abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213260138
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 13:23 schreef wolffie het volgende:

[..]
Waarom?

Omdat ze het spel speelt?

Ik hou er juist van, spelen met lef
Zit er dik in dat ze zelf genaaid wordt door Tristan!
Omdat ze verschrikkelijk arrogant is.
  vrijdag 19 april 2024 @ 16:59:06 #52
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_213260972
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 11:36 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Onze Jannie heeft niet voor de optie ontspiegelde glazen gekozen bij Hans Anders.
Wat een domme theemuts is die Jannie toch. Beetje Iepie uit Koefnoen.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_213264069
Saaie aflevering. Vanaf het eerste shot van Mohamed in beeld deze aflevering zag ik al verandering in zijn gedrag en gezicht tijdens het commentaar geven, hij keek niet blij en kwam minder enthousiast over. Toen wist ik al: die is er deze aflevering uitgestemd. En zoals verwacht verbannen. Dat is het nadeel als je achteraf nog wat quotes moet opnemen bij een tv programma... Je moet dan wel heel goed kunnen acteren om je stemming te verbergen. Ook de tiwst op het einde is een beetje kansloos, anders werd het wel een saaie finale gok ik. Je ziet aan alle kanten dat de productie heeft lopen ingrijpen dit seizoen met onnavolgbare regels.

[ Bericht 7% gewijzigd door IsItMeOrYou op 19-04-2024 21:11:22 ]
pi_213264410
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2024 21:04 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Saaie aflevering. Vanaf het eerste shot van Mohamed in beeld deze aflevering zag ik al verandering in zijn gedrag en gezicht tijdens het commentaar geven, hij keek niet blij en kwam minder enthousiast over. Toen wist ik al: die is er deze aflevering uitgestemd. En zoals verwacht verbannen. Dat is het nadeel als je achteraf nog wat quotes moet opnemen bij een tv programma... Je moet dan wel heel goed kunnen acteren om je stemming te verbergen. Ook de tiwst op het einde is een beetje kansloos, anders werd het wel een saaie finale gok ik. Je ziet aan alle kanten dat de productie heeft lopen ingrijpen dit seizoen met onnavolgbare regels.
Wat voor onzin is dit nou weer, je kan beter niet kijken, als je denkt dat alles wordt bepaald door de regie.
pi_213264443
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 15:09 schreef DeKleineOnbekende het volgende:

[..]
Omdat ze verschrikkelijk arrogant is.
Il vind het juist leuk, heel iets anders doen dan wat je eigenlijk verwacht. Of ze nu arrogant is of niet, dat maakt mij niet uit. Ik oordeel niet over de mensen. Ik geniet er juist van, ieder op zijn eigen manier.
pi_213264479
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 21:33 schreef wolffie het volgende:

[..]
Wat voor onzin is dit nou weer, je kan beter niet kijken, als je denkt dat alles wordt bepaald door de regie.
Ik zeg alleen wat mij opviel, ik zag meteen in de eerste shot van de quote bij Mo dat zijn stemming anders is en dat krijg je bij achteraf quotjes opnemen, je weet zelf de afloop al. En ik als kijker kan dat aanvoelen.
pi_213265781
Wederom weer een waardeloze aflevering volgens het boekje, waarin je in de eerste minuten al wist welke kant het op ging. Bep, nee toch Mo, en zo geschiede. Nooit eens een totale plottwist aan de ronde tafel waarin ze allemaal toch b.v. op Kim gingen in een soort blindsight, nee we blijven schapen en blijven lekker door 'tunnelen'. Hopelijk wordt het geen voorspelbare finale dan, maar ik ben er bang voor. Dit seizoen is buiten dat het met onbekende Nederlanders is, wat goed en een verademing is, een waardeloos seizoen waarin spelers en Verraders het spel gewoon niet goed spelen. Terug naar de tekentafel dus, misschien stijgen de kijkcijfers dan ten opzichten van dit seizoen. Ook op Videoland haalt het in de Top 10 nooit de top 3 dit seizoen. Dat ligt zeker niet aan de onbekende Nederlanders maar meer aan het spelverloop. Slechte getrouwen en Verraders die elkaar voor de bus gooien! Het begon veel belovend, though maar verloop zo richting finale verloopt teleurstellend. En dan ook nog de mededeling op de cocktailparty dat ze het met deze 5 gaan doen in de finale..
Allemaal cabaretteketet!
pi_213266074
dat ze met ze vijven werden doorgestuurd is volgens mij een last minute beslissing om de finale nog wat spannend te maken. Anders was het 2-2 tegen geweest nu 3-2
pi_213267729
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2024 21:04 schreef IsItMeOrYou het volgende:
Saaie aflevering. Vanaf het eerste shot van Mohamed in beeld deze aflevering zag ik al verandering in zijn gedrag en gezicht tijdens het commentaar geven, hij keek niet blij en kwam minder enthousiast over. Toen wist ik al: die is er deze aflevering uitgestemd. En zoals verwacht verbannen. Dat is het nadeel als je achteraf nog wat quotes moet opnemen bij een tv programma... Je moet dan wel heel goed kunnen acteren om je stemming te verbergen.
Mij viel op dat hij in zo’n gesprekje zei dat het stom was dat hij Tristan die sleutel van de wapenkamer had gegund en dat hij dat beter zelf had kunnen doen. Dat gaf het ook meteen weg.
pi_213268074
wat een saaaaai seizoen. heel slim van de verraders om bep en jannie er in te houden want die 2 snappen er vrij weinig van haha. ze hadden 1 kans om samen met robin en kat het spel te voorzien van een twist maar ze hebben oogkleppen op. jannie is zo verblind door haar “liefde” voor kim, jammer!
  vrijdag 26 april 2024 @ 01:49:28 #61
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_213329163
Heel apart einde met een finale spel die nog een ronde had moeten hebben en een winnaar die geluk gehad heeft.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_213329276
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 01:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heel apart einde met een finale spel die nog een ronde had moeten hebben en een winnaar die geluk gehad heeft.
Ze hadden toch op z'n minst nog allemaal een groen of rood doekje in het vuur moeten gooien?

Want als dat niet hoefde (blijkbaar) dan was dus al gelijk duidelijk dat de Verraders zouden winnen want van de 4 ging er nog maar max 1 uit.....het was dan enkel nog de vraag of er 2 of 1 verraders gingen winnen.

En ik vind het ook gewoon nep dat getrouwen nog zo laat in het spel (dag 9 van de 14) verleid/gechanteerd mogen worden. Dit is gewoon echt oneerlijk. Tristan vertoonde 9 dagen lang puur getrouwen gedrag (omdat ie dat ook was) en kon daar die laatste dagen nog wel op doorteren. Het enige wat ie hoefde te doen is niet opeens heel anders dan daarvoor en dat was al genoeg. Ze moeten gewoon doen....1x verleiden tot maximaal de helft van het spel en daarna klaar. Dan heb je nou eenmaal de kans dat er alleen getrouwen overblijven en dan moet je daar maar iets op verzinnen. Hoe het nu is kan het ook niet doorgaan.

[ Bericht 27% gewijzigd door ThijsTH op 26-04-2024 03:34:00 ]
  vrijdag 26 april 2024 @ 13:34:00 #63
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_213332942
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 03:28 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ze hadden toch op z'n minst nog allemaal een groen of rood doekje in het vuur moeten gooien?

Want als dat niet hoefde (blijkbaar) dan was dus al gelijk duidelijk dat de Verraders zouden winnen want van de 4 ging er nog maar max 1 uit.....het was dan enkel nog de vraag of er 2 of 1 verraders gingen winnen.
Ja dat vond ik dus ook heel vaag.
Waarom was er niet gewoon nog een ronde met zakjes dat had prima gekund en Tristan was inderdaad dik in het voordeel door zo laat in het spel nog een verrader te worden.

Ik ging er vanuit dat er nog een ronde met zakjes kwam en vond het maar een apart einde uiteindelijk.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_213333138
Eerste seizoen stonden ze met 3 man in de finale. Moesten ze verraad of trouw opschrijven. Als ze alledrie trouw hadden verdeelden ze de buit. Had er 1 verraad en de andere 2 trouw ging de verrader er met de buit vandoor. Hadden er 2 verraad had degene met trouw gewonnen. Veel beter lijkt mij.

Ik vond het ook ineens zomaar afgelopen. Ze waren blij en hup daar was de aftiteling.
pi_213335372
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 13:54 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Eerste seizoen stonden ze met 3 man in de finale. Moesten ze verraad of trouw opschrijven. Als ze alledrie trouw hadden verdeelden ze de buit. Had er 1 verraad en de andere 2 trouw ging de verrader er met de buit vandoor. Hadden er 2 verraad had degene met trouw gewonnen. Veel beter lijkt mij.

Ik vond het ook ineens zomaar afgelopen. Ze waren blij en hup daar was de aftiteling.
Volgens mij is de Halloween editie in het najaar de eerstvolgende. Maar van mij mag het ook wel een tijdje duren voordat het volgende seizoen komt. 12 weken duurde gewoon te lang en het enige waarvoor ik keek was de ronde tafel, dat zijn 20 minuten van de 70. Halverwege de week was ik alweer vergeten wat er gebeurd was. Maar ja 11 weken wachten om te bingen is tegenwoordig niet meer te doen met alle kansen op spoilers. En het format is nu inderdaad een beetje saai geworden door alle twists etc. Misschien een idee om als kijker het hele seizoen niet te weten wat de rollen en verraders zijn?
pi_213335838
quote:

Van Jannie zullen ze nooit weten wat ze was
pi_213336412
quote:
Nee dat werkte juist niet. Toen kon verrader Samantha lekker de buit delen met haar vriendinnen en maakte het totaal niet uit wat voor rol iedereen had aan het einde. Nog steeds de minst spannende finale.

Ik vind de huidige insteek wel beter, alleen hadden ze de keuze moeten krijgen om nog een keer te stemmen. Nu stond het al vast dat minstens één verrader zou winnen.
pi_213336459
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 20:32 schreef YT123 het volgende:

[..]
Nee dat werkte juist niet. Toen kon verrader Samantha lekker de buit delen met haar vriendinnen en maakte het totaal niet uit wat voor rol iedereen had aan het einde. Nog steeds de minst spannende finale.

Ik vind de huidige insteek wel beter, alleen hadden ze de keuze moeten krijgen om nog een keer te stemmen. Nu stond het al vast dat minstens één verrader zou winnen.
Ja maar ze hadden sowieso allemaal groen gedaan :P
Jammer op het einde wilde ik eigenlijk nog liever dat Kim won want Tristan is ook fucking irritant :r
pi_213337892
Het wordt met het seizoen minder. Veel te lange afleveringen. 50 minuten max is prima. De gehele laatste aflevering is verschrikkelijk voor de kijker, omdat je al wist dat verraders eigenlijk al gingen winnen. Ik heb als kijker eigenlijk al het hele seizoen weinig spanning gevoeld. Wellicht een idee om de verraders niet bekend te maken voor de kijkers?
pi_213338072
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 20:32 schreef YT123 het volgende:

[..]

Precies dit!

Als Jannie nou wel bekend had mogen maken dat ze getrouwe was en ze mochten nog een keer stemmen, hadden ze nog een kans gehad op nog een stemronde (al denk ik dan dat Dave er uit gegaan zou zijn).

Dit was het eerste seizoen dat ik voor de getrouwen was, puur omdat ik me groen en geel ergerde aan Kim. Ben dan ook blij dat zei er uit is.
Jammer dat tristan gewonnen heeft, maar minder erg dan Kim.
pi_213338282
Raar dat Jannie niet mocht onthullen dat ze getrouwe was, dat was vorig seizoen met die 'BN'er's ook zo raar meen ik. Wel lekker dat die Kim in het zicht van de haven is gestrand. En dan nog dom lachen dat er nog een Verrader in hun midden was dus dat ze naast het geld zouden grijpen, dat deed zij helemaal natuurlijk en dat is zo niet nog pijnlijker, net niet, wat een vreselijk wijf. Tristan als winnaar, eigenlijk de beste van de slechtste, beter dan Kim dat in ieder geval maar eigenlijk had de winnaar moeten zitten bij de oorspronkelijke Verraders.
Al met al begon het seizoen veel belovend door de Onbekende Nederlanders maar het werd per aflevering minder eigenlijk. Het seizoen is alleen leuk met sterke Verraders die elkaar niet voor de bus gooien. Hopelijk nog een seizoen zonder BN'ers want dat bevalt me wel, maar er mag wel wat meer gecoacht worden zodat er sterker wordt gespeeld want dat schaapjes gedrag aan de ronde tafel, ook vanavond weer is verschrikkelijk om naar te kijken. Tot volgend seizoen!
Allemaal cabaretteketet!
pi_213345417
Ik vond het wel een leuk seizoen.

Ik had ook geen hekel aan Kim en/of Tristan. Het heet nu eenmaal de Verraders en het is een spel dus bepaalde zaken horen erbij.
Het gaat ook best om wat geld.

Ik vond Dave wel de leukste deelnemer dus ik had hem de winst wel gegund maar dit is ook prima.

Het lijkt me wel een groot voordeel om pas veel later de verrader rol te krijgen, dus buiten een beetje goed kunnen liegen en een pokerface te hebben is een flinke portie geluk ook een grote factor.
  zaterdag 27 april 2024 @ 21:32:40 #73
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_213346963
Mooi dat Kim toch nog werd verbannen.

Van mij mag er nog wel een seizoen komen met onbekende Nederlanders, dat kan prima in dit format.

Het enige jammere van de finale vond ik dat er op laatst maar een stemronde was.
En ik had liever Dave als winnaar gezien, maar kan wel leven met Tristan als winnaar.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  zaterdag 27 april 2024 @ 21:52:46 #74
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_213347219
Ik vind het wel te langzaam (of te lange afleveringen). Ik snap dat je sommige dingen wel moet laten zien maar het duurt soms zoooo lang. En ik vind het wel leuk als ze af en toe de kijker in het ongewis laten, zoals dat Tom de derde verrader was in de eerste aflevering of als ze eens wat overlegjes niet zouden laten zien en dat je dan tijdens de ronde tafel even terugblikt en ziet hoe men er bij kwam om toch die naam op te schrijven oid.Nu was soms een aflevering van te voren alles wel duidelijk.
Fuck the EBU
pi_213351701
Maar we mogen wel dankbaar zijn toch dat we alle afleveringen hebben mogen genieten van een stel prachtige kadetten?

Jannie bleek een leuke kandidate, maar wat ontiegelijk dom gespeeld. Werkelijk nooit juist gezeten in het spel.

Voor de rest best leuk seizoen, soms wat langdradig. Tristan kreeg een rode loper uitgerold en zoals altijd de originele verraders er vrij vlot uit.
pi_213354159
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2024 13:23 schreef wolffie het volgende:

[..]
Waarom?

Omdat ze het spel speelt?

Ik hou er juist van, spelen met lef
Zit er dik in dat ze zelf genaaid wordt door Tristan!
Ze speelde niet het spel, ze speelde volledig in strijd met het speldoel.
Hotapnyc
pi_213354291
Uiteindelijk een slecht gespeeld seizoen vanuit beide kanten. Ik gunde het niemand. Blij dat Kim niet gewonnen heeft maar hartstikke jammer dat de enige persoon die zowel een slechte getrouwe als een slechte verrader was gewonnen heeft.

Wat een pannenkoek, die Tristan. Het verbaasde mij dat niemand hem doorhad. Hij was zo opzichtig veranderd en nerveus nadat hij gechanteerd was. Zo doorzichtig, maar ja, de getrouwen waren gezamenlijke nog dommer dan een hoop olifantenstront. Tot op het laatste moment.

De enige reden dat Tristan won, was omdat zijn gang hem blindelings vertrouwde (zoals hij aanvankelijk Kim blindelings vertrouwde :|W ). En het feit dat hij pas laat verrader werd. Hij heeft er niks voor hoeven doen. En die keer dat die valse gast keihard loog over Isahne, maar Tristan ondanks alle ontkrachtingen zonder enkele goede reden op haar bleef. Toevallig een verrader...

Verschrikkelijk gespeeld door iedereen. Stelletje idioten. Nee, doe dan maar weer BN'ers als dit het niveau is. Godskolere. :')

Maar goed, er zat genoeg vermaak in het seizoen. Alle aura's en aqua's en kleuren en weet ik wat niet. :') :D
Hotapnyc
pi_213354535
En oh ja. De originele verraders werden meerdere keren onnodig benadeeld. Ineens mochten de verraders niemand doden terwijl er een dag later vier nieuwe getrouwen bijkwamen. Een onevenredige verdeling van verraders vs getrouwen en dan ook nog eens niet mogen moorden. Later mochten Ebru en Kim ook niemand vermoorden. Een reden werd niet gegeven. Er stond niks tegenover. Heel willekeurig en oneerlijk.
Maar hé, Kim en Tristan kregen alle voordelen van de productie, zoals chanteren en doden tegelijk. Erg krom.

Verder stoor ik me de gehele tijd aan iedereen die zegt "ik verban jou" of "mijn verbanning gaat naar jou". Als zelfstandige getrouwe breng je een stem uit, maar je verbant precies niemand. De meerderheid van de stemmen beslist wie verbannen wordt. Jij verbant niks zolang niemand vertrekt omdat diegene de meeste stemmen heeft ontvangen. :')
Ik weet niet wie er dit seizoen mee begonnen is maar zelfs Tijl heeft het overgenomen. :N
Hotapnyc
pi_213355440
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 16:16 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ze speelde niet het spel, ze speelde volledig in strijd met het speldoel.
O.dat ze een medeverrader voor de bus gooide?

Je ziet ze is er zelf ook zo uitgewipt, en wint de verrader zelf. Tja of ik het nu iemand gun of niet, het gaat mij om wie het juist het slimste speelt. In dit geval de winnaar Tristan!
pi_213356511
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2024 18:48 schreef wolffie het volgende:

[..]
O.dat ze een medeverrader voor de bus gooide?

Je ziet ze is er zelf ook zo uitgewipt, en wint de verrader zelf. Tja of ik het nu iemand gun of niet, het gaat mij om wie het juist het slimste speelt. In dit geval de winnaar Tristan!
Nou ik gun het mensen die slim spelen. Tristan speelde oerdom. Maar goed, eenieder zijn eigen kijk hierop. :P
Hotapnyc
pi_213356934
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 20:18 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Nou ik gun het mensen die slim spelen. Tristan speelde oerdom. Maar goed, eenieder zijn eigen kijk hierop. :P
Dus diegene die wint, is volgens jou dom🤣🤣🤣🤣
pi_213357539
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 20:51 schreef wolffie het volgende:

[..]
Zie mijn vorige post voor een uitgebreide analyse van Tristan zijn weg naar de winst. :7
Hotapnyc
  maandag 29 april 2024 @ 08:33:00 #83
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213359317
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 20:51 schreef wolffie het volgende:

[..]
Nou hij speelde t ook niet super fantastisch of zo. Had gewoon geluk dat ie de laatste was die verleid werd :D Die man was pas net een blauwe maandag verrader. En het buitenspel zetten van Kim was ook alleen maar omdat de rest Kim al door had.

Geen dom spel.
Zeker ook geen briljante moves.

Ik had t Bep en jannie wel gegund :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_213360993
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 20:18 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Totaal mee oneens. Tristan speelde voor zijn verleiding een goed doordacht spel. Hij heeft niet voor niets hoog op de nominatie gestaan om te vermoorden. Hij had absoluut een geluk met de chantage, dat was een perfect moment voor hem (net als in eerdere seizoenen ook gebeurd is). Was het 2 dagen eerder geweest dan had het heel anders af kunnen lopen. Ook had hij het geluk dat hij al voor zijn verandering niet op Kim zat om te verbannen, daarin hoefde hij dus niets te wijzigen. En dan ook nog als klapper het geluk dat hij op deze manier Kim er handig uit kon werken en voor de volle buit kon gaan.

Een spel als de Verraders eist veel van kandidaten, ik geef het je te doen 14 dagen lang 24 uur per dag. Daar rol je niet zo doorheen als je dom bent of dom speelt. Tristan heeft het goed uitgespeeld en wat geluk gehad (wat je soms moet hebben en anderen ook af en toe hadden). Terechte winnaar wat mij betreft.
pi_213367426
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 11:44 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Totaal mee oneens.

Hij had absoluut een geluk met de chantage, dat was een perfect moment voor hem (net als in eerdere seizoenen ook gebeurd is). Was het 2 dagen eerder geweest dan had het heel anders af kunnen lopen. Ook had hij het geluk dat hij al voor zijn verandering niet op Kim zat om te verbannen, daarin hoefde hij dus niets te wijzigen. En dan ook nog als klapper het geluk dat hij op deze manier Kim er handig uit kon werken en voor de volle buit kon gaan.
Je snapt zelf ook wel dat jij jezelf tegenspreekt? "Geluk dit, geluk dat." "Geluk zus, geluk zo."

Geluk =/= slim spel.

Nu jij en ik het klaarblijkelijk erover eens zijn dat hij zelf niks aan zijn winst heeft bijgedragen als verrader, blijft alleen nog over zijn spel als getrouwe.
Gaarne hoor ik wat hij volgens jou wél bereikt heeft als getrouwe.
Ik zie uw antwoord met vol enthousiasme tegemoet. :s)
Hotapnyc
pi_213367477
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2024 23:15 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Je snapt zelf ook wel dat jij jezelf tegenspreekt? "Geluk dit, geluk dat." "Geluk zus, geluk zo."

Geluk =/= slim spel.
Geluk dwing je af.

quote:
Nu jij en ik het klaarblijkelijk erover eens zijn dat hij zelf niks aan zijn winst heeft bijgedragen als verrader, blijft alleen nog over zijn spel als getrouwe.
Gaarne hoor ik wat hij volgens jou wél bereikt heeft als getrouwe.
Ik zie uw antwoord met vol enthousiasme tegemoet. :s)
Ik ben het nog steeds met je oneens, dus kan je lang wachten.
pi_213367532
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 23:25 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Geluk dwing je af.
Nonsens. Contradictio in terminis.
quote:
[..]
Ik ben het nog steeds met je oneens, dus kan je lang wachten.
Mooi. Dan zijn wij het erover eens dat jij ongelijk hebt.

Fijne avond nog.
Hotapnyc
  dinsdag 30 april 2024 @ 06:46:03 #88
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_213368142
Zou Jannie nog klanten hebben na deze reeks en haar geweldige inzichten tijdens de ronde tafel besluiten?
quote:
Als ‘kleurencoach’ kijkt ze dwars door alle andere deelnemers heen, op basis van de kleuren die ze mooi vinden.
pi_213368592
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 april 2024 06:46 schreef MadMaster het volgende:
Zou Jannie nog klanten hebben na deze reeks en haar geweldige inzichten tijdens de ronde tafel besluiten?[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt mij niet, was een leuke kandidaat (na wat eerste irritaties) maar ze heeft volgens mij geen enkele keer juist gezeten.
pi_213368630
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 23:36 schreef Cirilico het volgende:

Mooi. Dan zijn wij het erover eens dat jij ongelijk hebt.
Wat vindt je psychiater van de hele situatie?
  dinsdag 30 april 2024 @ 09:28:39 #91
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_213368852
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 08:51 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Lijkt mij niet, was een leuke kandidaat (na wat eerste irritaties) maar ze heeft volgens mij geen enkele keer juist gezeten.
Denk juist extra klanten. Juist omdat ze nu een soort van halve bner is geworden. En geloof dat veel mensen haar wel een leuke vrouw vonden. Tja, zo werkt dat.
  dinsdag 30 april 2024 @ 09:29:52 #92
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213368859
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 08:51 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik vond haar super schattig :D maar in haar krachten geloof ik nog steeds niet.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 30 april 2024 @ 09:30:42 #93
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213368868
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2024 23:25 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Geluk dwing je af.

Succes dwing je af. Dat kan.
Geluk niet.
Dat is letterlijk het tegenovergestelde van de definitie van geluk :D
L'Amour menaçant:
pi_213370221
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 09:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Succes dwing je af. Dat kan.
Geluk niet.
Dat is letterlijk het tegenovergestelde van de definitie van geluk :D
https://www.quest.nl/mens/psychologie/a25654354/geluk-afdwingen/
pi_213370230
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 09:29 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vond haar super schattig :D maar in haar krachten geloof ik nog steeds niet.
Ik vond haar de eerste 2 afleveringen irritant, maar toen ze stopte met dat gezever rondom kleurtjes (en het alleen nog als soort van mode-item gebruikte) werd ze erg leuk!
  dinsdag 30 april 2024 @ 13:55:00 #96
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213371242
L'Amour menaçant:
  dinsdag 30 april 2024 @ 13:55:31 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213371248
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 12:01 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Ik vond haar de eerste 2 afleveringen irritant, maar toen ze stopte met dat gezever rondom kleurtjes (en het alleen nog als soort van mode-item gebruikte) werd ze erg leuk!
Sowieso wel een Jannie en een Bep als kanidaten.
Lekkere eigenzinnige oudere dames. Ik hou er van. O+
L'Amour menaçant:
pi_213371810
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 13:55 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Sowieso wel een Jannie en een Bep als kanidaten.
Lekkere eigenzinnige oudere dames. Ik hou er van. O+
Dat vond ik ook van Mo, Kim, Tristan, Ebru en Robin. Hadden allemaal wel iets, of je ze nu leuk vond of niet. Mensen als Dave redelijk nietszeggend.

Maar het is niet helemaal eerlijk, je onthoudt enkel de kandidaten van de laatste paar afleveringen is mijn ervaring. Alles daarvoor vergeet je of heeft te weinig tijd gehad om indruk te maken :D
pi_213374996
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2024 08:55 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Wat vindt je psychiater van de hele situatie?
Kusjes hoor. :*
Hotapnyc
  maandag 6 mei 2024 @ 12:51:38 #100
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_213439816
UK seizoen 2 nu op Videoland, volledige seizoen.
Meteen weer lekker spannend. O+
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')