Ze doet exact wat Kim doet. Daarnaast is haar opmerking cryptisch. Heel slim gedaan door haar. Ik zou exact hetzelfde hebben gedaan. Naai jij mij, dan naai ik jou. Dat Kim serieus dacht daarmee weg te kunnen komen bij nota bene Ebru.quote:Op zondag 7 april 2024 21:49 schreef Magica het volgende:
Die actie van Ebru vond ik ook echt niet ok. Eigenlijk heeft ze Kim gewoon ‘geout’ als verrader. Dat lijkt me tegen de regels
Helemaal eens met jou inderdaad. Kim speelt het spel prima, en het had ook best slim kunnen zijn geweest. Ze had heel weinig met Ebru, dus zolang het niet tegen de regels is gewoon elimineren. Helaas voor Kim gaf Ebru haar ook nog een mooie trap na. Als dat staaltje van Kim niet strafbaar is, dan wat Ebru zegt ook niet. Kim ging niet gewoon met de groep mee op haar mede-verrader, zelfs toen een aantal in de groep op een ander wilden stemmen probeerde zij dat weer om te draaien richting Ebru.quote:Op zondag 7 april 2024 23:50 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze doet exact wat Kim doet. Daarnaast is haar opmerking cryptisch. Heel slim gedaan door haar. Ik zou exact hetzelfde hebben gedaan. Naai jij mij, dan naai ik jou. Dat Kim serieus dacht daarmee weg te kunnen komen bij nota bene Ebru.![]()
Maar goed, eerst zien of men daadwerkelijk op haar stemt volgende week. Zo ja, dan is Tristan de volgende want Kim was zo dom om haar schoothondje beste mattie te chanteren. Gebroeders Huisman 2.0.
Mwa, eigenlijk is dit niet zo raar. Vooral omdat het nooit zal gebeuren dat iemand zichzelf laat vermoorden ipv de rol als verrader op zich te nemen. Het was ook onzin dat Tijl zei dat als Tristan zou weigeren dat hij vermoord zou worden. Hij baalde er duidelijk zelf ook van dat Kim en haar vervelende vriendje nu verraders zijn. Maar iemand die gechanteerd wordt heeft helemaal geen keuze natuurlijk. Iemand gaat echt niet zover in het spel opeens naar huis omdat hij/zij anders het spel moet uitspelen als verrader.quote:Op zondag 7 april 2024 19:47 schreef Toedeledoki36 het volgende:
Ik heb de laatste posts van het vorige topic even gelezen.
Ik ben het met jullie eens. Heel raar dat Tristan mocht zien wie de verrader was, voordat hij een keuze maakte.
Kim speelt het slim, maar totaal niet sympathiek. Ik vind haar ook (te) veel in beeld.
Aanpassingen aan het format zou een goed idee zijn.
Ik ben ook meer van verraders tegen getrouwen en niet onderling ook nog strijd.
Nee in mijn ogen toch anders. Niemand zat hiervoor op Kim. Het boeit me verder niet want kim mag ook weg van me.quote:Op zondag 7 april 2024 23:50 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ze doet exact wat Kim doet. Daarnaast is haar opmerking cryptisch. Heel slim gedaan door haar. Ik zou exact hetzelfde hebben gedaan. Naai jij mij, dan naai ik jou. Dat Kim serieus dacht daarmee weg te kunnen komen bij nota bene Ebru.![]()
Maar goed, eerst zien of men daadwerkelijk op haar stemt volgende week. Zo ja, dan is Tristan de volgende want Kim was zo dom om haar schoothondje beste mattie te chanteren. Gebroeders Huisman 2.0.
UK is echt een aanraderquote:Op maandag 8 april 2024 21:16 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
Ik ben ondertussen begonnen aan seizoen 1 van België. Er staan nog veel meer landen op Videoland, heeft iemand die gezien en zijn er aanraders?
De gebroeders Huisman rekende zich rijk terwijl iedereen ze doorhad.quote:Op zondag 7 april 2024 23:50 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik had ook al het idee dat Tijl zich ergerde aan de acties van Kim.quote:Op maandag 8 april 2024 01:09 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het was ook onzin dat Tijl zei dat als Tristan zou weigeren dat hij vermoord zou worden. Hij baalde er duidelijk zelf ook van dat Kim en haar vervelende vriendje nu verraders zijn.
Iedereen ging ook niet op Ebru aan het begin van de aflevering. Kim heeft er met moeite Ebru van gemaakt.quote:Op maandag 8 april 2024 05:08 schreef Magica het volgende:
[..]
Nee in mijn ogen toch anders. Niemand zat hiervoor op Kim. Het boeit me verder niet want kim mag ook weg van me.
Ach wel nee dat kostte weinig moeite.quote:Op dinsdag 9 april 2024 02:17 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik had ook al het idee dat Tijl zich ergerde aan de acties van Kim.
[..]
Iedereen ging ook niet op Ebru aan het begin van de aflevering. Kim heeft er met moeite Ebru van gemaakt.
Precies. Er is een verschil tussen "op je mede verrader stemmen omdat t niet anders meer kan", en "bewust je andere mede verraders er uit spelen". Er staat vast niet dat het NIET mag. Er staat alleen dat je niet mag zeggen wie de verraders zijn. Maar t maakt het wel een beetje lastig.quote:Op maandag 8 april 2024 00:59 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Helemaal eens met jou inderdaad. Kim speelt het spel prima, en het had ook best slim kunnen zijn geweest. Ze had heel weinig met Ebru, dus zolang het niet tegen de regels is gewoon elimineren. Helaas voor Kim gaf Ebru haar ook nog een mooie trap na. Als dat staaltje van Kim niet strafbaar is, dan wat Ebru zegt ook niet. Kim ging niet gewoon met de groep mee op haar mede-verrader, zelfs toen een aantal in de groep op een ander wilden stemmen probeerde zij dat weer om te draaien richting Ebru.
Van mij zou daar ook wel een soort regel in mogen komen overigens hoor. Als verrader hoef je een mede-verrader natuurlijk niet altijd te blijven helpen, zeker niet als het niet mogelijk is om diegene te helpen zonder zelf op te vallen. Maar om getrouwe nou persoonlijk richting je mede verrader te sturen....? Daar zouden de makers best een vervelende consequentie aan mogen verbinden voor een verrader die dat doet.
Maar goed, zolang die regel er niet is begrijp ik Kim heel goed hoor. Je mag het spel gewoon hard en vuil spelen, volgens de regels die er zijn. Alle respect voor. Ze moet gewoon in haar eigen belang denken.
Zoals ik het zie:quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:48 schreef Ang3l het volgende:
Alleen dat hoeft de andere verrader dus weer niet te pikken. En zo gaan ze zichzelf een beetje lope te legge te ligge te uitroeien en dat kan niet de bedoeling van het spel zijn toch?
Eens hoor, dit is een spel. De makers willen natuurlijk graag kijkers trekken, dus die moeten allerlei regels zien te verzinnen zodat het voor de kijker leuk, spannend en interessant blijft. Maar voor de kandidaten (getrouwe of verrader) maakt het natuurlijk niets uit of het leuk is voor de kijker. Je doet mee voor een mooie ervaring, maar ook gewoon om keiharde knaken te winnen (neem ik toch aan). Dus dan kan je het spel hard en volgens de regels spelen.quote:Op dinsdag 9 april 2024 11:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoals ik het zie:
Je doet als kandidaat niet mee om kijkers te pleasen.
Als kandidaat ga je voor de buit (het zilver), als getrouwe of als verrader, of je nou switcht van rol of niet.
Dus doe je er alles aan om dat doel te bereiken, desnoods ten koste van je mede kandidaten.
Kortom: Of dat nou wel of niet leuk is voor de kijkers of het spel, daar ga je geen rekening mee houden als je een berg zilver binnen kan slepen…
Ik dacht eigenlijk dat die belofte die verraders moeten uitspreken voordat ze de ''verraders-cape'' krijgen er wat meer voor zou zorgen dat dit soort praktijken niet meer kunnen/mogen. Dus dat je wel op een mede-verrader mag stemmen als het niet anders kan, maar dat je niet zelf het initiatief mag nemen om andere mensen over te halen te stemmen op een mede-verrader. Maar dat is dus niet het geval. Je doet alleen de belofte om niet uit te spreken dat je weet dat die of die een verrader is.quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Er is een verschil tussen "op je mede verrader stemmen omdat t niet anders meer kan", en "bewust je andere mede verraders er uit spelen". Er staat vast niet dat het NIET mag. Er staat alleen dat je niet mag zeggen wie de verraders zijn. Maar t maakt het wel een beetje lastig.
Alleen ergens vind ik het nog een beetje een verschil of je een OG verrader bent, of eerst een getrouwe was zoals Kim. Want dan ben je eigenlijk van origine tegen de eerste OG verraders. Dus ik snap dat je dan nog iets van een dubbelspel hebt. "Prima, trek me er maar bij, maar ik zal je wel naaien".
Alleen dat hoeft de andere verrader dus weer niet te pikken. En zo gaan ze zichzelf een beetje lope te legge te ligge te uitroeien en dat kan niet de bedoeling van het spel zijn toch?
Maar dat zelfde gevoel heb ik bij getrouwen die bondjes gaan sluiten met verraders of andere getrouwen om maar zo lang mogelijk in t spel te blijven. Nee je taak is de Verrader te vinden! Stop met het spel te vernaggelen voor meer screentime!
De loyaliteit van verraders onder elkaar is ver te zoeken na verleiding. Meestal begint dan het backstabben (of de OG’s verleiden om een verrader te kunnen aanwijzen en eruit te stemmen ook al eens gezien en dat weten diegene die verleidt worden ook..).quote:Op dinsdag 9 april 2024 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies. Er is een verschil tussen "op je mede verrader stemmen omdat t niet anders meer kan", en "bewust je andere mede verraders er uit spelen". Er staat vast niet dat het NIET mag. Er staat alleen dat je niet mag zeggen wie de verraders zijn. Maar t maakt het wel een beetje lastig.
Alleen ergens vind ik het nog een beetje een verschil of je een OG verrader bent, of eerst een getrouwe was zoals Kim. Want dan ben je eigenlijk van origine tegen de eerste OG verraders. Dus ik snap dat je dan nog iets van een dubbelspel hebt. "Prima, trek me er maar bij, maar ik zal je wel naaien".
Maar dat zelfde gevoel heb ik bij getrouwen die bondjes gaan sluiten met verraders of andere getrouwen om maar zo lang mogelijk in t spel te blijven. Nee je taak is de Verrader te vinden! Stop met het spel te vernaggelen voor meer screentime!
True, maar Kim en Ebru zouden ook in het spel afspraken met elkaar gemaakt kunnen hebben waar niemand iets vanaf wist, en dat ze het daarom over backstabben had.quote:Op dinsdag 9 april 2024 13:25 schreef Magica het volgende:
[..]
De loyaliteit van verraders onder elkaar is ver te zoeken na verleiding. Meestal begint dan het backstabben (of de OG’s verleiden om een verrader te kunnen aanwijzen en eruit te stemmen ook al eens gezien en dat weten diegene die verleidt worden ook..).
Wat Kim doet verdient geen schoonheidsprijs, maar wat Ebru doet is eigenlijk gewoon zeggen dat Kim een verrader is terwijl niemand dat denkt. De manier waarop is misschien nog net volgens de regels dan blijkbaar..
ik weet nog een keer bij een Belgisch seizoen zichzelf bekend maakte als verraderdie werd wel meteen weggestuurd
Ik vraag me af of dat in het influencer tijdperk nog wel echt geldt voor veel kandidaten.quote:Op dinsdag 9 april 2024 12:15 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Eens hoor, dit is een spel. De makers willen natuurlijk graag kijkers trekken, dus die moeten allerlei regels zien te verzinnen zodat het voor de kijker leuk, spannend en interessant blijft. Maar voor de kandidaten (getrouwe of verrader) maakt het natuurlijk niets uit of het leuk is voor de kijker. Je doet mee voor een mooie ervaring, maar ook gewoon om keiharde knaken te winnen (neem ik toch aan). Dus dan kan je het spel hard en volgens de regels spelen.
Nou denk ik niet dat meedoen aan de Verraders echt een glanzende influencers carriere zal ontluiken.....daar is het bereik toch te klein voor en de kijkers iets minder Social media geïnteresseerd als dat bijv bij Temptation het geval was.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat in het influencer tijdperk nog wel echt geldt voor veel kandidaten.
Dan hadden ze dat aan de kijkers moeten laten zien.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:32 schreef Omega het volgende:
Jammer dat door de preview van volgende week duidelijk is wie er vermoord is.
Ik ben het eens dat het spel een stuk minder wordt als er verleid en gechanteerd wordt. Nog steeds leuk. Maar je ziet dat productie veel bepaald. Ik vermoed dar Tristan eerst nee zei, en de productie toen heeft gezegd, kijk even wie er verrader is
Robin Mo en Bep mogen wel winnen van mij.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:57 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Kim lijkt mij geen leuk persoon om mee om te gaan, al is dat fout gedacht omdat het een spel is maar ze komt zo onwijs onsympathiek over. Dat lachje de hele tijd over dr smoel. Hopelijk ligt ze er volgende week uit.
Ik hoop dat Jannie, Robyn en Mohammed winnen. Die gun ik het wel.
Het blijft inderdaad opmerkelijk dat Tristan ineens tegenover Kim stond.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:32 schreef Omega het volgende:
Ik vermoed dar Tristan eerst nee zei, en de productie toen heeft gezegd, kijk even wie er verrader is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
quote:Op maandag 15 april 2024 13:25 schreef Omega het volgende:
Ja die promo’s verraden ontzettend veel dit seizoen viel mij ook al op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Kun je RTL niet mailen? Dus dat je contact zoekt met de makers van dit programma? Dan wijzen ze je wel door naar de juiste man/vrouw. Contactadres van RTL staat vast wel op de site.quote:Op maandag 15 april 2024 15:49 schreef Cirilico het volgende:
Weet iemand naar wie ik het idee kan mailen wat ik laatst opperde? Dus dat een verrader maximaal kans maakt op een derde van de pot (als zij met zijn drieën beginnen). En dat als er een verrader verleid wordt, dit bedrag zakt naar 25% enzovoorts.
Dat had Kim nu 80 procent van de pot gekost (of eigenlijk 5 procentpunt van haar oorspronkelijke 25 procent).
Ben even kwijt hoe dat bij vorige seizoen ging, werd er toen ook gechanteerd? Dat ie daarom in het torentje stond?quote:Op maandag 15 april 2024 12:59 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het blijft inderdaad opmerkelijk dat Tristan ineens tegenover Kim stond.
Dat mis ik ook. Vond dat wel een leuke toevoeging.quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:11 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom is er geen gesprekje meer met degene die vermoord is? Vind dat wel minder. Het is toch mooi om de reactie van iemand te zien. En nog een klein interviewtje?
Ik weet niet meer in welk seizoen of welke edities, maar ik heb eerder chantage meegemaakt en toen werd de vraag volgens mij gesteld voordat bekend werd wie de verrader is. Het zou ook wel heel vreemd zijn als de gechanteerde alsnog weigert en met de kennis van wie de verrader is naar huis gaat.quote:Op dinsdag 16 april 2024 08:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ben even kwijt hoe dat bij vorige seizoen ging, werd er toen ook gechanteerd? Dat ie daarom in het torentje stond?
Waarom?quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:52 schreef Kuhn het volgende:
Wat een walgelijk wijf, die Kim. Echt waar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |