Oh, die moet je wel even inrijden dan ja. Wat voor auto is het?quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:15 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
In m'n nieuwe auto (gisteren gekocht)
Nee, maar ik ken mezelfquote:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, die moet je wel even inrijden dan ja. Wat voor auto is het?
Scheelt dat jij weer witte handschoenen draagt.quote:
Ferrari Testikel natuurlijk!quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Stevige greep, goede grip!quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:25 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Scheelt dat jij weer witte handschoenen draagt.
Een Chevrolet Aveo 4-deurs sedan, ben er best blij meequote:Op vrijdag 5 april 2024 14:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ideaal om tikken mee uit te delen.quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Stevige greep, goede grip!
Uiteraardquote:Op vrijdag 5 april 2024 14:29 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ideaal om tikken mee uit te delen.
Whehehe, ook leuk.quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:30 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik wilde eigen gaan voor de Porsche Cougar
Wilde stoten zeggen, maar dat kan niet hier in de sc.quote:
Kan best, inrijden werd net ook gezegdquote:Op vrijdag 5 april 2024 14:31 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wilde stoten zeggen, maar dat kan niet hier in de sc.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan best, inrijden werd net ook gezegd
Nogalquote:
Welke kleur?quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:28 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Een Chevrolet Aveo 4-deurs sedan, ben er best blij mee![]()
Die Aston Martin komt later wel
Je maakt wel weer het stigma een beetje waar dat het vrouwen vooral om de kleur van de auto gaat?quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Welke kleur?
Haha verder zegt het me sowieso maar weinig
Ik vind het gewoon interessant welke kleur iemand uitkiest, kleuren zeggen veel over mensenquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Je maakt wel weer het stigma een beetje waar dat het vrouwen vooral om de kleur van de auto gaat?
Of zie ik dit mis
Ja dat is waar!quote:Op vrijdag 5 april 2024 15:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon interessant welke kleur iemand uitkiest, kleuren zeggen veel over mensen
Nou ben ik wel benieuwdquote:Op vrijdag 5 april 2024 15:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon interessant welke kleur iemand uitkiest, kleuren zeggen veel over mensen
Ik weet niet of mijn voorkeur voor een kleur auto iets zou zeggen over mij.quote:
En daar ben ik wel benieuwd naar. Ik kies nu vooral met mijn portemonnee, omdat niet elke lak even duur is als ik een auto mag kiezenquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik weet niet of mijn voorkeur voor een kleur auto iets zou zeggen over mij.
Aangezien ik voor de meest praktische en in mijn ogen veilige kleur zou kiezen: rood. Als het kan fel/brandweerrood
Maar idd zeggen kleuren veel over mensen (bijv. met wat je aantrekt).
Ooh, dat ook hoor. Maar is een zilveren auto dan niet duurder, want 'metallic lak' ?quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En daar ben ik wel benieuwd naar. Ik kies nu vooral met mijn portemonnee, omdat niet elke lak even duur is als ik een auto mag kiezen
Bij Ford is dat een van de goedkoopste keuzes, nog goedkoper dan zwartquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Ooh, dat ook hoor. Maar is een zilveren auto dan niet duurder, want 'metallic lak' ?
Maar ik vind zelf dat een rode auto meer opvalt in het verkeer, en dat anderen dus meer geneigd zijn om jou niet over het hoofd te zien (en dan bedoel ik niet omdat ik dan zo slecht zou rijden en zij uit zouden moeten wijken![]()
![]()
)
Fifty Shades of.... Grey?quote:
Zoietsquote:Op vrijdag 5 april 2024 16:23 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Met ingebouwde bdsm-kofferbak natuurlijk
quote:Op vrijdag 5 april 2024 16:26 schreef SemperLibertas het volgende:
Mijn andere auto staat nog bij mijn school en leerlingen hadden er op A3-formaat een 'te koop tegen elk aannemelijk bod'- bord opgeplakt
Kan ook een mooie kleur zijn.quote:
Gelukkig geen last van. Heb nog steeds mijn mooie blonde lokken.quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:19 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Zeker als je haren dat ook zijn
Doe je goed, ik had op mijn 20e al grijze slapenquote:Op vrijdag 5 april 2024 19:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig geen last van. Heb nog steeds mijn mooie blonde lokken.
Zal wel iets genetisch zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:22 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Doe je goed, ik had op mijn 20e al grijze slapen
Ach, hoge bergen vangen eerder sneeuw eh.quote:
Vanavond echter Portugees bij een intiem huiskamerconcertje Fadoquote:Op vrijdag 5 april 2024 19:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, hoge bergen vangen eerder sneeuw eh.
Zegt mij niets.quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:36 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Vanavond echter Portugees bij een intiem huiskamerconcertje Fado
quote:Op vrijdag 5 april 2024 19:36 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Vanavond echter Portugees bij een intiem huiskamerconcertje Fado
Nynkequote:Op vrijdag 5 april 2024 19:38 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
Echte Portugese fado, of onze Friese dame Nynke?
Is muziek, Lord. Muziek.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:12 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Het was intens, meeslepend, ontroerend en goed uitgevoerd.
Ja, ik kende het eerst ook niet zo heel goed, maar ik werd uitgenodigd en heb me echt laten verrassen. Het was in een soort woonkamer annex balzaal met een prima akoestiek waardoor het nog harder binnen kwam.quote:Op vrijdag 5 april 2024 22:22 schreef Sally het volgende:
[..]Nice!
Vind Fado wel mooi
edit: heb nog cd's van Nynke Laverman en Cristina Branco. Nynke leren kennen via een collega en samen naar een concert geweest lang geleden. En Branco via een liedje van Blof
Ik heb ook een zilvergrijze! Ook gewoon omdat het de beste koop op dat moment was.quote:
Nee joh, je auto is gewoon een verlengstuk van je tuinquote:Op vrijdag 5 april 2024 22:30 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb ook een zilvergrijze! Ook gewoon omdat het de beste koop op dat moment was.
Inmiddels begint hij wel een beetje groen te worden, ik denk dat ik hem misschien eens moet gaan wassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |