abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213354159
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 13:23 schreef wolffie het volgende:

[..]
Waarom?

Omdat ze het spel speelt?

Ik hou er juist van, spelen met lef
Zit er dik in dat ze zelf genaaid wordt door Tristan!
Ze speelde niet het spel, ze speelde volledig in strijd met het speldoel.
Hotapnyc
pi_213354291
Uiteindelijk een slecht gespeeld seizoen vanuit beide kanten. Ik gunde het niemand. Blij dat Kim niet gewonnen heeft maar hartstikke jammer dat de enige persoon die zowel een slechte getrouwe als een slechte verrader was gewonnen heeft.

Wat een pannenkoek, die Tristan. Het verbaasde mij dat niemand hem doorhad. Hij was zo opzichtig veranderd en nerveus nadat hij gechanteerd was. Zo doorzichtig, maar ja, de getrouwen waren gezamenlijke nog dommer dan een hoop olifantenstront. Tot op het laatste moment.

De enige reden dat Tristan won, was omdat zijn gang hem blindelings vertrouwde (zoals hij aanvankelijk Kim blindelings vertrouwde :|W ). En het feit dat hij pas laat verrader werd. Hij heeft er niks voor hoeven doen. En die keer dat die valse gast keihard loog over Isahne, maar Tristan ondanks alle ontkrachtingen zonder enkele goede reden op haar bleef. Toevallig een verrader...

Verschrikkelijk gespeeld door iedereen. Stelletje idioten. Nee, doe dan maar weer BN'ers als dit het niveau is. Godskolere. :')

Maar goed, er zat genoeg vermaak in het seizoen. Alle aura's en aqua's en kleuren en weet ik wat niet. :') :D
Hotapnyc
pi_213354535
En oh ja. De originele verraders werden meerdere keren onnodig benadeeld. Ineens mochten de verraders niemand doden terwijl er een dag later vier nieuwe getrouwen bijkwamen. Een onevenredige verdeling van verraders vs getrouwen en dan ook nog eens niet mogen moorden. Later mochten Ebru en Kim ook niemand vermoorden. Een reden werd niet gegeven. Er stond niks tegenover. Heel willekeurig en oneerlijk.
Maar hé, Kim en Tristan kregen alle voordelen van de productie, zoals chanteren en doden tegelijk. Erg krom.

Verder stoor ik me de gehele tijd aan iedereen die zegt "ik verban jou" of "mijn verbanning gaat naar jou". Als zelfstandige getrouwe breng je een stem uit, maar je verbant precies niemand. De meerderheid van de stemmen beslist wie verbannen wordt. Jij verbant niks zolang niemand vertrekt omdat diegene de meeste stemmen heeft ontvangen. :')
Ik weet niet wie er dit seizoen mee begonnen is maar zelfs Tijl heeft het overgenomen. :N
Hotapnyc
pi_213355440
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 16:16 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ze speelde niet het spel, ze speelde volledig in strijd met het speldoel.
O.dat ze een medeverrader voor de bus gooide?

Je ziet ze is er zelf ook zo uitgewipt, en wint de verrader zelf. Tja of ik het nu iemand gun of niet, het gaat mij om wie het juist het slimste speelt. In dit geval de winnaar Tristan!
pi_213356511
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2024 18:48 schreef wolffie het volgende:

[..]
O.dat ze een medeverrader voor de bus gooide?

Je ziet ze is er zelf ook zo uitgewipt, en wint de verrader zelf. Tja of ik het nu iemand gun of niet, het gaat mij om wie het juist het slimste speelt. In dit geval de winnaar Tristan!
Nou ik gun het mensen die slim spelen. Tristan speelde oerdom. Maar goed, eenieder zijn eigen kijk hierop. :P
Hotapnyc
pi_213356934
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 20:18 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Nou ik gun het mensen die slim spelen. Tristan speelde oerdom. Maar goed, eenieder zijn eigen kijk hierop. :P
Dus diegene die wint, is volgens jou dom🤣🤣🤣🤣
pi_213357539
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 20:51 schreef wolffie het volgende:

[..]
Zie mijn vorige post voor een uitgebreide analyse van Tristan zijn weg naar de winst. :7
Hotapnyc
  maandag 29 april 2024 @ 08:33:00 #83
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213359317
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 20:51 schreef wolffie het volgende:

[..]
Nou hij speelde t ook niet super fantastisch of zo. Had gewoon geluk dat ie de laatste was die verleid werd :D Die man was pas net een blauwe maandag verrader. En het buitenspel zetten van Kim was ook alleen maar omdat de rest Kim al door had.

Geen dom spel.
Zeker ook geen briljante moves.

Ik had t Bep en jannie wel gegund :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_213360993
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 20:18 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Totaal mee oneens. Tristan speelde voor zijn verleiding een goed doordacht spel. Hij heeft niet voor niets hoog op de nominatie gestaan om te vermoorden. Hij had absoluut een geluk met de chantage, dat was een perfect moment voor hem (net als in eerdere seizoenen ook gebeurd is). Was het 2 dagen eerder geweest dan had het heel anders af kunnen lopen. Ook had hij het geluk dat hij al voor zijn verandering niet op Kim zat om te verbannen, daarin hoefde hij dus niets te wijzigen. En dan ook nog als klapper het geluk dat hij op deze manier Kim er handig uit kon werken en voor de volle buit kon gaan.

Een spel als de Verraders eist veel van kandidaten, ik geef het je te doen 14 dagen lang 24 uur per dag. Daar rol je niet zo doorheen als je dom bent of dom speelt. Tristan heeft het goed uitgespeeld en wat geluk gehad (wat je soms moet hebben en anderen ook af en toe hadden). Terechte winnaar wat mij betreft.
pi_213367426
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 11:44 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Totaal mee oneens.

Hij had absoluut een geluk met de chantage, dat was een perfect moment voor hem (net als in eerdere seizoenen ook gebeurd is). Was het 2 dagen eerder geweest dan had het heel anders af kunnen lopen. Ook had hij het geluk dat hij al voor zijn verandering niet op Kim zat om te verbannen, daarin hoefde hij dus niets te wijzigen. En dan ook nog als klapper het geluk dat hij op deze manier Kim er handig uit kon werken en voor de volle buit kon gaan.
Je snapt zelf ook wel dat jij jezelf tegenspreekt? "Geluk dit, geluk dat." "Geluk zus, geluk zo."

Geluk =/= slim spel.

Nu jij en ik het klaarblijkelijk erover eens zijn dat hij zelf niks aan zijn winst heeft bijgedragen als verrader, blijft alleen nog over zijn spel als getrouwe.
Gaarne hoor ik wat hij volgens jou wél bereikt heeft als getrouwe.
Ik zie uw antwoord met vol enthousiasme tegemoet. :s)
Hotapnyc
pi_213367477
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2024 23:15 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Je snapt zelf ook wel dat jij jezelf tegenspreekt? "Geluk dit, geluk dat." "Geluk zus, geluk zo."

Geluk =/= slim spel.
Geluk dwing je af.

quote:
Nu jij en ik het klaarblijkelijk erover eens zijn dat hij zelf niks aan zijn winst heeft bijgedragen als verrader, blijft alleen nog over zijn spel als getrouwe.
Gaarne hoor ik wat hij volgens jou wél bereikt heeft als getrouwe.
Ik zie uw antwoord met vol enthousiasme tegemoet. :s)
Ik ben het nog steeds met je oneens, dus kan je lang wachten.
pi_213367532
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 23:25 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Geluk dwing je af.
Nonsens. Contradictio in terminis.
quote:
[..]
Ik ben het nog steeds met je oneens, dus kan je lang wachten.
Mooi. Dan zijn wij het erover eens dat jij ongelijk hebt.

Fijne avond nog.
Hotapnyc
  dinsdag 30 april 2024 @ 06:46:03 #88
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_213368142
Zou Jannie nog klanten hebben na deze reeks en haar geweldige inzichten tijdens de ronde tafel besluiten?
quote:
Als ‘kleurencoach’ kijkt ze dwars door alle andere deelnemers heen, op basis van de kleuren die ze mooi vinden.
pi_213368592
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 april 2024 06:46 schreef MadMaster het volgende:
Zou Jannie nog klanten hebben na deze reeks en haar geweldige inzichten tijdens de ronde tafel besluiten?[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt mij niet, was een leuke kandidaat (na wat eerste irritaties) maar ze heeft volgens mij geen enkele keer juist gezeten.
pi_213368630
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 23:36 schreef Cirilico het volgende:

Mooi. Dan zijn wij het erover eens dat jij ongelijk hebt.
Wat vindt je psychiater van de hele situatie?
  dinsdag 30 april 2024 @ 09:28:39 #91
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_213368852
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 08:51 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Lijkt mij niet, was een leuke kandidaat (na wat eerste irritaties) maar ze heeft volgens mij geen enkele keer juist gezeten.
Denk juist extra klanten. Juist omdat ze nu een soort van halve bner is geworden. En geloof dat veel mensen haar wel een leuke vrouw vonden. Tja, zo werkt dat.
  dinsdag 30 april 2024 @ 09:29:52 #92
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213368859
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 08:51 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik vond haar super schattig :D maar in haar krachten geloof ik nog steeds niet.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 30 april 2024 @ 09:30:42 #93
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213368868
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 23:25 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Geluk dwing je af.

Succes dwing je af. Dat kan.
Geluk niet.
Dat is letterlijk het tegenovergestelde van de definitie van geluk :D
L'Amour menaçant:
pi_213370221
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 09:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Succes dwing je af. Dat kan.
Geluk niet.
Dat is letterlijk het tegenovergestelde van de definitie van geluk :D
https://www.quest.nl/mens/psychologie/a25654354/geluk-afdwingen/
pi_213370230
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 09:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vond haar super schattig :D maar in haar krachten geloof ik nog steeds niet.
Ik vond haar de eerste 2 afleveringen irritant, maar toen ze stopte met dat gezever rondom kleurtjes (en het alleen nog als soort van mode-item gebruikte) werd ze erg leuk!
  dinsdag 30 april 2024 @ 13:55:00 #96
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213371242
L'Amour menaçant:
  dinsdag 30 april 2024 @ 13:55:31 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213371248
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 12:01 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik vond haar de eerste 2 afleveringen irritant, maar toen ze stopte met dat gezever rondom kleurtjes (en het alleen nog als soort van mode-item gebruikte) werd ze erg leuk!
Sowieso wel een Jannie en een Bep als kanidaten.
Lekkere eigenzinnige oudere dames. Ik hou er van. O+
L'Amour menaçant:
pi_213371810
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 13:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Sowieso wel een Jannie en een Bep als kanidaten.
Lekkere eigenzinnige oudere dames. Ik hou er van. O+
Dat vond ik ook van Mo, Kim, Tristan, Ebru en Robin. Hadden allemaal wel iets, of je ze nu leuk vond of niet. Mensen als Dave redelijk nietszeggend.

Maar het is niet helemaal eerlijk, je onthoudt enkel de kandidaten van de laatste paar afleveringen is mijn ervaring. Alles daarvoor vergeet je of heeft te weinig tijd gehad om indruk te maken :D
pi_213374996
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 08:55 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Wat vindt je psychiater van de hele situatie?
Kusjes hoor. :*
Hotapnyc
  maandag 6 mei 2024 @ 12:51:38 #100
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213439816
UK seizoen 2 nu op Videoland, volledige seizoen.
Meteen weer lekker spannend. O+
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')