Ja - maar dat was niet in het topic waar we op doelden, of het was me niet opgevallen.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Sally , ik geef vaak mijn ongezouten mening hoor.
Nee, meestal gooi ik de figuurlijke knuppel in het hoenderhok en loop daarna grinnikend weg.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - maar dat was niet in het topic waar we op doelden, of het was me niet opgevallen.
Of... je bleef niet doordrammen
Ik gooi de letterlijke knuppel- oh wacht.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, meestal gooi ik de figuurlijke knuppel in het hoenderhok en loop daarna grinnikend weg.
Jij steekt je knuppel in het hoerenhokquote:Op donderdag 4 april 2024 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik gooi de letterlijke knuppel- oh wacht.
Wat zijn de zorgen?quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:44 schreef SemperLibertas het volgende:
Goedemorgen, dag met duizend zorgen.
I got 99 problems but...quote:
Je moet een voorbeeld nemen aan Eduard van Druten.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
I got 99 problems but...
Verder alles onder controle hoor, moet nog even 200 pubers overleven en dan eindelijk weekend
LoLkequote:
Stigs! De vrouwentemmer van het Zuiden!quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! De vrouwentemmer van het Zuiden!
Nee, ik bedoelde de van Druten uit de strip DirkJan.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:13 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)originalSubdomain=nl
Een lichtend voorbeeld inderdaad
Haha die kerel inderdaad, briljantquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de van Druten uit de strip DirkJan.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! De vrouwentemmer van het Zuiden!
Sallykequote:
Niet miepen, je hebt er nooit een probleem van gemaakt maar nu het in een andere SC wordt gemeld ineens welquote:
Stiekem vond ik het nooit écht leuk. True story.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet miepen, je hebt er nooit een probleem van gemaakt maar nu het in een andere SC wordt gemeld ineens wel
quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Stiekem vond ik het nooit écht leuk. True story.
Maar heeft mss te maken met dat ik een Brabants vriendje had ooit.
When Harrie met Salliequote:Op vrijdag 5 april 2024 10:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Stiekem vond ik het nooit écht leuk. True story.
Maar heeft mss te maken met dat ik een Brabants vriendje had ooit.
Hij heette niet Harrie neequote:
Hoe was het skiën geweest, geen botbreuken?quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
I got 99 problems but...
Verder alles onder controle hoor, moet nog even 200 pubers overleven en dan eindelijk weekend
quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet miepen, je hebt er nooit een probleem van gemaakt maar nu het in een andere SC wordt gemeld ineens wel
Goed om te wetenquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo werkt dat toch niet? Je mag toch wel van mening wijzigen? Soms accepteer je even iets uit liefde en denk je dat je er wel aan gaat wennen, maar blijkt dat toch niet te lukken.
Ik droog er gewoon enorm van op, maar op zich geen probleem verder
Ja maar ja maar, - het ging niet over jouquote:
Klopt, maar ik hielp Stig even mee.quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, - het ging niet over jou
Amy! Nee, niks gebroken voor de veranderingquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe was het skiën geweest, geen botbreuken?
Boks!quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt, maar ik hielp Stig even mee.
Ja, als ik thuis zou zijn, zou ik het misschien wel doen. Maar helaas, ik ben dagje weg. En heel eerlijk denk ik dat ik anders in de tuin zou gaan liggen zonnenquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:30 schreef SemperLibertas het volgende:
@:MizzezAmy morgen 25 graden = tuin werken de hele dag
Fijn om te horen dat het goed bevallen is! En je nog heel bentquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:29 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Amy! Nee, niks gebroken voor de veranderingWas echt superleuk en ook al was het even geleden, ik ging als een speer en vond het geweldig
De busreis heen en terug was wel killing met al die pubers die al om half acht 's ochtends aan de Red Bull zitten
Je bent te sociaal voor een Fokkerquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als ik thuis zou zijn, zou ik het misschien wel doen. Maar helaas, ik ben dagje weg. En heel eerlijk denk ik dat ik anders in de tuin zou gaan liggen zonnenMisschien zondag, al heb ik dan een verjaardag en vergadering, dus zal ook wel niet lukken
quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je bent te sociaal voor een Fokker
Anders komt de Sozialpolizeiquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik kan er ook niets aan doen. Probeer het af te leren, maar lukt niet
Ik zie je wel verschijnen danquote:
Dat kan ookquote:
Dat doet een boks toch?quote:
Als ie verkeerd valt is het eerder auwquote:
Zo gemeen ben ik niet.quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ie verkeerd valt is het eerder auw
Oh, die moet je wel even inrijden dan ja. Wat voor auto is het?quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:15 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
In m'n nieuwe auto (gisteren gekocht)
Nee, maar ik ken mezelfquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, die moet je wel even inrijden dan ja. Wat voor auto is het?
Scheelt dat jij weer witte handschoenen draagt.quote:
Ferrari Testikel natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Stevige greep, goede grip!quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Scheelt dat jij weer witte handschoenen draagt.
Een Chevrolet Aveo 4-deurs sedan, ben er best blij meequote:Op vrijdag 5 april 2024 14:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ideaal om tikken mee uit te delen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stevige greep, goede grip!
Uiteraardquote:Op vrijdag 5 april 2024 14:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ideaal om tikken mee uit te delen.
Whehehe, ook leuk.quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik wilde eigen gaan voor de Porsche Cougar
Wilde stoten zeggen, maar dat kan niet hier in de sc.quote:
Kan best, inrijden werd net ook gezegdquote:Op vrijdag 5 april 2024 14:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wilde stoten zeggen, maar dat kan niet hier in de sc.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan best, inrijden werd net ook gezegd
Nogalquote:
Welke kleur?quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:28 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een Chevrolet Aveo 4-deurs sedan, ben er best blij mee![]()
Die Aston Martin komt later wel
Je maakt wel weer het stigma een beetje waar dat het vrouwen vooral om de kleur van de auto gaat?quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welke kleur?
Haha verder zegt het me sowieso maar weinig
Ik vind het gewoon interessant welke kleur iemand uitkiest, kleuren zeggen veel over mensenquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Je maakt wel weer het stigma een beetje waar dat het vrouwen vooral om de kleur van de auto gaat?
Of zie ik dit mis
Ja dat is waar!quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon interessant welke kleur iemand uitkiest, kleuren zeggen veel over mensen
Nou ben ik wel benieuwdquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon interessant welke kleur iemand uitkiest, kleuren zeggen veel over mensen
Ik weet niet of mijn voorkeur voor een kleur auto iets zou zeggen over mij.quote:
En daar ben ik wel benieuwd naar. Ik kies nu vooral met mijn portemonnee, omdat niet elke lak even duur is als ik een auto mag kiezenquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn voorkeur voor een kleur auto iets zou zeggen over mij.
Aangezien ik voor de meest praktische en in mijn ogen veilige kleur zou kiezen: rood. Als het kan fel/brandweerrood
Maar idd zeggen kleuren veel over mensen (bijv. met wat je aantrekt).
Ooh, dat ook hoor. Maar is een zilveren auto dan niet duurder, want 'metallic lak' ?quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En daar ben ik wel benieuwd naar. Ik kies nu vooral met mijn portemonnee, omdat niet elke lak even duur is als ik een auto mag kiezen
Bij Ford is dat een van de goedkoopste keuzes, nog goedkoper dan zwartquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooh, dat ook hoor. Maar is een zilveren auto dan niet duurder, want 'metallic lak' ?
Maar ik vind zelf dat een rode auto meer opvalt in het verkeer, en dat anderen dus meer geneigd zijn om jou niet over het hoofd te zien (en dan bedoel ik niet omdat ik dan zo slecht zou rijden en zij uit zouden moeten wijken![]()
![]()
)
Fifty Shades of.... Grey?quote:
Zoietsquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Met ingebouwde bdsm-kofferbak natuurlijk
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:26 schreef SemperLibertas het volgende:
Mijn andere auto staat nog bij mijn school en leerlingen hadden er op A3-formaat een 'te koop tegen elk aannemelijk bod'- bord opgeplakt
Kan ook een mooie kleur zijn.quote:
Gelukkig geen last van. Heb nog steeds mijn mooie blonde lokken.quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:19 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zeker als je haren dat ook zijn
Doe je goed, ik had op mijn 20e al grijze slapenquote:Op vrijdag 5 april 2024 19:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van. Heb nog steeds mijn mooie blonde lokken.
Zal wel iets genetisch zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:22 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Doe je goed, ik had op mijn 20e al grijze slapen
Ach, hoge bergen vangen eerder sneeuw eh.quote:
Vanavond echter Portugees bij een intiem huiskamerconcertje Fadoquote:Op vrijdag 5 april 2024 19:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, hoge bergen vangen eerder sneeuw eh.
Zegt mij niets.quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:36 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Vanavond echter Portugees bij een intiem huiskamerconcertje Fado
quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:36 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Vanavond echter Portugees bij een intiem huiskamerconcertje Fado
Nynkequote:Op vrijdag 5 april 2024 19:38 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Echte Portugese fado, of onze Friese dame Nynke?
Is muziek, Lord. Muziek.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:12 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het was intens, meeslepend, ontroerend en goed uitgevoerd.
Ja, ik kende het eerst ook niet zo heel goed, maar ik werd uitgenodigd en heb me echt laten verrassen. Het was in een soort woonkamer annex balzaal met een prima akoestiek waardoor het nog harder binnen kwam.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:22 schreef Sally het volgende:
[..]Nice!
Vind Fado wel mooi
edit: heb nog cd's van Nynke Laverman en Cristina Branco. Nynke leren kennen via een collega en samen naar een concert geweest lang geleden. En Branco via een liedje van Blof
Ik heb ook een zilvergrijze! Ook gewoon omdat het de beste koop op dat moment was.quote:
Nee joh, je auto is gewoon een verlengstuk van je tuinquote:Op vrijdag 5 april 2024 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook een zilvergrijze! Ook gewoon omdat het de beste koop op dat moment was.
Inmiddels begint hij wel een beetje groen te worden, ik denk dat ik hem misschien eens moet gaan wassen
Rokjesdag!quote:Op zaterdag 6 april 2024 08:17 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen! Het wordt een echte lentedag. Op naar de lentekriebels.
Zo ver was ik ook nog wel.quote:
Altijd belangrijk.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:12 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het was intens, meeslepend, ontroerend en goed uitgevoerd.
Yeah!quote:
LoLkequote:
Sallyquote:
Amyquote:
Mocht ook wel weer eens.quote:Op zaterdag 6 april 2024 12:00 schreef SemperLibertas het volgende:
Weertje hoor mensen, heel fijn dit
Jep, zit hier nu lekker in een tuin, op een feestjequote:Op zaterdag 6 april 2024 12:00 schreef SemperLibertas het volgende:
Weertje hoor mensen, heel fijn dit
Gezellig hoor, geniet ervan!quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Jep, zit hier nu lekker in een tuin, op een feestje![]()
![]()
Hier wel wat bewolkt, maar de temperatuur is lekkerquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:37 schreef Oriente het volgende:
Wat een weer. Jammer dat het toch flink bewolkt is hier.
Ja hier ook, 25 gradenquote:Op zaterdag 6 april 2024 14:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier wel wat bewolkt, maar de temperatuur is lekker
Oehhh... een natte zomer... voor de meisjes.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:37 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Deze dag is gelijk de zomer voor het hele jaar![]()
Nederland
Hier alleen maar zon. Iedereen in Drenthe in paniek.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:37 schreef Oriente het volgende:
Wat een weer. Jammer dat het toch flink bewolkt is hier.
Dit.quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Hier wel wat bewolkt, maar de temperatuur is lekker
Toch maar airco in je homegym aanleggen dan!quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:58 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ja hier ook, 25 graden
Al bijna te warm om te gaan trainen straks
Nee, dit is een lentedag, ik verwacht deze zomer ook nog 1 mooie dag!quote:Op zaterdag 6 april 2024 14:37 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Deze dag is gelijk de zomer voor het hele jaar![]()
Nederland
Moet jij niet buiten spelen?quote:
Heb je het nieuws niet gevolgd?quote:
Whehe, was het weer zo ver?quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je het nieuws niet gevolgd?
"Politie met handen in het haar en tanden in het stuur: kunnen gehelmde coureur niet bijhouden."
Voor hen welquote:
Vervelend ook weer.quote:
Ach, had niks te doenquote:
Geen terrasje?quote:
Oehquote:
quote:
Als een beest tekeer gegaan in de tuin vandaag, lekkerder dan dit kan nietquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dit is een lentedag, ik verwacht deze zomer ook nog 1 mooie dag!
Vandaag bood ze zichzelf aan toen ik bij de ijssalon stond, maar ik zei haar dat ik druk was.quote:
Ik hou wel van mannen die als een beest tekeer kunnen gaanquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Als een beest tekeer gegaan in de tuin vandaag, lekkerder dan dit kan niet
Ohai.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou wel van mannen die als een beest tekeer kunnen gaan
Alhoewel, niet alle beesten zijn even leuk
Somsquote:
De eerste keer dat ik een zeester in bed had, wist ik niet zo goed wat ik ermee aan moestquote:
Ik scheur mijn prooi aan stukken en daarna slaap ik 16 uurquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou wel van mannen die als een beest tekeer kunnen gaan
Maar inmiddels weet je dat wel? Ik vraag dit voor een vriendquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:19 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik een zeester in bed had, wist ik niet zo goed wat ik ermee aan moest
Wow, dan verander je in een luiaard?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:21 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik scheur mijn prooi aan stukken en daarna slaap ik 16 uur
volgens mij.... doet een Leeuw dat...quote:Op zondag 7 april 2024 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar inmiddels weet je dat wel? Ik vraag dit voor een vriend
[..]
Wow, dan verander je in een luiaard?Lang geleden dat ik 16 uur achter elkaar heb geslapen.
Maar bij de leeuwen is het mannetje toch vooral lui? De vrouwtjes doen de jacht als ik het goed onthouden heb. Hmmm, ik ben wel een leeuw qua sterrenbeeldquote:Op zondag 7 april 2024 00:34 schreef Sally het volgende:
[..]
volgens mij.... doet een Leeuw dat...Ik zie een luiaard nou niet direct zijn prooi in stukken scheuren
Ik dacht toch dat SL een man was. En die mannetjes leeuw kan nog wel de prooi in stukken scheuren toch, vóór hij 'm opeet?quote:Op zondag 7 april 2024 00:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar bij de leeuwen is het mannetje toch vooral lui? De vrouwtjes doen de jacht als ik het goed onthouden heb. Hmmm, ik ben wel een leeuw qua sterrenbeeld
Hmm ja, de prooi wordt netjes voor hem neergelegd en dan doet hij nog even de moeite van het scheuren. Ach, ik kan er mee levenquote:Op zondag 7 april 2024 00:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat SL een man was. En die mannetjes leeuw kan nog wel de prooi in stukken scheuren toch, vóór hij 'm opeet?![]()
Dat die vrouwen al het werk doen... tja. Leven is soms echt niet eerlijk
* Amy vleit zich op het bed, midden voor SemperLibertas, om vervolgens in stukken te worden gescheurd....quote:Op zondag 7 april 2024 00:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm ja, de prooi wordt netjes voor hem neergelegd en dan doet hij nog even de moeite van het scheuren. Ach, ik kan er mee leven
Haha, je hebt wel ongeveer mijn gedachtengangquote:Op zondag 7 april 2024 00:44 schreef Sally het volgende:
[..]
* Amy vleit zich op het bed, midden voor SemperLibertas om vervolgens in stukken te worden gescheurd....
Oh! Wacht!
Ehm... neeeeeee. Dat doen we niet hè
Of het moet een kink van je zijn, natuurlijk...? In dat geval: YKINMKBYKIOK![]()
Morning Stigs!quote:
LoLkequote:
Alles okee, bipsbokser?quote:
Amyquote:
Ik ben Stier, ontembaar, roekeloos en krachtig.quote:Op zondag 7 april 2024 00:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar bij de leeuwen is het mannetje toch vooral lui? De vrouwtjes doen de jacht als ik het goed onthouden heb. Hmmm, ik ben wel een leeuw qua sterrenbeeld
De mannetjesleeuw heeft het beste leven op aarde totdat hij op zijn oude dag door een roedel hyena's wordt verscheurdquote:Op zondag 7 april 2024 00:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat SL een man was. En die mannetjes leeuw kan nog wel de prooi in stukken scheuren toch, vóór hij 'm opeet?![]()
Dat die vrouwen al het werk doen... tja. Leven is soms echt niet eerlijk
Die herken ik op verre afstand, vaak zijn het ook bepaalde types, ook qua uiterlijk.quote:Op zondag 7 april 2024 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar inmiddels weet je dat wel? Ik vraag dit voor een vriend
Heerlijk poëtisch. En dramatisch.quote:Op zondag 7 april 2024 17:05 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De mannetjesleeuw heeft het beste leven op aarde totdat hij op zijn oude dag door een roedel hyena's wordt verscheurd
quote:Op zondag 7 april 2024 17:04 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik ben Stier, ontembaar, roekeloos en krachtig.
En ik ben Fokker, kansloos, hopeloos en sociaal gemankeerd.
Ja, de sfeer zit er weer goed inquote:Op zondag 7 april 2024 18:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Heerlijk poëtisch. En dramatisch.
Net als...:
[..]
Nah.quote:Op zondag 7 april 2024 17:04 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En ik ben Fokker, kansloos, hopeloos en sociaal gemankeerd.
Ik spreek dit ook tegenquote:
How is life, Stigsmeister?quote:
Heerlijkquote:
Waar ging de reis heen?quote:Op zondag 7 april 2024 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heerlijk
Vanmiddag mijn andere stalen ros even de sporen gegeven, anderhalf uur getoerd
Overal en nergens!quote:
Altijd leuk.quote:
quote:
Ja, was autocorrect die niet goed ging, Ik bedoelde te schrijven: lief, invoelend, sociaal, ondernemend, viriel, groots, meeslepend, ongenaakbaar, onaantastbaar, zorgzaam, sterk, moedig, glorieus en geroemd.quote:
Dat klinkt al stukken beter.quote:Op zondag 7 april 2024 19:14 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
[..]
Ja, was autocorrect die niet goed ging, Ik bedoelde te schrijven: lief, invoelend, sociaal, ondernemend, viriel, groots, meeslepend, ongenaakbaar, onaantastbaar, zorgzaam, sterk, moedig, glorieus en geroemd.
Sorry voor het misverstand
Lekker, vandaag rondje Gooimeer op de mountainbike gedaan, dat voelde echt heerlijk. Wel drukte in de bossen, maar evengoed top.quote:Op zondag 7 april 2024 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heerlijk
Vanmiddag mijn andere stalen ros even de sporen gegeven, anderhalf uur getoerd
Toen ik wat langzamer ging welquote:Op zondag 7 april 2024 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Altijd leuk.Nog wat mooie vrouwen gespot onderweg?
quote:Op zondag 7 april 2024 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen ik wat langzamer ging wel
"He can guess a woman's measurements on the spot... while going 200 mph."quote:
Hoe verzin je het ook weer?!quote:Op zondag 7 april 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"He can guess a woman's measurements on the spot... while going 200 mph."
Nou... on the spot eigenlijkquote:
Whehehe, je zei spot.quote:Op zondag 7 april 2024 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou... on the spot eigenlijk
I knowquote:
Kan gewassen worden!quote:
quote:
Die stond plots zo in mijn achtertuin en ik heb haar gezegd dat ze of zelf weg moest gaan of ik zou de politie bellen.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 17:06 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Die herken ik op verre afstand, vaak zijn het ook bepaalde types, ook qua uiterlijk.
quote:Op zondag 7 april 2024 19:14 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
[..]
Ja, was autocorrect die niet goed ging, Ik bedoelde te schrijven: lief, invoelend, sociaal, ondernemend, viriel, groots, meeslepend, ongenaakbaar, onaantastbaar, zorgzaam, sterk, moedig, glorieus en geroemd.
Sorry voor het misverstand
En werkt het?quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 21:24 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Die stond plots zo in mijn achtertuin en ik heb haar gezegd dat ze of zelf weg moest gaan of ik zou de politie bellen.
De likes stromen binnenquote:
Misschien heeft hij de ideale vrouw al gevonden en geen interesse in andere vrouwen?quote:
En stroomt het bij jou ook?quote:
Ow.quote:Op zondag 7 april 2024 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij de ideale vrouw al gevonden en geen interesse in andere vrouwen?
Ik stroom over van liefdequote:Op zondag 7 april 2024 22:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En stroomt het bij jou ook?
quote:
De ideale vrouw vindt mij, ik niet haar. Dat weet ik dat ze zuiver van hart en rein van geweten is en dat ze.. blablablaquote:Op zondag 7 april 2024 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij de ideale vrouw al gevonden en geen interesse in andere vrouwen?
Die waterval die klettert maar door met niks dan liters liefde langs de steile rotsen.quote:
Moet ze ook nog maagd zijn?quote:Op zondag 7 april 2024 22:35 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De ideale vrouw vindt mij, ik niet haar. Dat weet ik dat ze zuiver van hart en rein van geweten is en dat ze.. blablabla
Goede omschrijving van mijn liefdesleven welquote:Op zondag 7 april 2024 22:36 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Die waterval die klettert maar door met niks dan liters liefde langs de steile rotsen.
Zal mijn helm dan afzetten.quote:Op zondag 7 april 2024 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet ze ook nog maagd zijn?
Hmm ik verwacht gewoon wakker gekust te worden door een knappe prins
Noem je me nu een druktemaker?quote:
Nee, geen maagd en ook geen zeesterquote:
Prins Carnaval die je wakkert kustquote:Hmm ik verwacht gewoon wakker gekust te worden door een knappe prins![]()
Koenquote:
Zoenen met helm op lijkt me ook wel lastig?quote:Op zondag 7 april 2024 22:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal mijn helm dan afzetten.
Ja kop hem maar in
Ik vond die kabbelende zee wat cliché, vandaarquote:Op zondag 7 april 2024 22:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goede omschrijving van mijn liefdesleven wel
Een feestje sla ik niet af, het confettikanon kan nog, maar een polonaise in de slaapkamer gaat me toch wel een beetje verquote:Op zondag 7 april 2024 22:42 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nee, geen maagd en ook geen zeester
[..]
Prins Carnaval die je wakkert kustzingt met een gezellige Limburgse kraker
en ondertussen gaat een confettikanon af
en komt de polonaise binnen
en vloeit er rijkelijk bier
Altijd, je kent me toch?quote:
Ik zat het me net eens voor te stellen en ik zou acute stress krijgen. Lig je lekker tussen slapen en wakker worden in wat te mijmeren op je kussen, knalt de deur open en wandelen er tien mensen achter elkaar je kamer binnen. Horrorquote:Op zondag 7 april 2024 22:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een feestje sla ik niet af, het confettikanon kan nog, maar een polonaise in de slaapkamer gaat me toch wel een beetje ver
Haha ik stelde het me ook even voor. Waarschijnlijk zou ik toch uit bed springen en aansluiten in de polonaisequote:Op zondag 7 april 2024 22:51 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik zat het me net eens voor te stellen en ik zou acute stress krijgen. Lig je lekker tussen slapen en wakker worden in wat te mijmeren op je kussen, knalt de deur open en wandelen er tien mensen achter elkaar je kamer binnen. Horror
zekers, gisteren beetje cruisen door de boillenvelden, toeristje spelen en een terrasje gepakt. Vanmiddag stuk met m'n moeder wezen wandelen (althans, zij in d'r rolstoel want die kan geen lange afstanden meer), naar plantencentrum en weer een terrasjequote:Op zondag 7 april 2024 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Altijd, je kent me toch?
Nichtje jarig, etentje en vandaag al mn afspraken geannuleerd en in het zonnetje gaan zitten.
Jij leuk weekend gehad?
Leuk, ik ga komend weekend waarschijnlijk naar de keukenhof, en/of door de bollenvelden toeren. Er is dus wel iets te zien al/nog?quote:Op zondag 7 april 2024 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zekers, gisteren beetje cruisen door de boillenvelden, toeristje spelen en een terrasje gepakt. Vanmiddag stuk met m'n moeder wezen wandelen (althans, zij in d'r rolstoel want die kan geen lange afstanden meer), naar plantencentrum en weer een terrasje
Zonder koffiequote:Op zondag 7 april 2024 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou ik toch uit bed springen en aansluiten in de polonaise
Hihi ik las even zonder kloffie.quote:
Ow eh. Hm. Hmmmmm.quote:Op zondag 7 april 2024 22:35 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De ideale vrouw vindt mij, ik niet haar. Dat weet ik dat ze zuiver van hart en rein van geweten is en dat ze.. blablabla
Kan dit wel afvinken ja.quote:Op zondag 7 april 2024 22:42 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nee, geen maagd en ook geen zeester
Wacht wat? Bestaat FOK! niet uit louter maagden?quote:
Ehm, onder welke stee....quote:Op zondag 7 april 2024 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wacht wat? Bestaat FOK! niet uit louter maagden?
Genoeg te zien, denk dat volgende week tulpen nog mooier zijn dan dit weekend, stond nog hoop in knop. Narcissen zitten in eindfasequote:Op zondag 7 april 2024 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuk, ik ga komend weekend waarschijnlijk naar de keukenhof, en/of door de bollenvelden toeren. Er is dus wel iets te zien al/nog?
Mijn wereldbeeldquote:Op zondag 7 april 2024 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wacht wat? Bestaat FOK! niet uit louter maagden?
Ja hoor, nu slapenquote:
Ah leuk, heb het nog nooit gezien.quote:Op zondag 7 april 2024 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Genoeg te zien, denk dat volgende week tulpen nog mooier zijn dan dit weekend, stond nog hoop in knop. Narcissen zitten in eindfase
Ja, keihard die @Sally!quote:
Wacht.quote:Op zondag 7 april 2024 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, keihard die @:Sally!
Nu zal ik mn beeld maar bijstellen, iedereen op FOK! heeft wekelijks seks
Daar heeft niemand hier energie voorquote:Op zondag 7 april 2024 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
iedereen op FOK! heeft wekelijks seks
Oeh.quote:
Ik denk in extremenquote:Op zondag 7 april 2024 23:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Wacht.
Je zei 'geen maagd meer'.
Dat is wat anders dan 'elke week seks'?!![]()
Iets met zuignappenquote:Op zondag 7 april 2024 23:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh.
Ehm, even navragen... het Pluspunten- of het Minpuntenlijstje....?
Primaquote:Op zondag 7 april 2024 23:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, nu slapen
En jij?
Ohw - vroegah...quote:Op zondag 7 april 2024 23:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk in extremen
Alhoewel, dagelijks seks leek me niet realistisch
U spreekt in raadselen!quote:
Of juist... met veel armen...!quote:
Vanilla zieltjequote:Op zondag 7 april 2024 23:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
U spreekt in raadselen!
Maar denk dat mijn vanilla zieltje dit niet wil weten
Ja Koen, wat is jouw scorelijstje dan...?quote:
Ja sorry, ga vooral niet beelddenken want dan kom je in een soort manga-achtig scenarioquote:Op zondag 7 april 2024 23:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
U spreekt in raadselen!
Maar denk dat mijn vanilla zieltje dit niet wil weten
quote:Op zondag 7 april 2024 23:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja Koen, wat is jouw scorelijstje dan...?
Ja, want ik moet gelijk voor 25 pubers staan die al voor 7 uur 's ochtends hun eerste Red Bull al op hebbenquote:Op zondag 7 april 2024 23:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi ik las even zonder kloffie.
Ik slaap over het algemeen met pyjama aan, maar als ik naakt slaap, zou ik niet uit bed springen en aansluiten.
Ik drink nooit koffie, dus dat heb ik niet nodig om op te staan. Ben jij een van die mensen die uit staat tot het eerste kopje koffie er in zit?
Dat is toch algemeen bekend?quote:
Ow - je dacht richting Manga. Ja, dan snap ik hetquote:Op zondag 7 april 2024 23:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja sorry, ga vooral niet beelddenken want dan kom je in een soort manga-achtig scenario![]()
Hou het maar vanilla
Sallyquote:
LoLkequote:
Succes met je belastingaangiftequote:
Zal wel lukken.quote:Op maandag 8 april 2024 09:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Succes met je belastingaangifte
Anders doe ik het wel!quote:
Amyquote:
Wat zei de spiegel vanochtend?quote:Op maandag 8 april 2024 01:40 schreef Sally het volgende:
Hm. Wat zal ik doen.
Ook maar een slaapje doen?
Zal ik er schoner van worden... ?
Grmbl.quote:Op maandag 8 april 2024 11:42 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Wat zei de spiegel vanochtend?
En nu kan de spiegel niet meer praten?quote:
Zoiets.quote:Op maandag 8 april 2024 11:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En nu kan de spiegel niet meer praten?
[ afbeelding ]
Ooh dat is vervelend, ik ken het. Hopelijk is het straks weer beter!quote:Op maandag 8 april 2024 11:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoiets.
Maar werd net even overvallen door een hevige hoofdpijn , dus ik hoop dat het zakt na 2 paracetamollen en nu op bed liggen in het donker...![]()
Kusje voor Sally haar pijnquote:Op maandag 8 april 2024 11:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoiets.
Maar werd net even overvallen door een hevige hoofdpijn , dus ik hoop dat het zakt na 2 paracetamollen en nu op bed liggen in het donker...![]()
Gauw beter worden!quote:Op maandag 8 april 2024 11:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoiets.
Zo ben ikquote:
Ah nee, toch geen migraine?quote:Op maandag 8 april 2024 11:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Zoiets.
Sally heeft ook leerlingen die Red Bull zuipen.quote:
Hm, het viel mee. Vroeger erger gehad en wel migraine idd....quote:
Asteblief nie zeg. Zelf expliciet nooit leraar willen wordenquote:Op maandag 8 april 2024 15:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Sally heeft ook leerlingen die Red Bull zuipen.
Ik ook niet. Had ze binnen 5 min allemaal vermoord.quote:Op maandag 8 april 2024 15:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Asteblief nie zeg. Zelf expliciet nooit leraar willen worden
quote:Op maandag 8 april 2024 15:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik ook niet. Had ze binnen 5 min allemaal vermoord.
Ik had meegeholpenquote:Op maandag 8 april 2024 15:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik had vandaag een body count van 5 dus viel meequote:Op maandag 8 april 2024 15:39 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Maar wel liefquote:
Weet ik.quote:
Standaard dagje?quote:Op maandag 8 april 2024 17:15 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik had vandaag een body count van 5 dus viel mee
Zingevend nog wel.quote:Op maandag 8 april 2024 19:28 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Slopend, maar zingevend zullen we maar zeggen
Whehe, doe ik ook zo vaak.quote:Op maandag 8 april 2024 19:32 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik verblijf graag in die illusie
Ja, het geeft mij vaak weer nieuwe inzichten.quote:Op maandag 8 april 2024 19:41 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Lekker is dat he, dat escapisme
Ooit geëxperimenteerd met psilocybine/mescaline of anderszins?quote:Op maandag 8 april 2024 19:44 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, het geeft mij vaak weer nieuwe inzichten.
Dan was het iig niet zinloos!quote:Op maandag 8 april 2024 19:28 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Slopend, maar zingevend zullen we maar zeggen
Als ook maar 0,01% is aangekomen van wat ik vandaag naar de verweekte puberbreinen heb gecommuniceerd, dan is dat 110% winstquote:
* TheStigsDutchCousin pakt knuppelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |