Waarheid.quote:
Ik heb vanmiddag na de patat nog mijn eerste softijsje van het jaar gehad, had ik ook wel verdiend vond ikquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:40 schreef NailQueen het volgende:
Na deze eerste warme dag heb ik nu warme choco. Dat heb ik wel verdiend
Die van de AH? Hoe vond je 'm?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Waarheid.![]()
Heb er zelf net ook eentje, kwam er een plantaardige versie van tegen. Meteen maar eens proberen.
Die ja, van AH terra.quote:
Zie het helemaal voor me dat bepaalde mensen volledig uit hun stekker gaan omdat ze iets op hebben wat vegan isquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die ja, van AH terra.
Was prima te doen, ik zou zelfs durven beweren dat de meeste mensen het niet zouden merken als je ze deze zou geven in plaats van een gewone.
Een Deugniet, puur gekocht op de naam.quote:
LINKSE OPLICHTING!!! WOKE GEDOE!!!quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zie het helemaal voor me dat bepaalde mensen volledig uit hun stekker gaan omdat ze iets op hebben wat vegan is
Want jij bent ook een deugniet?quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Een Deugniet, puur gekocht op de naam.![]()
Bevalt me wel. Niet superspeciaal, maar drinkt wel lekker weg.
Preciesquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
LINKSE OPLICHTING!!! WOKE GEDOE!!!![]()
Ja, dat zijn de mensen waarbij ik het juist zou doen.
Ik deug natuurlijk juist enorm, ik heb hem dan ook enkel om te contrasteren met mijzelf, ahum, kuch.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Want jij bent ook een deugniet?Geniet ervan.
Ah, matig Belgisch bier, dat schijnt nog best gezond te zijn volgens sommigen.quote:Ik heb vanavond drie speciaalbiertjes. Een Noorse farmhouse, nu een Belgisch matig biertje en zo nog een Belgisch biertje (Embrasse)
Ah ja. dat heb je wel nodig na zo'n vegan tiramisuquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik deug natuurlijk juist enorm, ik heb hem dan ook enkel om te contrasteren met mijzelf, ahum, kuch.
Ja, precies, zo bedoelde ik het ook!quote:Ah, matig Belgisch bier, dat schijnt nog best gezond te zijn volgens sommigen.
De gezondheidsvoordelen van matig Belgisch bier drinken
Ik heb wel steeds boven de 100 gescoordquote:
Precies, zoiets moet natuurlijk wel gecompenseerd worden, voor je het weet zit je ook op de A12 en daar heb ik helemaal geen zin in. Zeker niet als het straks weer zomer wordt en bloedheet is.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah ja. dat heb je wel nodig na zo'n vegan tiramisu![]()
Palm is ook wel leuk voor de glazen. Die glazen met zo'n mooi robuust werkpaard in de voet.quote:[..]
Ja, precies, zo bedoelde ik het ook!
Nee, ik had Palm's Horse Power Blond gekocht en dat moet ik niet doen. Palm is leuk voor de pils, maar niet voor speciaalbier.
De volgende keer drink ik gewoon weer een ipaatje en een stoutje en dan ben ik weer tevreden
Gisteren nog een drankje op waarop stond dat het vegan was. Ik vroeg me toen wel af wat er dierlijk is aan andere drankjes waar dat niet op staat.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Zie het helemaal voor me dat bepaalde mensen volledig uit hun stekker gaan omdat ze iets op hebben wat vegan is
Ik hoop dat op de pc die plaatjes het wel doen.quote:
Appelsientje doet er een vleugje zuivel in om de suikertax te ontwijken (quote:Op zondag 7 april 2024 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren nog een drankje op waarop stond dat het vegan was. Ik vroeg me toen wel af wat er dierlijk is aan andere drankjes waar dat niet op staat.
Ze DoUwEn HeT dOoR jE sTrOtquote:Op zondag 7 april 2024 09:08 schreef Em31 het volgende:
Was wel een tijd dat mensen ineens woest werden over vegan dingen in de supermarkt, maar dan was het gewoon altijd al vegan maar stond het niet op de verpakking.![]()
Aha.quote:Op zondag 7 april 2024 09:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Appelsientje doet er een vleugje zuivel in om de suikertax te ontwijken (), dus dat soort dingen.
Ontspoord is zo'n groot woord, het is hooguit lichtjes uit koers geraakt.quote:
Uit de zwemblaas van vissen kan je een stofje isinglass halen. Dat wordt soms gebruikt om wijn of bier te filteren. Het zit dan niet in de fles, maar er is wel een dierlijk product gebruikt bij de fabricage en dan is het niet veganquote:Op zondag 7 april 2024 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gisteren nog een drankje op waarop stond dat het vegan was. Ik vroeg me toen wel af wat er dierlijk is aan andere drankjes waar dat niet op staat.
Bij dat soort dingen vraag je je toch af hoe iemand daar ooit is achtergekomen.quote:Op zondag 7 april 2024 10:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Uit de zwemblaas van vissen kan je een stofje isinglass halen. Dat wordt soms gebruikt om wijn of bier te filteren. Het zit dan niet in de fles, maar er is wel een dierlijk product gebruikt bij de fabricage en dan is het niet vegan
In dit geval vermoed ik het niet al te nauw nemen met voedselregels (als die er al waren) een paar duizend jaar geledenquote:Op zondag 7 april 2024 10:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij dat soort dingen vraag je je toch af hoe iemand daar ooit is achtergekomen.
Er is wel bekend hoe meneer Hogben erachter kwam dat een bepaald type kikker als zwangerschapstest kan dienenquote:Op zondag 7 april 2024 10:32 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij dat soort dingen vraag je je toch af hoe iemand daar ooit is achtergekomen.
bronquote:Hogben was a talented but irascible zoologist with strident left-wing politics and penchant for burning bridges. In his early career, he studied hormones by injecting them into frogs, and when he moved to South Africa in 1927, he continued those experiments with the local amphibians. One of them—Xenopus—was so abundant and easy to work with that Hogben spent much of his time with the creature, and even named his house after it.
In 1930, Hogben injected Xenopus with extracts from an ox’s pituitary gland—a pea-sized hormone factory at the base of the brain. In response, the frog started laying eggs. This accidental finding was a fortuitous one. At the time, scientists knew that the urine of pregnant women contained hormones that were made in the pituitary and that affected the development of ovaries. If those same hormones could trigger egg-laying in Xenopus, perhaps the frog could act as a living pregnancy test.
wtfquote:Op zondag 7 april 2024 11:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is wel bekend hoe meneer Hogben erachter kwam dat een bepaald type kikker als zwangerschapstest kan dienen
[..]
bron
En het is nog diervriendelijker ook dan de methode die ze eerst gebruiktenquote:
quote:Op zondag 7 april 2024 11:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Er is wel bekend hoe meneer Hogben erachter kwam dat een bepaald type kikker als zwangerschapstest kan dienen
[..]
bron
Veel plezier!quote:Op zondag 7 april 2024 13:48 schreef Meke het volgende:
Ik zit in het DeLaMar bij Mamma Mia!
Gratis omdat ik gister jarig was
Veel plezierquote:Op zondag 7 april 2024 13:48 schreef Meke het volgende:
Ik zit in het DeLaMar bij Mamma Mia!
Gratis omdat ik gister jarig was
Dat is inderdaad wel een mooie jaquote:Op zondag 7 april 2024 09:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Appelsientje doet er een vleugje zuivel in om de suikertax te ontwijken (), dus dat soort dingen.
Anders is het te moeilijk natuurlijk.quote:Op zondag 7 april 2024 15:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een mooie jaZie het wel meer merken doen nu.
Sowieso natuurlijk wel weer lachwekkend dat je een suikertaks invoert, maar dan gezoete zuiveldranken vrij stelt. De boerenlobby was weer sterk![]()
Nog los van dat de suikervrije versies van frisdranken dezelfde suikertaks hebben gekregen als de suiker variant. Want ja logica.
Gewoon belachelijk.quote:Op zondag 7 april 2024 15:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een mooie jaZie het wel meer merken doen nu.
Sowieso natuurlijk wel weer lachwekkend dat je een suikertaks invoert, maar dan gezoete zuiveldranken vrij stelt. De boerenlobby was weer sterk![]()
Nog los van dat de suikervrije versies van frisdranken dezelfde suikertaks hebben gekregen als de suiker variant. Want ja logica.
Zonder Wout blijft er concurrentie over, jammer voor de spanningquote:Op zondag 7 april 2024 15:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bizar de laatste tijd. Eigenlijk altijd al, maar dit jaar wel echt
Ja nog even een extra stap beter dan vorig jaar toen die al zo goed wasquote:Op zondag 7 april 2024 15:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bizar de laatste tijd. Eigenlijk altijd al, maar dit jaar wel echt
Ik denk eigenlijk vooral doordat zijn ploeg het sterkste is. En ze niet met Phillipsen weg willen rijden.quote:Op zondag 7 april 2024 15:52 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zonder Wout blijft er concurrentie over, jammer voor de spanning
De blamage van Ajax is vele malen groterquote:Op zondag 7 april 2024 15:56 schreef Redefine het volgende:
De vraag is wie er vandaag een groter pak slaag krijgt. De rest van het peloton van VdP of Ajax van Feyenoord
Nog maar 3 te gaanquote:
Dan het is 9 - 0quote:
Ruim een uur in zijn eentje gereden aan het eindquote:
Dat gaat nog leuk worden voor de playoffs voor europees voetbal.quote:Op zondag 7 april 2024 16:14 schreef sportfreak het volgende:
Voor de statistieken, grootste nederlaag ooit voor Ajax:
24 juni 1950: Ajax - SV Limburgia 0-6
20 februari 1949: HSV ADO - Ajax 6-0
In de Eredivisie:
29 november 1964: Feijenoord - Ajax 9-4
En nu is de 4de plaats helemaal achter de horizon verdwenen (al doet AZ goed zijn best om het gat iets kleiner te maken)quote:"Ajax zal de hoop nog hebben dat het bij de eerste vier eindigt", denkt De Leeuw. "Maar laten we eerlijk zijn: wie had ooit verwacht dat Ajax in deze situatie terecht zou komen? Daar denk je als Ajax toch niet aan."
Be careful what you wish forquote:Op zondag 7 april 2024 15:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Veel plezier![]()
Maar was jj gisteren jarig? Niks van gemerkt. Zou je dat voortaan wat duidelijker willen aankondigen.
Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 7 april 2024 17:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dat gaat nog leuk worden voor de playoffs voor europees voetbal.
De Toppers willen de arena niet vrijgeven en dan zou Ajax het ergens anders moeten gaan spelen.
[..]
En nu is de 4de plaats helemaal achter de horizon verdwenen (al doet AZ goed zijn best om het gat iets kleiner te maken)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |