Moet ze ook nog maagd zijn?quote:Op zondag 7 april 2024 22:35 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De ideale vrouw vindt mij, ik niet haar. Dat weet ik dat ze zuiver van hart en rein van geweten is en dat ze.. blablabla
Goede omschrijving van mijn liefdesleven welquote:Op zondag 7 april 2024 22:36 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Die waterval die klettert maar door met niks dan liters liefde langs de steile rotsen.
Zal mijn helm dan afzetten.quote:Op zondag 7 april 2024 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Moet ze ook nog maagd zijn?
Hmm ik verwacht gewoon wakker gekust te worden door een knappe prins
Noem je me nu een druktemaker?quote:
Nee, geen maagd en ook geen zeesterquote:
Prins Carnaval die je wakkert kustquote:Hmm ik verwacht gewoon wakker gekust te worden door een knappe prins![]()
Koenquote:
Zoenen met helm op lijkt me ook wel lastig?quote:Op zondag 7 april 2024 22:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zal mijn helm dan afzetten.
Ja kop hem maar in
Ik vond die kabbelende zee wat cliché, vandaarquote:Op zondag 7 april 2024 22:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Goede omschrijving van mijn liefdesleven wel
Een feestje sla ik niet af, het confettikanon kan nog, maar een polonaise in de slaapkamer gaat me toch wel een beetje verquote:Op zondag 7 april 2024 22:42 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nee, geen maagd en ook geen zeester
[..]
Prins Carnaval die je wakkert kustzingt met een gezellige Limburgse kraker
en ondertussen gaat een confettikanon af
en komt de polonaise binnen
en vloeit er rijkelijk bier
Altijd, je kent me toch?quote:
Ik zat het me net eens voor te stellen en ik zou acute stress krijgen. Lig je lekker tussen slapen en wakker worden in wat te mijmeren op je kussen, knalt de deur open en wandelen er tien mensen achter elkaar je kamer binnen. Horrorquote:Op zondag 7 april 2024 22:46 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Een feestje sla ik niet af, het confettikanon kan nog, maar een polonaise in de slaapkamer gaat me toch wel een beetje ver
Haha ik stelde het me ook even voor. Waarschijnlijk zou ik toch uit bed springen en aansluiten in de polonaisequote:Op zondag 7 april 2024 22:51 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik zat het me net eens voor te stellen en ik zou acute stress krijgen. Lig je lekker tussen slapen en wakker worden in wat te mijmeren op je kussen, knalt de deur open en wandelen er tien mensen achter elkaar je kamer binnen. Horror
zekers, gisteren beetje cruisen door de boillenvelden, toeristje spelen en een terrasje gepakt. Vanmiddag stuk met m'n moeder wezen wandelen (althans, zij in d'r rolstoel want die kan geen lange afstanden meer), naar plantencentrum en weer een terrasjequote:Op zondag 7 april 2024 22:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Altijd, je kent me toch?
Nichtje jarig, etentje en vandaag al mn afspraken geannuleerd en in het zonnetje gaan zitten.
Jij leuk weekend gehad?
Leuk, ik ga komend weekend waarschijnlijk naar de keukenhof, en/of door de bollenvelden toeren. Er is dus wel iets te zien al/nog?quote:Op zondag 7 april 2024 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zekers, gisteren beetje cruisen door de boillenvelden, toeristje spelen en een terrasje gepakt. Vanmiddag stuk met m'n moeder wezen wandelen (althans, zij in d'r rolstoel want die kan geen lange afstanden meer), naar plantencentrum en weer een terrasje
Zonder koffiequote:Op zondag 7 april 2024 22:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou ik toch uit bed springen en aansluiten in de polonaise
Hihi ik las even zonder kloffie.quote:
Ow eh. Hm. Hmmmmm.quote:Op zondag 7 april 2024 22:35 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De ideale vrouw vindt mij, ik niet haar. Dat weet ik dat ze zuiver van hart en rein van geweten is en dat ze.. blablabla
Kan dit wel afvinken ja.quote:Op zondag 7 april 2024 22:42 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nee, geen maagd en ook geen zeester
Wacht wat? Bestaat FOK! niet uit louter maagden?quote:
Ehm, onder welke stee....quote:Op zondag 7 april 2024 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wacht wat? Bestaat FOK! niet uit louter maagden?
Genoeg te zien, denk dat volgende week tulpen nog mooier zijn dan dit weekend, stond nog hoop in knop. Narcissen zitten in eindfasequote:Op zondag 7 april 2024 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuk, ik ga komend weekend waarschijnlijk naar de keukenhof, en/of door de bollenvelden toeren. Er is dus wel iets te zien al/nog?
Mijn wereldbeeldquote:Op zondag 7 april 2024 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wacht wat? Bestaat FOK! niet uit louter maagden?
Ja hoor, nu slapenquote:
Ah leuk, heb het nog nooit gezien.quote:Op zondag 7 april 2024 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Genoeg te zien, denk dat volgende week tulpen nog mooier zijn dan dit weekend, stond nog hoop in knop. Narcissen zitten in eindfase
Ja, keihard die @Sally!quote:
Wacht.quote:Op zondag 7 april 2024 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, keihard die @:Sally!
Nu zal ik mn beeld maar bijstellen, iedereen op FOK! heeft wekelijks seks
Daar heeft niemand hier energie voorquote:Op zondag 7 april 2024 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
iedereen op FOK! heeft wekelijks seks
Oeh.quote:
Ik denk in extremenquote:Op zondag 7 april 2024 23:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Wacht.
Je zei 'geen maagd meer'.
Dat is wat anders dan 'elke week seks'?!![]()
Iets met zuignappenquote:Op zondag 7 april 2024 23:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh.
Ehm, even navragen... het Pluspunten- of het Minpuntenlijstje....?
Primaquote:Op zondag 7 april 2024 23:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, nu slapen
En jij?
Ohw - vroegah...quote:Op zondag 7 april 2024 23:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk in extremen
Alhoewel, dagelijks seks leek me niet realistisch
U spreekt in raadselen!quote:
Of juist... met veel armen...!quote:
Vanilla zieltjequote:Op zondag 7 april 2024 23:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
U spreekt in raadselen!
Maar denk dat mijn vanilla zieltje dit niet wil weten
Ja Koen, wat is jouw scorelijstje dan...?quote:
Ja sorry, ga vooral niet beelddenken want dan kom je in een soort manga-achtig scenarioquote:Op zondag 7 april 2024 23:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
U spreekt in raadselen!
Maar denk dat mijn vanilla zieltje dit niet wil weten
quote:Op zondag 7 april 2024 23:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja Koen, wat is jouw scorelijstje dan...?
Ja, want ik moet gelijk voor 25 pubers staan die al voor 7 uur 's ochtends hun eerste Red Bull al op hebbenquote:Op zondag 7 april 2024 23:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hihi ik las even zonder kloffie.
Ik slaap over het algemeen met pyjama aan, maar als ik naakt slaap, zou ik niet uit bed springen en aansluiten.
Ik drink nooit koffie, dus dat heb ik niet nodig om op te staan. Ben jij een van die mensen die uit staat tot het eerste kopje koffie er in zit?
Dat is toch algemeen bekend?quote:
Ow - je dacht richting Manga. Ja, dan snap ik hetquote:Op zondag 7 april 2024 23:47 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja sorry, ga vooral niet beelddenken want dan kom je in een soort manga-achtig scenario![]()
Hou het maar vanilla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |