Haha, je hebt wel ongeveer mijn gedachtengangquote:Op zondag 7 april 2024 00:44 schreef Sally het volgende:
[..]
* Amy vleit zich op het bed, midden voor SemperLibertas om vervolgens in stukken te worden gescheurd....
Oh! Wacht!
Ehm... neeeeeee. Dat doen we niet hè
Of het moet een kink van je zijn, natuurlijk...? In dat geval: YKINMKBYKIOK![]()
Morning Stigs!quote:
LoLkequote:
Alles okee, bipsbokser?quote:
Amyquote:
Ik ben Stier, ontembaar, roekeloos en krachtig.quote:Op zondag 7 april 2024 00:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar bij de leeuwen is het mannetje toch vooral lui? De vrouwtjes doen de jacht als ik het goed onthouden heb. Hmmm, ik ben wel een leeuw qua sterrenbeeld
De mannetjesleeuw heeft het beste leven op aarde totdat hij op zijn oude dag door een roedel hyena's wordt verscheurdquote:Op zondag 7 april 2024 00:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat SL een man was. En die mannetjes leeuw kan nog wel de prooi in stukken scheuren toch, vóór hij 'm opeet?![]()
Dat die vrouwen al het werk doen... tja. Leven is soms echt niet eerlijk
Die herken ik op verre afstand, vaak zijn het ook bepaalde types, ook qua uiterlijk.quote:Op zondag 7 april 2024 00:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar inmiddels weet je dat wel? Ik vraag dit voor een vriend
Heerlijk poëtisch. En dramatisch.quote:Op zondag 7 april 2024 17:05 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De mannetjesleeuw heeft het beste leven op aarde totdat hij op zijn oude dag door een roedel hyena's wordt verscheurd
quote:Op zondag 7 april 2024 17:04 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik ben Stier, ontembaar, roekeloos en krachtig.
En ik ben Fokker, kansloos, hopeloos en sociaal gemankeerd.
Ja, de sfeer zit er weer goed inquote:Op zondag 7 april 2024 18:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Heerlijk poëtisch. En dramatisch.
Net als...:
[..]
Nah.quote:Op zondag 7 april 2024 17:04 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
En ik ben Fokker, kansloos, hopeloos en sociaal gemankeerd.
Ik spreek dit ook tegenquote:
How is life, Stigsmeister?quote:
Heerlijkquote:
Waar ging de reis heen?quote:Op zondag 7 april 2024 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heerlijk
Vanmiddag mijn andere stalen ros even de sporen gegeven, anderhalf uur getoerd
Overal en nergens!quote:
Altijd leuk.quote:
quote:
Ja, was autocorrect die niet goed ging, Ik bedoelde te schrijven: lief, invoelend, sociaal, ondernemend, viriel, groots, meeslepend, ongenaakbaar, onaantastbaar, zorgzaam, sterk, moedig, glorieus en geroemd.quote:
Dat klinkt al stukken beter.quote:Op zondag 7 april 2024 19:14 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
[..]
Ja, was autocorrect die niet goed ging, Ik bedoelde te schrijven: lief, invoelend, sociaal, ondernemend, viriel, groots, meeslepend, ongenaakbaar, onaantastbaar, zorgzaam, sterk, moedig, glorieus en geroemd.
Sorry voor het misverstand
Lekker, vandaag rondje Gooimeer op de mountainbike gedaan, dat voelde echt heerlijk. Wel drukte in de bossen, maar evengoed top.quote:Op zondag 7 april 2024 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heerlijk
Vanmiddag mijn andere stalen ros even de sporen gegeven, anderhalf uur getoerd
Toen ik wat langzamer ging welquote:Op zondag 7 april 2024 19:11 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Altijd leuk.Nog wat mooie vrouwen gespot onderweg?
quote:Op zondag 7 april 2024 19:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen ik wat langzamer ging wel
"He can guess a woman's measurements on the spot... while going 200 mph."quote:
Hoe verzin je het ook weer?!quote:Op zondag 7 april 2024 19:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"He can guess a woman's measurements on the spot... while going 200 mph."
Nou... on the spot eigenlijkquote:
Whehehe, je zei spot.quote:Op zondag 7 april 2024 19:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou... on the spot eigenlijk
I knowquote:
Kan gewassen worden!quote:
quote:
Die stond plots zo in mijn achtertuin en ik heb haar gezegd dat ze of zelf weg moest gaan of ik zou de politie bellen.quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 17:06 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Die herken ik op verre afstand, vaak zijn het ook bepaalde types, ook qua uiterlijk.
quote:Op zondag 7 april 2024 19:14 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
[..]
Ja, was autocorrect die niet goed ging, Ik bedoelde te schrijven: lief, invoelend, sociaal, ondernemend, viriel, groots, meeslepend, ongenaakbaar, onaantastbaar, zorgzaam, sterk, moedig, glorieus en geroemd.
Sorry voor het misverstand
En werkt het?quote:
quote:Op zondag 7 april 2024 21:24 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Die stond plots zo in mijn achtertuin en ik heb haar gezegd dat ze of zelf weg moest gaan of ik zou de politie bellen.
De likes stromen binnenquote:
Misschien heeft hij de ideale vrouw al gevonden en geen interesse in andere vrouwen?quote:
En stroomt het bij jou ook?quote:
Ow.quote:Op zondag 7 april 2024 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij de ideale vrouw al gevonden en geen interesse in andere vrouwen?
Ik stroom over van liefdequote:Op zondag 7 april 2024 22:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En stroomt het bij jou ook?
quote:
De ideale vrouw vindt mij, ik niet haar. Dat weet ik dat ze zuiver van hart en rein van geweten is en dat ze.. blablablaquote:Op zondag 7 april 2024 22:14 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien heeft hij de ideale vrouw al gevonden en geen interesse in andere vrouwen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |