Heerlijke tv met hele mooie opdrachten idd.quote:Op maandag 6 mei 2024 12:51 schreef Ang3l het volgende:
UK seizoen 2 nu op Videoland, volledige seizoen.
Meteen weer lekker spannend.
Die presentatrice is ook zo leuk!quote:Op maandag 6 mei 2024 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Ohh ik ben echt jaloers dat je nog gaat beginnenquote:Op maandag 6 mei 2024 12:51 schreef Ang3l het volgende:
Ja, lekker bot en chagrijnig met een knipoogquote:Op maandag 6 mei 2024 16:20 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Die presentatrice is ook zo leuk!
En klaar!quote:Op maandag 6 mei 2024 18:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh ik ben echt jaloers dat je nog gaat beginnen![]()
Lekker doorgekeken dus!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Verraders UK is echt geweldig goed.quote:Op maandag 6 mei 2024 18:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kan mij uk1 nog goed herinneren beste van wat ik heb gezien dus 2 checken is wel een goed idee.
Dat zijn al meer kandidaten die ik wel ken, dan bij Expeditie Robisonquote:Op zaterdag 7 september 2024 10:09 schreef Oliver23 het volgende:
De deelnemers van de Halloween editie die eind september van start gaat
Georgina Verbaan (acteur/schrijver), Olcay Gulsen (ondernemer/presentator), Leslie Keijzer (tv-persoonlijkheid Echte Gooische Moeders), Niels Oosthoek (content creator), Nienke Plas (comedian/content creator), Remy Bonjasky (voormalig kickbokskampioen), Leontine Ruiters (presentator/acteur), Marco Schuitmaker (zanger), Sander Lantinga (radio-DJ), Danny Froger (zanger), Nesim el Ahmadi (comedian), Cherry-Ann Person (tv-persoonlijkheid Real Housewives of Amsterdam) en last but not least Maik de Boer (fashion en lifestyle deskundige).
Viel mij ook al op en dat voor de b editie (Halloween) van de verraders.quote:Op zaterdag 7 september 2024 10:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zijn al meer kandidaten die ik wel ken, dan bij Expeditie Robison
Ja volgens mij op de zaterdag. Benieuwd of je nog steeds 1 week vooruit kunt kijken of pas na de uitzending. Ze willen de kijkcijfers blijkbaar goedkoop omhoog vullen.quote:Op zondag 8 september 2024 19:25 schreef freaky40 het volgende:
De Hallowoon versie is dit keer ook gewoon op RTL 4 te zien begrijp ik uit promo's?
Bij haar is het eerder sociaal ongemak. Ze is een einzelgänger maar heeft het gevoel dat ze bondjes moet sluiten dus krijg je dat soort situaties.quote:Op zaterdag 28 september 2024 23:31 schreef freaky40 het volgende:
Die Georgina snapt er echt helemaal niets van hè en dringt zich overal maar op. Typisch gevalletje FOMO. Al die linksige typetjes zoals Georgina hebben dat.
Nienke is misschien een beetje irritant maar dat soort types heb je ook nodig op het programma een beetje leuk te maken. Nu zul je weer zien dat zo’n nietszeggende sufmuts als die Leslie tot het einde blijft.quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik kijk ook, al hoop ik dat nienke er direct uit ligt. Wat een verschrikkelijk mens is dat zeg.
Ja, zij en Olcay voeren mij te veel de boventoon. Over opdringen aan de groep en graag het hoogste woord willen hebben gesproken.. Was al geen fan van die 2, dus dat ik me juist aan hun stoor vind ik niet verassend.quote:Op zaterdag 28 september 2024 08:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik kijk ook, al hoop ik dat nienke er direct uit ligt. Wat een verschrikkelijk mens is dat zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |