Waarheid.quote:
Ik heb vanmiddag na de patat nog mijn eerste softijsje van het jaar gehad, had ik ook wel verdiend vond ikquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:40 schreef NailQueen het volgende:
Na deze eerste warme dag heb ik nu warme choco. Dat heb ik wel verdiend
Die van de AH? Hoe vond je 'm?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarheid.![]()
Heb er zelf net ook eentje, kwam er een plantaardige versie van tegen. Meteen maar eens proberen.
Die ja, van AH terra.quote:
Zie het helemaal voor me dat bepaalde mensen volledig uit hun stekker gaan omdat ze iets op hebben wat vegan isquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die ja, van AH terra.
Was prima te doen, ik zou zelfs durven beweren dat de meeste mensen het niet zouden merken als je ze deze zou geven in plaats van een gewone.
Een Deugniet, puur gekocht op de naam.quote:
LINKSE OPLICHTING!!! WOKE GEDOE!!!quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zie het helemaal voor me dat bepaalde mensen volledig uit hun stekker gaan omdat ze iets op hebben wat vegan is
Want jij bent ook een deugniet?quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een Deugniet, puur gekocht op de naam.![]()
Bevalt me wel. Niet superspeciaal, maar drinkt wel lekker weg.
Preciesquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
LINKSE OPLICHTING!!! WOKE GEDOE!!!![]()
Ja, dat zijn de mensen waarbij ik het juist zou doen.
Ik deug natuurlijk juist enorm, ik heb hem dan ook enkel om te contrasteren met mijzelf, ahum, kuch.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Want jij bent ook een deugniet?Geniet ervan.
Ah, matig Belgisch bier, dat schijnt nog best gezond te zijn volgens sommigen.quote:Ik heb vanavond drie speciaalbiertjes. Een Noorse farmhouse, nu een Belgisch matig biertje en zo nog een Belgisch biertje (Embrasse)
Ah ja. dat heb je wel nodig na zo'n vegan tiramisuquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik deug natuurlijk juist enorm, ik heb hem dan ook enkel om te contrasteren met mijzelf, ahum, kuch.
Ja, precies, zo bedoelde ik het ook!quote:Ah, matig Belgisch bier, dat schijnt nog best gezond te zijn volgens sommigen.
De gezondheidsvoordelen van matig Belgisch bier drinken
Ik heb wel steeds boven de 100 gescoordquote:
Precies, zoiets moet natuurlijk wel gecompenseerd worden, voor je het weet zit je ook op de A12 en daar heb ik helemaal geen zin in. Zeker niet als het straks weer zomer wordt en bloedheet is.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah ja. dat heb je wel nodig na zo'n vegan tiramisu![]()
Palm is ook wel leuk voor de glazen. Die glazen met zo'n mooi robuust werkpaard in de voet.quote:[..]
Ja, precies, zo bedoelde ik het ook!
Nee, ik had Palm's Horse Power Blond gekocht en dat moet ik niet doen. Palm is leuk voor de pils, maar niet voor speciaalbier.
De volgende keer drink ik gewoon weer een ipaatje en een stoutje en dan ben ik weer tevreden
Gisteren nog een drankje op waarop stond dat het vegan was. Ik vroeg me toen wel af wat er dierlijk is aan andere drankjes waar dat niet op staat.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zie het helemaal voor me dat bepaalde mensen volledig uit hun stekker gaan omdat ze iets op hebben wat vegan is
Ik hoop dat op de pc die plaatjes het wel doen.quote:
Appelsientje doet er een vleugje zuivel in om de suikertax te ontwijken (quote:Op zondag 7 april 2024 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren nog een drankje op waarop stond dat het vegan was. Ik vroeg me toen wel af wat er dierlijk is aan andere drankjes waar dat niet op staat.
Ze DoUwEn HeT dOoR jE sTrOtquote:Op zondag 7 april 2024 09:08 schreef Em31 het volgende:
Was wel een tijd dat mensen ineens woest werden over vegan dingen in de supermarkt, maar dan was het gewoon altijd al vegan maar stond het niet op de verpakking.![]()
Aha.quote:Op zondag 7 april 2024 09:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Appelsientje doet er een vleugje zuivel in om de suikertax te ontwijken (), dus dat soort dingen.
Ontspoord is zo'n groot woord, het is hooguit lichtjes uit koers geraakt.quote:
Uit de zwemblaas van vissen kan je een stofje isinglass halen. Dat wordt soms gebruikt om wijn of bier te filteren. Het zit dan niet in de fles, maar er is wel een dierlijk product gebruikt bij de fabricage en dan is het niet veganquote:Op zondag 7 april 2024 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren nog een drankje op waarop stond dat het vegan was. Ik vroeg me toen wel af wat er dierlijk is aan andere drankjes waar dat niet op staat.
Bij dat soort dingen vraag je je toch af hoe iemand daar ooit is achtergekomen.quote:Op zondag 7 april 2024 10:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Uit de zwemblaas van vissen kan je een stofje isinglass halen. Dat wordt soms gebruikt om wijn of bier te filteren. Het zit dan niet in de fles, maar er is wel een dierlijk product gebruikt bij de fabricage en dan is het niet vegan
In dit geval vermoed ik het niet al te nauw nemen met voedselregels (als die er al waren) een paar duizend jaar geledenquote:Op zondag 7 april 2024 10:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij dat soort dingen vraag je je toch af hoe iemand daar ooit is achtergekomen.
Er is wel bekend hoe meneer Hogben erachter kwam dat een bepaald type kikker als zwangerschapstest kan dienenquote:Op zondag 7 april 2024 10:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij dat soort dingen vraag je je toch af hoe iemand daar ooit is achtergekomen.
bronquote:Hogben was a talented but irascible zoologist with strident left-wing politics and penchant for burning bridges. In his early career, he studied hormones by injecting them into frogs, and when he moved to South Africa in 1927, he continued those experiments with the local amphibians. One of them—Xenopus—was so abundant and easy to work with that Hogben spent much of his time with the creature, and even named his house after it.
In 1930, Hogben injected Xenopus with extracts from an ox’s pituitary gland—a pea-sized hormone factory at the base of the brain. In response, the frog started laying eggs. This accidental finding was a fortuitous one. At the time, scientists knew that the urine of pregnant women contained hormones that were made in the pituitary and that affected the development of ovaries. If those same hormones could trigger egg-laying in Xenopus, perhaps the frog could act as a living pregnancy test.
wtfquote:Op zondag 7 april 2024 11:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is wel bekend hoe meneer Hogben erachter kwam dat een bepaald type kikker als zwangerschapstest kan dienen
[..]
bron
En het is nog diervriendelijker ook dan de methode die ze eerst gebruiktenquote:
quote:Op zondag 7 april 2024 11:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is wel bekend hoe meneer Hogben erachter kwam dat een bepaald type kikker als zwangerschapstest kan dienen
[..]
bron
Veel plezier!quote:Op zondag 7 april 2024 13:48 schreef Meke het volgende:
Ik zit in het DeLaMar bij Mamma Mia!
Gratis omdat ik gister jarig was
Veel plezierquote:Op zondag 7 april 2024 13:48 schreef Meke het volgende:
Ik zit in het DeLaMar bij Mamma Mia!
Gratis omdat ik gister jarig was
Dat is inderdaad wel een mooie jaquote:Op zondag 7 april 2024 09:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Appelsientje doet er een vleugje zuivel in om de suikertax te ontwijken (), dus dat soort dingen.
Anders is het te moeilijk natuurlijk.quote:Op zondag 7 april 2024 15:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een mooie jaZie het wel meer merken doen nu.
Sowieso natuurlijk wel weer lachwekkend dat je een suikertaks invoert, maar dan gezoete zuiveldranken vrij stelt. De boerenlobby was weer sterk![]()
Nog los van dat de suikervrije versies van frisdranken dezelfde suikertaks hebben gekregen als de suiker variant. Want ja logica.
Gewoon belachelijk.quote:Op zondag 7 april 2024 15:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een mooie jaZie het wel meer merken doen nu.
Sowieso natuurlijk wel weer lachwekkend dat je een suikertaks invoert, maar dan gezoete zuiveldranken vrij stelt. De boerenlobby was weer sterk![]()
Nog los van dat de suikervrije versies van frisdranken dezelfde suikertaks hebben gekregen als de suiker variant. Want ja logica.
Zonder Wout blijft er concurrentie over, jammer voor de spanningquote:Op zondag 7 april 2024 15:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bizar de laatste tijd. Eigenlijk altijd al, maar dit jaar wel echt
Ja nog even een extra stap beter dan vorig jaar toen die al zo goed wasquote:Op zondag 7 april 2024 15:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bizar de laatste tijd. Eigenlijk altijd al, maar dit jaar wel echt
Ik denk eigenlijk vooral doordat zijn ploeg het sterkste is. En ze niet met Phillipsen weg willen rijden.quote:Op zondag 7 april 2024 15:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zonder Wout blijft er concurrentie over, jammer voor de spanning
De blamage van Ajax is vele malen groterquote:Op zondag 7 april 2024 15:56 schreef Redefine het volgende:
De vraag is wie er vandaag een groter pak slaag krijgt. De rest van het peloton van VdP of Ajax van Feyenoord
Nog maar 3 te gaanquote:
Dan het is 9 - 0quote:
Ruim een uur in zijn eentje gereden aan het eindquote:
Dat gaat nog leuk worden voor de playoffs voor europees voetbal.quote:Op zondag 7 april 2024 16:14 schreef sportfreak het volgende:
Voor de statistieken, grootste nederlaag ooit voor Ajax:
24 juni 1950: Ajax - SV Limburgia 0-6
20 februari 1949: HSV ADO - Ajax 6-0
In de Eredivisie:
29 november 1964: Feijenoord - Ajax 9-4
En nu is de 4de plaats helemaal achter de horizon verdwenen (al doet AZ goed zijn best om het gat iets kleiner te maken)quote:"Ajax zal de hoop nog hebben dat het bij de eerste vier eindigt", denkt De Leeuw. "Maar laten we eerlijk zijn: wie had ooit verwacht dat Ajax in deze situatie terecht zou komen? Daar denk je als Ajax toch niet aan."
Be careful what you wish forquote:Op zondag 7 april 2024 15:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Maar was jj gisteren jarig? Niks van gemerkt. Zou je dat voortaan wat duidelijker willen aankondigen.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 7 april 2024 17:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat gaat nog leuk worden voor de playoffs voor europees voetbal.
De Toppers willen de arena niet vrijgeven en dan zou Ajax het ergens anders moeten gaan spelen.
[..]
En nu is de 4de plaats helemaal achter de horizon verdwenen (al doet AZ goed zijn best om het gat iets kleiner te maken)
Veel erger kan het niet wordenquote:
Eigenlijk niet. Als je al niet van Go Ahead Eagles kan winnen dan heb je in Europa weinig te zoeken.quote:
Héhé, onderschat GAE niet, je hebt het wel over de ploeg die vandaag gelijkspeelde tegen Almere City!quote:Op zondag 7 april 2024 18:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Als je al niet van Go Ahead Eagles kan winnen dan heb je in Europa weinig te zoeken.
Daar heb je een punt. Het kan ook nog 365 dagen van het jaar inderdaad.quote:Op zondag 7 april 2024 18:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik durf dit te betwisten, onderschat @:Meke niet.
Bij een constant aanhoudende verjaardag wil ik wel elke dag een ander soort taart.quote:Op zondag 7 april 2024 18:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Het kan ook nog 365 dagen van het jaar inderdaad.
Precies.quote:Op zondag 7 april 2024 18:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Als je al niet van Go Ahead Eagles kan winnen dan heb je in Europa weinig te zoeken.
Klinkt leuk, maar in de praktijk is dat een taart van Damoclesquote:Op zondag 7 april 2024 18:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bij een constant aanhoudende verjaardag wil ik wel elke dag een ander soort taart.
quote:Op zondag 7 april 2024 18:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bij een constant aanhoudende verjaardag wil ik wel elke dag een ander soort taart.
Dat niet, heb wel vrij genomen op de dagen na de halve finales.quote:Op zondag 7 april 2024 22:45 schreef Andromache het volgende:
Over 4 weken begint de ESF-week!! Wie heeft er allemaal vrij genomen om alle repetities te kunnen volgen?
Feyenoord was in de eerste set wel de bovenliggende partij geloof ik.quote:Op zondag 7 april 2024 21:22 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb ook een goed weekend gehad. Veel gedaan, gisterenavond ook lekker even rust genomen. Nu ben ik lekker weer thuis en ga ik op mijn dooie gemakje even naar Feyenoord - Ajax kijken. Ik heb alle spoilers tot nu toe ontweken en heb er best wat vertrouwen in
Lekker het Eurovision.tv liveblog F5’enquote:Op zondag 7 april 2024 22:45 schreef Andromache het volgende:
Over 4 weken begint de ESF-week!! Wie heeft er allemaal vrij genomen om alle repetities te kunnen volgen?
Het is wel mooi dat het in de week van Hemelvaartsdag is.quote:Op maandag 8 april 2024 04:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat niet, heb wel vrij genomen op de dagen na de halve finales.
Kan ik die iig gewoon lekker kijken zonder het idee dat ik al bijna op moet staan.
De repetities zijn volgens mij weer achter gesloten deuren. Maar in de week zelf heb ik na de 1e semi vrij genomen.quote:Op zondag 7 april 2024 22:45 schreef Andromache het volgende:
Ik zit erover na te denken om ook te doenquote:Op maandag 8 april 2024 09:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De repetities zijn volgens mij weer achter gesloten deuren. Maar in de week zelf heb ik na de 1e semi vrij genomen.
Jup, ik ben sowieso al vanaf woensdag vrij die weekquote:Op maandag 8 april 2024 05:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is wel mooi dat het in de week van Hemelvaartsdag is.
Dat helpt niet echt bij het thuiswerken denk ik zoquote:Op maandag 8 april 2024 10:11 schreef Momo het volgende:
Hier zijn de buren in hun badkamer al hun tegels etc. eruit aan het boren en ik wist dat niet en heb vandaag een thuiswerkdag
Dat klinkt bijzonder pijnlijk.quote:Op maandag 8 april 2024 10:49 schreef summer52 het volgende:
Behoorlijk gehavend het weekend uitgekomen.Ik wilde een partytent opzetten, zo'n easyup tent, nou...
Het begon al bij de voorbereidingen. Even ramen lappen want die partytent komt daar tegen aan te staan. Er zitten van de witte platen boven die ramen dus die ook even schoongemaakt. Doekje erover, onderrand was vlijmscherp dus wham snee in mijn pink tot op het bot. Pleister erop, maar dat hielp ook niets, even naar de buurvrouw gelopen en verband en zo geleend. Pink netjes ingepakt en verder maar. Na veel #@¤% is het mij toch gelukt om die tent op te zetten. Ja dat heb je als je zo eigenwijs bent om hulp te vragen.
![]()
Maar dat was nog niet alles gisteren nog even wat gerommeld in de tuin. En bij mij moet alles snel dus ik draai mij om en wilde even snel wat pakken en knalde met mijn voet tegen een verzwaringszak die om de poten van de partytent zitten. Deze had ik gevuld met bakstenen dus nu ook nog een dikke gekneusde teen.
Nou dat was mijn weekend lief dagboek.
Uiteraard, wat denken die cultuurbarbaren wel niet?quote:Op maandag 8 april 2024 10:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jup, ik ben sowieso al vanaf woensdag vrij die week![]()
Ik was nog uitgenodigd voor een feest van iemand van New Mexico’s werk, op de finaledag![]()
Hij gaat dus uiteraard alleen.
Oei, pas goed op jezelf zou ik zeggenquote:Op maandag 8 april 2024 10:49 schreef summer52 het volgende:
Behoorlijk gehavend het weekend uitgekomen.Ik wilde een partytent opzetten, zo'n easyup tent, nou...
Het begon al bij de voorbereidingen. Even ramen lappen want die partytent komt daar tegen aan te staan. Er zitten van de witte platen boven die ramen dus die ook even schoongemaakt. Doekje erover, onderrand was vlijmscherp dus wham snee in mijn pink tot op het bot. Pleister erop, maar dat hielp ook niets, even naar de buurvrouw gelopen en verband en zo geleend. Pink netjes ingepakt en verder maar. Na veel #@¤% is het mij toch gelukt om die tent op te zetten. Ja dat heb je als je zo eigenwijs bent om hulp te vragen.
![]()
Maar dat was nog niet alles gisteren nog even wat gerommeld in de tuin. En bij mij moet alles snel dus ik draai mij om en wilde even snel wat pakken en knalde met mijn voet tegen een verzwaringszak die om de poten van de partytent zitten. Deze had ik gevuld met bakstenen dus nu ook nog een dikke gekneusde teen.
Ja dit was echt zo'n weekend die je snel wilt vergeten. Maar een paar dagen even rustig aan, wat pijnstillers en dan is het leed zo weer voorbij. Maar mijn partytent staat!quote:
Ja dit was echt zo'n weekend die je snel wilt vergeten. Maar een paar dagen even rustig aan, wat pijnstillers en dan is het leed zo weer voorbij. Maar mijn partytent staat!quote:
Dank jequote:Op maandag 8 april 2024 11:32 schreef BillDauterive het volgende:
Beterschap Arizona en sterkte met de verwondingen summer...
Auwquote:Op maandag 8 april 2024 10:49 schreef summer52 het volgende:
![]()
Het is nog niet klaar hoor. Ik moet nog tuinstoelen bestellen. Nou niet echt tuinstoelen, ik wil een paar van die Poang stoelen van Ikea bestellen want ja dit oude besje moet natuurlijk wel lekker zitten.quote:Op maandag 8 april 2024 12:05 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Auw![]()
Maar je hebt het wel gedaan!
Waar moeten we zijn en wanneer?![]()
Mooi op tijd voor de zomer dusquote:Op maandag 8 april 2024 12:37 schreef summer52 het volgende:
[..]
Het is nog niet klaar hoor. Ik moet nog tuinstoelen bestellen. Nou niet echt tuinstoelen, ik wil een paar van die Poang stoelen van Ikea bestellen want ja dit oude besje moet natuurlijk wel lekker zitten.![]()
Ook nog wat planten kopen en lampionnen en kussentjes haken. Dus in mei zoiets?
Ben je alweer iets beter te pas?quote:Op maandag 8 april 2024 10:10 schreef Arizona het volgende:
Lig met migraine in bed. Ik ben totaal niet fit genoeg om te werken maar ik kan ook niet meer slapen
Dank jequote:Op maandag 8 april 2024 16:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Mooi op tijd voor de zomer dusEn sterkte met de verwondingen
Ik heb geen hoofdpijn meer maar ben totaal uitgeputquote:
En toch klinkt dat als vooruitgangquote:Op maandag 8 april 2024 17:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb geen hoofdpijn meer maar ben totaal uitgeput
Ik heb die week vrij, maar dat komt omdat ik naar Malmo gaquote:Op zondag 7 april 2024 22:45 schreef Andromache het volgende:
Ja maar dat is op onze leeftijd normaal tegen een uur of 5 's middags.quote:Op maandag 8 april 2024 17:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb geen hoofdpijn meer maar ben totaal uitgeput
Dan pasquote:Op maandag 8 april 2024 19:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is op onze leeftijd normaal tegen een uur of 5 's middags.
Nou ja, rond een uur of 14 al maar na een dutje van een uur gaat het daarna vaak eventjes wat beter.quote:
Ah ja. Helemaal vergeten dat jij een dagelijkse siësta hebt.quote:Op maandag 8 april 2024 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, rond een uur of 14 al maar na een dutje van een uur gaat het daarna vaak eventjes wat beter.
Ik raad het echt aan. Je werkgever begrijpt het echt wel als je vraagt of het mag. Hij ziet ook wel dat het zo niet verder kan.quote:Op maandag 8 april 2024 20:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ja. Helemaal vergeten dat jij een dagelijkse siësta hebt.
Onze werkgevers zitten niet in Spanje beste Straan. Hier kunnen we niet zeggen dat we het mañana wel inhalen.quote:Op maandag 8 april 2024 20:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik raad het echt aan. Je werkgever begrijpt het echt wel als je vraagt of het mag. Hij ziet ook wel dat het zo niet verder kan.
De mijne ook niet hoorquote:Op maandag 8 april 2024 20:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Onze werkgevers zitten niet in Spanje beste Straan. Hier kunnen we niet zeggen dat we het mañana wel inhalen.
Maar die van jou weet dat je sowieso al niks doet, dus dan maakt het allemaal niet zoveel uit he.quote:
Mooi hoor, heb vanuit hier best aardig zicht richting Bergen op Zoom/Zeeland. Beste onweersbui.quote:
Wannou?quote:
Echt? Dan ik waarschijnlijk ook, ben benieuwdquote:
Ik zie de disco lichten in de vertequote:Op maandag 8 april 2024 23:36 schreef Meke het volgende:
[..]
Echt? Dan ik waarschijnlijk ook, ben benieuwd
Je bed die je terug roept?quote:
Ik hoor net dat ik vannacht mn vriend wakker heb gemaakt omdat er nog ergens licht aanstond, wat bliksem bleek te zijnquote:
Ik heb ook voor het raam staan kijken waar dat vuurwerk werd afgestokenquote:
De regen kwam mij wel goed uit. Nu is het saharazand weer van mijn auto af zonder dat ik er iets voor hoefde te doenquote:Op dinsdag 9 april 2024 09:26 schreef Arizona het volgende:
Hier geen onweer gehad, alleen, heel verrassend, regen. Nu weer grijsheid, de eeuwigdurende herfst. Het was wel een prachtig voorjaar hoor de afgelopen 3 dagen!
Hier heeft het Saharazand zich nu gewoon gegroepeerd in bepaalde richels in mijn autoquote:Op dinsdag 9 april 2024 09:31 schreef H_T het volgende:
[..]
De regen kwam mij wel goed uit. Nu is het saharazand weer van mijn auto af zonder dat ik er iets voor hoefde te doen
Naar zand! Leave Ari's Twingo alone!quote:Op dinsdag 9 april 2024 14:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier heeft het Saharazand zich nu gewoon gegroepeerd in bepaalde richels in mijn auto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:55 schreef Strani het volgende:
Hier leidde het Sahara-zand gisteren tot een prachtige zonsondergang die ik puur toevallig net op het juiste moment zag om er een mooie foto van te maken, want de zon 'rustte' net in de ronding van een berg, als een soort kelk van licht.MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:
Mag ik deze vraag óók beantwoorden? Wij hadden voor het eerst Butter Chicken gemaakt. Lekker dippen met naanbrood. Ik vond het lekker!quote:
quote:Op dinsdag 9 april 2024 15:55 schreef Strani het volgende:
Hier leidde het Sahara-zand gisteren tot een prachtige zonsondergang die ik puur toevallig net op het juiste moment zag om er een mooie foto van te maken, want de zon 'rustte' net in de ronding van een berg, als een soort kelk van licht.Waarom is zelfs het Saharazand jullie nog gunstig gezindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Omdat het hier gewoon heel gezellig is, óók voor het Saharazandquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarom is zelfs het Saharazand jullie nog gunstig gezind
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:44 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
[..]
Mag ik deze vraag óók beantwoorden? Wij hadden voor het eerst Butter Chicken gemaakt. Lekker dippen met naanbrood. Ik vond het lekker!
Ik vind het niet fijn als mensen vragen gaan beantwoorden die voor anderen bedoeld zijn. Als ik @Redefine vraag of z'n nieuwe lingerie-setje bevalt, dan wil ik het ook alleen van Redefine weten.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:44 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
[..]
Mag ik deze vraag óók beantwoorden? Wij hadden voor het eerst Butter Chicken gemaakt. Lekker dippen met naanbrood. Ik vond het lekker!
Die wil ik ook maken uit mijn India kookboekquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:44 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
[..]
Het recept is Stroganoff noedels van Julius Jaspersquote:
Julius weet wel wat van kokenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het recept is Stroganoff noedels van Julius Jaspers
Hadden wij van de week ook, die knaloranje zonsondergangquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Waarom is zelfs het Saharazand jullie nog gunstig gezind
Geen idee, ben nog aan het kokenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Julius weet wel wat van kokenSmaakt het?
Had je het AH verspakket? Dat beviel hier erg goedquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:44 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
[..]
Ohh dit is bijna mijn avondeten, maar dan met snijbonenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:30 schreef H_T het volgende:
[..]
Oeh lekkerIk heb besloten te gaan voor spinazie, aardappeltjes en boomstam
Spanje en Friesland zijn toch vier handen op één buik hèquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hadden wij van de week ook, die knaloranje zonsondergang
Zeker! Het zag er prachtig uit.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:54 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hadden wij van de week ook, die knaloranje zonsondergang
Deze keer was het heel NLquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Spanje en Friesland zijn toch vier handen op één buik hè
Ik kan geen vragen beantwoorden die op jouzelf betrokken zijn beste Straan. Als jij graag een lingerie setje wilt dragen dan moet je dat vooral doenquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:32 schreef Strani het volgende:
Dus bij dezen: @:Redefine hoe bevalt je nieuwe lingerie-setje?
Maar wel met boomstam?quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:04 schreef Meke het volgende:
[..]
Ohh dit is bijna mijn avondeten, maar dan met snijbonen
Nee, uiteraard een recept van dochter van Tiktokquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Had je het AH verspakket? Dat beviel hier erg goed
Dan heeft Arizona gewoon weer eens niet opgeletquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Deze keer was het heel NL
https://nos.nl/l/2515951
quote:Op dinsdag 9 april 2024 19:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, uiteraard een recept van dochter van Tiktok
Kookboeken zijn tegenwoordig dus ook niet meer nodig.quote:Op dinsdag 9 april 2024 18:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die wil ik ook maken uit mijn India kookboek
Ach, recepten van internet halen kan al een paar jaarquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:28 schreef usagi414 het volgende:
[..]
[..]
Kookboeken zijn tegenwoordig dus ook niet meer nodig.
Oquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:44 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
[..]
Oh dat wil ik ook binnenkort nog eens gaan maken.quote:Op dinsdag 9 april 2024 17:44 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
[..]
Ik lag met migraine in een donkere kamerquote:Op dinsdag 9 april 2024 19:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan heeft Arizona gewoon weer eens niet opgelet
Butter Chicken isquote:Op dinsdag 9 april 2024 17:44 schreef Arizona het volgende:
Goedenavond!
[..]
Het is lekkerquote:Op dinsdag 9 april 2024 18:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Julius weet wel wat van kokenSmaakt het?
Mooi zo! Maar heb je het echt net pas op? Dat is behoorlijk laat danquote:
Nou houdoe dan eej!quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:10 schreef H_T het volgende:
Bye bye baby
Lie to me baby
Mwumwumwumwumwumwu
Baby bye bye
Ik was rond 8 uur pas aan het eten.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Mooi zo! Maar heb je het echt net pas op? Dat is behoorlijk laat dan
Ik kijk helemaal geen voetbal vanavondquote:Op dinsdag 9 april 2024 22:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Kijk, dít is nou eens vrouwenvoetbal steunen. Dit kijken terwijl er ook Champions League is
Waarom haat jij vrouwenvoetbal?quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal geen voetbal vanavond
Ik check zo nu en dan de score![]()
Wacht, zo bedoelde ik het niet!quote:
Mikolas Josef?quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:10 schreef H_T het volgende:
Bye bye baby
Lie to me baby
Mwumwumwumwumwumwu
Baby bye bye
Ik kijk ook geen mannenvoetbal. Ik haat de mensheid in zijn algemeen!quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom haat jij vrouwenvoetbal?Waarom haat jij vrouwen in het algemeen?
Oké, dan is het goed!quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:42 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen mannenvoetbal. Ik haat de mensheid in zijn algemeen!
Songfestival zal dan helaas niet meer door kunnen gaanquote:Op dinsdag 9 april 2024 22:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)-zorgelijk~a44e1e5e/
Wat gaat met het songfestival, Wie is de Mol gebeuren als AvroTros gaat verdwijnen?
Bij Dingadong was er iemand die zich een beetje zorgen maakte over het nieuwe kabinet die de NPO wil afschaffen of kleiner wil maken. En wat dat voor het ESF betekent. Daar had ik nog niet eens over nagedacht.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/politie(...)-zorgelijk~a44e1e5e/
Wat gaat met het songfestival, Wie is de Mol gebeuren als AvroTros gaat verdwijnen?
Nee, een puntloze actquote:
Songfestival naar RTL, zodat we elk jaar een NF hebben met Carlo Boszhard en Gerard Joling in de jury en we elk jaar een lekker veilig liedje (ala Denemarken dit jaar, Cyprus vorig jaar) kunnen sturen naar het songfestival, liefst ook nog met een supergedateerde sound zodat chronisch boze Gerda ook helemaal eens is met de keuze.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:48 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Bij Dingadong was er iemand die zich een beetje zorgen maakte over het nieuwe kabinet die de NPO wil afschaffen of kleiner wil maken. En wat dat voor het ESF betekent. Daar had ik nog niet eens over nagedacht.
Ja! De plantaardige variantquote:
Joh, ik wist niet dat die bestondenquote:
@Moiraquote:
En met commentaar van Aran Bade.quote:Op dinsdag 9 april 2024 22:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Songfestival naar RTL, zodat we elk jaar een NF hebben met Carlo Boszhard en Gerard Joling in de jury en we elk jaar een lekker veilig liedje (ala Denemarken dit jaar, Cyprus vorig jaar) kunnen sturen naar het songfestival, liefst ook nog met een supergedateerde sound zodat chronisch boze Gerda ook helemaal eens is met de keuze.
Zo leer je nog eens watquote:Op dinsdag 9 april 2024 23:07 schreef Strani het volgende:
Werkelijk nog nooit van een boomstam gehoord. Als voedsel dan.
Begin jaren 90 waren ze sowieso al te krijgenquote:Op dinsdag 9 april 2024 23:38 schreef Strani het volgende:
En wanneer is men daar in Nederland mee begonnen?
Ja. Kleine stukjes ham en kaas zitten in het gehakt. Daar doe je gekruide paneer en groene spikkels omheen en dat kan je dan bakkenquote:Op dinsdag 9 april 2024 23:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja helemaal snappen doe ik het nog steeds niet. Een gehaktrol met ham en kaas? Zoiets?
Ik ken het ook niet van mijn vroege jeugd en kwam pas later in aanraking met een boomstamquote:Op dinsdag 9 april 2024 23:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Begin jaren 90 waren ze sowieso al te krijgen
Dat zou natuurlijk kunnen, hoewel we ook toen gewoon boodschappen deden bij de AH.quote:Op dinsdag 9 april 2024 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet van mijn vroege jeugd en kwam pas later in aanraking met een boomstam
Misschien heeft het de Veluwe pas laat bereikt.
Interessant. Opmerkelijk hoe jullie je verder hebben ontwikkeld sinds mijn vertrek.quote:Op dinsdag 9 april 2024 23:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja. Kleine stukjes ham en kaas zitten in het gehakt. Daar doe je gekruide paneer en groene spikkels omheen en dat kan je dan bakken
Ik heb al een krantenadvertentie uit 1978 gevonden in het Nieuwsblad van het Noorden en wat ouderwetse OPHEF!!!%!!%1! in een Telegraaf uit 1982 (en een AD van 1988 over dat de EG de verkoop van gehakt aan banden wilde leggen). Ze gaan dus al een tijdje meequote:Op dinsdag 9 april 2024 23:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ken het ook niet van mijn vroege jeugd en kwam pas later in aanraking met een boomstam
Misschien heeft het de Veluwe pas laat bereikt.
@Arizona ken jij ze uit je jeugd?quote:Op dinsdag 9 april 2024 23:52 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb al een krantenadvertentie uit 1978 gevonden in het Nieuwsblad van het Noorden en wat ouderwetse OPHEF!!!%!!%1! in een Telegraaf uit 1982 (en een AD van 1988 over dat de EG de verkoop van gehakt aan banden wilde leggen). Ze gaan dus al een tijdje mee
Ja.quote:Op woensdag 10 april 2024 00:26 schreef Strani het volgende:
Over lang lang geleden gesproken, wisten jullie dat Mr. Blue van Rene Klijn een cover was?
quote:
quote:Op woensdag 10 april 2024 00:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
ESF1Gamer wist dit niet, maar de rest allemaal wel.
Dit feitje was wel redelijk bekend toch?quote:
In 1487.quote:Op dinsdag 9 april 2024 23:38 schreef Strani het volgende:
En wanneer is men daar in Nederland mee begonnen?
Ik wist dit ook wel echt. Je ziet dat ook terug bij Paul de Leeuw.quote:Op woensdag 10 april 2024 00:26 schreef Strani het volgende:
Over lang lang geleden gesproken, wisten jullie dat Mr. Blue van Rene Klijn een cover was?
Klijn zong het vervolgens bij Paul de Leeuw en pas daarna is het ook door hem uitgebracht (in wat mij betreft wel een mooiere versie dan het origineel).
Ja, ik weet wel dat ze al heel lang bestaan, maar ik heb er werkelijk nog nooit een gehadquote:
Leuk kleurtje inderdaad!quote:
Leuk kleurtje dat blauwquote:
Hier zijn geen mededelingen over gedaan in MED dus derhalve erken ik de blauwe kleur vooralsnog niet.quote:
Tijd voor een leesbril, Straan!quote:Op woensdag 10 april 2024 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier zijn geen mededelingen over gedaan in MED dus derhalve erken ik de blauwe kleur vooralsnog niet.
Oh ja, I stand corrected. Ik zocht naar posts over IJs_Beer specifiek.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
MED / Het OS 2024 forum is OFFICIEEL GEOPEND!
Nee lezen gaat nog wel, het zijn juist kleinere teksten op de TV waar ik moeite mee begin te krijgen.quote:
Ik heb komende zomer te maken met een overgewerkte Nattekat tijdens de F1 weekendenquote:Op woensdag 10 april 2024 12:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, I stand corrected. Ik zocht naar posts over IJs_Beer specifiek.
Oké dan kan ik de blauwe kleur erkennen. Of dat positief is weet ik niet
Ja dat wordt echt een hele nare zomer voor jouquote:Op woensdag 10 april 2024 12:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb komende zomer te maken met een overgewerkte Nattekat tijdens de F1 weekenden
Ach, straks een mod het meest moeten modden.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
MED / Het OS 2024 forum is OFFICIEEL GEOPEND!
Hier staat het @:Strani
Blauwe beerquote:
Als je fluistert horen ze je nietquote:Op woensdag 10 april 2024 12:24 schreef Arizona het volgende:
Wel érg veel blauw op straat nu![]()
Ik ga me maar nóg beter gedragen!
Een heel goede middag, vrienden en vriendinnen. Hopelijk heeft eenieder een genoeglijke dag!
Op sommige dagen erken ik jou ook niet voor de volle 100%.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier zijn geen mededelingen over gedaan in MED dus derhalve erken ik de blauwe kleur vooralsnog niet.
Tijd voor tekst en uitleg. @Nattekatquote:Op woensdag 10 april 2024 12:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb komende zomer te maken met een overgewerkte Nattekat tijdens de F1 weekenden
Ik ontken allesquote:Op woensdag 10 april 2024 13:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Tijd voor tekst en uitleg. @:Nattekat
Spa is in het openingsweekeinde van de Spelen, de eerstvolgende race daarna is pas twee weken ná de Spelenquote:Op woensdag 10 april 2024 12:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
En terecht dat autootje rijden dan plaats maakt voor echte sport.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Spa is in het openingsweekeinde van de Spelen, de eerstvolgende race daarna is pas twee weken ná de Spelen
Ik had misschien op het circuit gezeten als ik niet ook naar Parijs was gegaan, dat was echt tragisch geweestquote:Op woensdag 10 april 2024 14:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Spa is in het openingsweekeinde van de Spelen, de eerstvolgende race daarna is pas twee weken ná de Spelen
Deze ene keer krijg je een duimpje van mijquote:Op woensdag 10 april 2024 14:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En terecht dat autootje rijden dan plaats maakt voor echte sport.
Precies, we moeten wel gewoon naar worstelen en Formula Kite kunnen kijken.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat zou dan voor het eerst zijn.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heeft @Nattekat 2 weken om bij te komen voor het gekkenhuis dat Grand Prix van Zandvoort heet.quote:Op woensdag 10 april 2024 14:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
🤣quote:Op woensdag 10 april 2024 14:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou dan voor het eerst zijn.
Ik ook nietquote:Op woensdag 10 april 2024 13:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Op sommige dagen erken ik jou ook niet voor de volle 100%.
Ik juist niet, ik wordt toch een beetje baldadig van de kleur blauw geloof ik.quote:Op woensdag 10 april 2024 12:24 schreef Arizona het volgende:
Wel érg veel blauw op straat nu
Het immer genottelijke breakdancen en Madurodam-basketbalquote:Op woensdag 10 april 2024 14:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Precies, we moeten wel gewoon naar worstelen en Formula Kite kunnen kijken.
Ja, ik zie het.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik juist niet, ik wordt toch een beetje baldadig van de kleur blauw geloof ik.![]()
[ afbeelding ]
De kwartfinales tot en met finales van het breaking zijn gelijktijdig met onder meer de vrouwenhockeyfinale en de koningsklasses in het taekwondo en gewichtheffen. Ik denk dat ik breaking niet heel erg mee ga krijgen.quote:Op woensdag 10 april 2024 15:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het immer genottelijke breakdancen en Madurodam-basketbal
Ik zou Moira geen act noemenquote:
Ach, we hebben eerder vijf mods gehad hierquote:Op woensdag 10 april 2024 12:24 schreef Arizona het volgende:
Wel érg veel blauw op straat nu![]()
Een heel goede middag, vrienden en vriendinnen. Hopelijk heeft eenieder een genoeglijke dag!
U heeft een grotere tv nodigquote:Op woensdag 10 april 2024 12:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee lezen gaat nog wel, het zijn juist kleinere teksten op de TV waar ik moeite mee begin te krijgen.
Veel plezier met knolhopsen en indezandbakspringenquote:Op woensdag 10 april 2024 14:20 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Een bootje vuren, muur klauteren en wat dan precies ook weer de moderne vijfkamp is.quote:Op woensdag 10 april 2024 17:14 schreef H_T het volgende:
[..]
Veel plezier met knolhopsen en indezandbakspringen
Ja, dat kan je nog wel duizend keer aanstippen, maar dat gaat toch nooit meer veranderen bij mij.quote:
We weten in elk geval zeker welke van de drie jij niet bent.quote:Op woensdag 10 april 2024 18:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat kan je nog wel duizend keer aanstippen, maar dat gaat toch nooit meer veranderen bij mij.
quote:Op woensdag 10 april 2024 19:00 schreef NailQueen het volgende:
Jongens, als NailQueen moet ik jullie een beetje teleurstellen. Voor zaterdag heb ik niets bijzonder op mijn nagels. Daar heb ik helaas geen tijd voor.
Maar om mijn naam toch een beetje eer aan te doen heb ik nagellak die met temperatuur van kleur veranderd
En dat noemt ze niks bijzondersquote:Op woensdag 10 april 2024 19:00 schreef NailQueen het volgende:
Jongens, als NailQueen moet ik jullie een beetje teleurstellen. Voor zaterdag heb ik niets bijzonder op mijn nagels. Daar heb ik helaas geen tijd voor.
Maar om mijn naam toch een beetje eer aan te doen heb ik nagellak die met temperatuur van kleur veranderd
Wie is de Moldquote:Op woensdag 10 april 2024 17:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, we hebben eerder vijf mods gehad hier
Is wel nodig met al dat tuig hier.quote:Op woensdag 10 april 2024 17:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Ach, we hebben eerder vijf mods gehad hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |