Dan hadden ze dat aan de kijkers moeten laten zien.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:32 schreef Omega het volgende:
Jammer dat door de preview van volgende week duidelijk is wie er vermoord is.
Ik ben het eens dat het spel een stuk minder wordt als er verleid en gechanteerd wordt. Nog steeds leuk. Maar je ziet dat productie veel bepaald. Ik vermoed dar Tristan eerst nee zei, en de productie toen heeft gezegd, kijk even wie er verrader is
Robin Mo en Bep mogen wel winnen van mij.quote:Op zaterdag 13 april 2024 14:57 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Kim lijkt mij geen leuk persoon om mee om te gaan, al is dat fout gedacht omdat het een spel is maar ze komt zo onwijs onsympathiek over. Dat lachje de hele tijd over dr smoel. Hopelijk ligt ze er volgende week uit.
Ik hoop dat Jannie, Robyn en Mohammed winnen. Die gun ik het wel.
Het blijft inderdaad opmerkelijk dat Tristan ineens tegenover Kim stond.quote:Op zaterdag 13 april 2024 10:32 schreef Omega het volgende:
Ik vermoed dar Tristan eerst nee zei, en de productie toen heeft gezegd, kijk even wie er verrader is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
quote:Op maandag 15 april 2024 13:25 schreef Omega het volgende:
Ja die promo’s verraden ontzettend veel dit seizoen viel mij ook al op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Kun je RTL niet mailen? Dus dat je contact zoekt met de makers van dit programma? Dan wijzen ze je wel door naar de juiste man/vrouw. Contactadres van RTL staat vast wel op de site.quote:Op maandag 15 april 2024 15:49 schreef Cirilico het volgende:
Weet iemand naar wie ik het idee kan mailen wat ik laatst opperde? Dus dat een verrader maximaal kans maakt op een derde van de pot (als zij met zijn drieën beginnen). En dat als er een verrader verleid wordt, dit bedrag zakt naar 25% enzovoorts.
Dat had Kim nu 80 procent van de pot gekost (of eigenlijk 5 procentpunt van haar oorspronkelijke 25 procent).
Ben even kwijt hoe dat bij vorige seizoen ging, werd er toen ook gechanteerd? Dat ie daarom in het torentje stond?quote:Op maandag 15 april 2024 12:59 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Het blijft inderdaad opmerkelijk dat Tristan ineens tegenover Kim stond.
Dat mis ik ook. Vond dat wel een leuke toevoeging.quote:Op dinsdag 16 april 2024 09:11 schreef GwaiLow het volgende:
Waarom is er geen gesprekje meer met degene die vermoord is? Vind dat wel minder. Het is toch mooi om de reactie van iemand te zien. En nog een klein interviewtje?
Ik weet niet meer in welk seizoen of welke edities, maar ik heb eerder chantage meegemaakt en toen werd de vraag volgens mij gesteld voordat bekend werd wie de verrader is. Het zou ook wel heel vreemd zijn als de gechanteerde alsnog weigert en met de kennis van wie de verrader is naar huis gaat.quote:Op dinsdag 16 april 2024 08:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ben even kwijt hoe dat bij vorige seizoen ging, werd er toen ook gechanteerd? Dat ie daarom in het torentje stond?
Waarom?quote:Op dinsdag 16 april 2024 07:52 schreef Kuhn het volgende:
Wat een walgelijk wijf, die Kim. Echt waar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |