Marco ja, de tot nu toe erg stille deelnemer die toch minder dom is dan hij deed voorkomen. Waar ik dit van Marco niet verwacht had, had ik ook niet verwacht dat Olcay het zo slecht zou spelen. Tot 2x toe de fout maken door direct alle aandacht op Maik proberen te gooien zal haar duur komen te staan, zeker nu blijkt dat Marco goed zat.quote:Op zondag 6 oktober 2024 20:52 schreef tompsv18 het volgende:
Haha Marco heeft het hele spel door, doet ie goed.
Die Olcay maakte zich zo verdacht aan de ronde tafel, fel er tegenin en handen voor het gezicht toen de meeste stemmen op Cherry-Ann werden uitgebracht. Die gaat het toch niet lang volhouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 21:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... even over de vooruitDit topic is toch sowieso de vooruit en kan zonder spoilers toch? Of ben ik in de war?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:09 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Dit topic is toch sowieso de vooruit en kan zonder spoilers toch? Of ben ik in de war?
Ja maar ik was bang het fout te doen en het voor iemand te verpestenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel blij dat dat mens eruit ligt![]()
Ik vond haar een gokker, ze kwam er eerlijk vooruit dat dat haar strategie was, die andere swans (naam kwijt) had juist gestemd op die Sjerrie, dat was vals.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Heb haar in meerdere programma's gezien. Ben geen fan van haar. Snoeiharde vrouw
Mee eens. Charry-Ann had geen kans... oa door hemquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vond haar een gokker, ze kwam er eerlijk vooruit dat dat haar strategie was, die andere swans (naam kwijt) had juist gestemd op die Sjerrie, dat was vals.
Dat vermoed ik eerder juist niet, het mens heeft ooit een mode-imperium gerund, zij is echt van het gokken en overleven.quote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mee eens. Charry-Ann had geen kans... oa door hem
De reden dat ik Olcay niet mag is niet enkel haar dominante gedrag in dit programma. Ook door hoe zij zich überhaupt opstelt wanneer er camera's zijn (en ik hoop dat ze aardiger zonder camera is btw)
Ja klopyquote:Op zaterdag 12 oktober 2024 22:22 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dat vermoed ik eerder juist niet, het mens heeft ooit een mode-imperium gerund, zij is echt van het gokken en overleven.
Hoezo Marco een grote bek?quote:Op zondag 13 oktober 2024 01:04 schreef freaky40 het volgende:
Dat was een mooie plottwist, Olcay dacht ik doe die meid uit het reguliere seizoen na, de rest van mijn verraders onder de bus gooien en zelf met de poet naar huis gaan. Dacht even, wat gaan we nou doen? Zelfde plottwist als bij het andere seizoen, het ging bijna net zo. Niels is een eindbaas, had ik niet verwacht dat hij dit bommetje zou droppen. En Marco deaud met zijn grote bek, tja had je niet moeten doen... Toch nog een leuk seizoen so far.
Dat viel reuze mee joh. Had het wel snel door en ik denk dat niemand zijn moord had zien aankomen. Deed helemaal niet uit de hoogte oid.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Hij zou het allemaal wel even gaan oplossen en ontmaskeren daar. Net zo'n blaaskaak als die Billy Dans een paar seizoenen terug.
Ik vond het ook echt een heftige en spannende ronde tafel deze keer.quote:Op zondag 13 oktober 2024 17:19 schreef BBguy het volgende:
Geniale aflevering. De laatste keer dat ik enige spanning voelde was met het kampioenschap van Max en Lewis in 2021. Dit komt verre na niet in de buurt maar chapeau voor de makers en koning Niels.
Totaal niet Billy was verschrikkelijk.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Hij zou het allemaal wel even gaan oplossen en ontmaskeren daar. Net zo'n blaaskaak als die Billy Dans een paar seizoenen terug.
Marco was toch juist heel bescheiden? Durfde zijn theorie bijna niet te delen.quote:Op maandag 14 oktober 2024 10:53 schreef freaky40 het volgende:
Precies. Vond er ook weinig blaaskaak aan.quote:Op maandag 14 oktober 2024 15:59 schreef lars91 het volgende:
[..]
Marco was toch juist heel bescheiden? Durfde zijn theorie bijna niet te delen.
Niels kan gewoon de waarheid spreken, geen enkel probleem dus.quote:Op maandag 14 oktober 2024 17:23 schreef lars91 het volgende:
Niels gaat wel aan Sander heel goed uit moeten leggen dat Olcay hem voor de bus gooide ipv andersom. Anders wordt een vertrouwensband wel moeilijk.
Dat was chanteren, maar ik geef je wel gelijk dat ook bij chanteren vorige seizoenen er geen moord plaatsvond.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 09:47 schreef Dazalbest1 het volgende:
Toch weer leuke verrassende en spannende aflevering.....
De onnozele Maik die met vlagen toch slim blijkt.....
Alleen de spelregel is wel vreemd. Bij het verleiden van een getrouwen, mogen de verraders niemand vermoorden.
Maar na het verleiden van Sander afgelopen nacht, mochten ze toch ook gewoon Danny vermoorden???
Maar bij chanteren is het zo dat de getrouwe wordt vermoord als hij nee zegt, anders is het geen chanteren toch? Dus dan kan bij Niels niet van toepassing zijn.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 11:12 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Dat was chanteren, maar ik geef je wel gelijk dat ook bij chanteren vorige seizoenen er geen moord plaatsvond.
Bovendien kon niemand dat als argument aanvoeren, want alleen Sander en Niels wisten dat er gechanteerd was en die konden dit niet melden uiteraard.
Ik denk dat ze het heus wel bij productie of Frank hebben nagevraagd maar dat de productie het leuker vond voor de verhaallijn om er geen antwoord op te geven. Want als ze hadden toegegeven dat er niet gemoord mocht worden bij een (afgewezen) verleiding dan was Niels meteen de lul.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 21:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik vroeg mij gisteren af waarom niemand van de getrouwen even Frank vroeg hoe het zat met de regels tijdens de rondetafel. Wel mooi seizoen zo.
Ja, het reguliere seizoen is in September weer in Frankrijk opgenomen en zal weer in het voorjaar te zien zijn, dit keer weer met BN'ers.quote:Op zondag 20 oktober 2024 02:11 schreef KinKiJan het volgende:
Leuk seizoen tot nu toe!
Is er al iets bekend over het volgende reguliere seizoen? En dan meer specifiek of dat dan met onbekende of 'bekende' Nederlanders zal zijn. Vond het seizoen met onbekenden eigenlijk ook wel leuk
Waarom vind je haar arrogant?quote:Op zondag 20 oktober 2024 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Na de onvoorspelbare aflevering van vorige week nu weer een aflevering waarbij je broek vanaf zakt.Dit seizoen scoort ook totaal niet goed op RTL 4 las ik vanochtend, denk dat het trucje bij de getrouwen met name nu wel is uitgewerkt en iedereen kan het spel door en door, door het gezien te hebben al die seizoenen dus je kunt niets meer verborgen houden. Vorig seizoen met onbekende Nederlanders begon heel leuk maar werd ook al zo voorspelbaar. Nu gaan ze dan weer een seizoen doen met BN'ers komend jaar, ik denk dat dit programma zichzelf de nek heeft omgedraaid,'vermoord' om maar in De Verraders termen te blijven en dat is jammer....
Die Leslie is een arrogante muts trouwens...nou dat.
Die triomfantelijke tronie die ze trekt, niet alleen door de dolk te steken in Sanders rug maar wel vaker. Ik mag haar niet.quote:Op zondag 20 oktober 2024 17:58 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Waarom vind je haar arrogant?
Ik vind haar juist sympathiek, ze houdt zich wat op de achtergrond en gepaste trots nadat ze Sander eruit heeft gestemd.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die triomfantelijke tronie die ze trekt, niet alleen door de dolk te steken in Sanders rug maar wel vaker. Ik mag haar niet.
Ik mag haar ook niet. Ze straalt inderdaad arrogantie uit. Ze komt pretentieus en elitair over. En onsympathiek. Zij lijkt mij in het echte leven achterbaks, vals, neerbuigend.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die triomfantelijke tronie die ze trekt, niet alleen door de dolk te steken in Sanders rug maar wel vaker. Ik mag haar niet.
Gepaste trots? Ze had toevallig geluk. Haar theorie was 100% verkeerd en Sander was 100% geen verrader. Tot hij toevallig vlak voor deze stemming gechanteerd werd.quote:Op zondag 20 oktober 2024 18:11 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind haar juist sympathiek, ze houdt zich wat op de achtergrond en gepaste trots nadat ze Sander eruit heeft gestemd.
Zo is dat, zo denk ik er ook over.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:39 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik mag haar ook niet. Ze straalt inderdaad arrogantie uit. Ze komt pretentieus en elitair over. En onsympathiek. Zij lijkt mij in het echte leven achterbaks, vals, neerbuigend.
Wij hebben allemaal een intuïtie en dit is wat ik met de mijne oppik.
Sander kon niet zeggen dat hij pas verrader was dan wisten ze meteen dat hij door Niels gekozen was.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 06:44 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Gepaste trots? Ze had toevallig geluk. Haar theorie was 100% verkeerd en Sander was 100% geen verrader. Tot hij toevallig vlak voor deze stemming gechanteerd werd.
Dat zei ik ook niet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 15:53 schreef casita het volgende:
[..]
Sander kon niet zeggen dat hij pas verrader was dan wisten ze meteen dat hij door Niels gekozen was.
Ik vind het dit keer juist een van de leukere seizoenenquote:Op zondag 20 oktober 2024 10:56 schreef freaky40 het volgende:
Na de onvoorspelbare aflevering van vorige week nu weer een aflevering waarbij je broek vanaf zakt.Dit seizoen scoort ook totaal niet goed op RTL 4 las ik vanochtend, denk dat het trucje bij de getrouwen met name nu wel is uitgewerkt en iedereen kan het spel door en door, door het gezien te hebben al die seizoenen dus je kunt niets meer verborgen houden. Vorig seizoen met onbekende Nederlanders begon heel leuk maar werd ook al zo voorspelbaar. Nu gaan ze dan weer een seizoen doen met BN'ers komend jaar, ik denk dat dit programma zichzelf de nek heeft omgedraaid,'vermoord' om maar in De Verraders termen te blijven en dat is jammer....
Die Leslie is een arrogante muts trouwens...nou dat.
Ah dank! Dan was het bij mij tijdens het inschenken van een nieuw kopje koffiequote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:59 schreef lily het volgende:
Het moment in de wapenkamer was gewoon te zien (tussen de soep en de aardappelen)
Wel vond ik het vreemd dat Niels mocht kiezen of hij de dolk de eerste keer wilde inzetten nadat de anderen hun keuze al hadden gemaakt.
Maar desondanks vind ik dat Niels dit goed gespeeld heeft. Met een behoorlijke dosis geluk. Maar toch. Hij heeft moeten zweten af en toe.
Ja dat vonden wij ook raar Niels mocht en als laatste stemmen en ook toen pas bepalen of hij zijn dolk ging inzetten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 16:59 schreef lily het volgende:
Het moment in de wapenkamer was gewoon te zien (tussen de soep en de aardappelen)
Wel vond ik het vreemd dat Niels mocht kiezen of hij de dolk de eerste keer wilde inzetten nadat de anderen hun keuze al hadden gemaakt.
Maar desondanks vind ik dat Niels dit goed gespeeld heeft. Met een behoorlijke dosis geluk. Maar toch. Hij heeft moeten zweten af en toe.
Liep toch andersquote:Op maandag 21 oktober 2024 07:08 schreef viceversa het volgende:
Niels kan niet meer winnen, hij heedf niemand die hem echt vertrouwt.
Ooh ja dat was ook stom, dat Niels al wist wat de rest had gestemd en dus ook wist dat de dolk niet eens nodig was.... echt een grote fout vind ik van zo'n programma. Denken ze nou echt dat de kijker zo dom is?quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 18:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja dat vonden wij ook raar Niels mocht en als laatste stemmen en ook toen pas bepalen of hij zijn dolk ging inzetten.
Ook zonder dolk was de uitkomst hetzelfde. Het was vooral fijn dat niemand anders m had.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 20:11 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Ooh ja dat was ook stom, dat Niels al wist wat de rest had gestemd en dus ook wist dat de dolk niet eens nodig was.... echt een grote fout vind ik van zo'n programma. Denken ze nou echt dat de kijker zo dom is?
Ben begonnen. Ze zijn in hetzelfde kasteel als de laatste NL versie met onbekende Nederlanders.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 08:11 schreef Marrije het volgende:
En nu verraders België aan het kijken, staan 2 afleveringen klaar van seizoen 3
Dolk meenemen sloeg nergens op nee....al bleek het uiteindelijk niet eens nodig. Vraag me wel af wat er was gebeurd als het 2-2 was geworden bij stemmen (met dolk inzet dus).quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 09:16 schreef Dazalbest1 het volgende:
Na een paar spannende goeie afleveringen, vond ik deze finale erg tegenvallen....
Hoezo mocht Niels de dolk meenemen, dat is toch nooit?
En kan zijn dat ik het gemist heb, maar hebben we het moment in de wapenkamer gezien?
Niels heeft het misschien sterk gespeeld meer is vooral geholpen door dommigheid van vele. Al is dat een beetje de rode draad door het programma
Sterker nog, het wordt altijd tegelijkertijd met de Nederlandse opgenomen. En ze hebben dan ook exact dezelfde missies altijd, om kosten te besparen.quote:Op zondag 27 oktober 2024 10:24 schreef lily het volgende:
[..]
Ben begonnen. Ze zijn in hetzelfde kasteel als de laatste NL versie met onbekende Nederlanders.
Valt me op dat ze de “getrouwen” hier “bondgenoten” noemen.
Zitten ze dan met 40 man in dat kasteel ?quote:Op maandag 28 oktober 2024 10:31 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Sterker nog, het wordt altijd tegelijkertijd met de Nederlandse opgenomen. En ze hebben dan ook exact dezelfde missies altijd, om kosten te besparen.
Hij had het helemaal niet door, hij schreef Leslie op.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 07:22 schreef Marrije het volgende:
Arme Remy. Hij had het pas na de ronde tafel door. Mooie reactie van Leslie op de onthulling.
Daarna had hij het door, toen hij motherfucker riep haha was een mooie reactiequote:Op maandag 28 oktober 2024 15:46 schreef Omega het volgende:
[..]
Hij had het helemaal niet door, hij schreef Leslie op.
Of zei hij dat gewoon omdat Niels zich niet aan de afspraak hield? Want daarna zegt hij "ik ben iemand die zijn afspraak nakomt", of zoietsquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:31 schreef Magica het volgende:
[..]
Daarna had hij het door, toen hij motherfucker riep haha was een mooie reactie
Ja zou ook kunnen Miss schat ik hem te hoog inquote:Op maandag 28 oktober 2024 16:33 schreef Omega het volgende:
[..]
Of zei hij dat gewoon omdat Niels zich niet aan de afspraak hield? Want daarna zegt hij "ik ben iemand die zijn afspraak nakomt", of zoiets
Gezien het “achter de schermen “ verhaal van de Belgen lijkt het mij sterk dat de Nederlandse productie daar ook nog tegelijkertijd bezig is eigenlijk.quote:Op maandag 28 oktober 2024 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zitten ze dan met 40 man in dat kasteel ?
Eerlijk zijn en je afspraken nakomen, tsja, daar ga je dit spel niet mee winnen Remy. List en bedrog, daar win je mee.quote:Op maandag 28 oktober 2024 16:33 schreef Omega het volgende:
[..]
Of zei hij dat gewoon omdat Niels zich niet aan de afspraak hield? Want daarna zegt hij "ik ben iemand die zijn afspraak nakomt", of zoiets
Het tegelijkertijd opnemen in Frankrijk weet ik niet 100% zeker, het kan ook na elkaar zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:06 schreef lily het volgende:
[..]
Gezien het “achter de schermen “ verhaal van de Belgen lijkt het mij sterk dat de Nederlandse productie daar ook nog tegelijkertijd bezig is eigenlijk.
Het kasteel in Kerkrade ken ik goed.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:51 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Het tegelijkertijd opnemen in Frankrijk weet ik niet 100% zeker, het kan ook na elkaar zijn.
Maar de in NL gefilmde Nederlandse en Belgische seizoenen waren wel 100% zeker tegelijkertijd gefilmd in dat kasteel in Kerkrade (nog een kleiner kasteel dan in Frankrijk zelfs).
Precies, en als ze daar in Kerkrade tegelijkertijd in zaten, dan leek het mij zeer voordehandliggend dat ze dat in Frankrijk ook zaten, ook vanuit kostentechnisch oogpunt. Het zou ook nog meer verklaren waarom ze een begleidingsteam van 50 man nodig hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:09 schreef lily het volgende:
[..]
Het kasteel in Kerkrade ken ik goed.
Dat is echt veel kleiner dan die in Frankrijk.
Maar goed; het kan. Ik heb geen idee verder hoe dat zit. Als jij dat zegt dan wil ik jou best geloven![]()
De Nederlandse en de Belgische zijn daar niet op hetzelfde moment opgenomen. Mijn collega was daar figurant en bij de Nederlandse kwam ze in beeld. Bij de Belgische heb ik haar zeker weten niet gezien. Maar voor de zekerheid heb ik haar geappt. Dus dan weet ik het zo ook zeker.quote:Op maandag 28 oktober 2024 18:51 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Het tegelijkertijd opnemen in Frankrijk weet ik niet 100% zeker, het kan ook na elkaar zijn.
Maar de in NL gefilmde Nederlandse en Belgische seizoenen waren wel 100% zeker tegelijkertijd gefilmd in dat kasteel in Kerkrade (nog een kleiner kasteel dan in Frankrijk zelfs). Want de missies waren 1 op 1 dezelfde, zelfs qua figuranten. Er was een keer een opdracht in een kerk waarbij de figuranten exact dezelfde mensen waren en zelfs in dezelfde volgorde in de kerk zaten. Dat valt op Videoland terug te zien, let maar op. Het is duidelijk dat ze beide groepen (Nederlanders en Belgen) direct na elkaar in die kerk de missie hebben laten spelen.
Ik heb (2 of 3 jaar geleden ofzo) letterlijk de beelden stilgezet op Videoland van de Belgische en NL versie bij zo'n opdracht in de kerk. Je zag daar, in dezelfde volgorde precies dezelfde figuranten gezichten op een rijtje zitten in de kerkbanken. 100% zeker op dezelfde dag opgenomen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 19:36 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
De Nederlandse en de Belgische zijn daar niet op hetzelfde moment opgenomen. Mijn collega was daar figurant en bij de Nederlandse kwam ze in beeld. Bij de Belgische heb ik haar zeker weten niet gezien. Maar voor de zekerheid heb ik haar geappt. Dus dan weet ik het zo ook zeker.
Maar de Belgische versie is toen ook veel later op tv geweest als de Nederlandse versie die daar was opgenomen. Dus volgens mij recyclen ze alleen de locatie en de opdrachten in België maar dan op een later moment.
Edit: heb het nagevraagd. Ze heeft alleen de Nederlandse gedaan. Waren niet dezelfde mensen in de Belgische.
Zou kunnen ja. Maar wel raar dat ze eenzelfde shot gebruiken. Ik zou juist als maker alles willen doen om te voorkomen dat mensen denken dat er cheap dezelfde missies en figuranten bij beide versies gebruikt zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:45 schreef hilliebillie het volgende:
Wellicht dat ze hetzelfde shot gebruikt hebben. Maar de rest was zeker weten anders. Ook andere mensen die ze moesten zoeken in het publiek. En wat ik zeg, m’n collega was er bij (en ook in beeld bij de nl variant. En de Belgische is ze niet bij geweest. Denk dat ze dat wel onthouden zou hebben als dat wel was
Lijkt exact dezelfde shot te zijn, dus juist niet uit twee verschillende opnames te komen. Dus de shot is hergebruikt in de montage lijkt me.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:30 schreef ThijsTH het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heb het toch even opgezocht. De Verraders Belgie seizoen 1 is van Videoland afgehaald maar heb deze foto's nog kunnen vinden op mn telefoon (had het destijds naar iemand geappt juist met de opmerking dat het me opviel dat NL en Belgie precies zelfde missies en figuranten hadden).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |