Whehe, was het weer zo ver?quote:Op zaterdag 6 april 2024 18:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb je het nieuws niet gevolgd?
"Politie met handen in het haar en tanden in het stuur: kunnen gehelmde coureur niet bijhouden."
Voor hen welquote:
Vervelend ook weer.quote:
Ach, had niks te doenquote:
Geen terrasje?quote:
Oehquote:
quote:
Als een beest tekeer gegaan in de tuin vandaag, lekkerder dan dit kan nietquote:Op zaterdag 6 april 2024 16:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee, dit is een lentedag, ik verwacht deze zomer ook nog 1 mooie dag!
Vandaag bood ze zichzelf aan toen ik bij de ijssalon stond, maar ik zei haar dat ik druk was.quote:
Ik hou wel van mannen die als een beest tekeer kunnen gaanquote:Op zaterdag 6 april 2024 19:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Als een beest tekeer gegaan in de tuin vandaag, lekkerder dan dit kan niet
Ohai.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou wel van mannen die als een beest tekeer kunnen gaan
Alhoewel, niet alle beesten zijn even leuk
Somsquote:
De eerste keer dat ik een zeester in bed had, wist ik niet zo goed wat ik ermee aan moestquote:
Ik scheur mijn prooi aan stukken en daarna slaap ik 16 uurquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik hou wel van mannen die als een beest tekeer kunnen gaan
Maar inmiddels weet je dat wel? Ik vraag dit voor een vriendquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:19 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik een zeester in bed had, wist ik niet zo goed wat ik ermee aan moest
Wow, dan verander je in een luiaard?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:21 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik scheur mijn prooi aan stukken en daarna slaap ik 16 uur
volgens mij.... doet een Leeuw dat...quote:Op zondag 7 april 2024 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar inmiddels weet je dat wel? Ik vraag dit voor een vriend
[..]
Wow, dan verander je in een luiaard?Lang geleden dat ik 16 uur achter elkaar heb geslapen.
Maar bij de leeuwen is het mannetje toch vooral lui? De vrouwtjes doen de jacht als ik het goed onthouden heb. Hmmm, ik ben wel een leeuw qua sterrenbeeldquote:Op zondag 7 april 2024 00:34 schreef Sally het volgende:
[..]
volgens mij.... doet een Leeuw dat...Ik zie een luiaard nou niet direct zijn prooi in stukken scheuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |