Ze speelde niet het spel, ze speelde volledig in strijd met het speldoel.quote:Op vrijdag 19 april 2024 13:23 schreef wolffie het volgende:
[..]
Waarom?
Omdat ze het spel speelt?
Ik hou er juist van, spelen met lef
Zit er dik in dat ze zelf genaaid wordt door Tristan!
O.dat ze een medeverrader voor de bus gooide?quote:Op zondag 28 april 2024 16:16 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze speelde niet het spel, ze speelde volledig in strijd met het speldoel.
Nou ik gun het mensen die slim spelen. Tristan speelde oerdom. Maar goed, eenieder zijn eigen kijk hierop.quote:Op zondag 28 april 2024 18:48 schreef wolffie het volgende:
[..]
O.dat ze een medeverrader voor de bus gooide?
Je ziet ze is er zelf ook zo uitgewipt, en wint de verrader zelf. Tja of ik het nu iemand gun of niet, het gaat mij om wie het juist het slimste speelt. In dit geval de winnaar Tristan!
Dus diegene die wint, is volgens jou dom🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 28 april 2024 20:18 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nou ik gun het mensen die slim spelen. Tristan speelde oerdom. Maar goed, eenieder zijn eigen kijk hierop.
Zie mijn vorige post voor een uitgebreide analyse van Tristan zijn weg naar de winst.quote:Op zondag 28 april 2024 20:51 schreef wolffie het volgende:
[..]
Dus diegene die wint, is volgens jou dom🤣🤣🤣🤣
Nou hij speelde t ook niet super fantastisch of zo. Had gewoon geluk dat ie de laatste was die verleid werdquote:Op zondag 28 april 2024 20:51 schreef wolffie het volgende:
[..]
Dus diegene die wint, is volgens jou dom🤣🤣🤣🤣
Totaal mee oneens. Tristan speelde voor zijn verleiding een goed doordacht spel. Hij heeft niet voor niets hoog op de nominatie gestaan om te vermoorden. Hij had absoluut een geluk met de chantage, dat was een perfect moment voor hem (net als in eerdere seizoenen ook gebeurd is). Was het 2 dagen eerder geweest dan had het heel anders af kunnen lopen. Ook had hij het geluk dat hij al voor zijn verandering niet op Kim zat om te verbannen, daarin hoefde hij dus niets te wijzigen. En dan ook nog als klapper het geluk dat hij op deze manier Kim er handig uit kon werken en voor de volle buit kon gaan.quote:Op zondag 28 april 2024 20:18 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Nou ik gun het mensen die slim spelen. Tristan speelde oerdom. Maar goed, eenieder zijn eigen kijk hierop.
Je snapt zelf ook wel dat jij jezelf tegenspreekt? "Geluk dit, geluk dat." "Geluk zus, geluk zo."quote:Op maandag 29 april 2024 11:44 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Totaal mee oneens.
Hij had absoluut een geluk met de chantage, dat was een perfect moment voor hem (net als in eerdere seizoenen ook gebeurd is). Was het 2 dagen eerder geweest dan had het heel anders af kunnen lopen. Ook had hij het geluk dat hij al voor zijn verandering niet op Kim zat om te verbannen, daarin hoefde hij dus niets te wijzigen. En dan ook nog als klapper het geluk dat hij op deze manier Kim er handig uit kon werken en voor de volle buit kon gaan.
Geluk dwing je af.quote:Op maandag 29 april 2024 23:15 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Je snapt zelf ook wel dat jij jezelf tegenspreekt? "Geluk dit, geluk dat." "Geluk zus, geluk zo."
Geluk =/= slim spel.
Ik ben het nog steeds met je oneens, dus kan je lang wachten.quote:Nu jij en ik het klaarblijkelijk erover eens zijn dat hij zelf niks aan zijn winst heeft bijgedragen als verrader, blijft alleen nog over zijn spel als getrouwe.
Gaarne hoor ik wat hij volgens jou wél bereikt heeft als getrouwe.
Ik zie uw antwoord met vol enthousiasme tegemoet.
Nonsens. Contradictio in terminis.quote:
Mooi. Dan zijn wij het erover eens dat jij ongelijk hebt.quote:[..]
Ik ben het nog steeds met je oneens, dus kan je lang wachten.
Lijkt mij niet, was een leuke kandidaat (na wat eerste irritaties) maar ze heeft volgens mij geen enkele keer juist gezeten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 06:46 schreef MadMaster het volgende:
Zou Jannie nog klanten hebben na deze reeks en haar geweldige inzichten tijdens de ronde tafel besluiten?[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Wat vindt je psychiater van de hele situatie?quote:Op maandag 29 april 2024 23:36 schreef Cirilico het volgende:
Mooi. Dan zijn wij het erover eens dat jij ongelijk hebt.
Denk juist extra klanten. Juist omdat ze nu een soort van halve bner is geworden. En geloof dat veel mensen haar wel een leuke vrouw vonden. Tja, zo werkt dat.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, was een leuke kandidaat (na wat eerste irritaties) maar ze heeft volgens mij geen enkele keer juist gezeten.
Ik vond haar super schattigquote:Op dinsdag 30 april 2024 08:51 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, was een leuke kandidaat (na wat eerste irritaties) maar ze heeft volgens mij geen enkele keer juist gezeten.
Succes dwing je af. Dat kan.quote:
https://www.quest.nl/mens/psychologie/a25654354/geluk-afdwingen/quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Succes dwing je af. Dat kan.
Geluk niet.
Dat is letterlijk het tegenovergestelde van de definitie van geluk
Ik vond haar de eerste 2 afleveringen irritant, maar toen ze stopte met dat gezever rondom kleurtjes (en het alleen nog als soort van mode-item gebruikte) werd ze erg leuk!quote:Op dinsdag 30 april 2024 09:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond haar super schattigmaar in haar krachten geloof ik nog steeds niet.
quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:00 schreef GereDathan het volgende:
[..]
https://www.quest.nl/mens/psychologie/a25654354/geluk-afdwingen/
Sowieso wel een Jannie en een Bep als kanidaten.quote:Op dinsdag 30 april 2024 12:01 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Ik vond haar de eerste 2 afleveringen irritant, maar toen ze stopte met dat gezever rondom kleurtjes (en het alleen nog als soort van mode-item gebruikte) werd ze erg leuk!
Dat vond ik ook van Mo, Kim, Tristan, Ebru en Robin. Hadden allemaal wel iets, of je ze nu leuk vond of niet. Mensen als Dave redelijk nietszeggend.quote:Op dinsdag 30 april 2024 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso wel een Jannie en een Bep als kanidaten.
Lekkere eigenzinnige oudere dames. Ik hou er van.
Kusjes hoor.quote:Op dinsdag 30 april 2024 08:55 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Wat vindt je psychiater van de hele situatie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |