG’s verleiden om een verrader te kunnen aanwijzen en eruit te stemmen ook al eens gezien en dat weten diegene die verleidt worden ook..).
Wat Kim doet verdient geen schoonheidsprijs, maar wat Ebru doet is eigenlijk gewoon zeggen dat Kim een verrader is terwijl niemand dat denkt. De manier waarop is misschien nog net volgens de regels dan blijkbaar..
ik weet nog een keer bij een Belgisch seizoen zichzelf bekend maakte als verraderdie werd wel meteen weggestuurd
Ik vraag me af of dat in het influencer tijdperk nog wel echt geldt voor veel kandidaten.quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eens hoor, dit is een spel. De makers willen natuurlijk graag kijkers trekken, dus die moeten allerlei regels zien te verzinnen zodat het voor de kijker leuk, spannend en interessant blijft. Maar voor de kandidaten (getrouwe of verrader) maakt het natuurlijk niets uit of het leuk is voor de kijker. Je doet mee voor een mooie ervaring, maar ook gewoon om keiharde knaken te winnen (neem ik toch aan). Dus dan kan je het spel hard en volgens de regels spelen.
Nou denk ik niet dat meedoen aan de Verraders echt een glanzende influencers carriere zal ontluiken.....daar is het bereik toch te klein voor en de kijkers iets minder Social media geïnteresseerd als dat bijv bij Temptation het geval was.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat in het influencer tijdperk nog wel echt geldt voor veel kandidaten.
Dan hadden ze dat aan de kijkers moeten laten zien.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:32 schreef Omega het volgende:
Jammer dat door de preview van volgende week duidelijk is wie er vermoord is.
Ik ben het eens dat het spel een stuk minder wordt als er verleid en gechanteerd wordt. Nog steeds leuk. Maar je ziet dat productie veel bepaald. Ik vermoed dar Tristan eerst nee zei, en de productie toen heeft gezegd, kijk even wie er verrader is
Robin Mo en Bep mogen wel winnen van mij.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:57 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Kim lijkt mij geen leuk persoon om mee om te gaan, al is dat fout gedacht omdat het een spel is maar ze komt zo onwijs onsympathiek over. Dat lachje de hele tijd over dr smoel. Hopelijk ligt ze er volgende week uit.
Ik hoop dat Jannie, Robyn en Mohammed winnen. Die gun ik het wel.
Het blijft inderdaad opmerkelijk dat Tristan ineens tegenover Kim stond.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:32 schreef Omega het volgende:
Ik vermoed dar Tristan eerst nee zei, en de productie toen heeft gezegd, kijk even wie er verrader is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
quote:Op maandag 15 april 2024 13:25 schreef Omega het volgende:
Ja die promo’s verraden ontzettend veel dit seizoen viel mij ook al op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Kun je RTL niet mailen? Dus dat je contact zoekt met de makers van dit programma? Dan wijzen ze je wel door naar de juiste man/vrouw. Contactadres van RTL staat vast wel op de site.quote:Op maandag 15 april 2024 15:49 schreef Cirilico het volgende:
Weet iemand naar wie ik het idee kan mailen wat ik laatst opperde? Dus dat een verrader maximaal kans maakt op een derde van de pot (als zij met zijn drieën beginnen). En dat als er een verrader verleid wordt, dit bedrag zakt naar 25% enzovoorts.
Dat had Kim nu 80 procent van de pot gekost (of eigenlijk 5 procentpunt van haar oorspronkelijke 25 procent).
Ben even kwijt hoe dat bij vorige seizoen ging, werd er toen ook gechanteerd? Dat ie daarom in het torentje stond?quote:Op maandag 15 april 2024 12:59 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het blijft inderdaad opmerkelijk dat Tristan ineens tegenover Kim stond.
Dat mis ik ook. Vond dat wel een leuke toevoeging.quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:11 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom is er geen gesprekje meer met degene die vermoord is? Vind dat wel minder. Het is toch mooi om de reactie van iemand te zien. En nog een klein interviewtje?
Ik weet niet meer in welk seizoen of welke edities, maar ik heb eerder chantage meegemaakt en toen werd de vraag volgens mij gesteld voordat bekend werd wie de verrader is. Het zou ook wel heel vreemd zijn als de gechanteerde alsnog weigert en met de kennis van wie de verrader is naar huis gaat.quote:Op dinsdag 16 april 2024 08:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ben even kwijt hoe dat bij vorige seizoen ging, werd er toen ook gechanteerd? Dat ie daarom in het torentje stond?
Waarom?quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:52 schreef Kuhn het volgende:
Wat een walgelijk wijf, die Kim. Echt waar.
Omdat ze verschrikkelijk arrogant is.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:23 schreef wolffie het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat ze het spel speelt?
Ik hou er juist van, spelen met lef
Zit er dik in dat ze zelf genaaid wordt door Tristan!
Wat een domme theemuts is die Jannie toch. Beetje Iepie uit Koefnoen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 11:36 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Onze Jannie heeft niet voor de optie ontspiegelde glazen gekozen bij Hans Anders.
Wat voor onzin is dit nou weer, je kan beter niet kijken, als je denkt dat alles wordt bepaald door de regie.quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:04 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Saaie aflevering. Vanaf het eerste shot van Mohamed in beeld deze aflevering zag ik al verandering in zijn gedrag en gezicht tijdens het commentaar geven, hij keek niet blij en kwam minder enthousiast over. Toen wist ik al: die is er deze aflevering uitgestemd. En zoals verwacht verbannen. Dat is het nadeel als je achteraf nog wat quotes moet opnemen bij een tv programma... Je moet dan wel heel goed kunnen acteren om je stemming te verbergen. Ook de tiwst op het einde is een beetje kansloos, anders werd het wel een saaie finale gok ik. Je ziet aan alle kanten dat de productie heeft lopen ingrijpen dit seizoen met onnavolgbare regels.
Il vind het juist leuk, heel iets anders doen dan wat je eigenlijk verwacht. Of ze nu arrogant is of niet, dat maakt mij niet uit. Ik oordeel niet over de mensen. Ik geniet er juist van, ieder op zijn eigen manier.quote:Op vrijdag 19 april 2024 15:09 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Omdat ze verschrikkelijk arrogant is.
Ik zeg alleen wat mij opviel, ik zag meteen in de eerste shot van de quote bij Mo dat zijn stemming anders is en dat krijg je bij achteraf quotjes opnemen, je weet zelf de afloop al. En ik als kijker kan dat aanvoelen.quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:33 schreef wolffie het volgende:
[..]
Wat voor onzin is dit nou weer, je kan beter niet kijken, als je denkt dat alles wordt bepaald door de regie.
Mij viel op dat hij in zo’n gesprekje zei dat het stom was dat hij Tristan die sleutel van de wapenkamer had gegund en dat hij dat beter zelf had kunnen doen. Dat gaf het ook meteen weg.quote:Op vrijdag 19 april 2024 21:04 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Saaie aflevering. Vanaf het eerste shot van Mohamed in beeld deze aflevering zag ik al verandering in zijn gedrag en gezicht tijdens het commentaar geven, hij keek niet blij en kwam minder enthousiast over. Toen wist ik al: die is er deze aflevering uitgestemd. En zoals verwacht verbannen. Dat is het nadeel als je achteraf nog wat quotes moet opnemen bij een tv programma... Je moet dan wel heel goed kunnen acteren om je stemming te verbergen.
Ze hadden toch op z'n minst nog allemaal een groen of rood doekje in het vuur moeten gooien?quote:Op vrijdag 26 april 2024 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heel apart einde met een finale spel die nog een ronde had moeten hebben en een winnaar die geluk gehad heeft.
Ja dat vond ik dus ook heel vaag.quote:Op vrijdag 26 april 2024 03:28 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Ze hadden toch op z'n minst nog allemaal een groen of rood doekje in het vuur moeten gooien?
Want als dat niet hoefde (blijkbaar) dan was dus al gelijk duidelijk dat de Verraders zouden winnen want van de 4 ging er nog maar max 1 uit.....het was dan enkel nog de vraag of er 2 of 1 verraders gingen winnen.
Volgens mij is de Halloween editie in het najaar de eerstvolgende. Maar van mij mag het ook wel een tijdje duren voordat het volgende seizoen komt. 12 weken duurde gewoon te lang en het enige waarvoor ik keek was de ronde tafel, dat zijn 20 minuten van de 70. Halverwege de week was ik alweer vergeten wat er gebeurd was. Maar ja 11 weken wachten om te bingen is tegenwoordig niet meer te doen met alle kansen op spoilers. En het format is nu inderdaad een beetje saai geworden door alle twists etc. Misschien een idee om als kijker het hele seizoen niet te weten wat de rollen en verraders zijn?quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:54 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Eerste seizoen stonden ze met 3 man in de finale. Moesten ze verraad of trouw opschrijven. Als ze alledrie trouw hadden verdeelden ze de buit. Had er 1 verraad en de andere 2 trouw ging de verrader er met de buit vandoor. Hadden er 2 verraad had degene met trouw gewonnen. Veel beter lijkt mij.
Ik vond het ook ineens zomaar afgelopen. Ze waren blij en hup daar was de aftiteling.
Van Jannie zullen ze nooit weten wat ze wasquote:Op vrijdag 26 april 2024 13:54 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Eerste seizoen stonden ze met 3 man in de finale. Moesten ze verraad of trouw opschrijven. Als ze alledrie trouw hadden verdeelden ze de buit. Had er 1 verraad en de andere 2 trouw ging de verrader er met de buit vandoor. Hadden er 2 verraad had degene met trouw gewonnen. Veel beter lijkt mij.
Ik vond het ook ineens zomaar afgelopen. Ze waren blij en hup daar was de aftiteling.
Nee dat werkte juist niet. Toen kon verrader Samantha lekker de buit delen met haar vriendinnen en maakte het totaal niet uit wat voor rol iedereen had aan het einde. Nog steeds de minst spannende finale.quote:Op vrijdag 26 april 2024 13:54 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ja maar ze hadden sowieso allemaal groen gedaanquote:Op vrijdag 26 april 2024 20:32 schreef YT123 het volgende:
[..]
Nee dat werkte juist niet. Toen kon verrader Samantha lekker de buit delen met haar vriendinnen en maakte het totaal niet uit wat voor rol iedereen had aan het einde. Nog steeds de minst spannende finale.
Ik vind de huidige insteek wel beter, alleen hadden ze de keuze moeten krijgen om nog een keer te stemmen. Nu stond het al vast dat minstens één verrader zou winnen.
Precies dit!quote:Op vrijdag 26 april 2024 20:32 schreef YT123 het volgende:
[..]
Nee dat werkte juist niet. Toen kon verrader Samantha lekker de buit delen met haar vriendinnen en maakte het totaal niet uit wat voor rol iedereen had aan het einde. Nog steeds de minst spannende finale.
Ik vind de huidige insteek wel beter, alleen hadden ze de keuze moeten krijgen om nog een keer te stemmen. Nu stond het al vast dat minstens één verrader zou winnen.
Ze speelde niet het spel, ze speelde volledig in strijd met het speldoel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:23 schreef wolffie het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat ze het spel speelt?
Ik hou er juist van, spelen met lef
Zit er dik in dat ze zelf genaaid wordt door Tristan!
O.dat ze een medeverrader voor de bus gooide?quote:Op zondag 28 april 2024 16:16 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze speelde niet het spel, ze speelde volledig in strijd met het speldoel.
Nou ik gun het mensen die slim spelen. Tristan speelde oerdom. Maar goed, eenieder zijn eigen kijk hierop.quote:Op zondag 28 april 2024 18:48 schreef wolffie het volgende:
[..]
O.dat ze een medeverrader voor de bus gooide?
Je ziet ze is er zelf ook zo uitgewipt, en wint de verrader zelf. Tja of ik het nu iemand gun of niet, het gaat mij om wie het juist het slimste speelt. In dit geval de winnaar Tristan!
Dus diegene die wint, is volgens jou dom🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 28 april 2024 20:18 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nou ik gun het mensen die slim spelen. Tristan speelde oerdom. Maar goed, eenieder zijn eigen kijk hierop.
Zie mijn vorige post voor een uitgebreide analyse van Tristan zijn weg naar de winst.quote:Op zondag 28 april 2024 20:51 schreef wolffie het volgende:
[..]
Dus diegene die wint, is volgens jou dom🤣🤣🤣🤣
Nou hij speelde t ook niet super fantastisch of zo. Had gewoon geluk dat ie de laatste was die verleid werdquote:Op zondag 28 april 2024 20:51 schreef wolffie het volgende:
[..]
Dus diegene die wint, is volgens jou dom🤣🤣🤣🤣
Totaal mee oneens. Tristan speelde voor zijn verleiding een goed doordacht spel. Hij heeft niet voor niets hoog op de nominatie gestaan om te vermoorden. Hij had absoluut een geluk met de chantage, dat was een perfect moment voor hem (net als in eerdere seizoenen ook gebeurd is). Was het 2 dagen eerder geweest dan had het heel anders af kunnen lopen. Ook had hij het geluk dat hij al voor zijn verandering niet op Kim zat om te verbannen, daarin hoefde hij dus niets te wijzigen. En dan ook nog als klapper het geluk dat hij op deze manier Kim er handig uit kon werken en voor de volle buit kon gaan.quote:Op zondag 28 april 2024 20:18 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nou ik gun het mensen die slim spelen. Tristan speelde oerdom. Maar goed, eenieder zijn eigen kijk hierop.
Je snapt zelf ook wel dat jij jezelf tegenspreekt? "Geluk dit, geluk dat." "Geluk zus, geluk zo."quote:Op maandag 29 april 2024 11:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Totaal mee oneens.
Hij had absoluut een geluk met de chantage, dat was een perfect moment voor hem (net als in eerdere seizoenen ook gebeurd is). Was het 2 dagen eerder geweest dan had het heel anders af kunnen lopen. Ook had hij het geluk dat hij al voor zijn verandering niet op Kim zat om te verbannen, daarin hoefde hij dus niets te wijzigen. En dan ook nog als klapper het geluk dat hij op deze manier Kim er handig uit kon werken en voor de volle buit kon gaan.
Geluk dwing je af.quote:Op maandag 29 april 2024 23:15 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook wel dat jij jezelf tegenspreekt? "Geluk dit, geluk dat." "Geluk zus, geluk zo."
Geluk =/= slim spel.
Ik ben het nog steeds met je oneens, dus kan je lang wachten.quote:Nu jij en ik het klaarblijkelijk erover eens zijn dat hij zelf niks aan zijn winst heeft bijgedragen als verrader, blijft alleen nog over zijn spel als getrouwe.
Gaarne hoor ik wat hij volgens jou wél bereikt heeft als getrouwe.
Ik zie uw antwoord met vol enthousiasme tegemoet.
Nonsens. Contradictio in terminis.quote:
Mooi. Dan zijn wij het erover eens dat jij ongelijk hebt.quote:[..]
Ik ben het nog steeds met je oneens, dus kan je lang wachten.
Lijkt mij niet, was een leuke kandidaat (na wat eerste irritaties) maar ze heeft volgens mij geen enkele keer juist gezeten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 06:46 schreef MadMaster het volgende:
Zou Jannie nog klanten hebben na deze reeks en haar geweldige inzichten tijdens de ronde tafel besluiten?[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Wat vindt je psychiater van de hele situatie?quote:Op maandag 29 april 2024 23:36 schreef Cirilico het volgende:
Mooi. Dan zijn wij het erover eens dat jij ongelijk hebt.
Denk juist extra klanten. Juist omdat ze nu een soort van halve bner is geworden. En geloof dat veel mensen haar wel een leuke vrouw vonden. Tja, zo werkt dat.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, was een leuke kandidaat (na wat eerste irritaties) maar ze heeft volgens mij geen enkele keer juist gezeten.
Ik vond haar super schattigquote:Op dinsdag 30 april 2024 08:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, was een leuke kandidaat (na wat eerste irritaties) maar ze heeft volgens mij geen enkele keer juist gezeten.
Succes dwing je af. Dat kan.quote:
https://www.quest.nl/mens/psychologie/a25654354/geluk-afdwingen/quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Succes dwing je af. Dat kan.
Geluk niet.
Dat is letterlijk het tegenovergestelde van de definitie van geluk
Ik vond haar de eerste 2 afleveringen irritant, maar toen ze stopte met dat gezever rondom kleurtjes (en het alleen nog als soort van mode-item gebruikte) werd ze erg leuk!quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond haar super schattigmaar in haar krachten geloof ik nog steeds niet.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:00 schreef GereDathan het volgende:
[..]
https://www.quest.nl/mens/psychologie/a25654354/geluk-afdwingen/
Sowieso wel een Jannie en een Bep als kanidaten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:01 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik vond haar de eerste 2 afleveringen irritant, maar toen ze stopte met dat gezever rondom kleurtjes (en het alleen nog als soort van mode-item gebruikte) werd ze erg leuk!
Dat vond ik ook van Mo, Kim, Tristan, Ebru en Robin. Hadden allemaal wel iets, of je ze nu leuk vond of niet. Mensen als Dave redelijk nietszeggend.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso wel een Jannie en een Bep als kanidaten.
Lekkere eigenzinnige oudere dames. Ik hou er van.
Kusjes hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:55 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wat vindt je psychiater van de hele situatie?
Heerlijke tv met hele mooie opdrachten idd.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:51 schreef Ang3l het volgende:
UK seizoen 2 nu op Videoland, volledige seizoen.
Meteen weer lekker spannend.
Die presentatrice is ook zo leuk!quote:Op maandag 6 mei 2024 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Ohh ik ben echt jaloers dat je nog gaat beginnenquote:Op maandag 6 mei 2024 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Ja, lekker bot en chagrijnig met een knipoogquote:Op maandag 6 mei 2024 16:20 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Die presentatrice is ook zo leuk!
En klaar!quote:Op maandag 6 mei 2024 18:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh ik ben echt jaloers dat je nog gaat beginnen![]()
Lekker doorgekeken dus!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Verraders UK is echt geweldig goed.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan mij uk1 nog goed herinneren beste van wat ik heb gezien dus 2 checken is wel een goed idee.
Dat zijn al meer kandidaten die ik wel ken, dan bij Expeditie Robisonquote:Op zaterdag 7 september 2024 10:09 schreef Oliver23 het volgende:
De deelnemers van de Halloween editie die eind september van start gaat
Georgina Verbaan (acteur/schrijver), Olcay Gulsen (ondernemer/presentator), Leslie Keijzer (tv-persoonlijkheid Echte Gooische Moeders), Niels Oosthoek (content creator), Nienke Plas (comedian/content creator), Remy Bonjasky (voormalig kickbokskampioen), Leontine Ruiters (presentator/acteur), Marco Schuitmaker (zanger), Sander Lantinga (radio-DJ), Danny Froger (zanger), Nesim el Ahmadi (comedian), Cherry-Ann Person (tv-persoonlijkheid Real Housewives of Amsterdam) en last but not least Maik de Boer (fashion en lifestyle deskundige).
Viel mij ook al op en dat voor de b editie (Halloween) van de verraders.quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zijn al meer kandidaten die ik wel ken, dan bij Expeditie Robison
Ja volgens mij op de zaterdag. Benieuwd of je nog steeds 1 week vooruit kunt kijken of pas na de uitzending. Ze willen de kijkcijfers blijkbaar goedkoop omhoog vullen.quote:Op zondag 8 september 2024 19:25 schreef freaky40 het volgende:
De Hallowoon versie is dit keer ook gewoon op RTL 4 te zien begrijp ik uit promo's?
Bij haar is het eerder sociaal ongemak. Ze is een einzelgänger maar heeft het gevoel dat ze bondjes moet sluiten dus krijg je dat soort situaties.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:31 schreef freaky40 het volgende:
Die Georgina snapt er echt helemaal niets van hè en dringt zich overal maar op. Typisch gevalletje FOMO. Al die linksige typetjes zoals Georgina hebben dat.
Nienke is misschien een beetje irritant maar dat soort types heb je ook nodig op het programma een beetje leuk te maken. Nu zul je weer zien dat zo’n nietszeggende sufmuts als die Leslie tot het einde blijft.quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik kijk ook, al hoop ik dat nienke er direct uit ligt. Wat een verschrikkelijk mens is dat zeg.
Ja, zij en Olcay voeren mij te veel de boventoon. Over opdringen aan de groep en graag het hoogste woord willen hebben gesproken.. Was al geen fan van die 2, dus dat ik me juist aan hun stoor vind ik niet verassend.quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik kijk ook, al hoop ik dat nienke er direct uit ligt. Wat een verschrikkelijk mens is dat zeg.
Die gaf juist eerst aan geen bondje te willen. Maar ja al er allemaal bondjes zijn ga je ook niet alleen zitten. Dan probeer je voor de gezelligheid ergens aan te sluiten. Maar als de rest stil valt omdat ze eigenlijk verdachten willen bespreken, dan voel je jezelf ook wel erg niet welkom.quote:Op zondag 29 september 2024 00:02 schreef viceversa het volgende:
[..]
Bij haar is het eerder sociaal ongemak. Ze is een einzelgänger maar heeft het gevoel dat ze bondjes moet sluiten dus krijg je dat soort situaties.
Heb wel een zwak voor d'r
Hij probeert mijns inziens vooral het gesprek aan te gaan waarom hij verdacht wordt. En ik denk dat hij niet door heeft dat hij daardoor juist een nadruk legt op het wel of niet verdacht zijnquote:Op maandag 30 september 2024 07:30 schreef ThijsTH het volgende:
Leuke deelnemers. Olcay is een slimme, leuke dame en Sander en Niels gooien de humor erin.
Mike de Boer moet nog even snappen dat ie niet in WIDM zit, waarbij het wel voordelig is anderen te laten denken dat je misschien de mol/verrader bent....bij De Verraders heeft het geen enkel voordeel mensen dit te laten denken....
Niet helemaal waar. Als hij verdacht is, dan is hij voor de verraders interessant om niet vermoord te worden ‘s nachts en laten ze hem erin. Uiteraard moet hij er dan wel voor zorgen dat er iemand anders nog meer verdacht is om niet weggestemd te worden aan de ronde tafel.quote:Op maandag 30 september 2024 07:30 schreef ThijsTH het volgende:
Leuke deelnemers. Olcay is een slimme, leuke dame en Sander en Niels gooien de humor erin.
Mike de Boer moet nog even snappen dat ie niet in WIDM zit, waarbij het wel voordelig is anderen te laten denken dat je misschien de mol/verrader bent....bij De Verraders heeft het geen enkel voordeel mensen dit te laten denken....
Die opmerking van Olcay over Leslie aan t einde van Afl 2quote:Op zondag 29 september 2024 09:57 schreef Martinello het volgende:
[..]
Nienke is misschien een beetje irritant maar dat soort types heb je ook nodig op het programma een beetje leuk te maken. Nu zul je weer zien dat zo’n nietszeggende sufmuts als die Leslie tot het einde blijft.
Bedoel je Ebru? (seizoen 4 met onbekende Nederlanders)quote:Op maandag 30 september 2024 16:37 schreef Omega het volgende:
Denk dat Olcay op den duur te veel gaat opvallen met overal mee bemoeien. Ik weet niet meer welke verraders het was, maar eerder gezien. Iemand die door niemand verdacht werd eerste afleveringen, maar dan toch te veel opvalt en het einde niet haalt. Wel een waardeloze opmerking over Leslie aan het einde zeg.
Volledig in lijn met hoe beide Froger broers zich gedroegen in Expeditie Robinsonquote:Op maandag 30 september 2024 16:37 schreef Omega het volgende:
Die Froger is dus niet te vertrouwen. Haalt hij het eerste bondje aan om niet op Leontien te stemmen, "vergeet" hij dat Nesim ook in dat bondje zat
Denk het wel, maar ik heb er zo veel gezien (ook buitenlandse) dat ik niet meer zeker ben. Maar kan ook die booty trainster zijn in datzelfde jaar. Of Wilf in de UK S1.quote:Op maandag 30 september 2024 16:48 schreef lily het volgende:
[..]
Bedoel je Ebru? (seizoen 4 met onbekende Nederlanders)
Klopt, je zal dan minder snel vermoord worden maar aan de ronde tafel echt wel een keer verbannen worden. Het daar elke keer overleven gaat nooit lukken.quote:Op maandag 30 september 2024 08:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Als hij verdacht is, dan is hij voor de verraders interessant om niet vermoord te worden ‘s nachts en laten ze hem erin. Uiteraard moet hij er dan wel voor zorgen dat er iemand anders nog meer verdacht is om niet weggestemd te worden aan de ronde tafel.
Dit vooral, als er maar 1 iemand een baletje opgooit en de rest loopt braaf mee om hun eigen hachje te redden, kun je de koffer weer inpakken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 02:37 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Klopt, je zal dan minder snel vermoord worden maar aan de ronde tafel echt wel een keer verbannen worden. Het daar elke keer overleven gaat nooit lukken.
Om dit spel als getrouwe te winnen moet je onder de radar blijven, en een portie geluk hebben dat je niet random vermoord wordt.
Nou, ik had het over random moorden. Dat is wat anders dan random verbannen. Dat zal minder snel gebeuren. Maar random moorden om het mom van "dan zullen ze de strategie erachter niet snappen en het niet naar ons kunnen herleiden" gebeurt wel heel vaak.quote:Op dinsdag 1 oktober 2024 09:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit vooral, als er maar 1 iemand een baletje opgooit en de rest loopt braaf mee om hun eigen hachje te redden, kun je de koffer weer inpakken.
Ah mijn fout, dacht inderdaad dat je het over verbannen had, wat toch zeker ook met regelmaat voor is gekomen in vorige seizoenen. Random iemand aanwijzen omdat ie stil was aan het ontbijt ofzo en dan de meerderheid die er als schaapjes dan in meegaat om te voorkomen zelf op het hakblok te komen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 04:50 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Nou, ik had het over random moorden. Dat is wat anders dan random verbannen. Dat zal minder snel gebeuren. Maar random moorden om het mom van "dan zullen ze de strategie erachter niet snappen en het niet naar ons kunnen herleiden" gebeurt wel heel vaak.
Wat je ook in elke editie terugziet is dat men denkt dat de verraders de boel (moeten) saboteren.quote:Op maandag 30 september 2024 07:30 schreef ThijsTH het volgende:
Wilf viel niet op.quote:Op maandag 30 september 2024 17:05 schreef Omega het volgende:
[..]
Denk het wel, maar ik heb er zo veel gezien (ook buitenlandse) dat ik niet meer zeker ben. Maar kan ook die booty trainster zijn in datzelfde jaar. Of Wilf in de UK S1.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
Goed seizoen, en afblijven van dat prachtige nummer van Disturbed. Is trouwens op die variant een geweldige Belgische versie gemaakt door Niels.quote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:36 schreef freaky40 het volgende:
Pff, weer lekker doorzichtig weer. Eerste Verrader er uit, en de volgende zal snel volgen. Net als bij het reguliere afgelopen reguliere seizoen. Zo is er geen donder meer aan als het format zich zo blijft ontwikkelen, een verraad in een verraad wat dan de opzet is van deze show waardoor de kracht van het format wel snel tanende is en mij steeds minder enthousiast gaat maken voor een regulier seizoen. En wat is er met 'Darkness my old Friend' gebeurd?! Hoor nu een of ander schreeuw muziekje....Hoe een goed format zo kapot gemaakt wordt.
Ze waren op zich goed bezig door een seizoen zonder BN'ers te doen, maar als het maar elke keer zo doorzichtig wordt en dat je mijlen ver al kunt zien aankomen wat er gebeurd kun je maar beter stoppen en iets nieuws verzinnen....
Geloof dat onderstaande versie van The Sound of Silence van Simon & Garfunkel alleen gebruikt wordt in de niet-Halloween versie van de Verraders. Stukken beter inderdaad dan wat ze hier nu gebruiken, maar goed, ik vind deze versie ook stukken beter dan wat Disturbed ervan gemaakt heeftquote:Op zaterdag 5 oktober 2024 02:36 schreef freaky40 het volgende:
Pff, weer lekker doorzichtig weer. Eerste Verrader er uit, en de volgende zal snel volgen. Net als bij het reguliere afgelopen reguliere seizoen. Zo is er geen donder meer aan als het format zich zo blijft ontwikkelen, een verraad in een verraad wat dan de opzet is van deze show waardoor de kracht van het format wel snel tanende is en mij steeds minder enthousiast gaat maken voor een regulier seizoen. En wat is er met 'Darkness my old Friend' gebeurd?! Hoor nu een of ander schreeuw muziekje....Hoe een goed format zo kapot gemaakt wordt.
Ze waren op zich goed bezig door een seizoen zonder BN'ers te doen, maar als het maar elke keer zo doorzichtig wordt en dat je mijlen ver al kunt zien aankomen wat er gebeurd kun je maar beter stoppen en iets nieuws verzinnen....
Marco ja, de tot nu toe erg stille deelnemer die toch minder dom is dan hij deed voorkomen. Waar ik dit van Marco niet verwacht had, had ik ook niet verwacht dat Olcay het zo slecht zou spelen. Tot 2x toe de fout maken door direct alle aandacht op Maik proberen te gooien zal haar duur komen te staan, zeker nu blijkt dat Marco goed zat.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:52 schreef tompsv18 het volgende:
Haha Marco heeft het hele spel door, doet ie goed.
Die Olcay maakte zich zo verdacht aan de ronde tafel, fel er tegenin en handen voor het gezicht toen de meeste stemmen op Cherry-Ann werden uitgebracht. Die gaat het toch niet lang volhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... even over de vooruitDit topic is toch sowieso de vooruit en kan zonder spoilers toch? Of ben ik in de war?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:09 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Dit topic is toch sowieso de vooruit en kan zonder spoilers toch? Of ben ik in de war?
Ja maar ik was bang het fout te doen en het voor iemand te verpestenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel blij dat dat mens eruit ligt![]()
Ik vond haar een gokker, ze kwam er eerlijk vooruit dat dat haar strategie was, die andere swans (naam kwijt) had juist gestemd op die Sjerrie, dat was vals.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb haar in meerdere programma's gezien. Ben geen fan van haar. Snoeiharde vrouw
Mee eens. Charry-Ann had geen kans... oa door hemquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vond haar een gokker, ze kwam er eerlijk vooruit dat dat haar strategie was, die andere swans (naam kwijt) had juist gestemd op die Sjerrie, dat was vals.
Dat vermoed ik eerder juist niet, het mens heeft ooit een mode-imperium gerund, zij is echt van het gokken en overleven.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mee eens. Charry-Ann had geen kans... oa door hem
De reden dat ik Olcay niet mag is niet enkel haar dominante gedrag in dit programma. Ook door hoe zij zich überhaupt opstelt wanneer er camera's zijn (en ik hoop dat ze aardiger zonder camera is btw)
Ja klopyquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat vermoed ik eerder juist niet, het mens heeft ooit een mode-imperium gerund, zij is echt van het gokken en overleven.
Hoezo Marco een grote bek?quote:Op zondag 13 oktober 2024 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Dat was een mooie plottwist, Olcay dacht ik doe die meid uit het reguliere seizoen na, de rest van mijn verraders onder de bus gooien en zelf met de poet naar huis gaan. Dacht even, wat gaan we nou doen? Zelfde plottwist als bij het andere seizoen, het ging bijna net zo. Niels is een eindbaas, had ik niet verwacht dat hij dit bommetje zou droppen. En Marco deaud met zijn grote bek, tja had je niet moeten doen... Toch nog een leuk seizoen so far.
Dat viel reuze mee joh. Had het wel snel door en ik denk dat niemand zijn moord had zien aankomen. Deed helemaal niet uit de hoogte oid.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Hij zou het allemaal wel even gaan oplossen en ontmaskeren daar. Net zo'n blaaskaak als die Billy Dans een paar seizoenen terug.
Ik vond het ook echt een heftige en spannende ronde tafel deze keer.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:19 schreef BBguy het volgende:
Geniale aflevering. De laatste keer dat ik enige spanning voelde was met het kampioenschap van Max en Lewis in 2021. Dit komt verre na niet in de buurt maar chapeau voor de makers en koning Niels.
Totaal niet Billy was verschrikkelijk.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Hij zou het allemaal wel even gaan oplossen en ontmaskeren daar. Net zo'n blaaskaak als die Billy Dans een paar seizoenen terug.
Marco was toch juist heel bescheiden? Durfde zijn theorie bijna niet te delen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Precies. Vond er ook weinig blaaskaak aan.quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:59 schreef lars91 het volgende:
[..]
Marco was toch juist heel bescheiden? Durfde zijn theorie bijna niet te delen.
Niels kan gewoon de waarheid spreken, geen enkel probleem dus.quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:23 schreef lars91 het volgende:
Niels gaat wel aan Sander heel goed uit moeten leggen dat Olcay hem voor de bus gooide ipv andersom. Anders wordt een vertrouwensband wel moeilijk.
Dat was chanteren, maar ik geef je wel gelijk dat ook bij chanteren vorige seizoenen er geen moord plaatsvond.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:47 schreef Dazalbest1 het volgende:
Toch weer leuke verrassende en spannende aflevering.....
De onnozele Maik die met vlagen toch slim blijkt.....
Alleen de spelregel is wel vreemd. Bij het verleiden van een getrouwen, mogen de verraders niemand vermoorden.
Maar na het verleiden van Sander afgelopen nacht, mochten ze toch ook gewoon Danny vermoorden???
Maar bij chanteren is het zo dat de getrouwe wordt vermoord als hij nee zegt, anders is het geen chanteren toch? Dus dan kan bij Niels niet van toepassing zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:12 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Dat was chanteren, maar ik geef je wel gelijk dat ook bij chanteren vorige seizoenen er geen moord plaatsvond.
Bovendien kon niemand dat als argument aanvoeren, want alleen Sander en Niels wisten dat er gechanteerd was en die konden dit niet melden uiteraard.
Ik denk dat ze het heus wel bij productie of Frank hebben nagevraagd maar dat de productie het leuker vond voor de verhaallijn om er geen antwoord op te geven. Want als ze hadden toegegeven dat er niet gemoord mocht worden bij een (afgewezen) verleiding dan was Niels meteen de lul.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vroeg mij gisteren af waarom niemand van de getrouwen even Frank vroeg hoe het zat met de regels tijdens de rondetafel. Wel mooi seizoen zo.
Ja, het reguliere seizoen is in September weer in Frankrijk opgenomen en zal weer in het voorjaar te zien zijn, dit keer weer met BN'ers.quote:Op zondag 20 oktober 2024 02:11 schreef KinKiJan het volgende:
Leuk seizoen tot nu toe!
Is er al iets bekend over het volgende reguliere seizoen? En dan meer specifiek of dat dan met onbekende of 'bekende' Nederlanders zal zijn. Vond het seizoen met onbekenden eigenlijk ook wel leuk
Waarom vind je haar arrogant?quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Na de onvoorspelbare aflevering van vorige week nu weer een aflevering waarbij je broek vanaf zakt.Dit seizoen scoort ook totaal niet goed op RTL 4 las ik vanochtend, denk dat het trucje bij de getrouwen met name nu wel is uitgewerkt en iedereen kan het spel door en door, door het gezien te hebben al die seizoenen dus je kunt niets meer verborgen houden. Vorig seizoen met onbekende Nederlanders begon heel leuk maar werd ook al zo voorspelbaar. Nu gaan ze dan weer een seizoen doen met BN'ers komend jaar, ik denk dat dit programma zichzelf de nek heeft omgedraaid,'vermoord' om maar in De Verraders termen te blijven en dat is jammer....
Die Leslie is een arrogante muts trouwens...nou dat.
Die triomfantelijke tronie die ze trekt, niet alleen door de dolk te steken in Sanders rug maar wel vaker. Ik mag haar niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:58 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Waarom vind je haar arrogant?
Ik vind haar juist sympathiek, ze houdt zich wat op de achtergrond en gepaste trots nadat ze Sander eruit heeft gestemd.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die triomfantelijke tronie die ze trekt, niet alleen door de dolk te steken in Sanders rug maar wel vaker. Ik mag haar niet.
Ik mag haar ook niet. Ze straalt inderdaad arrogantie uit. Ze komt pretentieus en elitair over. En onsympathiek. Zij lijkt mij in het echte leven achterbaks, vals, neerbuigend.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die triomfantelijke tronie die ze trekt, niet alleen door de dolk te steken in Sanders rug maar wel vaker. Ik mag haar niet.
Gepaste trots? Ze had toevallig geluk. Haar theorie was 100% verkeerd en Sander was 100% geen verrader. Tot hij toevallig vlak voor deze stemming gechanteerd werd.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind haar juist sympathiek, ze houdt zich wat op de achtergrond en gepaste trots nadat ze Sander eruit heeft gestemd.
Zo is dat, zo denk ik er ook over.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:39 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik mag haar ook niet. Ze straalt inderdaad arrogantie uit. Ze komt pretentieus en elitair over. En onsympathiek. Zij lijkt mij in het echte leven achterbaks, vals, neerbuigend.
Wij hebben allemaal een intuïtie en dit is wat ik met de mijne oppik.
Sander kon niet zeggen dat hij pas verrader was dan wisten ze meteen dat hij door Niels gekozen was.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:44 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Gepaste trots? Ze had toevallig geluk. Haar theorie was 100% verkeerd en Sander was 100% geen verrader. Tot hij toevallig vlak voor deze stemming gechanteerd werd.
Dat zei ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:53 schreef casita het volgende:
[..]
Sander kon niet zeggen dat hij pas verrader was dan wisten ze meteen dat hij door Niels gekozen was.
Ik vind het dit keer juist een van de leukere seizoenenquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Na de onvoorspelbare aflevering van vorige week nu weer een aflevering waarbij je broek vanaf zakt.Dit seizoen scoort ook totaal niet goed op RTL 4 las ik vanochtend, denk dat het trucje bij de getrouwen met name nu wel is uitgewerkt en iedereen kan het spel door en door, door het gezien te hebben al die seizoenen dus je kunt niets meer verborgen houden. Vorig seizoen met onbekende Nederlanders begon heel leuk maar werd ook al zo voorspelbaar. Nu gaan ze dan weer een seizoen doen met BN'ers komend jaar, ik denk dat dit programma zichzelf de nek heeft omgedraaid,'vermoord' om maar in De Verraders termen te blijven en dat is jammer....
Die Leslie is een arrogante muts trouwens...nou dat.
Ah dank! Dan was het bij mij tijdens het inschenken van een nieuw kopje koffiequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:59 schreef lily het volgende:
Het moment in de wapenkamer was gewoon te zien (tussen de soep en de aardappelen)
Wel vond ik het vreemd dat Niels mocht kiezen of hij de dolk de eerste keer wilde inzetten nadat de anderen hun keuze al hadden gemaakt.
Maar desondanks vind ik dat Niels dit goed gespeeld heeft. Met een behoorlijke dosis geluk. Maar toch. Hij heeft moeten zweten af en toe.
Ja dat vonden wij ook raar Niels mocht en als laatste stemmen en ook toen pas bepalen of hij zijn dolk ging inzetten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:59 schreef lily het volgende:
Het moment in de wapenkamer was gewoon te zien (tussen de soep en de aardappelen)
Wel vond ik het vreemd dat Niels mocht kiezen of hij de dolk de eerste keer wilde inzetten nadat de anderen hun keuze al hadden gemaakt.
Maar desondanks vind ik dat Niels dit goed gespeeld heeft. Met een behoorlijke dosis geluk. Maar toch. Hij heeft moeten zweten af en toe.
Liep toch andersquote:Op maandag 21 oktober 2024 07:08 schreef viceversa het volgende:
Niels kan niet meer winnen, hij heedf niemand die hem echt vertrouwt.
Ooh ja dat was ook stom, dat Niels al wist wat de rest had gestemd en dus ook wist dat de dolk niet eens nodig was.... echt een grote fout vind ik van zo'n programma. Denken ze nou echt dat de kijker zo dom is?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat vonden wij ook raar Niels mocht en als laatste stemmen en ook toen pas bepalen of hij zijn dolk ging inzetten.
Ook zonder dolk was de uitkomst hetzelfde. Het was vooral fijn dat niemand anders m had.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:11 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Ooh ja dat was ook stom, dat Niels al wist wat de rest had gestemd en dus ook wist dat de dolk niet eens nodig was.... echt een grote fout vind ik van zo'n programma. Denken ze nou echt dat de kijker zo dom is?
Ben begonnen. Ze zijn in hetzelfde kasteel als de laatste NL versie met onbekende Nederlanders.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:11 schreef Marrije het volgende:
En nu verraders België aan het kijken, staan 2 afleveringen klaar van seizoen 3
Dolk meenemen sloeg nergens op nee....al bleek het uiteindelijk niet eens nodig. Vraag me wel af wat er was gebeurd als het 2-2 was geworden bij stemmen (met dolk inzet dus).quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:16 schreef Dazalbest1 het volgende:
Na een paar spannende goeie afleveringen, vond ik deze finale erg tegenvallen....
Hoezo mocht Niels de dolk meenemen, dat is toch nooit?
En kan zijn dat ik het gemist heb, maar hebben we het moment in de wapenkamer gezien?
Niels heeft het misschien sterk gespeeld meer is vooral geholpen door dommigheid van vele. Al is dat een beetje de rode draad door het programma
Sterker nog, het wordt altijd tegelijkertijd met de Nederlandse opgenomen. En ze hebben dan ook exact dezelfde missies altijd, om kosten te besparen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:24 schreef lily het volgende:
[..]
Ben begonnen. Ze zijn in hetzelfde kasteel als de laatste NL versie met onbekende Nederlanders.
Valt me op dat ze de “getrouwen” hier “bondgenoten” noemen.
Zitten ze dan met 40 man in dat kasteel ?quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:31 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Sterker nog, het wordt altijd tegelijkertijd met de Nederlandse opgenomen. En ze hebben dan ook exact dezelfde missies altijd, om kosten te besparen.
Hij had het helemaal niet door, hij schreef Leslie op.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 07:22 schreef Marrije het volgende:
Arme Remy. Hij had het pas na de ronde tafel door. Mooie reactie van Leslie op de onthulling.
Daarna had hij het door, toen hij motherfucker riep haha was een mooie reactiequote:Op maandag 28 oktober 2024 15:46 schreef Omega het volgende:
[..]
Hij had het helemaal niet door, hij schreef Leslie op.
Of zei hij dat gewoon omdat Niels zich niet aan de afspraak hield? Want daarna zegt hij "ik ben iemand die zijn afspraak nakomt", of zoietsquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:31 schreef Magica het volgende:
[..]
Daarna had hij het door, toen hij motherfucker riep haha was een mooie reactie
Ja zou ook kunnen Miss schat ik hem te hoog inquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:33 schreef Omega het volgende:
[..]
Of zei hij dat gewoon omdat Niels zich niet aan de afspraak hield? Want daarna zegt hij "ik ben iemand die zijn afspraak nakomt", of zoiets
Gezien het “achter de schermen “ verhaal van de Belgen lijkt het mij sterk dat de Nederlandse productie daar ook nog tegelijkertijd bezig is eigenlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zitten ze dan met 40 man in dat kasteel ?
Eerlijk zijn en je afspraken nakomen, tsja, daar ga je dit spel niet mee winnen Remy. List en bedrog, daar win je mee.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:33 schreef Omega het volgende:
[..]
Of zei hij dat gewoon omdat Niels zich niet aan de afspraak hield? Want daarna zegt hij "ik ben iemand die zijn afspraak nakomt", of zoiets
Het tegelijkertijd opnemen in Frankrijk weet ik niet 100% zeker, het kan ook na elkaar zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:06 schreef lily het volgende:
[..]
Gezien het “achter de schermen “ verhaal van de Belgen lijkt het mij sterk dat de Nederlandse productie daar ook nog tegelijkertijd bezig is eigenlijk.
Het kasteel in Kerkrade ken ik goed.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:51 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Het tegelijkertijd opnemen in Frankrijk weet ik niet 100% zeker, het kan ook na elkaar zijn.
Maar de in NL gefilmde Nederlandse en Belgische seizoenen waren wel 100% zeker tegelijkertijd gefilmd in dat kasteel in Kerkrade (nog een kleiner kasteel dan in Frankrijk zelfs).
Precies, en als ze daar in Kerkrade tegelijkertijd in zaten, dan leek het mij zeer voordehandliggend dat ze dat in Frankrijk ook zaten, ook vanuit kostentechnisch oogpunt. Het zou ook nog meer verklaren waarom ze een begleidingsteam van 50 man nodig hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:09 schreef lily het volgende:
[..]
Het kasteel in Kerkrade ken ik goed.
Dat is echt veel kleiner dan die in Frankrijk.
Maar goed; het kan. Ik heb geen idee verder hoe dat zit. Als jij dat zegt dan wil ik jou best geloven![]()
De Nederlandse en de Belgische zijn daar niet op hetzelfde moment opgenomen. Mijn collega was daar figurant en bij de Nederlandse kwam ze in beeld. Bij de Belgische heb ik haar zeker weten niet gezien. Maar voor de zekerheid heb ik haar geappt. Dus dan weet ik het zo ook zeker.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:51 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Het tegelijkertijd opnemen in Frankrijk weet ik niet 100% zeker, het kan ook na elkaar zijn.
Maar de in NL gefilmde Nederlandse en Belgische seizoenen waren wel 100% zeker tegelijkertijd gefilmd in dat kasteel in Kerkrade (nog een kleiner kasteel dan in Frankrijk zelfs). Want de missies waren 1 op 1 dezelfde, zelfs qua figuranten. Er was een keer een opdracht in een kerk waarbij de figuranten exact dezelfde mensen waren en zelfs in dezelfde volgorde in de kerk zaten. Dat valt op Videoland terug te zien, let maar op. Het is duidelijk dat ze beide groepen (Nederlanders en Belgen) direct na elkaar in die kerk de missie hebben laten spelen.
Ik heb (2 of 3 jaar geleden ofzo) letterlijk de beelden stilgezet op Videoland van de Belgische en NL versie bij zo'n opdracht in de kerk. Je zag daar, in dezelfde volgorde precies dezelfde figuranten gezichten op een rijtje zitten in de kerkbanken. 100% zeker op dezelfde dag opgenomen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:36 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
De Nederlandse en de Belgische zijn daar niet op hetzelfde moment opgenomen. Mijn collega was daar figurant en bij de Nederlandse kwam ze in beeld. Bij de Belgische heb ik haar zeker weten niet gezien. Maar voor de zekerheid heb ik haar geappt. Dus dan weet ik het zo ook zeker.
Maar de Belgische versie is toen ook veel later op tv geweest als de Nederlandse versie die daar was opgenomen. Dus volgens mij recyclen ze alleen de locatie en de opdrachten in België maar dan op een later moment.
Edit: heb het nagevraagd. Ze heeft alleen de Nederlandse gedaan. Waren niet dezelfde mensen in de Belgische.
Zou kunnen ja. Maar wel raar dat ze eenzelfde shot gebruiken. Ik zou juist als maker alles willen doen om te voorkomen dat mensen denken dat er cheap dezelfde missies en figuranten bij beide versies gebruikt zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:45 schreef hilliebillie het volgende:
Wellicht dat ze hetzelfde shot gebruikt hebben. Maar de rest was zeker weten anders. Ook andere mensen die ze moesten zoeken in het publiek. En wat ik zeg, m’n collega was er bij (en ook in beeld bij de nl variant. En de Belgische is ze niet bij geweest. Denk dat ze dat wel onthouden zou hebben als dat wel was
Lijkt exact dezelfde shot te zijn, dus juist niet uit twee verschillende opnames te komen. Dus de shot is hergebruikt in de montage lijkt me.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:30 schreef ThijsTH het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heb het toch even opgezocht. De Verraders Belgie seizoen 1 is van Videoland afgehaald maar heb deze foto's nog kunnen vinden op mn telefoon (had het destijds naar iemand geappt juist met de opmerking dat het me opviel dat NL en Belgie precies zelfde missies en figuranten hadden).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |