Ja - maar dat was niet in het topic waar we op doelden, of het was me niet opgevallen.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:05 schreef LordofLeaves het volgende:
@:Sally , ik geef vaak mijn ongezouten mening hoor.
Nee, meestal gooi ik de figuurlijke knuppel in het hoenderhok en loop daarna grinnikend weg.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - maar dat was niet in het topic waar we op doelden, of het was me niet opgevallen.
Of... je bleef niet doordrammen
Ik gooi de letterlijke knuppel- oh wacht.quote:Op donderdag 4 april 2024 19:07 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, meestal gooi ik de figuurlijke knuppel in het hoenderhok en loop daarna grinnikend weg.
Jij steekt je knuppel in het hoerenhokquote:Op donderdag 4 april 2024 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik gooi de letterlijke knuppel- oh wacht.
Wat zijn de zorgen?quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:44 schreef SemperLibertas het volgende:
Goedemorgen, dag met duizend zorgen.
I got 99 problems but...quote:
Je moet een voorbeeld nemen aan Eduard van Druten.quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
I got 99 problems but...
Verder alles onder controle hoor, moet nog even 200 pubers overleven en dan eindelijk weekend
LoLkequote:
Stigs! De vrouwentemmer van het Zuiden!quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! De vrouwentemmer van het Zuiden!
Nee, ik bedoelde de van Druten uit de strip DirkJan.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:13 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
https://www.linkedin.com/(...)originalSubdomain=nl
Een lichtend voorbeeld inderdaad
Haha die kerel inderdaad, briljantquote:Op vrijdag 5 april 2024 10:15 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde de van Druten uit de strip DirkJan.
quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:52 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Stigs! De vrouwentemmer van het Zuiden!
Sallykequote:
Niet miepen, je hebt er nooit een probleem van gemaakt maar nu het in een andere SC wordt gemeld ineens welquote:
Stiekem vond ik het nooit écht leuk. True story.quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet miepen, je hebt er nooit een probleem van gemaakt maar nu het in een andere SC wordt gemeld ineens wel
quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Stiekem vond ik het nooit écht leuk. True story.
Maar heeft mss te maken met dat ik een Brabants vriendje had ooit.
When Harrie met Salliequote:Op vrijdag 5 april 2024 10:46 schreef Sally het volgende:
[..]
Stiekem vond ik het nooit écht leuk. True story.
Maar heeft mss te maken met dat ik een Brabants vriendje had ooit.
Hij heette niet Harrie neequote:
Hoe was het skiën geweest, geen botbreuken?quote:Op vrijdag 5 april 2024 09:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
I got 99 problems but...
Verder alles onder controle hoor, moet nog even 200 pubers overleven en dan eindelijk weekend
quote:Op vrijdag 5 april 2024 10:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet miepen, je hebt er nooit een probleem van gemaakt maar nu het in een andere SC wordt gemeld ineens wel
Goed om te wetenquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:15 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Zo werkt dat toch niet? Je mag toch wel van mening wijzigen? Soms accepteer je even iets uit liefde en denk je dat je er wel aan gaat wennen, maar blijkt dat toch niet te lukken.
Ik droog er gewoon enorm van op, maar op zich geen probleem verder
Ja maar ja maar, - het ging niet over jouquote:
Klopt, maar ik hielp Stig even mee.quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:24 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, - het ging niet over jou
Amy! Nee, niks gebroken voor de veranderingquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hoe was het skiën geweest, geen botbreuken?
Boks!quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Klopt, maar ik hielp Stig even mee.
Ja, als ik thuis zou zijn, zou ik het misschien wel doen. Maar helaas, ik ben dagje weg. En heel eerlijk denk ik dat ik anders in de tuin zou gaan liggen zonnenquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:30 schreef SemperLibertas het volgende:
@:MizzezAmy morgen 25 graden = tuin werken de hele dag
Fijn om te horen dat het goed bevallen is! En je nog heel bentquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:29 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Amy! Nee, niks gebroken voor de veranderingWas echt superleuk en ook al was het even geleden, ik ging als een speer en vond het geweldig
De busreis heen en terug was wel killing met al die pubers die al om half acht 's ochtends aan de Red Bull zitten
Je bent te sociaal voor een Fokkerquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, als ik thuis zou zijn, zou ik het misschien wel doen. Maar helaas, ik ben dagje weg. En heel eerlijk denk ik dat ik anders in de tuin zou gaan liggen zonnenMisschien zondag, al heb ik dan een verjaardag en vergadering, dus zal ook wel niet lukken
quote:Op vrijdag 5 april 2024 13:52 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je bent te sociaal voor een Fokker
Anders komt de Sozialpolizeiquote:Op vrijdag 5 april 2024 13:57 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]ik kan er ook niets aan doen. Probeer het af te leren, maar lukt niet
Ik zie je wel verschijnen danquote:
Dat kan ookquote:
Dat doet een boks toch?quote:
Als ie verkeerd valt is het eerder auwquote:
Zo gemeen ben ik niet.quote:Op vrijdag 5 april 2024 14:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als ie verkeerd valt is het eerder auw
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |