abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215203712
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2024 20:52 schreef tompsv18 het volgende:
Haha Marco heeft het hele spel door, doet ie goed.

Die Olcay maakte zich zo verdacht aan de ronde tafel, fel er tegenin en handen voor het gezicht toen de meeste stemmen op Cherry-Ann werden uitgebracht. Die gaat het toch niet lang volhouden.
Marco ja, de tot nu toe erg stille deelnemer die toch minder dom is dan hij deed voorkomen. Waar ik dit van Marco niet verwacht had, had ik ook niet verwacht dat Olcay het zo slecht zou spelen. Tot 2x toe de fout maken door direct alle aandacht op Maik proberen te gooien zal haar duur komen te staan, zeker nu blijkt dat Marco goed zat.

Wel dom inderdaad dat die hand op de schouder kennelijk zo duidelijk merkbaar is geweest, daar zou best een alternatief voor verzonnen kunnen worden.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 01:31:55 #152
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_215242185
De rondetafel was smullen.
Mooi dat Olcay exit is goed gebackfired.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_215243570
Dit was echt een heerlijke aflevering zeg! Maakt die slappe van vorige week meer dan goed!
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 15:32:47 #154
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215245904
Briljante ronde tafel. Smullen met hoofdletter S. Het werd steeds beter en moest zelfs afgekapt worden. Ge-wel-dig!
  zaterdag 12 oktober 2024 @ 19:40:43 #155
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_215247882
Wauw dit was echt heftig zeg!!! Maar wel enorm blij met de uitkomst en heeeeeeel erg benieuwd naar de volgende... lijkt me best leuk die twee samen :D

Vraag me af of Olcay echt dacht dat Niels haar voor de bus wilde gooien of dat ze gewoon enorm jaloers werd van zijn bondje met Sander, want zo zijn vrouwen :X
pi_215247981
Oh ja en die rat Soundos _O- _O- _O- _O-
pi_215248573
Zo... even over de vooruit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215249160
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... even over de vooruit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit topic is toch sowieso de vooruit en kan zonder spoilers toch? Of ben ik in de war? :?

SPOILER
pi_215249174
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:09 schreef Dazalbest1 het volgende:

[..]
Dit topic is toch sowieso de vooruit en kan zonder spoilers toch? Of ben ik in de war? :?

SPOILER
Ja maar ik was bang het fout te doen en het voor iemand te verpesten :@

Wel blij dat dat mens eruit ligt :@
pi_215249185
Blij dat Olcay exit is *O*
pi_215249197
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:11 schreef viceversa het volgende:
Blij dat Olcay exit is *O*
Heb haar in meerdere programma's gezien. Ben geen fan van haar. Snoeiharde vrouw
pi_215249234
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:12 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Heb haar in meerdere programma's gezien. Ben geen fan van haar. Snoeiharde vrouw
Ik vond haar een gokker, ze kwam er eerlijk vooruit dat dat haar strategie was, die andere swans (naam kwijt) had juist gestemd op die Sjerrie, dat was vals.
pi_215249255
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:16 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik vond haar een gokker, ze kwam er eerlijk vooruit dat dat haar strategie was, die andere swans (naam kwijt) had juist gestemd op die Sjerrie, dat was vals.
Mee eens. Charry-Ann had geen kans... oa door hem

De reden dat ik Olcay niet mag is niet enkel haar dominante gedrag in dit programma. Ook door hoe zij zich überhaupt opstelt wanneer er camera's zijn (en ik hoop dat ze aardiger zonder camera is btw)
pi_215249258
Maar goed. Ze is eruit

En ik ben erg benieuwd naar volgende week!

Dit seizoen is best wel leuk
pi_215249285
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Mee eens. Charry-Ann had geen kans... oa door hem

De reden dat ik Olcay niet mag is niet enkel haar dominante gedrag in dit programma. Ook door hoe zij zich überhaupt opstelt wanneer er camera's zijn (en ik hoop dat ze aardiger zonder camera is btw)
Dat vermoed ik eerder juist niet, het mens heeft ooit een mode-imperium gerund, zij is echt van het gokken en overleven.
pi_215249288
Oeh, leuke aflevering dus :9
Morgen kijken
pi_215249293
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:22 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat vermoed ik eerder juist niet, het mens heeft ooit een mode-imperium gerund, zij is echt van het gokken en overleven.
Ja klopy
pi_215249299
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2024 22:22 schreef lily het volgende:
Oeh, leuke aflevering dus :9
Morgen kijken
De ronde tafel was erg spannend
pi_215250264
Dat was een mooie plottwist, Olcay dacht ik doe die meid uit het reguliere seizoen na, de rest van mijn verraders onder de bus gooien en zelf met de poet naar huis gaan. Dacht even, wat gaan we nou doen? Zelfde plottwist als bij het andere seizoen, het ging bijna net zo. Niels is een eindbaas, had ik niet verwacht dat hij dit bommetje zou droppen. En Marco deaud met zijn grote bek, tja had je niet moeten doen... Toch nog een leuk seizoen so far.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215250381
Dag Sander… _O_ _O-
pi_215253085
Moet ik nu een week wachten op de reactie (kop) van Sander :(
pi_215255444
Geniale aflevering. De laatste keer dat ik enige spanning voelde was met het kampioenschap van Max en Lewis in 2021. Dit komt verre na niet in de buurt maar chapeau voor de makers en koning Niels.
pi_215255844
Ja, goed scriptje wel dit. Hopelijk gebeuren dit soort onverwachte dingen ook eens in het reguliere seizoen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215257144
Dit was wel heel spannend. Hele mooie twist.
En Niels heeft zich hier echt heel mooi uit gelult. Knap geïmproviseerd.
pi_215259185
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Dat was een mooie plottwist, Olcay dacht ik doe die meid uit het reguliere seizoen na, de rest van mijn verraders onder de bus gooien en zelf met de poet naar huis gaan. Dacht even, wat gaan we nou doen? Zelfde plottwist als bij het andere seizoen, het ging bijna net zo. Niels is een eindbaas, had ik niet verwacht dat hij dit bommetje zou droppen. En Marco deaud met zijn grote bek, tja had je niet moeten doen... Toch nog een leuk seizoen so far.
Hoezo Marco een grote bek?
pi_215259771
Hij zou het allemaal wel even gaan oplossen en ontmaskeren daar. Net zo'n blaaskaak als die Billy Dans een paar seizoenen terug.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215260051
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Hij zou het allemaal wel even gaan oplossen en ontmaskeren daar. Net zo'n blaaskaak als die Billy Dans een paar seizoenen terug.
Dat viel reuze mee joh. Had het wel snel door en ik denk dat niemand zijn moord had zien aankomen. Deed helemaal niet uit de hoogte oid.
pi_215260169
Kan me niet herinneren eerder hardop gejuicht te hebben bij de verraders toen Remy z'n bordje omdraaide :D

Karma voor Olcay die wel even dacht de grote poppenspeelster uit te kunnen hangen, ze speelde het te gretig. Hoewel het ook niet veel scheelde of het was haar gelukt. Dit gaat nog wel een staartje krijgen nu Maik ook besloten lijkt te hebben toch maar eens te gaan kijken waar hij nou eigenlijk aan meedoet.
pi_215260203
Ja, dacht dat die Remy wel weer politiek correct zou zijn en een schaap, maar maakte wel even TV om Olcay te dumpen. Lekker hoor.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 14 oktober 2024 @ 11:50:15 #181
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215260218
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2024 17:19 schreef BBguy het volgende:
Geniale aflevering. De laatste keer dat ik enige spanning voelde was met het kampioenschap van Max en Lewis in 2021. Dit komt verre na niet in de buurt maar chapeau voor de makers en koning Niels.
Ik vond het ook echt een heftige en spannende ronde tafel deze keer.
Chapeau voor Niels! Dapper maar misschien iets te overmoedig gespeeld door Olcay.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 14 oktober 2024 @ 12:02:38 #182
268260 Dr.Mikey
pi_215260288
quote:
Totaal niet Billy was verschrikkelijk.
Marco absoluut niet.
R.I.P DTS.
pi_215260520
Vond ik wel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215262444
quote:
Marco was toch juist heel bescheiden? Durfde zijn theorie bijna niet te delen.
  maandag 14 oktober 2024 @ 16:06:37 #185
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_215262489
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 15:59 schreef lars91 het volgende:

[..]
Marco was toch juist heel bescheiden? Durfde zijn theorie bijna niet te delen.
Precies. Vond er ook weinig blaaskaak aan.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_215262930
Niels gaat wel aan Sander heel goed uit moeten leggen dat Olcay hem voor de bus gooide ipv andersom. Anders wordt een vertrouwensband wel moeilijk.
pi_215263012
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2024 17:23 schreef lars91 het volgende:
Niels gaat wel aan Sander heel goed uit moeten leggen dat Olcay hem voor de bus gooide ipv andersom. Anders wordt een vertrouwensband wel moeilijk.
Niels kan gewoon de waarheid spreken, geen enkel probleem dus.
pi_215265935
Dit was echt een van de beste afleveringen ooit. Wat genieten zeg. Hardop gejuicht toen Olcay eruit werd gestemd. Niels echt een held en heel leuk dat hij Sander erbij pakt, dat had ik echt gehoopt. Topshow!
pi_215266203
Dat het Olcay zo in haar gezicht klapte was top.
Gegokt en verloren zei ze ook.
En die Niels, liegen joh… 2 verraders echt vol op elkaar gemunt.
En dan Sander: een van de twee liegt tegen mij!

Oh ik wil dat hoofd van Sander zien volgende aflevering..
pi_215273408
Ik vond wel dat Olcay haar verlies goed oppakte. Ze zei gewoon gegokt en verloren en twijfelde of Niels haar voor de bus wilde gooien, terwijl ze dat van te voren wel dacht. Ik ben ook blij dat ze er uit is, maar top hoe ze haar verlies nam.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 07:36:12 #191
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_215306740
Wederom leuke aflevering, veel minder felle ronde tafel deze keer, maar wel met het door mij gewenste resultaat :9
Onvoorstelbaar dat Mike de getrouwen uiteindelijk toch niet meekrijgt met die regel uit het reglement.
pi_215307231
Toch weer leuke verrassende en spannende aflevering.....

De onnozele Maik die met vlagen toch slim blijkt.....

Alleen de spelregel is wel vreemd. Bij het verleiden van een getrouwen, mogen de verraders niemand vermoorden.

Maar na het verleiden van Sander afgelopen nacht, mochten ze toch ook gewoon Danny vermoorden???
pi_215308268
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 09:47 schreef Dazalbest1 het volgende:
Toch weer leuke verrassende en spannende aflevering.....

De onnozele Maik die met vlagen toch slim blijkt.....

Alleen de spelregel is wel vreemd. Bij het verleiden van een getrouwen, mogen de verraders niemand vermoorden.

Maar na het verleiden van Sander afgelopen nacht, mochten ze toch ook gewoon Danny vermoorden???
Dat was chanteren, maar ik geef je wel gelijk dat ook bij chanteren vorige seizoenen er geen moord plaatsvond.
Bovendien kon niemand dat als argument aanvoeren, want alleen Sander en Niels wisten dat er gechanteerd was en die konden dit niet melden uiteraard.
pi_215309158
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 11:12 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Dat was chanteren, maar ik geef je wel gelijk dat ook bij chanteren vorige seizoenen er geen moord plaatsvond.
Bovendien kon niemand dat als argument aanvoeren, want alleen Sander en Niels wisten dat er gechanteerd was en die konden dit niet melden uiteraard.
Maar bij chanteren is het zo dat de getrouwe wordt vermoord als hij nee zegt, anders is het geen chanteren toch? Dus dan kan bij Niels niet van toepassing zijn.

Of bedoel je dat het bij Sander chantage was en omdat hij ja zei, ze dus wel nog iemand moesten vermoorden?

Bij eerdere seizoenen kwam het besef dat er een nieuwe verrader bij was gekomen omdat er duidelijk geen moord had plaatsgevonden....

Het klopt uiteraard dat Sander en Niels het niet konden zeggen maar het lijkt ze ook niet duidelijk te zijn anders hadden ze het op een andere manier kunnen brengen om Maiks punt te ontkrachten....

Pppffff wat een spel zeg :{
pi_215314174
Toch weer een zeer verrassende afloop van de ronde tafel. Echt een geniaal seizoen dit. Denk niet dat Niels het gaat redden als verrader.
  zaterdag 19 oktober 2024 @ 21:54:30 #196
268260 Dr.Mikey
pi_215314205
Ik vroeg mij gisteren af waarom niemand van de getrouwen even Frank vroeg hoe het zat met de regels tijdens de rondetafel. Wel mooi seizoen zo.
R.I.P DTS.
pi_215315555
Ik denk ook niet dat Niels dit gaat redden.
Ik zou het wel leuk vinden eigenlijk.

We gaan het zien.
pi_215316012
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2024 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vroeg mij gisteren af waarom niemand van de getrouwen even Frank vroeg hoe het zat met de regels tijdens de rondetafel. Wel mooi seizoen zo.
Ik denk dat ze het heus wel bij productie of Frank hebben nagevraagd maar dat de productie het leuker vond voor de verhaallijn om er geen antwoord op te geven. Want als ze hadden toegegeven dat er niet gemoord mocht worden bij een (afgewezen) verleiding dan was Niels meteen de lul.
pi_215316100
Leuk seizoen tot nu toe!

Is er al iets bekend over het volgende reguliere seizoen? En dan meer specifiek of dat dan met onbekende of 'bekende' Nederlanders zal zijn. Vond het seizoen met onbekenden eigenlijk ook wel leuk :)
pi_215316203
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2024 02:11 schreef KinKiJan het volgende:
Leuk seizoen tot nu toe!

Is er al iets bekend over het volgende reguliere seizoen? En dan meer specifiek of dat dan met onbekende of 'bekende' Nederlanders zal zijn. Vond het seizoen met onbekenden eigenlijk ook wel leuk :)
Ja, het reguliere seizoen is in September weer in Frankrijk opgenomen en zal weer in het voorjaar te zien zijn, dit keer weer met BN'ers.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')