Ik stroom over van liefdequote:Op zondag 7 april 2024 22:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En stroomt het bij jou ook?
quote:
De ideale vrouw vindt mij, ik niet haar. Dat weet ik dat ze zuiver van hart en rein van geweten is en dat ze.. blablablaquote:Op zondag 7 april 2024 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij de ideale vrouw al gevonden en geen interesse in andere vrouwen?
Die waterval die klettert maar door met niks dan liters liefde langs de steile rotsen.quote:
Moet ze ook nog maagd zijn?quote:Op zondag 7 april 2024 22:35 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De ideale vrouw vindt mij, ik niet haar. Dat weet ik dat ze zuiver van hart en rein van geweten is en dat ze.. blablabla
Goede omschrijving van mijn liefdesleven welquote:Op zondag 7 april 2024 22:36 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Die waterval die klettert maar door met niks dan liters liefde langs de steile rotsen.
Zal mijn helm dan afzetten.quote:Op zondag 7 april 2024 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet ze ook nog maagd zijn?
Hmm ik verwacht gewoon wakker gekust te worden door een knappe prins
Noem je me nu een druktemaker?quote:
Nee, geen maagd en ook geen zeesterquote:
Prins Carnaval die je wakkert kustquote:Hmm ik verwacht gewoon wakker gekust te worden door een knappe prins![]()
Koenquote:
Zoenen met helm op lijkt me ook wel lastig?quote:Op zondag 7 april 2024 22:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal mijn helm dan afzetten.
Ja kop hem maar in
Ik vond die kabbelende zee wat cliché, vandaarquote:Op zondag 7 april 2024 22:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goede omschrijving van mijn liefdesleven wel
Een feestje sla ik niet af, het confettikanon kan nog, maar een polonaise in de slaapkamer gaat me toch wel een beetje verquote:Op zondag 7 april 2024 22:42 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nee, geen maagd en ook geen zeester
[..]
Prins Carnaval die je wakkert kustzingt met een gezellige Limburgse kraker
en ondertussen gaat een confettikanon af
en komt de polonaise binnen
en vloeit er rijkelijk bier
Altijd, je kent me toch?quote:
Ik zat het me net eens voor te stellen en ik zou acute stress krijgen. Lig je lekker tussen slapen en wakker worden in wat te mijmeren op je kussen, knalt de deur open en wandelen er tien mensen achter elkaar je kamer binnen. Horrorquote:Op zondag 7 april 2024 22:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een feestje sla ik niet af, het confettikanon kan nog, maar een polonaise in de slaapkamer gaat me toch wel een beetje ver
Haha ik stelde het me ook even voor. Waarschijnlijk zou ik toch uit bed springen en aansluiten in de polonaisequote:Op zondag 7 april 2024 22:51 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik zat het me net eens voor te stellen en ik zou acute stress krijgen. Lig je lekker tussen slapen en wakker worden in wat te mijmeren op je kussen, knalt de deur open en wandelen er tien mensen achter elkaar je kamer binnen. Horror
zekers, gisteren beetje cruisen door de boillenvelden, toeristje spelen en een terrasje gepakt. Vanmiddag stuk met m'n moeder wezen wandelen (althans, zij in d'r rolstoel want die kan geen lange afstanden meer), naar plantencentrum en weer een terrasjequote:Op zondag 7 april 2024 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Altijd, je kent me toch?
Nichtje jarig, etentje en vandaag al mn afspraken geannuleerd en in het zonnetje gaan zitten.
Jij leuk weekend gehad?
Leuk, ik ga komend weekend waarschijnlijk naar de keukenhof, en/of door de bollenvelden toeren. Er is dus wel iets te zien al/nog?quote:Op zondag 7 april 2024 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zekers, gisteren beetje cruisen door de boillenvelden, toeristje spelen en een terrasje gepakt. Vanmiddag stuk met m'n moeder wezen wandelen (althans, zij in d'r rolstoel want die kan geen lange afstanden meer), naar plantencentrum en weer een terrasje
Zonder koffiequote:Op zondag 7 april 2024 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou ik toch uit bed springen en aansluiten in de polonaise
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |