Hihi ik las even zonder kloffie.quote:
Ow eh. Hm. Hmmmmm.quote:Op zondag 7 april 2024 22:35 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
De ideale vrouw vindt mij, ik niet haar. Dat weet ik dat ze zuiver van hart en rein van geweten is en dat ze.. blablabla
Kan dit wel afvinken ja.quote:Op zondag 7 april 2024 22:42 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Nee, geen maagd en ook geen zeester
Wacht wat? Bestaat FOK! niet uit louter maagden?quote:
Ehm, onder welke stee....quote:Op zondag 7 april 2024 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wacht wat? Bestaat FOK! niet uit louter maagden?
Genoeg te zien, denk dat volgende week tulpen nog mooier zijn dan dit weekend, stond nog hoop in knop. Narcissen zitten in eindfasequote:Op zondag 7 april 2024 22:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuk, ik ga komend weekend waarschijnlijk naar de keukenhof, en/of door de bollenvelden toeren. Er is dus wel iets te zien al/nog?
Mijn wereldbeeldquote:Op zondag 7 april 2024 23:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wacht wat? Bestaat FOK! niet uit louter maagden?
Ja hoor, nu slapenquote:
Ah leuk, heb het nog nooit gezien.quote:Op zondag 7 april 2024 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Genoeg te zien, denk dat volgende week tulpen nog mooier zijn dan dit weekend, stond nog hoop in knop. Narcissen zitten in eindfase
Ja, keihard die @Sally!quote:
Wacht.quote:Op zondag 7 april 2024 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, keihard die @:Sally!
Nu zal ik mn beeld maar bijstellen, iedereen op FOK! heeft wekelijks seks
Daar heeft niemand hier energie voorquote:Op zondag 7 april 2024 23:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
iedereen op FOK! heeft wekelijks seks
Oeh.quote:
Ik denk in extremenquote:Op zondag 7 april 2024 23:43 schreef Sally het volgende:
[..]
Wacht.
Je zei 'geen maagd meer'.
Dat is wat anders dan 'elke week seks'?!![]()
Iets met zuignappenquote:Op zondag 7 april 2024 23:44 schreef Sally het volgende:
[..]
Oeh.
Ehm, even navragen... het Pluspunten- of het Minpuntenlijstje....?
Primaquote:Op zondag 7 april 2024 23:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja hoor, nu slapen
En jij?
Ohw - vroegah...quote:Op zondag 7 april 2024 23:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk in extremen
Alhoewel, dagelijks seks leek me niet realistisch
U spreekt in raadselen!quote:
Of juist... met veel armen...!quote:
Vanilla zieltjequote:Op zondag 7 april 2024 23:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
U spreekt in raadselen!
Maar denk dat mijn vanilla zieltje dit niet wil weten
Ja Koen, wat is jouw scorelijstje dan...?quote:
Ja sorry, ga vooral niet beelddenken want dan kom je in een soort manga-achtig scenarioquote:Op zondag 7 april 2024 23:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
U spreekt in raadselen!
Maar denk dat mijn vanilla zieltje dit niet wil weten
quote:Op zondag 7 april 2024 23:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja Koen, wat is jouw scorelijstje dan...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |