Ja - maar dat was niet in het topic waar we op doelden, of het was me niet opgevallen.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Sally , ik geef vaak mijn ongezouten mening hoor.
Nee, meestal gooi ik de figuurlijke knuppel in het hoenderhok en loop daarna grinnikend weg.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - maar dat was niet in het topic waar we op doelden, of het was me niet opgevallen.
Of... je bleef niet doordrammen
Ik gooi de letterlijke knuppel- oh wacht.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, meestal gooi ik de figuurlijke knuppel in het hoenderhok en loop daarna grinnikend weg.
Jij steekt je knuppel in het hoerenhokquote:Op donderdag 4 april 2024 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik gooi de letterlijke knuppel- oh wacht.
Wat zijn de zorgen?quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:44 schreef SemperLibertas het volgende:
Goedemorgen, dag met duizend zorgen.
I got 99 problems but...quote:
Je moet een voorbeeld nemen aan Eduard van Druten.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
I got 99 problems but...
Verder alles onder controle hoor, moet nog even 200 pubers overleven en dan eindelijk weekend
LoLkequote:
Stigs! De vrouwentemmer van het Zuiden!quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! De vrouwentemmer van het Zuiden!
Nee, ik bedoelde de van Druten uit de strip DirkJan.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:13 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)originalSubdomain=nl
Een lichtend voorbeeld inderdaad
Haha die kerel inderdaad, briljantquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de van Druten uit de strip DirkJan.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! De vrouwentemmer van het Zuiden!
Sallykequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop