Ja - maar dat was niet in het topic waar we op doelden, of het was me niet opgevallen.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Sally , ik geef vaak mijn ongezouten mening hoor.
Nee, meestal gooi ik de figuurlijke knuppel in het hoenderhok en loop daarna grinnikend weg.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - maar dat was niet in het topic waar we op doelden, of het was me niet opgevallen.
Of... je bleef niet doordrammen
Ik gooi de letterlijke knuppel- oh wacht.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, meestal gooi ik de figuurlijke knuppel in het hoenderhok en loop daarna grinnikend weg.
Jij steekt je knuppel in het hoerenhokquote:Op donderdag 4 april 2024 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik gooi de letterlijke knuppel- oh wacht.
Wat zijn de zorgen?quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:44 schreef SemperLibertas het volgende:
Goedemorgen, dag met duizend zorgen.
I got 99 problems but...quote:
Je moet een voorbeeld nemen aan Eduard van Druten.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
I got 99 problems but...
Verder alles onder controle hoor, moet nog even 200 pubers overleven en dan eindelijk weekend
LoLkequote:
Stigs! De vrouwentemmer van het Zuiden!quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! De vrouwentemmer van het Zuiden!
Nee, ik bedoelde de van Druten uit de strip DirkJan.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:13 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)originalSubdomain=nl
Een lichtend voorbeeld inderdaad
Haha die kerel inderdaad, briljantquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de van Druten uit de strip DirkJan.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! De vrouwentemmer van het Zuiden!
Sallykequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |