Dat klinkt al stukken beter.quote:Op zondag 7 april 2024 19:14 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
[..]
Ja, was autocorrect die niet goed ging, Ik bedoelde te schrijven: lief, invoelend, sociaal, ondernemend, viriel, groots, meeslepend, ongenaakbaar, onaantastbaar, zorgzaam, sterk, moedig, glorieus en geroemd.
Sorry voor het misverstand
Lekker, vandaag rondje Gooimeer op de mountainbike gedaan, dat voelde echt heerlijk. Wel drukte in de bossen, maar evengoed top.quote:Op zondag 7 april 2024 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heerlijk
Vanmiddag mijn andere stalen ros even de sporen gegeven, anderhalf uur getoerd
Toen ik wat langzamer ging welquote:Op zondag 7 april 2024 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Altijd leuk.Nog wat mooie vrouwen gespot onderweg?
quote:Op zondag 7 april 2024 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen ik wat langzamer ging wel
"He can guess a woman's measurements on the spot... while going 200 mph."quote:
Hoe verzin je het ook weer?!quote:Op zondag 7 april 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"He can guess a woman's measurements on the spot... while going 200 mph."
Nou... on the spot eigenlijkquote:
Whehehe, je zei spot.quote:Op zondag 7 april 2024 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou... on the spot eigenlijk
I knowquote:
Kan gewassen worden!quote:
quote:
Die stond plots zo in mijn achtertuin en ik heb haar gezegd dat ze of zelf weg moest gaan of ik zou de politie bellen.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 17:06 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Die herken ik op verre afstand, vaak zijn het ook bepaalde types, ook qua uiterlijk.
quote:Op zondag 7 april 2024 19:14 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
[..]
Ja, was autocorrect die niet goed ging, Ik bedoelde te schrijven: lief, invoelend, sociaal, ondernemend, viriel, groots, meeslepend, ongenaakbaar, onaantastbaar, zorgzaam, sterk, moedig, glorieus en geroemd.
Sorry voor het misverstand
En werkt het?quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 21:24 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Die stond plots zo in mijn achtertuin en ik heb haar gezegd dat ze of zelf weg moest gaan of ik zou de politie bellen.
De likes stromen binnenquote:
Misschien heeft hij de ideale vrouw al gevonden en geen interesse in andere vrouwen?quote:
En stroomt het bij jou ook?quote:
Ow.quote:Op zondag 7 april 2024 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij de ideale vrouw al gevonden en geen interesse in andere vrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |